طی سال های اخیر سریال های خارجی بازدید بسیاری داشته است و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. وب سایت آپ مدیا یکی از به روز ترین وب سایت های دانلود سریال خارجی به شمار میرود، چرا که به صورت سریع و روزانه جدیدترین قسمت های یک سریال را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد.

معرفی محبوب ترین سریال های خارجی 2022 و 2023
دانلود جدیدترین سریال های خارجی از آپ مدیا

سریال Black Snow 2023

سریال برف سیاه ، به کاگردانی Sian Davies ، Matthew Saville و در ژانر جنایی است. در این سریال بازیگران زیادی مانند تراویس فیمل، اریک تامسون، بروک ساچول، کیستی مرسی، گالیور مک گراث، الکساندر انگلند، لی جونز، آنتونی جی شارپ، لوسی بل به هنرمندی پرداختند. این سریال در وب سایت IMDB امتیاز 7.4 را کسب کرده است. داستان این سریال در سال 1995 میلادی روایت میشود، دختری 17 ساله به نام ایزابل بیکر به قتل می رسد. وقوع این جنایت مردم شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد اما این پرونده هرگز حل نشد و قاتل نیز هرگز پیدا نگردید. حال با گذشت سال‌ها، پیدا شدن یک سرنخ تازه، رازی را آشکار می‌کند که کارآگاه جیمز کورمک را بار دیگر در مسیر حل این پرونده قدیمی قرار می‌دهد. فصل اول این سریال در 6 قسمت تولید شده است.

سریال Wednesday 2022

اگر بخواهیم یکی از بهترین سریال های خارجی سال 2022 را نام ببریم سریال ونزدی جز 5 سریال برتر سال 2022 جای دارد . این سریال جذاب در ژانر کمدی ، جنایی و خانوادگی تولید شده است و کارگردانی آن را Tim Burton برعهده داشته است. بازیگرانی مانند جنا اورتگا، گوندولین کریستی، ریکی لیندوم، جیمی مک شین، پرسی هاینز وایت، اما مایرز، جوی ساندی، جورجی فارمر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این سریال درباره ی دختری نوجوان به نام ونزدی آدامز می‌باشد که تلاش می‌کند بر توانایی‌های ویژه خود که به تازگی ظاهر شده است، مسلط شده و در عین حال معمایی که پدر و مادرش را درگیر خود کرده را نیز حل نماید… سریال ونزدی امتیاز خوب 8.3 را در IMDB دریافت کرده است.

سریال 1923 2022

سریال 1923، به کارگردانی بن ریچاردسون و تیلور شریدان ، در ژانر درام و وسترن است. در این داستان این سریال آمده است گخ خانواده داتون‌ در اوایل قرن بیستم میلادی با مجموعه جدیدی از چالش‌ها از جمله ظهور و گسترش غرب و همچنین ممنوعیت و رکود بزرگ، روبرو هستند و…
بازیگرانی چون هریسون فورد، هلن میرن، دارن مان، براندون اسکلنار، جیمز بج دیل، مارلی شلتونف برایان گراتی، میشل راندولف در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال در 8 قسمت ساخته شده و امتیاز 8.6 را از مجموع 6,000 رای دریافت کرده است.

سریال Shining Girls 2022


سریال دختران درخشان، به کارگردانی McLaren و Elizabeth Moss و در ژانر جنایی ، درام و معمایی است. در داستان این سریال آمده است، خواهید دید سال‌ها از یک حمله وحشیانه که کِربی را در واقعیتی دائما در حال تغییر قرار داد، می‌گذرد. حال کربی متوجه می‌شود قتلی که اخیرا رخ داده است با حمله به او مرتبط می‌باشد. اکنون او با یک خبرنگار کهنه‌کار همکاری می‌کند تا وضعیت همیشه در حال تغییر خود را درک کرده و با گذشته‌اش مقابله کند اما… فصل اول این سریال در 8 قسمت تولید و منتشر شده است.

انیمیشن سریالی Tokyo Revengers

انیمه سریالی انتقام جویان توکیو ، در دو فصل تولید شده است. که هم اکنون فصل دوم این سریال در حال پخش است. این انیمه به کارگردانی Sian Davies ، Matthew Saville و در ژانر اکشن و درام است. این انیمه امتیاز 8.0 را دریافت کرده است و درباره ی یک مرد میانسال است که که زندگی موفقی ندارد، حالا در زمان به عقب باز می گردد تا بتواند عشق دوران دبیرستانش را نجات دهد. او بایستی رهبر یک گروه خلافکار در مدرسه اش شود و…

هم اکنون میتوانید برای دانلود کامل ترین و به روز ترین فیلم و سریال های خارجی و ایرانی به وب سایت آپ مدیا به نشانی https://upmedia.movie/ مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید