حتی اگر سعی نکنید نفر بعدی شوید چارلی داملیو، ارزش این را دارد که بفهمید چگونه در TikTok تأیید شوید.

پس از همه، شبکه رسانه های اجتماعی در مورد 1 بیلیون کاربران فعال در ماه. این یک مخاطب بالقوه عظیم است که می توان از آن بهره برد.

حساب‌های تایید شده TikTok از افزایش قرار گرفتن در معرض و مقدار مشخصی اعتبار بهره می‌برند. یک نشان تأیید اساساً مهر تأییدی از طرف اربابان TikTok است.

اگر فکر می‌کنید چگونه می‌توانید علامت آبی رنگ خود را دریافت کنید، ادامه مطلب را بخوانید. در اینجا تأیید چیست، چرا اهمیت دارد و پنج مرحله برای کمک به تأیید در TikTok.

فهرست مطالب
تایید شدن در TikTok به چه معناست؟

چرا در TikTok تأیید می‌شویم؟

برای تأیید اعتبار در TikTok به چند دنبال کننده نیاز دارید؟

نحوه تایید در TikTok

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

تایید شدن در TikTok به چه معناست؟

مانند سایر پلتفرم‌های اجتماعی، تیک آبی در TikTok به این معنی است که هویت یک حساب تأیید شده است. تأیید به طور کلی برای افراد مشهور، مارک ها یا تأثیرگذاران محفوظ است. این حساب ها به احتمال زیاد توسط کپی ها هدف قرار می گیرند.

اما شما مجبور نیستید باشید بلا حدید برای تایید شدن در واقع، همه نوع تجارت وجود دارد (مانند اسپایک بال!) که توسط TikTok تأیید شده اند.

چرا در TikTok تأیید می‌شویم؟

به طور خلاصه، تأیید شدن در TikTok می تواند به ایجاد و استحکام برند شما کمک کند. اگر یک موسیقی‌دان، بازیگر، نویسنده یا حتی صاحب کسب‌وکار هستید، نشان تأیید شده TikTok می‌تواند حرفه شما را به ارتفاعات جدیدی برساند.

اما در اینجا یک تفکیک دقیق تر از این است که چرا تأیید اعتبار ارزش آن را دارد.

اعتبار

می دانید که چگونه همیشه حساب های رسانه های اجتماعی وجود دارد تظاهر به خودی NBA در روز ضرب الاجل تجاری؟ نشان تأیید به این معنی است که TikTok هویت شما را تأیید کرده است. علامت تیک آبی کنار نام کاربری شما اعتبار می بخشد و به بینندگان می گوید که واقعاً شما هستید.


حساب تأیید شده TikTok Hootsuite که علامت آبی را نشان می دهد

منبع: Hootsuite در TikTok

قرار گرفتن در معرض بیماری

گزارش های تایید نشده ای وجود دارد که نشان می دهد الگوریتم TikTok از حساب های تأیید شده حمایت می کند. این بدان معناست که حساب های تأیید شده بیشتر در شما نشان داده می شوند FYP. قرار گرفتن در معرض بیشتر به معنای لایک بیشتر است که می تواند منجر به افزایش فالوور شود.

امانت

حساب های تأیید شده اغلب با سایر حساب های تأیید شده تعامل دارند. تأیید شدن به این معنی است که افراد مشهور یا تأثیرگذاران مورد علاقه شما در برنامه ممکن است واقعاً به نظرات و پیام های پیامکی شما پاسخ دهند. آنها حتی ممکن است به درخواست های شما برای مشارکت تجاری پاسخ دهند.


ویدیویی در حساب TikTok Ryanair با نظرات چندین برند تأیید شده

منبع: Ryanair در TikTok

برای تأیید اعتبار در TikTok به چند دنبال کننده نیاز دارید؟

این نیست باشگاه مبارزه، جایی که همه قوانین را می دانند. روند تأیید TikTok دقیقاً مشخص نیست. هیچ آستانه ای برای تأیید وجود ندارد که تأیید خودکار را برای شما به ارمغان بیاورد، و برخلاف سایر پلتفرم ها، نمی توانید در TikTok درخواست تأیید کنید.

برخی از سازندگان محبوب صدها هزار دنبال کننده (حتی میلیون ها نفر!) دارند اما هیچ تیک آبی ندارند.


کاربر تایید نشده TikTok Cat the Dog Groomer (@catherrera) 1 میلیون دنبال کننده دارد

منبع: Cat the Dog Groomer در TikTok

در عوض، TikTok از سیستم مخفی تایید خود استفاده می کند. کارکنان به دنبال یافتن نشان‌های تأیید TikTok هستند تا به کاربران برای محتوای باکیفیت و محبوب پاداش دهند. اما برخی از نقاط داده وجود دارد که TikTok به دنبال آن است که می تواند به پرونده شما کمک کند.

البته، اگر فوق العاده معروف باشید، می توانید همه اینها را دور بزنید. وجود دارد افراد مشهور تأیید شده در پلتفرم با پست های صفر (*ahem* تام کروز).

هنوز کاملاً معروف نیستید؟ به خواندن ادامه دهید.

نحوه تایید در TikTok

غیر از بودن جک بلک یا جاستین بیبر (یا شخص مشهور دیگری با حروف اول JB)، میانبرهای زیادی برای تأیید اعتبار در TikTok وجود ندارد. (و نه، شما نمی توانید تأیید TikTok را بخرید. مراقب کلاهبرداران باشید!)

اما در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند مورد توجه کارکنان TikTok قرار بگیرید که چک آبی مورد علاقه را به شما می دهند.

مرحله 1: جایگاه خود را پیدا کنید و به تولید ادامه دهید

ایجاد هر برندی در رسانه های اجتماعی به معنای ارسال روزانه محتوای محبوب و معتبر است. هنگامی که برای چیزی شناخته شدید، جذب، حفظ و افزایش دنبال کنندگان خود آسان تر می شود. به همین دلیل مهم است که شروع به تولید محتوای جذاب و جذاب کنید و پای خود را روی پدال نگه دارید.

این کمک می کند تا با TikTok همراه باشید چالش ها و هشتگ های آنها این یک واقعیت ثابت شده است که کاربران TikTok برندهایی را دوست دارند که در روندهای TikTok شرکت می کنند.

و از آنجایی که موسیقی یکی از مهم‌ترین عوامل در TikTok است، باید با آهنگ‌ها و هنرمندانی که در این پلتفرم ترند هستند همراه باشید. گنجاندن آن‌ها در ویدیوهایتان می‌تواند راهی آسان برای استفاده از محبوبیت آنها باشد.

به‌علاوه، همیشه این احتمال وجود دارد که شرکت در یک چالش رقص ویروسی، یک دوت یا دوئت از حساب تأیید شده TikTok دیگری کسب کند.

@lizzo من تو را دوست دارم TikTok! من را در ویدیوهای UR تگ کنید CUS ISE UUUUUU 👀👀👀👀👀👀🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 dc @jaedengomezz ♬ About Damn Time – Lizzo

همچنین می‌خواهید روی ویدیوهای خود تحلیلی انجام دهید. چه نوع محتوایی عملکرد خوبی دارد، و چه چیزی با صدای بلند بیشتر فرود می آید؟ این می تواند به اندازه گیری تأثیر محتوای شما کمک کند و به شما نشان دهد که چه زمان هایی بهترین نتایج را به شما می دهند.

مرحله 2: در رسانه ها برجسته شوید

به نظر می رسد که پلتفرم های سنتی ستاره سازی هنوز هم مرتبط هستند! چه کسی می دانست؟

اما این فقط پوشش رسانه ای سنتی نیست. بله، قطعاً در مجله یا روزنامه یا تلویزیون و رادیو به شما کمک می کند. اما ظاهر شدن در پست‌های آنلاین، کلیپ‌های یوتیوب و پادکست‌ها با سایر سازندگان بسیار معتبر نیز راهی عالی برای انتشار پیام شماست.

حدس بزن چی شده؟ آن مکان ها نیز به دنبال محتوا هستند. فقط باید به آنها دلیلی بدهید که بخواهند شما را معرفی کنند.

الیزه مایرز، ستاره TikTok، پس از داستانش در مورد بدترین قرار تاریخ، به شدت ویروسی شد. اما برجسته شدن در مجله مردم احتمالاً به تعداد فالوورهای او هم آسیبی وارد نشده است.

@elysemyers من از آن زمان به @tacobell نرفته ام. #coffeetalk #theadhdway #firstdatefail #tacobell ♬ صدای اصلی – Elyse Myers

این به دنبال کردن موضوعات مرتبط با ارزش خبری یا پرطرفدار کمک می کند. اگر مردم بخواهند نظر شما را در مورد آخرین اخبار بشنوند، شانس شما برای برجسته شدن بالا می رود.

مرحله 3: در پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری تأیید شوید

شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر به شما امکان می‌دهند برای تایید درخواست کنید. این بدان معنا نیست که لزوماً تأیید آسان‌تر است، اما کمی ساده‌تر است.

هر یک از آن پلتفرم‌ها مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص خود را دارند که به دنبال آن‌ها هستند تا کاربران بتوانند با آن‌ها تأیید شوند:

  • فیس بوک دوست دارد حساب هایی را تأیید کند که نمایندگی رسمی و حرفه ای یک برند هستند.
  • توییتر حساب های فعال و قابل توجهی را که در یکی از شش دسته مختلف قرار می گیرند تأیید می کند. در برخی موارد، باید ارائه دهید مدرک معتبر بودن یا اصالت.
  • اینستاگرام یک مهره سخت برای شکستن است. در اصل، فقط حساب هایی را تأیید می کند که شانس خوبی برای جعل هویت دارند.

تایید شدن در سایر پلتفرم های اجتماعی شانس شما را برای تایید در TikTok افزایش می دهد. یک تیک آبی در فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام به تیم TikTok این امکان را می دهد که بداند شما فردی هستید که دارای حافظه پنهان واقعی در اینترنت هستید. و می توانید آن حساب ها را به حساب TikTok خود متصل کنید.

بنابراین فرآیندهای تأیید را شروع کنید!

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

همین حالا دستورات خلاقانه را دریافت کنید!

مرحله 4: ویروسی شوید

این یکی ممکن است به نوعی بدیهی به نظر برسد. اما اکثر حساب‌های TikTik حداقل یک انفجار ویروسی بزرگ قبل از تأیید دارند. قرار گرفتن در صفحه “برای شما” این پلتفرم می تواند یک تقویت بزرگ برای دنبال کنندگان و بینندگان شما باشد و شما را در رادار TikTok قرار دهد.

@emilymarikoبهترین ناهار هفته!♬ صدای اصلی – امیلی ماریکو

فعالیت بالا و تعامل دو مورد از معیارهای کلیدی هستند که TikTok هنگام تأیید حساب ها به دنبال آن است. ویروسی شدن آن جعبه ها را به خوبی بررسی می کند.

در حالی که فرمول علمی برای ویروسی شدن در TikTok وجود ندارد، راه هایی وجود دارد که می توانید به پرونده خود کمک کنید. در اینجا چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • ویدیو را به شیوه ای جذاب شروع کنید. شما باید مطمئن شوید که ویدیوی شما در چند ثانیه اول توجه را به خود جلب می کند، در غیر این صورت کاربران به سرعت از آن دور خواهند شد. ویدیوی این کاربر TikTok درباره واکنش دوستان به سابق شما بلافاصله به روشی فوق العاده جذاب باز می شود.
@themermaidscale

دوستان بیشتر از هرکسی از سابق شما متنفرند

♬ صدای اصلی – کروتیکا 🐥

  • یک داستان بگویید. همه رقصنده نیستند. کسانی که می توانند به طور مؤثری نظر خود را به روشی خنده دار یا تلخ منتقل کنند، مزیت دارند. ولی…
  • ویدیوها را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. TikTok هنگام ارزیابی کیفیت به میانگین مدت زمان تماشا نگاه می کند. بینندگان بیشتر احتمال دارد که کل یک قطعه 8 تا 10 ثانیه ای را تماشا کنند تا یک ویدیوی یک دقیقه ای. این ویدیوی عالی توسط Mayim Bialik دارای یک گلایدر قندی است و تنها 12 ثانیه طول دارد.
@mayimbialik

من نمی توانم این را تماشا نکنم 😂😍 #حیوانات #ناز

♬ من باور دارم می توانم پرواز کنم – جیمز اینگرام

  • به نظرات پاسخ دهید. این می تواند به شما کمک کند با دنبال کنندگان بالقوه تعامل داشته باشید و مطمئن شوید که افراد بیشتری ویدیوی شما را می بینند. شما باید سعی کنید با هر پست یک انجمن ایجاد کنید.

مرحله 5: قوانین را دنبال کنید

مانند هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، TikTok به دنبال تأیید حساب‌هایی است که از دستورالعمل‌های انجمن و شرایط خدمات آن پیروی می‌کنند. اگر این قوانین را نقض کنید، ناظران TikTok حساب شما را پرچم گذاری می کنند. متأسفانه، یک پرچم شانس خوبی برای صدمه زدن به شانس تأیید شدن شما دارد.

آخرین نکته

حتی اگر غیر منطقی به نظر می رسد، خیلی روی تأیید تمرکز نکنید. اگر مراحل را دنبال کنید و علائم بالا را به روشی طبیعی و معتبر بزنید، به آنجا خواهید رسید. فقط تفریح ​​را هم فراموش نکنید.

@cookingwithlynja

پاستا خانگی با @nick.digiovanni

♬ صدای اصلی – Lynja

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید