سفارش سایت شرکتی می‌تواند یک گزینه جذاب برای شرکت‌های تازه احداث شده باشد، چرا که با ساخت یک وب‌سایت می‌توانند مشتریان خود را افزایش دهند و از طریق وب‌سایت به درآمدهای چند صد میلیونی در ماه دست پیدا کنند. در ادامه با شما درباره نحوه طراحی سایت رایگان تضمینی و سفارش سایت شرکتی صحبت خواهیم کرد.

سایت شرکتی چیست؟

بگذارید در ابتدا به شما بگوییم که سایت شرکتی چیست و چه تفاوت‌هایی با سایر سایت‌ها دارد. سایت شرکتی بر خلاف سایت‌های فروشگاهی دارای محصول برای فروش نمی‌باشد و تنها اطلاعاتی از نحوه کار و همچنین محصولات تولیدی شرکت ارائه می‌کند، به عبارتی سایت شرکتی ویترینی برای یک شرکت است تا شرکت بتواند از طریق سایت، خود را به دیگران معرفی کرده و از این طریق پروژه‌های مدنظر خودش را دریافت کند.

در سایت شرکتی صفحاتی همچون درباره ما که توضیحاتی درباره شرکت و کامندان ارائه می‌کند، صفحه تماس با ما که مشتریان برای ثبت سفارش و پروژه موردنظر از این طریق می‌توانند با شرکت در ارتباط باشند، صفحه وبلاگ که در آن می‌توان جدیدترین اخبار شرکت را قرارداد و یک صفحه اصلی که ویترین سایت است وجود دارد.

یک سایت شرکتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین نکته در طراحی سایت شرکتی سرعت لود و خدمات امنیت سایت شرکتی است.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، سرعت مهم‌ترین بحث در سایت است، چرا که عدم داشتن سرعت مناسب در بالا آمدن سایت، سبب ازدست‌رفتن بازدیدکنندگان وب‌سایت خواهد شد که ممکن بود به مشتری تبدیل شوند.

نکته دوم امنیت سایت است که یک سایت خوب باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند تمامی اطلاعات کاربران خود را حفظ کند، چرا که فاش‌شدن اطلاعات کاربران اعتماد آنها را نسبت به کسب‌وکار شما از بین خواهد برد.

جنگ سفارش سایت شرکتی در مقابل طراحی سایت رایگان – سایت بیلدر

طراحی سایت رایگان چگونه است؟

حال به بحث شیرین طراحی سایت رایگان رسیدیم. باتوجه‌به سخت‌شدن شرایط کسب‌وکارها وب‌سایت‌هایی که در زمینه طراحی سایت همانند وب پویا، سایت بیلدر، سایت ساز زرین و… مشغول به کار هستند می‌توانند در صورت لزوم طراحی سایت به‌صورت رایگان انجام دهند.

در این قسمت قصد داریم تا درباره یکی از این وب‌سایت‌ها یعنی szsitebuilder با شما صحبت کنیم  و در مقالات بعدی سعی می‌کنیم تا درباره سایر وب‌سایت‌ها نیز صحبت کنیم.

ازآنجایی‌که مطلع شدیم تیم سایت بیلدر به دلیل شرایط بد کسب‌وکارها اقدام به طراحی سایت رایگان برای واجدان شرایط کرده است تصمیم گرفته‌ایم تا آن را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت خود این تیم اقدام به مطالعه شرایط سایت رایگان کنید.

سایت رایگان یا سایت شرکتی؟

تا اینجا درباره مزایا و ویژگی‌های سایت شرکتی با شما صحبت کردیم و همچنین دانستید که یک سری از وب‌سایت‌ها می‌توانند در صورت لزوم برای شما سایت رایگان طراحی کنند.

در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که آیا اقدام به طراحی سایت شرکتی کنیم و یا از خدمات طراحی سایت رایگان استفاده کنیم.

درصورتی‌که جزو واجدان شرایط برای درخواست رایگان سایت بودید می‌توانید اقدام به طراحی سایت رایگان کنید؛ اما درصورتی‌که واجد شرایط نبودید بهترین گزینه برای شما، طراحی سایت شرکتی خواهد بود.

شما می‌توانید با جست‌وجو در گوگل شرکت‌هایی که اقدام به طراحی سایت می‌کنند را پیدا کنید و با برسی‌های لازم، بهترین شرکت موردنظر خودتان را انتخاب کنید، اما باید به مواردی همچون هزینه ساخت سایت، میزان پشتیبانی از سایت، امکان ویرایش مجدد سایت و … را در نظر بگیرید و شرکتی را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید که تمام این ویژگی‌ها را دارا باشد.

طراحی سایت رایگان

نتیجه‌گیری

درصورتی‌که واجد شرایط سایت رایگان باشید، بهترین پیشنهاد برای شما این گزینه خواهد بود چرا که بعد گذشت 7 الی 12 ماه می‌توانید ورودی زیادی را به وب‌سایت خود داشته باشید و از درآمدهای چند صد میلیونی لذت ببرید، اما در صورت عدم داشتن شرایط لازم، می‌توانید از طریق شرکت‌های یاد شده در بالا اقدام به سفارش سایت کنید و با انجام سئو بر روی وب‌سایت خود مشتریان جدیدی را برای خود بیابید.در این مقاله سعی کردیم یک شرح کلی از سایت رایگان و سایت شرکتی در اختیار شما قرار بدهیم و سعی کردیم تا برترین شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند را با شما در میان بگذاریم، امید واریم که از این مقاله منتشر شده در سایت ما نهایت استفاده را برده باشید.

با آروزی ایرانی آباد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید