اگر شما یک ادم شبکه های اجتماعی هستید (اصطلاح علاقه مندی در اینجا در Hootsuite HQ)، احتمالاً قبلاً راهنمای ما را برای الگوریتم اینستاگرام در تلاش خود برای دستیابی به تعامل بهتر برای حساب اینستاگرام تجاری خود مطالعه کرده اید. اما اگر واقعاً خود را می خواهید حلقه های اینستاگرام که در خاص برای ایجاد سروصدا، مهم است بدانید که این ویژگی اینستاگرام الگوریتم خاص خود را برای مبارزه با آن دارد. پس چرب کنید و برای ورود به رینگ آماده شوید.

حلقه‌های اینستاگرام، البته ویدیوهای کوتاهی هستند که اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ به عنوان رقیب تیک‌توک معرفی شد. ابزارهای ویرایش ساده به سازندگان اجازه می‌دهد از افکت‌ها و فیلترها استفاده کنند، چندین عکس را با هم ترکیب کنند، و کلیپ‌های موسیقی را برای ایجاد سرگرمی ترکیب کنند، حلقه‌های اینستاگرام را تنها در چند دقیقه درگیر کنند (و برخلاف استوری‌های اینستاگرام، پس از ۲۴ ساعت ناپدید نمی‌شوند).

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Stacey McLachlan (@stacey_mclachlan)

اما مانند هر چیز دیگری در اینستاگرام، صرف نظر از اینکه ویدیوی شما چه شاهکاری است، پتانسیل شما برای ستاره شدن در فضای مجازی در اختیار الگوریتم قدرتمند اینستاگرام است: این کد پشت صحنه که تصمیم می‌گیرد یک ویدیو را به نمایش بگذارد یا خیر. دسته جمعی یا آن را در گمنامی دفن کنید.

در اینجا نحوه عملکرد الگوریتم Reels اینستاگرام در سال 2022 آمده استو چه کاری می توانید انجام دهید تا دستور پخت نه چندان محرمانه به نفع شما عمل کند.

فهرست مطالب
الگوریتم حلقه های اینستاگرام چگونه کار می کند؟

11 نکته برای کار با الگوریتم Reels اینستاگرام

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

الگوریتم حلقه های اینستاگرام چگونه کار می کند؟

الگوریتم حلقه‌های اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که کدام حلقه‌ها به کدام کاربر اینستاگرام نشان داده شوند. (خیلی رئیس!)

حلقه‌های حساب‌هایی را که دنبال می‌کنید در فید اصلی‌تان می‌بینید، اما دو مکان دیگر وجود دارد که حلقه‌های اینستاگرام از سازندگان و برندهای دیگر را می‌توان پیدا کرد:

  • تب قرقره ها این اساساً نسخه اینستاگرام صفحه TikTok For You است. روی نماد Reels در پایین صفحه اصلی برنامه اینستاگرام ضربه بزنید تا فید بی‌پایان و قابل پیمایش از حلقه‌ها که توسط الگوریتم انتخاب شده است.
  • برگه کاوش قرقره‌ها نیز در کنار پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام که الگوریتم اینستاگرام از آنها استفاده می‌کند، به‌شدت در Explore استفاده می‌شوند. (در مورد آن: راهنمای ما برای دریافت محتوای خود در صفحه کاوش اینستاگرام را بررسی کنید. حدس می‌زنم ما هم رئیس هستیم؟)


فید کاوش اینستاگرام

عوامل متعددی برای تعیین زمان و مکان ظاهر شدن قرقره ها وجود دارد.

روابط

الگوریتم اینستاگرام فقط نحوه تعامل شما با محتوا را در نظر نمی گیرد: این الگوریتم نحوه تعامل شما با سایر کاربران را تماشا می کند. آیا کسی شما را دنبال می کند و شما را با نام جستجو می کند؟ آیا به یکدیگر پیام می دهید یا نظر می گذارید؟ آیا شما یکدیگر را در پست های خود تگ می کنید؟ اگر یکی دیگر از کاربران اینستا به وضوح BFF یا سوپرفن شما باشد، اینستاگرام به احتمال زیاد به محض رها شدن، آخرین ویدیوی شما را با او به اشتراک خواهد گذاشت.

گفته می‌شود: با Reels و Explore، احتمالاً ویدیوهایی از سازندگانی که نامشان را نشنیده‌اید دریافت خواهید کرد… اما اگر قبلاً به نحوی با آن‌ها در تعامل بوده‌اید – در کمین‌ها، دستانتان را در هوا بلند کنید و افتخار کنید. – اینستاگرام نیز آن را در نظر می گیرد.

مرتبط بودن محتوا

اینستاگرام تمایلات کاربر را ردیابی می کند – یک روش فانتزی برای گفتن “whatchu like”. اگر قبلاً یک Reel یا پست را لایک کرده اید یا به روش دیگری درگیر شده اید، اینستاگرام موضوع یا موضوع را یادداشت می کند و سعی می کند محتوای مشابه را ارائه دهد.

هوش مصنوعی چگونه متوجه می شود که یک ویدیو در مورد چیست؟ از طریق هشتگ‌های حلقه‌های اینستاگرام و همچنین از طریق تجزیه و تحلیل پیکسل‌ها، فریم‌ها و صدا.

TLDR: تماشای ویدیوهای سگ‌هایی که بسکتبال بازی می‌کنند، ویدیوهای بیشتری از سگ‌ها در حال بازی بسکتبال ایجاد می‌کند. این دایره زندگی در محل کار است و چیز زیبایی است.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط 𝔇𝔦𝔬𝔤𝔬 𝔖𝔞𝔫𝔤𝔯𝔢 (@diogosangre)

به موقع بودن

این الگوریتم محتوای جدید را نسبت به قرقره های آرشیو اولویت بندی می کند. مردم می خواهند چیزهای جدید را ببینند، بنابراین خدایان الگوریتم نیز این کار را می کنند. آن قطره های تازه را نگه دارید!

محبوبیت

اگر مخاطبی درگیر دارید، و اگر محتوایی دارید که به طور مداوم لایک و اشتراک‌گذاری می‌کند، این به اینستاگرام نشان می‌دهد که چیز خاصی دارید که ممکن است دیگران نیز آن را دوست داشته باشند.

مطمئناً، به نظر می رسد کمی گیرا-22 است که برای این کار باید از قبل محبوب باشید گرفتن محبوب است، اما در نهایت اینستاگرام در زمینه تبلیغ محتوای با کیفیت است… بنابراین اگر قبلاً به خاطر ساختن چیزهای عالی شهرت دارید، این برنامه به شما پاداش خواهد داد. (آیا این می تواند تنها شایسته سالاری واقعی در جهان باشد؟ ما هستیم چرخیدن، اینجا.)

11 نکته برای کار با الگوریتم Reels اینستاگرام

همه این‌ها روشی طولانی است که می‌گوید اینستاگرام به حلقه‌هایی که فکر می‌کند مردم دوست خواهند داشت، اولویت می‌دهد: محتوای جدید، سرگرم‌کننده و مرتبط. شاید ربات ها چندان با ما تفاوتی نداشته باشند؟

اکانت Creators اینستاگرام حتی اخیراً چرخ فلکی را منتشر کرده است که دقیقاً آن را تأیید می کند. (بخش «سرگرم کننده و مرتبط»، نه بخش «برادران روبات ما را در آغوش بگیر».)

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط Creators@ Instagram (creators@)

بیایید مواد غذایی کلیدی را در اینجا بشکنیم، درست است؟

محتوای با کیفیت ایجاد کنید

وقتی مردم روی برگه Reels کلیک می‌کنند، منتظر محتوای خنده‌دار، سرگرم‌کننده و جالب هستند. بنابراین این چیزی است که الگوریتم به دنبال ارائه آن است.

با توجه به اکانت @creators اینستاگرام، Reels در حال حاضر انسان‌های زنده‌ای دارد که از میان آن‌ها غربال می‌کنند تا بهترین‌ها را معرفی کنند. ایجاد قرقره ای که “بهترین” باشد سفارشی طولانی و بسیار غیر کمی است، اما ما 10 ایده برای حلقه های اینستاگرام داریم تا شما را شروع کنید.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط رایان و امی شو (@ryanandamyshow)

به طور خلاصه، فقط تمام تلاش خود را بکنید تا بینندگان خود را بخندانید، چیز جالبی را به آنها بیاموزید، یا یک پیچ و تاب یا چالش شگفت‌انگیز ارائه دهید، و در مسیر درستی حرکت می‌کنید.

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

همین حالا دستورات خلاقانه را دریافت کنید!

قرقره های خود را از نظر بصری جذاب کنید

این الگوریتم ویدیوهایی را با قابلیت بصری ترجیح می دهد. حداقل به صورت عمودی عکاسی کنید و از عکس‌ها و فیلم‌های با وضوح پایین اجتناب کنید. اگر برای خلاقیت آماده هستید، همه زنگ ها و سوت های Reels را امتحان کنید.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Maitri Mody (@honeyidressedthepug)

ویدیوهایی که با جلوه‌ها و فیلترهای دوربین برنامه ساخته می‌شوند، بینندگان را درگیر نگه می‌دارند و در فرآیند تقویت الگوریتمی دریافت می‌کنند.

از ارسال مجدد TikToks خودداری کنید

قرقره های اینستاگرام ممکن است زندگی خود را به عنوان یک فریبنده TikTok شروع کرده باشند، آنها اهمیتی نمی دهند که این واقعیت به آنها یادآوری شود – اگر ویدیوهای TikTok دارای واترمارک را به عنوان قرقره بازنشر می کنید، به شدت غافلگیر خواهید شد.

ما در اینجا فقط به حدس و گمان نمی پردازیم: آنها حقایق هستند! در پستی از این شرکت توضیح داده شده است: «محتوای که به وضوح از برنامه‌های دیگر بازیافت می‌شود (یعنی حاوی لوگو یا واترمارک) باعث می‌شود Reels کمتر احساس رضایت کند. بنابراین، ما این محتوا را در مکان‌هایی مانند برگه Reels کمتر قابل کشف می‌کنیم.»

از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ ها منبع بزرگی برای اکتشاف برای سازندگان، به ویژه در Reels هستند، بنابراین مطمئن شوید که حداقل تعداد انگشت شماری از توضیحات هر Reel را بررسی می کنید. برای رسیدن به دورترین دسترسی ممکن، از هشتگ‌هایی استفاده کنید که دقیق و توصیفی باشند: اگر الگوریتم بتواند دقیقاً آنچه عکس یا پست شما در مورد آن است را محاسبه کند، می‌تواند راحت‌تر آن را با افرادی که به آن موضوع خاص علاقه دارند به اشتراک بگذارد. (به علاوه، برخلاف تبلیغات اینستاگرام، هشتگ ها رایگان هستند!)


هشتگ های پست تصویری

حلقه‌های اینستاگرام می‌توانند حداکثر 30 هشتگ داشته باشند، اما بهترین روش‌های اینستاگرام نشان می‌دهد که 3 تا 5 تگ خوب انتخاب شده به شما خدمات بهتری خواهند داد. تحقیق خود را انجام دهید، جوامع تخصصی خود را کاوش کنید و از هشتگ هایی استفاده کنید که واقعاً منعکس کننده موضوع پست شما هستند. با راهنمای نهایی ما در مورد هشتگ‌های اینستاگرام بیشتر بیاموزید یا فهرست هشتگ‌های حلقه‌های اینستاگرام را کپی و جای‌گذاری کنید اینجا.

افراد را در حلقه‌های خود نشان دهید

در آزمایش اخیر تیم رسانه‌های اجتماعی Hootsuite برای کشف پتانسیل تعامل Reels، متوجه شدیم که قرقره‌هایی که افراد را نشان می‌دهند عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. و اگر کاربران یک ویدیو را دوست داشته باشند، الگوریتم یک ویدیو را دوست دارد.

عکس‌ها و تصاویر محصول بسیار سبک می‌توانند سرگرم‌کننده باشند، اما در نهایت، چهره‌ها چیزی هستند که واقعاً مخاطبان اینستا را خوشحال می‌کنند.

از موسیقی پرطرفدار استفاده کنید

از یک کلیپ صوتی پرطرفدار استفاده کنید و الگوریتم (یا بهتر است بگوییم … الگوریتم) با پخش کردن حلقه خود به دور و دراز به شما پاداش خواهد داد.


صوتی اصلی

محتوای خارج از Reels نیز ایجاد کنید

داستان‌ها، پست‌ها، راهنماها: هرچه محتوای Insta بیشتری در جهان منتشر کنید، احتمال کشف شدن شما بیشتر می‌شود. از این گذشته، ما می دانیم که الگوریتم Reels اینستاگرام سابقه شما را با سایر کاربران پیگیری می کند. اگر کسی خروجی دیگر اینستاگرام شما را مشاهده کرده است، این سیگنالی است برای الگوریتم که آخرین حلقه شما را نیز به او تحویل دهد.

دستورالعمل های توصیه اینستاگرام را دنبال کنید

اینستاگرام در دستورالعمل‌های توصیه‌ای خود نحوه تصمیم‌گیری در مورد چه چیزی و چه کسی را توصیه می‌کند توضیح می‌دهد: این سند را به دستورات رسانه‌های اجتماعی خود در نظر بگیرید.

اینستاگرام می‌نویسد: «ما تلاش می‌کنیم از توصیه‌هایی که ممکن است بی‌کیفیت، اعتراض‌آمیز یا حساس باشند، اجتناب کنیم، و همچنین از توصیه‌هایی که ممکن است برای بینندگان جوان‌تر نامناسب باشد، اجتناب می‌کنیم.

برای مثال، محتوایی که خشونت، آسیب رساندن به خود یا اطلاعات نادرست را ترویج می‌کند، به‌عنوان توصیه در فید کسی نشان داده نمی‌شود. آن را مدنی نگه دارید و برای حداکثر دسترسی، طبق قوانین اینستا بازی کنید.

به مردم آنچه می خواهند بدهید

از تجزیه و تحلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود استفاده کنید و محتوایی را ارائه دهید که به نقطه مطلوب رسیده است. Instagram Insights به حساب‌های Business و Creator اجازه می‌دهد به تجزیه و تحلیل Reels دسترسی داشته باشند، که شامل معیارهای عملکرد مانند دسترسی، نظرات و لایک‌ها می‌شود.


Reel Insights Vancouver Fringe

… و زمانی که آنها آن را می خواهند

از آنجایی که الگوریتم Reels اینستاگرام پست‌های اخیر را در اولویت قرار می‌دهد، به‌روزرسانی محتوای تازه زمانی که حداکثر تعداد فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است. همانطور که قبلاً آموختیم، به دست آوردن تعامل بالا با فالوورهای خود اولین قدم برای به دست آوردن جایگاه در صفحه کاوش است. (لطفاً به من بگویید که یادداشت برداری کرده اید!)

تجزیه و تحلیل ما را در مورد بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام برای صنعت خود بررسی کنید، به تجزیه و تحلیل خود نگاهی بیندازید، یا از آهنگساز پست Hootsuite استفاده کنید تا بفهمید مخاطبان شما چه زمانی آنلاین هستند.

یک جامعه فعال پرورش دهید

آیا می‌خواهید حلقه‌های خود را در مقابل «مخاطبان شبیه به ظاهر» شاداب و شاداب در صفحه کاوش قرار دهید؟ با درگیر کردن جامعه برند شما شروع می شود.

برای روشن شدن موضوع، ما در مورد میانبرهای cringe-y مانند پیوستن به پادهای اینستاگرام یا خرید فالوور صحبت نمی کنیم: ما در مورد آستین بالا زدن و شروع گفتگو در نظرات و پیام های پیامکی صحبت می کنیم.

می دانیم، می دانیم: هیچ یک از این نکات برای اینکه الگوریتم حلقه های اینستاگرام برای شما کار کند، دقیقاً «هک» نیستند. اما اگر می‌خواهید یک برند اجتماعی با تأثیر معنادار بسازید، به مراقبت و تلاش نیاز دارد. خبر خوب این است که در حالی که برای ساختن حلقه کامل یا تعامل با مخاطبان عالی خود وقت می گذارید، داشبوردی مانند Hoostuite می تواند کار را از بین ببرد.

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را زمان‌بندی و منتشر کنید، مخاطب را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید