وقتی به جنوب شرق آسیا سفر می‌کنید، زیبایی‌های بسیاری هستند که در طول سفر باید از آن‌ها بازدید به عمل آورید. شهرهای بزرگی که جاذبه‌های مختلفی را پیش پای شما می‌گذارند و طبیعتی که شما را شیفته خود خواهد کرد. همراه ما باشید تا از زیبایی‌های سه مقصد محبوب در جنوب شرق آسیا برایتان بگوییم.

در تور بالی همه چیز زیبا به نظر می‌آید!

در تور بالی شما با سواحلی دیدنی، غروب‌هایی چند رنگ، جنگل‌های بی‌نظیر و خیلی چیزهای دیگر مواجه خواهید شد، گویی به تکه‌ای از بهشت سفر کرده‌اید. بالی آن‌قدر زیباست که قدم زدن در طبیعتش، حس و حالی رویایی را برایتان به همراه داشته و تنها چیزی که شما را از این حس دور می‌کند، حضور دیگر گردشگرانی بوده که از جای جای این کره‌ی خاکی، برای دیدن “جزیره‌ی خدایان” به این بخش از کشور اندونزی سفر می‌کنند.

در سفرهایتان به جنوب شرق آسیا به دنبال زیباترین‌‌ها باشید

بالی از آن دست مقاصد ساحلی نیست که بی‌خود معروف شده باشد. این جزیره جدا از سواحل بزرگ و مفرح خود که پایگاه اصلی توریست‌هاست، سواحل بسیار زیبایی مثل کلینگکینگ در نوسا پِنیدا دارد که نمونه‌اش را در کم‌تر جایی از جهان پیدا خواهید کرد. از طرفی، جاهایی مثل بِساکیه نیز هستند که دریایی از گل‌های زیبا را به روی شما باز می‌کنند. بخش زیادی از این باغ گل عظیم، مملو از گل‌های همیشه بهار بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد.

از زیبایی‌های طبیعی دیگر بالی می‌توان به جنگل‌های گرم‌سیری فوق‌العاده جذابی اشاره کرد که در دل خود، دریاچه‌های کوچک و همچنین آبشارهایی بی‌نظیر دارند. یکی از مثال‌های دیدنی، آبشار توکاد سپانگ است که از آب رودخانه‌اش، از جنگل گذشته و در یک غار به پایین می‌ریزد و قابی بسیار زیبا برای عکاسی درست می‌کند. ارتفاعات بالی، همچون کوه باتور نیز در نوع خود فوق‌العاده‌اند و اگر به خود زحمت دهید و از صبح خیلی زور با تورهای مخصوص به این ناحیه بروید، می‌توانید از آن بالا طلوع خورشید بر فراز دریایی از ابرها را تماشا کنید.

اما زیبایی‌های بالی تنها به جاذبه‌های طبیعی‌اش ختم نمی‌شود. برای مثال، چندین معبد بودایی شگفت‌انگیز در بالی وجود دارند که به شکلی باورنکردنی، چشم‌نوازند. مثل معبد پورا بساکیه که قدمت آن به قرن 10 میلادی بر می‌گردد یا معبد پورا تانا لات که بر روی صخره‌ای در دل آب درست شده و تنها چند ساعت در روز، مسیری سنگی به آن محل باز می‌شود. بالی مملو از چنین جاهای شگفت‌انگیز و متفاوت است.

زیبایی‌های وصف نشدنی که در تور تایلند با آن روبه‌رو می‌شوید!

تور تایلند ممکن است تقریبا انتخاب همه‌ی مسافران شرق آسیا باشد، تا در مراکز تفریحی آن خوش‌گذرانی کنند، در سواحل کرابی بازی‌های آبی انجام دهند و یا در بازارهای شلوغ و مراکز خرید، مشغول خرج کردن شوند. اما هیچ وقت نباید از یاد ببرند که تایلند، یکی از زیباترین کشورهای جهان است و طبیعت شگفت‌انگیز این کشور، دنیایی از جاذبه‌های باورنکردنی را به روی شما باز می‌کند.

تور تایلند

در سفرهایتان به نقاط ساحلی تایلند، کافی‌ست یک بار به جزیره‌ی کوچک تائو بروید تا بدانید که چرا جزیره گردی تا این حد در این کشور محبوب است.  به پارک‌های ملی متعدد این سرزمین بروید و جاهایی عجیب را کشف کنید. مثلا در پارک ملی خائو سام روی یوت، غاری بسیار بزرگ وجود دارد که در مرکزش یک معبد بودایی شگفت‌انگیز درست شده. در پارک ملی خائو یوی چندین چند آبشار زیبا را مشاهده کنید یا در کوی بوریف گله‌ی فیل‌های آسیایی را ببینید که در سبزه‌زارهای بزرگ زندگی می‌کنند.

حتی در خود بانکوک نیز زیبایی‌های زیادی وجود دارند که باید در طول سفر به سراغشان بروید. جدا از این که این کلان‌شهر بزرگ به خودی خود جذابیت بالایی دارد اما وجود رودخانه‌ی چائو پرایا در مرکز شهر، همه چیز زیبایی مضاعفی پیدا می‌کند. مخصوصا معابد طلایی رنگی که چسبیده به رودخانه قرار دارند و اول صبح، رنگ زیبای آن‌ها با طلوع خورشید در آب انعکاسی دیدنی را پدید می‌آورد. در مجموع اگر خواستید از زیبایی‌های نقاط مختلف تایلند لذت ببرید، پیشنهاد ما شرکت در تورهای آویسا تراول است. مجموعه‌ای که تورهای مختلف برای جاهای متفاوت تایلند برگزار کرده و حتی تورهای ترکیبی برای دو مقصد مختلف نیز برپا می‌کند. خدمات عالی، هتل‌های متنوع و بهترین قیمت ممکن از جمله ویژگی‌های تورهای آویسا تراول است.

در تور مالزی به سراغ زیباترین نقاط آسیا بروید

مالزی از زیباترین کشورهای جهان است. سرزمینی که همه چیز در خود داشته و برای گردشگران ماجراجو، مسیرهای بسیار زیادی برای گشت و گذار دارد. برای مثال اگر مسافر کوالالامپور هستید، به یکی از زیباترین و متنوع‌ترین کلان‌شهرهای دنیا سفر خواهید کرد. شهری مملو از جاذبه‌های توریستی و پارک‌های تفریحی که یک جنگل بارانی بزرگ در خود داشته و دارای معابد بی‌نظیر و مساجد بزرگ و مدرن است. وقتی به حاشیه کوالالامپور می‌روید، به غارهای باتو و مسیرهای جنگلی می‌رسید که بعدی دیگر به سفرتان می‌بخشد.

تور مالزی

اگر زیبایی‌های ساحلی را می‌پسندید، باید به لنکاوی بروید.مجمع‌الجزایری کم‌نظیر که ده‌ها ساحل عالی و زیبا داشته و مناظر طبیعی آن و البته چشم‌انداز طلوع و غروب خورشیدش در این کشور زبانزد است و عکس‌های کارت پستالی شگفت‌انگیزی را از تعطیلات برایتان به همراه خواهد داشت. البته جزایر کوچک و بزرگ زیادی در مالزی وجود دارند که هر کدام به شیوه‌ای متفاوت زیبا هستند. پولائو تیومان در پاهانگ یکی از این جزایر است که سواحلی جذاب داشته که جنگل تا لبه‌ی ماسه‌ها پیش آمده، آبی کریستالی در جلوی خود می‌بیند و سر خود را که به زیر آب ببرید، مرجان‌های دریایی رنگارنگ و ماهی‌های متنوعی را دیده و این تصویر همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد.

اما مالزی وجهی دیگر نیز دارد و آن مقاصد خاصی همچون جورج توان در پنانگ با طبیعت جنگلی و ارتفاعات زیبا، ملاکا با کانال‌های آبی که در شهر و از میان خانه‌های رنگارنگش می‌گذارد، بلندی‌ کامرون و دشت‌های سرسبز و بزرگ و باغ‌های چای بی‌پایانش و بسیاری شهرهای این چنینی دارد و برای هر کس با هر سلیقه‌ای، مکانی ویژه برای عرضه خواهد داشت. به همین دلیل است که همیشه، برای آن‌ها که عاشق طبعیت گردی هستند و دوست دارند ماجراجویی در کشوری متفاوت را تجربه کنند، تور مالزی را پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید