علاقه بانوان به خدمات زیبایی پوست و مو همواره در حال افزایش است و بسیاری علاقه دارند به مراکز معتبر مراجعه کنند تا بتوانند از این طریق پاکسازی پوست را در کلینیک‌های زیبایی انجام دهند. ولی سوالی که برای برخی دیگر به وجود می‌آید، این است که آیا می‌توان با استفاده از رشته پاکسازی پوست کلینیک زیبایی تاسیس کرد؟ در این مقاله می‌خواهیم به صورت کامل در مورد این موضوع صحبت کنیم و جنبه‌های مختلف پاکسازی پوست را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین بهترین آموزشگاه برای طی کردن دوره آموزش پاکسازی پوست را معرفی کنیم که می‌توانید برای فعالیت در این حوزه از چنین آموزش‌های معتبری استفاده کنید و در نهایت با دریافت مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت خود را در این حوزه شروع کنید.

در ابتدا بهتر است که به این موضوع اشاره کنیم که تاسیس کلینیک زیبایی به مجوز پزشک نیاز دارد و افراد با طی کردن دوره پاکسازی پوست نمی‌توانند کلینیک زیبایی تاسیس کنند ولی می‌توانند در سالن‌های زیبایی مختلف به عنوان متخصص پاکسازی پوست مشغول فعالیت شوند.

برای راه‌اندازی سالن فیشیال چه مهارت‌هایی نیاز داریم؟ 

آیا با رشته پاکسازی پوست می توان کلینیک زیبایی تاسیس کرد؟

پاکسازی صورت با از بین بردن کثیفی و سلول‌های مرده پوست فواید متعددی برای پوست به دارد که بسیاری از افراد به خوبی این موضوع را می‌دانند و به همین دلیل اقدام به پاکسازی صورت می‌کنند. پس تقاضا برای این رشته بالا است و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، می‌توانند درآمدهای بسیار خوبی را داشته باشند. اما قبل از هر چیز نیاز است تا مهارت‌های کافی در این زمینه را به دست آورید تا بتوانید به عنوان یکی از افرادی که در زمینه پاکسازی پوست به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، خدمات خود را به مشتریان ارائه کنید.

همان‌گونه که اشاره کردیم شما برای اینکه بتوانید مهارت‌هایی را در این زمینه به دست آورید نیاز است در دوره‌های آموزشی که توسط آموزشگاه‌های معتبر ارائه می‌شوند، شرکت کنید. یکی از معتبرترین آموزشگاه آرایشگری دترلند است که با برگزاری دوره‌ آموزش پاکسازی صورت، هنرجوهایی را به شکل حرفه‌ای روانه بازار کار می‌کند و تا به حال توانسته میزان رضایت بسیار بالایی را از این طریق به دست آورد.

در دوره‌های آموزشی که توسط دترلند برگزار می‌شود شما می‌توانید در دوره مبتدی پاکسازی پوست صورت شرکت کنید و تمامی اصول و مبانی مربوط به این رشته را به خوبی فرا بگیرید و در ادامه نیز می‌توانید با شرکت در دوره کار با تجهیزات پزشکی اطلاعات جامعی را در این زمینه به دست آورید و تخصص خود را به شکل قابل توجهی بالا ببرید تا بتوانید آماده فعالیت در این زمینه باشید.

همچنین در قدم بعدی دوره پیشرفته‌ای برگزار می‌شود که شما با طی کردن این دوره می‌توانید به یکی از افراد حرفه‌ای و متخصص در این زمینه تبدیل شوید که در پایان دوره مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت می‌کنید که به راحتی می‌توانید در مراکز مختلفی با توجه به دانش و مهارتی که یاد گرفتید، مشغول فعالیت شوید.

اما خدمات مجموعه دترلند تنها به اینجا ختم نمی شود و آن‌ها برای اینکه شما بتوانید تجربه بالایی را به دست آورید، دوره  کارورزی را برگزار می‌کنند که در ۱۰ جلسه شما می‌توانید به صورت عملی تمامی دانشی که فرا گرفتید را به همراه اساتید اجرا کنید تا تسلط کاملی به این حوزه داشته باشید. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید از ابتدا تا زمانی که به یک متخصص تبدیل می‌شوید دترلند در کنار شماست و به شما کمک می‌کند تا تمامی این موارد را به خوبی یاد بگیرید.

 

بعد از اتمام دوره چه توانایی‌هایی کسب می‌کنید؟ 

پس از اینکه دوره مبتدی را گذراندید، می‌توانید تسلط کاملی روی مواردی مانند پاکسازی پوست، آبرسانی پوست و برطرف کردن نیازهای پوستی داشته باشید و این خدمات را ارائه کنید. در سمت دیگر پس از گذراندن دوره کار با تجهیزات پزشکی به عنوان یک تکنسین حرفه‌ای می‌توانید از دستگاه‌های مختلفی که برای پاکسازی پوست وجود دارند استفاده کنید و به عنوان یکی از تکنسین‌های حرفه‌ای در هنگام کار با این دستگاه ‌ها شناخته شوید. سپس با گذراندن دوره پیشرفته به طور کامل به این رشته تسلط پیدا می‌کنید و می‌توانید به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ها در این زمینه مشغول فعالیت شوید. همان‌گونه که در بالا نیز گفته شد بازار کار پاکسازی پوست صورت در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و مطمئناً با گذشت زمان این علاقه‌ها بیشتر می‌شود و افراد زیادی علاقه دارند تا با پاکسازی پوست به زیبایی هرچه بیشتر خود کمک کنند.

دوره پاکسازی پوست دترلند

 

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت می‌کنید؟ h3

پس از گذراندن دوره‌های پاکسازی پوست یا آشنایی با تجهیزات پزشکی شما مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت می‌کنید که می‌توانید با استفاده از مدرک مهارت آموزی که دریافت کرده‌اید در مراکز مختلفی مشغول فعالیت شوید. در کنار این‌ها لازم است این نکته را مورد بررسی قرار دهید که شما با استفاده از مدرک پاکسازی پوست نمی توانید اقدام به تاسیس سالن کنید و برای این کار نیاز است تا یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا دوره‌های هفت مهارت جداگانه را گذرانده باشید تا بتوانید شرایط این کار را به دست آورید. همچنین برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای رشته پاکسازی پوست نیازی نیست مدرک تحصیلی داشته باشید و با طی کردن دوره‌های آموزشی که گفته شد می‌توانید این مدرک را دریافت کنید.

 

نحوه ارتباط با آموزشگاه آرایشگری دترلند

آموزشگاه آرایشگری دترلند فعالیت خود را از سال ۹۷ آغاز کرده است و زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند. دترلند در طی سال‌های فعالیت توانسته خود را به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه آرایشگری معرفی کند و همواره با برگزاری کلاس‌های تخصصی در زمینه آرایشگری هنرجوهای حرفه‌ای و با دانش بسیاری را روانه بازار کار کند که بسیاری از آن‌ها در حال حاضر به عنوان بهترین‌های هر حوزه شناخته می‌شوند.

دوره های آموزشی از قبیل آموزش اصلاح ابرو ، آموزش کاشت ناخن، آموزش میکروبلیدینگ و … که توسط آموزشگاه دترلند برگزار می‌شود، می‌تواند بهترین نقطه شروع برای  کسب درآمد شما در آینده باشد. کافی است تا همین حالا به وب‌سایت دترلند به آدرس www.deterland.com مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید. یکی از راه های ساده برای برقراری ارتباط با مشاوران زبده دترلند تماس با شماره  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ است که به صورت حرفه ای شما را در انتخاب دوره مورد نظر راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید