برای خرید محصولات چینی و روشویی بایستی دقت لازم را بکار برد و از محصولات برند های معتبری چون چینی کرد استفاده کرد ، با بهره گیری از اطلاعات کارشناس فروش نمایندگی چینی کرد به معرفی محصولات روشویی آن می پردازیم.

سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ارکان یک دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود، که شاید قسمت روشویی آن را بتوان پراهمیت‌تر و از طرفی نیز، پرهزینه‌تر از سایر قسمت‌ها دانست و برای خرید محصولات چینی و روشویی بایستی دقت لازم را بکار برد و از محصولات برند های معتبری چون چینی کرد استفاده کرد .

روشویی‌هایی که در زمان‌های نه چندان دور مورد استفاده قرار می‌گرفتند، معمولا جنس و مدل‌های شبیه به هم داشتند و تفاوت چندان زیادی در بین آن‌ها دیده نمی‌شد، اما در سال‌های اخیر روشویی‌ها در جنس، طرح و رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی تولید می‌شوند و در نتیجه خریدار قدرت انتخاب بسیار بالایی در این زمینه دارد.

به طور کلی امروزه، روشویی‌ها در 2 طرح کلی پایه‌دار و بدون پایه (دیواری) و البته در طرح و جنس‌های متفاوتی به مرحله تولید می‌رسند.

روشویی‌های پایه‌دار همان‌طور که از نام آن‌ مشخص است، به وسیله یک پایه بر روی زمین نصب می‌شوند و مسلما فضای بیشتری را نسبت به مدل مقابل خود اشغال می‌کنند، اما روشویی‌های بدون پایه یا دیواری به صورت مستقیم بر روی دیوار نصب می‌گردند، پایه‌ای بر روی زمین ندارند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

انواع مختلف روشویی پایه‌دار چینی کرد

روشویی پایه‌دار چینی

این نوع روشویی‌ها از زمان‌های گذشته در سرویس‌های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گرفتند و همه ما با آن‌ها آشنایی داریم. ، با بهره گیری از اطلاعات کارشناس فروش نمایندگی چینی کرد به معرفی محصولات روشویی آن می پردازیم.

از بهترین مزیت‌های این نوع روشویی، می‌توان به قیمت بسیار مناسب و آسانی نظافت آن اشاره کرد اما در مقابل، تنوع پایین در طرح و رنگ و نداشتن پیشخوان و مکانی برای نگهداری وسایل بهداشتی می‌تواند از معایب این نوع روشویی به حساب آید.

راهنمای خرید روشویی چینی کرد، معرفی انواع محصولات روشویی

روشویی پایه‌دار سنگی

در سال‌های اخیر، استفاده از سنگ‌ها در اجرای دکوراسیون‌های داخلی مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی بسیار رایج شده است.

سنگ‌های مورد استفاده در تولید روشویی‌ها جنس‌های مختلفی دارند، اما سنگ مرمر در این زمینه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از مزیت‌های این نوع سنگ، مقاومت بالا در برابر ضربه، عدم تغییر رنگ با گذشت زمان و سهولت نظافت آن است، اما تنوع پایین در طرح و رنگ و وزن بسیار زیاد آن‌ها نیز از معایب آن است.

 روشویی پایه‌دار کابینتی

این نوع از روشویی‌ها به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ، لوکس و مدرن بودن آن و همچنین دارا بودن پیشخوان و کمد برای نگهداری وسایل بهداشتی و…، در سال‌های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

کابینت این نوع روشویی بر روی زمین قرار گرفته و کلیه لوله‌ها و اتصالات روشویی از طریق آن، از دید مخفی می‌مانند.

جنس کابینت روشویی به دلیل تماس مستقیم با آب، باید ضد آب باشد، اما کاسه روشویی از جنس سنگ یا چینی در نظر گرفته می‌شود.

از معایب این نوع روشویی، می‌توان به استحکام پایین آن در برابر ضربه و اجسام نوک‌تیز اشاره کرد.

انواع روشویی بدون پایه یا دیواری

روشویی‌های دیواری نیز مانند روشویی‌های پایه‌دار در سه نوع چینی، سنگی و کابینت‌دار تولید می‌شوند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

روشویی بدون پایه چینی کرد

روشویی سنگی

 

این نوع از روشویی مزایا و معایب مشابهی مانند نوع پایه‌دار آن دارد، با این اختلاف که تنوع طرح و رنگ آن بسیار بیشتر است.

نام دیگر روشویی دیواری چینی، روشویی نیم‌پایه است که بیشترین استفاده را در مکان‌های عمومی مانند بیمارستان‌ها دارد.

ارتفاع پایه این روشویی، نصف ارتفاع پایه کامل بوده و کلیه لوله‌ها و اتصالات را پوشش می‌دهد.

روشویی بدون پایه سنگی

سنگین بودن این نوع روشویی نیز مانند روشویی پایه‌دار، از معایب آن به شمار می‌آید که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل به دلیل سنگینی، الزاما باید از لوله‌ها و اتصالات قوی برای نصب این روشویی استفاده کرد.

روشویی بدون پایه کابینتی

روشویی

مزیت‌های این روشویی مانند مدل پایه‌دار آن است و تنها تفاوتی که در این بین وجود دارد آن است که، کابینت این روشویی هیچ‌گونه پایه‌ای بر روی زمین نداشته و بر روی دیوار، آن هم با فاصله از زمین، نصب می‌گردد که همین ویژگی، باعث ایجاد سهولت در نظافت می‌شود.

بعد از آشنایی مختصر با انواع روشویی، در ادامه مقاله قصد داریم توضیحاتی را در مورد روشویی‌های چینی، جنس و انواع آن و برند روشویی چینی کرد برای شما همراهان گرامی، ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

روشویی چینی کرد و جدیدترین انواع آن

چینی، از قدیمی‌ترین ماده‌هایی است که از گذشته‌های دور تا کنون مورد استفاده انسان‌ها قرار گرفته است و چینی بهداشتی نیز که برای ساخت وسایلی مانند روشویی از آن استفاده می‌شود، ماده‌ای است سخت و محکم که بر روی آن لایه‌ای از لعاب کشیده می‌شود.

امروزه نیز با ترکیب صنعت و هنر، توانسته‌اند روشویی‌های بر پایه چینی بسیار لوکس و با ظرافتی را روانه بازار کنند و طرفداران داخلی و خارجی بسیار زیادی را جذب نمایند.

به طورکلی نیز، روشویی‌های چینی از رایج‌ترین و پرکاربردترین روشویی‌ها در سرویس‌های بهداشتی، به خصوص در مکان‌های عمومی بوده و همان‌طور که بیان شد، گزینه‌ای مقرون به صرفه و با قابلیت نظافت بسیار آسان نیز به حساب می‌آیند.

یکی از جدیدترین و به روزترین انواع روشویی‌های چینی، مدل‌های پرسلانی در طرح و رنگ‌های گوناگون بوده که خاصیت ضد آب و ضد باکتری بالایی دارند و در نتیجه قیمت خرید آن‌ها نیز بسیار بالاتر است. جهت خرید محصولات چینی کرد در فروشگاه رضایی میتوانید به سایت آنها مراجعه و از بین محصولات موجود انتخاب خود را انجام دهید.

برخی دیگر از جدیدترین انواع روشویی‌های چینی، روشویی‌هایی به شکل‌های مختلف هندسی مانند مثلث، مستطیل، اشکال خاص هندسی و منحنی و شیب‌دار هستند که این نوع خاص نیز نسبت به نوع ساده آن قیمت بالاتری دارد و برای خانه‌هایی که به سبک مدرن یا مینیمال ساخته شده‌اند، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

چینی کرد

کارخانه چینی کرد، در سال 1362 در شهرک فرامان کرمانشاه تاسیس شده و یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین کارخانه‌های تولید چینی بهداشتی در ایران به حساب می‌آید.

این کارخانه به دلیل تولید سالانه بیش از 650 هزار قطعه چینی بهداشتی، بزرگترین کارخانه در این حوزه بوده و نقش بسیار پر اهمیتی در تولید انواع قطعات و صنعت چینی بهداشتی کشور ایفا می‌نماید.

از آن‌جایی که این کارخانه، از حاذق‌ترین متخصصین و به روزترین تجهیزات برای ساخت محصولات خود استفاده می‌نماید، توانسته است تولیداتی بسیار با کیفیت و مرغوب، متنوع درطرح و رنگ و متناسب با نیاز روز دنیا را به بازار عرضه و علاوه بر داخل، برخی از بازارهای خارجی در کشورهای خاورمیانه و بعضی از کشورهای اروپایی و شمال آفریقا را نیز به دست گیرد.

بنابراین، با توجه به تمامی مطالب بیان شده از ابتدای مقاله تا کنون می‌توان به این نتیجه پی برد که اگر قصد خرید روشویی را دارید، خرید روشویی چینی و به خصوص روشویی چینی کرد، البته با در نظرگرفتن نوع نیاز و مکان خود، می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب و مطمئن برای شما به حساب آید.

 

برچسب ها : دکوراسیون,مصالح ساختمانی,بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید