فراز صنعت: صادرات دستگاه لیبل زن از مشهد استارت خود!

 

دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از دستگاه های مورد نیاز برای هر خط تولید و کارخانه ای می باشد. در گذشته عملیات لیبل زنی و برچسب زنی روی محصولات توسط نیروی انسانی و به صورت دستی انجام می شد و یا در صورت نیاز مجبور به واردات این دستگاه از خارج از کشور بودیم. در چند سال اخیر با توجه به رشد تکنولوژی در کشور، امروزه تولید دستگاه لیبل زن در بالاترین سطح کیفی و استانداردهای جهانی در مشهد مقدس توسط شرکت فراز صنعت انجام می شود و به دنیا صادر می گردد.

کارخانه ها و تولید کنندگان بسیاری در تلاش هستند که با استفاده از تجهیزات محدودی که داریم بتوانیم بهترین نوع دستگاه لیبل زن را تولید کنیم که همرده دستگاه های خارجی باشد. شرکت فراز صنعت در سال جدید با معرفی یکی از بهترین دستگاه های لیبل زن تولید شده خود اینگونه ادعا کرد که این دستگاه توان رقابت با مدل های خارجی را دارد و تمامی چالش هایی که بسیاری از تولید کنندگان در خط تولید خود با آن رو به رو بودند را به حداقل رسانده و هم اکنون به عنوان بهترین دستگاه لیبل زن شناخته می شود که تنظیمات بسیار ساده آن سبب استقبال بی نظیر کارآفرینان داخلی و خارجی شد.

فراز صنعت در گذشته با صادرات تجهیزات صنعتی به کشورهایی همچون روسیه، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و… ثابت کرد که صنعت ایرانی می تواند پا به عرصه بین الملل بگذارد و رقابت را در عرصه بین الملل برای دیگر رقیبان خارجی به تنگ آورد.

صادرات این دستگاه به دیگر کشورها توسط فراز صنعت نشانگر آن است که صنعت ایران و ایرانی قابل صادرات به دیگر کشورها می باشد. دستگاه لیبل زن تولید شده به صورت تمام اتوماتیک بوده و بدون دخالت نیروی انسانی عملیات لیبل زنی و برچسب زنی بر روی محصولات را به صورت کاملا حرفه ای و با سرعت بالا انجام می دهد. این دستگاه قابلیت لیبل زنی را بر روی ظروف گرد و تخت در ابعاد و اشکال مختلف را دارد و هم اکنون در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی قابل استفاده می باشد.

بسیاری از تولید کنندگان داخلی و خارجی با مشاهده تصویر این دستگاه پی به کارایی و کیفیت آن نیز برده اند و تصمیم به خرید آن برای خط تولید خود کرده اند. گویا کارشناسان صنعتی  و کارآفرینان با مشاهده ظاهر دستگاه لیبل زن می توانند عملکرد آن را هم حدس بزنند که البته پیشینه مطلوب فراز صنعت در تولید دستگاه های صنعتی در اعتماد سازی کارآفرینان بی تاثیر نبوده است.

بررسی دستگاه لیبل زن صنعتی تولید فراز صنعت

از آنجا که برای بررسی کیفیت دستگاه لیبل زن باید دانست از چه نوع قطعاتی در این دستگاه استفاده شده است! ما در این جا با کسب اجازه از مدیران فراز صنعت برخی از قطعات استفاده شده در این دستگاه را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. جنس بدنه و شاسی: ورق استنلس 304L و به صورت تمام استیل است؛
  2. تسمه ها: آلمانی؛
  3. بلبرینگ ها: SKF ژاپن؛
  4. دارای 6 دستگاه الکترو وموتور گیربکس با کیفیت؛
  5. مجهز به سیستم کنترل PLC؛
  6. مجهز به HML هوشمند و صفحه 7 اینچی؛
  7. دارای 2 عدد استپ موتور؛
  8. موتور ۱۴۰۰RPM-0/37 KW؛
  9. گیربکس TYPE40 1:30؛
  10. و قطعات تخصصی دیگر.

بعد از بررسی قطعات دستگاه لیبل زن به نحوه عملکرد و کارایی این دستگاه می پردازیم. مهندسین فنی فراز صنعت ادعا دارند بسیاری از تولید کنندگان در خط تولید خود نسبت به کارایی و عملکرد دستگاه لیبل زن خود ناراضی هستند و گاها با چالش هایی رو به رو هستند که سبب می شود روند تولید آن ها دچار مشکل و یا سرعت تولید آن ها کند شود به همین دلیل در مدل طراحی شده فعلی دستگاه لیبل زن، این چالش ها به صفر رسیده است و با پشتیبانی 24 ساعته شرکت، جای هیچ نگرانی در استفاده از این دستگاه نمی باشد.

بررسی عملکرد دستگاه لیبل زن

برخی از کارایی و سیستم عملکرد دستگاه به شرح زیر می باشد:

  1. جا به جایی و تنظیم ارتفاع دستگاه بسیار آسان است؛
  2. قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض ظرف از ۳۰۰L-40 میلی متر و ارتفاع لیبل از ۲۰۰L-40  میلی متر؛
  3. دارای واحد هدایت کننده منظم ظروف و تایمینگ حرفه ای؛
  4. قابلیت کنترل سرعت کانوایرهای اصلی و فرعی؛
  5. قابلیت نصب دقیق لیبل روی انواع ظروف شیشه ای، PET، PE، کارتن و… با سهولت تنظیم؛
  6. قابلیت نصب انواع لیبل های پلاستیکی، کاغذی، مات، هولوگرامی؛
  7. دارای تجهیزات حسگر محصول و حسگر لیبل اختصاصی (لیبل سنسور) و قابل تنظیم و کالیبره شدن با انواع ظروف و لیبل غیر شفاف؛
  8. قابلیت تنظیم سرعت دستگاه بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ عدد در ساعت متناسب با نوع ظروف و اندازه لیبل؛
  9. برق مصرفی ۲۲۰AC با فرکانس ۵۰ هرتز؛
  10. و بسیاری از ویژگی های دیگر در عملکرد دستگاه لیبل زن.

 

بررسی مزیت های خرید دستگاه لیبل زن از فراز صنعت

شرکت فراز صنعت برای رضایت مشتریان داخلی و خارجی خود علاوه بر ویژگی های کیفی و منحصر به فرد، مزیت های رقابتی ایجاد کرده است تا بتواند رضایت بیشتری را به خود جلب نماید زیرا رضایت مشتریان در صدر اهداف این شرکت می باشد. به همین دلیل دستگاه لیبل زن خود را با مزایای زیر به مشتریان خود تحویل می دهد.

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید دستگاه ها؛
  2. دوام، استحکام و عمر مفید بالا؛
  3. گارانتی 2 ساله بدون قید و شرط؛
  4. خدمات پس از فروش 10 ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  5. امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  6. ایجاد قیمت های رقابتی؛
  7. نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل؛
  8. آموزش رایگان 2 نفر از پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  9. مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  10. تحویل به موقع و خیلی سریع، زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  11. تولید اختصاصی مستقیما توسط شرکت فراز صنعت؛
  12. و دیگر خدماتی که بعد از خرید دستگاه متوجه آن خواهید شد.

لازم به ذکر است این شرکت در صورت نیاز امکان تعامل با مشتریان را برای مشتریان جدید فراهم می کند تا ضمن استفاده از تجربیات، اطمینان بیشتری نسبت به مزیت های این دستگاه به دست آورند.

جهت خرید و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس مدیریت: 09156000087

شماره تماس  مهندس فنی: 09159152010

پاسخگوی واتساپ: 09156664439

 

دیدگاهتان را بنویسید