به راحتی می‌توان بینش‌های حلقه اینستاگرام سطح بالا را به دست آورد – هر کسی می‌تواند تنها با نگاه کردن به آن در فید خود یا برگه حلقه‌ها، تشخیص دهد که یک حلقه چقدر بازدید و لایک دارد. اما اگر کسب‌وکاری هستید که از این فرمت محتوا استفاده می‌کنید، می‌خواهید عمیق‌تر به تعامل و دستیابی به آمار بپردازید تا تصویر کاملی از اینکه چگونه Reels به شما کمک می‌کند حضور اینستاگرام خود را افزایش دهید، به دست آورید.

به خواندن ادامه دهید تا دریابید که کدام معیارهای حلقه های اینستاگرام واقعاً مهم هستند و چگونه می توان موفقیت خود را به طور مؤثر اندازه گیری کرد. ما همچنین لیستی از 4 نکته برای استفاده از Reels insights برای تولید محتوای بهتر.

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل Reels چیست؟

تجزیه و تحلیل قرقره فرآیند است ردیابی، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای درک عملکرد قرقره های خود.

تجزیه و تحلیل عمیق می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات خلاقانه تری بگیرید و استراتژی های محتوای جذاب تری بسازید. در سطح بالاتر، این می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید و زمان و هزینه خود را به تاکتیک هایی اختصاص دهید که برای آنها مفید است.

تجزیه و تحلیل Reels بخشی از تجزیه و تحلیل اینستاگرام است و باید در گزارش های اینستاگرام و همچنین گزارش های رسانه های اجتماعی بزرگتر شما گنجانده شود.

(اگر برای ایجاد گزارش رسانه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید، الگوی رایگان ما را بررسی کنید.)

معیارهای تحلیل حلقه ها

هنگامی که متوجه می شوید که آیا یک Reel موفق بوده یا خیر، باید به معیارهای زیر توجه کنید:

معیارهای رسیدن قرقره های اینستاگرام

  • به حساب ها رسید. این معیار به شما می گوید که چند کاربر منحصر به فرد اینستاگرام حداقل یک بار Reel شما را دیده اند.
  • نمایشنامه. این تعداد دفعاتی است که حلقه شما پخش شده است. ممکن است از تعداد حساب‌های به‌دست‌آمده بیشتر باشد، زیرا برخی از کاربران ممکن است حلقه شما را بیش از یک بار تماشا کنند – که من فرض می‌کنم این حلقه از سه گاو است که یک توله سگ را می‌کشند:

معیارهای تعامل حلقه های اینستاگرام

  • دوست دارد. این معیار به شما می گوید که چه تعداد از کاربران Reel شما را پسندیده اند.
  • نظرات. تعداد نظرات روی یک حلقه جداگانه.
  • ذخیره می کند. تعداد دفعاتی که حلقه شما نشانک شده است.
  • سهام. تعداد دفعاتی که کاربران اینستاگرام Reel شما را در استوری خود به اشتراک گذاشتند یا آن را برای کاربر دیگری ارسال کردند.

نحوه مشاهده Reels Insights در Hootsuite

با Hootsuite، می‌توانید موفقیت Reel‌های خود را در کنار سایر محتوای رسانه‌های اجتماعی خود (از اینستاگرام، تیک‌تاک، فیس‌بوک، لینکدین، توییتر، یوتیوب و پینترست) دنبال کنید و به راحتی گزارش‌های جامع تولید کنید، و از دردسر کلیک کردن از طریق تب‌های بی‌شمار برای خود خلاص شوید. آمار خود را جمع آوری کنید

برای مشاهده عملکرد محتوای Reels خود، به ادامه مطلب بروید تجزیه و تحلیل در داشبورد Hootsuite. در آنجا، آمار دقیق عملکرد را خواهید یافت، از جمله:

  • رسیدن
  • نمایشنامه
  • دوست دارد
  • نظرات
  • سهام
  • ذخیره می کند
  • نرخ مشارکت

گزارش‌های تعامل برای همه حساب‌های اینستاگرام متصل شما اکنون در داده‌های Reels لحاظ می‌شوند.

داشبورد Hootsuite Analytics - گزارش تعامل برای پلتفرم های مختلف

به مدت 30 روز آن را رایگان امتحان کنید. هر زمان که بخواهید می توانید لغو کنید.

نحوه مشاهده Reels Insights در برنامه اینستاگرام

برای بررسی بینش حلقه‌های اینستاگرام خود، به صفحه نمایه خود در برنامه تلفن همراه بروید، سپس روی آن ضربه بزنید بینش ها دکمه زیر بیو شما

توجه داشته باشید که Insights فقط برای حساب‌های حرفه‌ای در دسترس است. اما نگران نباشید! می‌توانید در تنظیمات خود به حساب Creator یا Business تغییر دهید — فقط یک دقیقه طول می‌کشد، و حتی حساب‌های کاملاً جدید با دنبال‌کنندگان کوچک نیز می‌توانند این کار را انجام دهند.

سپس، به سمت به حساب ها رسید در بررسی اجمالی بخش. تجزیه و تحلیل قرقره ها در تفکیک Reach گنجانده شده است. طبق گفته اینستاگرام، این به این منظور است که به کاربران اینستاگرام درک بهتری از نحوه کمک Reels به عملکرد یک حساب ارائه دهد.

دو صفحه گوشی با نمودارهای Instagram Insights که دسترسی یک حساب را نشان می دهد

منبع: اینستاگرام

برای مشاهده اطلاعات آماری خاص فقط به حلقه‌ها، به پایین بروید قرقره ها در صفحه نمای کلی Insights و روی ضربه بزنید فلش راست در کنار تعداد قرقره های شما. در اینجا، می‌توانید تمام معیارهای عملکرد Reels خود را در یک مکان ببینید.

برای بررسی عملکرد یک حلقه خاص، حلقه را از نمایه خود باز کنید، سپس روی نماد سه نقطه در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید، سپس روی بینش ها.

صفحه نمایش تلفن با آمار عملکرد حلقه اینستاگرام جداگانه

منبع: اینستاگرام

چگونه از تجزیه و تحلیل حلقه های اینستاگرام برای ساختن حلقه های بهتر استفاده کنیم

اکنون که می دانید تجزیه و تحلیل Reels خود را کجا پیدا کنید و چرا باید عملکرد Reels را ردیابی کنید، وقت آن است که همه این یافته ها را به کار بگیرید.

در اینجا 4 نکته برای استفاده از تجزیه و تحلیل Reels برای ایجاد محتوای بهتر آورده شده است:

1. سبک های مختلف Reel را تست کنید

برای ساختن قرقره‌های خوب، باید… حلقه‌های زیادی را تماشا کنید. بدون احساس نسبت به آنچه که مد روز است، در یافتن سبکی که برای برند شما مناسب باشد با مشکل مواجه خواهید شد.

اما اگر چه شما آیا لزوماً با مخاطبان شما طنین انداز نمی شود؟

کلید یافتن بهترین سبک های بصری، فیلترها، جلوه ها و روندها برای برند شماست آزمایش کردن. و اکنون که به Reels Insights دسترسی دارید، می‌توانید اطلاعات بینش بیشتری را از آزمایش‌های خود دریافت کنید.

پیش از این، شما فقط می توانستید فرضیات عملکرد خود را بر اساس نظرات و لایک ها قرار دهید. اما تعداد زیاد نظرات همیشه چیز خوبی نیست – برخی از آنها ممکن است منفی باشند. به عنوان مثال، نظرات مربوط به Reel هک آشپزخانه یک زنجیره خواربار فروشی بزرگ را در نظر بگیرید:

بخش نظرات حلقه اینستاگرام

با دو معیار جدید تعامل، درک بهتری از تعداد کاربرانی که واقعاً محتوای شما را دوست داشتند (به اندازه کافی برای ذخیره آن برای بعداً یا اشتراک گذاری با دوستان) خواهید داشت. هنگامی که یک حلقه ارسال می کنید که تعداد زیادی لایک، کامنت، ذخیره می گیرد و به اشتراک می گذارد، می دانید که چیزی در حال کار است!

2. طول قرقره های مختلف را تست کنید

اینستاگرام در حال حاضر به همه کاربران اجازه می دهد حلقه هایی تا 90 ثانیه ایجاد کنند.

اما شما همیشه نیازی به استفاده از تمام این زمان ندارید. گاهی اوقات، محتوای کوتاه تر می تواند جذاب تر باشد. مشابه آزمایش روندها و افکت‌های مختلف، ممکن است بخواهید طول‌های حلقه‌های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید مخاطب شما به چه چیزی بهترین پاسخ را می‌دهد.

راهنمای ما برای یافتن طول قرقره مناسب را بخوانید.

3. گزینه های مختلف صوتی را تست کنید

اینستاگرام گزینه های مختلفی را برای افزودن صدا به Reels ارائه می دهد. تو می توانی:

  • از صدای اصلی کلیپ ویدیویی خود استفاده کنید
  • صداگذاری را به ویدیوی خود اضافه کنید
  • از مولد تبدیل متن به گفتار استفاده کنید
  • از یک آهنگ صوتی ذخیره شده استفاده کنید – یک آهنگ یا یک قطعه ویروسی، مانند مثال زیر از مک دونالد:

با دسترسی به Reels Insights، می‌توانید گزینه‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید آیا برخی از آنها بهتر از بقیه کار می‌کنند یا خیر.

نکته دسترسی: صرف نظر از انتخاب خود، حتما زیرنویس ها را به حلقه های خود اضافه کنید تا همه بتوانند از آنها لذت ببرند!

4. در زمان مناسب پست کنید

این یکی بزرگ است. تجزیه و تحلیل حلقه‌های پیشرفته می‌تواند به شما کمک کند بهترین روز هفته و زمان روز را برای پست کردن حلقه‌های خود برای حداکثر دسترسی و تعامل مشخص کنید.

ایده ساده است – زمان‌های مختلف ارسال را آزمایش کنید و نتایج خود را از نزدیک تماشا کنید تا متوجه شوید چه زمانی برای شما و مخاطبانتان بهتر است. به این ترتیب، وقتی مخاطبان شما آنلاین نیستند، هرگز یک Reel عالی را با پست کردن آن «هدر نخواهید داد»!

… یا با بهترین زمان Hootsuite برای ارسال توصیه‌ها، زندگی خود را آسان‌تر کنید. هنگام برنامه ریزی یک Reel از طریق Hootsuite، توصیه های سفارشی (بر اساس عملکرد گذشته خود) را درست در Composer پیدا خواهید کرد:

زمان‌های پیشنهادی برای برنامه‌ریزی Reel in Hootsuite Composer

به مدت 30 روز آن را رایگان امتحان کنید. هر زمان که بخواهید می توانید لغو کنید.

(پست ما را در مورد بهترین زمان برای انتشار در اینستاگرام برای تنظیم بررسی کنید همه محتوای اینستاگرام شما برای موفقیت آماده است.)

چرا ردیابی تجزیه و تحلیل Reels مهم است؟

مانند تمام تجزیه و تحلیل های رسانه های اجتماعی، ردیابی عملکرد قرقره های خود می تواند به شما کمک کند از بردهای خود بیاموزید، فرصت ها را شناسایی کنید و عملکرد خود را در طول زمان بهبود بخشید.

تجزیه و تحلیل قرقره می تواند به شما در درک موارد زیر کمک کند:

  • آنچه مخاطبان شما دوست دارند و دوست ندارند
  • زمانی که باید قرقره های خود را برای بهترین دسترسی و تعامل پست کنید
  • فراخوان‌هایی برای عمل با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود
  • کدام فیلترهای AR، جلوه‌ها و آهنگ‌های موسیقی این کار را برای شما انجام می‌دهند

ردیابی دقیق Reels Insights همچنین به شما کمک می‌کند الگوها را بشناسید و ببینید آیا جهش‌ها در عملکرد Reel می‌توانند روی شما تأثیر بگذارند یا خیر. به طور کلی تعامل اینستاگرام.

(در صورتی که آن را از دست بدهید، برخی از بازاریابان بر این باورند که اینستاگرام به حساب‌هایی که به طور فعال حلقه‌ها را با دید کلی بالاتر ارسال می‌کنند، پاداش می‌دهد. تیم ما آزمایشی را برای یافتن درستی آن انجام داد.)

از داشبورد فوق العاده ساده Hootsuite به راحتی Reels را در کنار سایر محتوای خود برنامه ریزی و مدیریت کنید. حلقه‌ها را برنامه‌ریزی کنید تا زمانی که در OOO هستید، به صورت زنده پخش شوند، در بهترین زمان ممکن پست کنید (حتی اگر در خواب عمیق هستید)، و بر میزان دسترسی، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و موارد دیگر نظارت کنید.

آزمایشی رایگان 30 روزه خود را شروع کنید

با برنامه ریزی آسان Reels در زمان و استرس کمتری صرفه جویی کنید و نظارت بر عملکرد از Hootsuite. به ما اعتماد کنید، این بسیار آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید