برای افرادی که در دنیای ارز دیجیتال به معامله می‌پردازند ربات‌های ترید می‌توانند دستیار خوبی برای معامله کردن باشند. این ربات‌ها انواع مختلفی دارند و هر کس باید طبق معاملاتی که انجام می‌دهد یکی از بهترین آنها را انتخاب کند.

ربات تریدر ارز دیجیتال چیست؟ معرفی بهترین ربات های ترید

ربات تریدر ارز دیجیتال چیست؟

ربات‌های تریدر ارز دیجیتال به معامله گران در بازار ارز دیجیتال کمک می‌کنند تا سود آنها افزایش پیدا کند و ضرر ناشی از معامله در بازار ارز دیجیتال کاهش پیدا کند. این ربات‌ها نرم افزار‌های خودکاری هستند که کارها را بسیار ساده و دقیق انجام می‌دهند. این ربات‌ها پیچیدگی دنیای ارز دیجیتال را بسیار کم کردند و مورد اعتماد اکثر کاربران واقع شدند.

نکات مهم در انتخاب بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

برای اینکه بهترین ربات‌ها را در کنار خود داشته باشید باید به بعضی از موارد توجه بیشتری نشان دهید. در ادامه این موارد توضیح داده شده است.

مبتنی بر سرور

ربات‌های تریدر در فضای ابری و فضای مبتنی بر سرور فعالیت می‌کنند. ربات‌های مبتنی بر سرور را باید دانلود کنید اما سرور شما همیشه باید در حال فعالیت باشد. اما اگر ربات شما مبتنی بر فضای ابری باشد دیگر نیازی به فعالیت سرور نیست.

تست رایگان

بسیاری از ربات‌های تریدر ارز دیجیتال به شما امکان فعالیت و معامله در بازار ارز دیجیتال به صورت رایگان را می‌دهند. بنابراین می توانید از رباتی استفاده کنید که برای مدتی تست رایگان داشته باشد.

آموزش

بیشتر ربات‌های ارز دیجیتال آموزش‌های رایگانی دارند که در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اگر از دنیای ارز دیجیتال اطلاعات کمی دارید این ربات‌ها با آموزش‌های خود می‌توانند به شما کمک کنند و همچنین زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کنند.

شاخص ربات ها

شاخص‌هایی در ربات‌ها تعبیه شده است که اطلاعات مهمی در مورد نوسانات بازار دارد. بنابراین بهتر است از شاخص‌های رباتی که استفاده می‌کنید اطلاع داشته باشید تا بتوانید بهترین معامله را رقم بزنید.

برای اطلاعات بیشتر درمورد ارز دیجیتال و استفاده از ربات‌ها لینک را کلیک کنید.

معرفی بهترین ربات های ترید

ربات ترید پایونکس

شرکت پایونکس یک صرافی معتبر است که ربات‌های تریدر رایگان زیادی دارد. معامله گران می‌توانند از این ربات ها به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته استفاده کنند. تاکنون چندین بار این ربات‌ها در لیست بهترین ربات‌های تریدر ارز دیجیتال قرار گرفته‌اند. کارمزد تراکنش‌ها با این ربات در کمترین میزان ممکن است. همچنین بعضی از ربات‌های رایگان این صرافی به افراد پیشنهادات خرید و فروش خوبی را می‌دهند. به عنوان مثال با قیمت کم برای افراد ارز دیجیتال می‌خرند و با قیمت بالا ارزهای دیجیتال را می‌فروشند. بعضی از ربات‌های رایگان صرافی به افراد امکان معامله با ریسک کم را می‌دهند و همچنین حد ضرر و سود افراد را تنظیم می‌کنند. این ربات ها در گوشی‌های ios و اندروید امکان نصب شدن دارند و صرافی‌های پایونکس، هوبی گلوبال و بایننس از آنها پشتیبانی می‌کنند. این ربات‌ها برای افرادی که در زمینه ارز دیجیتال اطلاعات کمی دارند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و معاملات درخشانی را برای آنها رقم می‌زند.

ربات ترید تری کاماس

این ربات سود کاربران را افزایش می‌دهد و ضرر آنها را تا کمترین حد ممکن کاهش می‌دهد و همین باعث شده است که در لیست بهترین ربات‌های تریدر ارز دیجیتال قرار بگیرد. این ربات به صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران است. همچنین تنظیماتی را که در این ربات انجام داده‌اید می‌توانید به ربات‌های دیگر کپی کنید. ربات ترید تری کاماس با صرافی‌های بایننس، بیت مکس، آی بیت، ‏بیت استمپ، هوبی گلوبال، کوکوین، کراکن، یوبیت، کوین بیس پرو و بیت فینکس کار می‌کند.

ربات ترید کریپتو هاپر

ربات ترید کریپتو هاپر به جای شما معاملات را انجام می‌دهد و اگر قرار باشد اشتباهی مرتکب شوید آن را حذف می‌کند. تمام حساب‌هایی را که در صرافی‌های مختلف دارید جمع می‌کند و آنها را به تنهایی مدیریت می‌کند. در این ربات حساب شما به طور کامل امن است و محافظت می‌شود همچنین اطلاعات شما را به صورت خصوصی حفظ می‌کند. این ربات رایگان است و روی گوشی‌های ios و اندروید نصب می‌شود. همچنین صرافی‌های کوکوین، هوبی گلوبال، کراکن، بیت فینکس، پولونیکس، بایننس، بیترکس، کوین بیس پرو و ‏بیت واوو از این ربات تریدر ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. همچنین این ربات شبکه اجتماعی دارد که می‌توانید با دیگران در مورد بازار ارز دیجیتال صحبت کنید، ایده های جدید را بیاموزید و و درآمد خود را بیشتر کنید.

ربات ترید سانتا

ربات ترید سانتا به دلیل اینکه ریسک شما را مدیریت می‌کند در لیست بهترین ربات‌های تریدر ارز دیجیتال قرار گرفته است. در این ربات می‌توانید مدلی که مناسب معاملات شما است را انتخاب کنید و در وقت مناسب معامله را انجام دهید. در این روبات از ویژگی های بیشتری نیز می‌توانید استفاده کنید. ویژگی‌هایی همچون حاشیه سود، معامله با حجم بالا، استراتژی خرید و فروش وغیره برای راحتی کاربران طراحی شده است. همچنین این ربات به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در اختیار شما قرار دارد و امکان معامله با حجم بالا را به شما می‌دهد. برای استفاده از این ربات باید هزینه‌ای بپردازید اما امکان تست آزمایشی در سه روز اول استفاده از آن وجود دارد. این ربات با صرافی‌های بایننس، هوبی گلوبال، بیت مکس، آپ بیت، بیت فنیکس، اوککس و بیترکس کار می‌کند.

ربات ترید کوادنسی

ربات ترید کوادنسی سرمایه‌های ارز دیجیتال شما را مدیریت می‌کند و توصیه‌های سازنده را به شما ارائه می‌کند. همچنین فرآیند معامله و سرمایه گذاری را بسیار راحت کرده است. ربات ترید کوادنسی می‌تواند ربات های دیگر را سفارشی سازی کند و جدول‌های پیشرفته از بازار معاملاتی به شما می‌دهد. این ربات به صورت خودکار به معامله می‌پردازد و سود خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این ربات تریدر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و روی گوشی های ios و اندروید قابل اجرا است. صرافی‌های بایننس، بیترکس، کراکن، کوکوین، لیکویید، اوککس، کوین بیس پرو، جیمنی، پولونیکس، بیت فینکس از این ربات پشتیبانی می‌کنند.

ربات ترید بیتسگپ

ربات ترید بیتسگپ برای همه کاربران مناسب است چراکه رابط کاربری ساده‌ای دارد و همه افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. در این ربات معاملات به صورت خودکار انجام می‌شود که سود خوبی را برای شما رقم می‌زند. همچنین تنظیماتی که در این ربات به کار رفته است به گونه‌ای است که در زمان قیمت پایین به طور خودکار به خرید می‌پردازد و زمانی که قیمت بالا است به فروش دست می‌زند. همچنین قابلیت پیش بینی رفتار الگوریتم را دارد و در انجام معاملات به شما بسیار کمک می‌کند. این ربات به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته در اختیار شماست و امکان تست آن قبل از استفاده وجود دارد. همچنین دارایی‌های شما در صرافی نگه داشته می‌شود و برای سود بیشتر شما ربات بسیار مناسبی خواهد بود. ربات ترید بیتسگپ رایگان نیست اما با صرافی‌های زیادی همچون بیت کوین، بیترکس، بایننس، هوبی گلوبال، کوین فینکس، کراکن، کوکوین، جیمنی، لیکوئید، یوبیت، هیت بیتکوین، اوککس، بیت زد، بیت استمپ، کوینکس، بیگ وان و بیباکس کار می‌کند.

جمع بندی

ربات‌های ترید ارز دیجیتال به افراد مبتدی و افرادی که در این بازار معاملات زیادی انجام می‌دهند بسیار کمک کرده است. این ربات‌ها درصد خطاها را تا حد قابل قبولی پایین آورده است و امکانات وسیعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند گویی در همه حال یک اقتصاددان در کنار آنها قرار دارد. در سایت صرافی‌های معتبر همچون صرافی تبدیل می‌توانید درمورد این ربات‌ها بیشتر بخوانید. همچنین برای آموزش فروش بیت کوین لینک را لمس کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید