طراحی سایت جزء ضروری هر کسب و کاری هستند. آن ها چهره آنلاین شرکت شما هستند و باید به گونه ای طراحی شوند که نشان دهنده برند شما باشد و به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند.

وب سایت شما یکی از مهمترین جنبه های حضور آنلاین برند شما است و مهم است که آن را درست طراحی کنید و همچنین باید با در نظر گرفتن مخاطبان طراحی شود و باید اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. یک طراحی وب سایت خوب مزایای بسیار دیگری هم برای کسب و کار و هم برای مخاطبان شما دارد.

در زیر سه دلیل وجود دارد که چرا طراحی سایت برای کسب وکار شما بسیار مهم است:

 

  1. اولین تصور را ازشما ایجاد می کند

وب سایت شما اغلب اولین تعاملی است که مشتریان بالقوه با کسب وکار شما خواهند داشت.این امر باعث می شود که سایت شما تاثیر خوبی بگذارد. یک وب سایت با ساختار مناسب به کاربران این احساس را میدهد که شما یک شرکت آگاه و قابل اعتماد هستید.

  1. اعتبار

طراحی سایت به ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما کمک می کند. اگر سایت شما حرفه ای به نظر می رسد، مشتریان بالقوه به احتمال زیاد اعتماد خواهند کرد که شما یک شرکت معتبر هستید. این امر به ویژه در صورتی که محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین می فروشید، بسیار مهم است.

  1. تبلیغات و بازاریابی

داشتن یک وب سایت به شما بستری برای تبلیغ و بازاریابی کسب وکارتان می دهد. می توانید از سایت خود برای به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود، ارسال پیشنهادات ویژه و هدایت ترافیک به فروشگاه یا دفتر خود استفاده کنید. یک وب سایت با طراحی خوب می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد که به شما کمک می کند به مشتریان جدید دست پیدا کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

طراحی سایت حرفه ای و سئو آن را برای کسب وکارها جدی بگیرید !

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی که به آن طراحی وب سایت تجارت الکترونیک نیز می گویند، فرآیند ایجاد یک طراحی وب سایت با قابلیت فروش آنلاین است. ویژگی های منحصر به فرد طراحی وب فروشگاهی شامل طراحی صفحات محصول، سبد خرید و فرآیند های پرداخت است.

یک سایت فروشگاهی فرصتی عالی برای دستیابی به تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگان آنلاین و افزایش فروش شما است.

تنها با چند کلیک، مصرف کنندگان می توانند انواع محصولات را از خانه خود یا در هر جایی با تلفن همراه یا تبلت خود خریداری کنند .

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • طراحی الگوی رنگی و تم وب سایت تجارت الکترونیک شما
  • انتخاب سبک قلم و اندازه وب سایت فروشگاهی شما
  • ایجاد ظاهر صفحات
  • قراردادن گرافیک و لوگوی برند در وب سایت

 

به طور کلی، با یک طراحی سایت فروشگاهی خوب، میتوانید به افزایش ترافیک وب، تبدیل ها و فروش برای کسب وکار خود کمک کنید.

 

 

سئو سایت

سئو مخفف عبارت “بهینه سازی موتور جستجو” است، که فرآیند دریافت ترافیک از نتایج جتسجوی رایگان، ارگانیک، سرمقاله یا طبیعی در موتورهای جستجو است .هدف آن بهبود موقعیت وب سایت شما در نتایج جستجو است. به یاد داشته باشید هرچه وب سایت بالاتر باشد، افراد بیشتری آن را خواهند دید.

 

 

 

 

 

سه رکن مهم در سئو

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، دانستن اینکه چگونه می توانید برند، وب سایت یا شرکت خود را توسط جستجوگران پیدا کنید، یک مهارت اصلی است و درک اینکه چگونه سئو در حال تکامل است، شمارا در صدر بازی نگه می دارد.

ما می توانیم سئو سایت را به سه مولفه اصلی تقسیم کنیم که باید با آن ها آشنا باشید و به طور منظم عمل کنید:

 

سئو تکنیکال : بهینه سازی فنی، فرآیند تکمیل فعالیت هایی در سایت شما است که برای بهبود سئو طراحی شده اند اما به محتوا مرتبط نیستند و اغلب در پشت صحنه اتفاق می افتند.

سئو داخلی : بهینه سازی داخلی، فرآیندی است که از مرتبط بودن محتوای سایت شما اطمینان حاصل می کند و تجربه ای عالی برای کاربر فراهم می کند.این شامل هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب در محتوای شما است و می تواند از طریق یک سیستم مدیریت محتوا انجام شود.

سئو خارجی : بهینه سازی خارجی، فرآیند افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو از طریق فعالیت های خارج از سایت است. این تا حد زیادی توسط بک لینک ها هدایت می شود که به ایجاد شهرت سایت کمک می کند.

 

طراحی یک سایت حرفه ای و خاص که سئو به خوبی روی آن انجام شود و در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، مراحل و روال خودش را دارا هست که باید طی شود. به بیان ساده به دلیل زیاد بودن میزان رقابت در نتایج گوگل، وضعیت رسیدن و رتبه شما در نتایج صفحه اول ویا حتی لینک اول گوگل به طور دقیقی قابل پیش بینی نیست.

در صورتی که قصد شما رسیدن به صفحه اول گوگل است و می خواهید این رقابت لذت بخش را تجربه کنید، باید اصول اولیه سئو و مراحل کامل بهینه سازی سایت را خودتان انجام دهید. هرچند این کار بسیار سخت و حوصله بر میباشد؛ لذا بهترین کار این است که به شرکت های طراحی سایت و خدمات سئو مراجعه کنید و کارهای مربوط به SEO سایتتان را برون سپاری کنید. در این میان، شرکت هایی مانند مجریان وب با سابقه ی طولانی در این امر می تواند شما را در این راه کمک کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید