فهرست مطالب
فونت های TikTok چیست؟

نحوه اضافه کردن متن به TikToks

چرا باید از متن در TikToks خود استفاده کنید

سوالات متداول در مورد فونت های TikTok

آیا چیزی مهمتر از انتخاب فونت های مناسب TikTok وجود دارد؟ و نه، “تولد اولین فرزند شما” یا “آن زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شدید” را به عنوان پاسخ نمی پذیریم.

به نظر می رسد که ما اغراق می کنیم (و خوب خوب، ما هستیم)، اما مانند هر تصمیم طراحی دیگری، انتخاب فونت شما چیزهای زیادی در مورد هویت برند شما و مخاطبانی که می‌خواهید در TikTok به آنها جلب کنید، می‌گوید.

و اگرچه تصمیم ممکن است مهم باشد، انتخاب فونت مناسب برای TikTok نباید ترسناک باشد.

ما به شما یاد می‌دهیم که فونت‌های TikTok چیست، درباره ویدیوی شما چه می‌گویند و به سؤالات متداول شما در مورد آنها پاسخ می‌دهیم.

پاداش: از ما استفاده کنید محاسبه نرخ تعامل رایگان TikTokr برای اطلاع از نرخ تعامل خود از 4 راه سریع. آن را به صورت پست به پست یا برای کل کمپین – برای هر شبکه اجتماعی محاسبه کنید.

فونت های TikTok چیست؟

فونت های TikTok سبک های حروف موجود در برنامه هستند. در حالی که از نظر فنی باید آنها را «تایپ‌فیس‌های TikTok» نامید، ما تعاریف ساده «فونت در مقابل تایپ‌فیس» را برای یک روز دیگر ذخیره می‌کنیم.

هنگام افزودن متن به ویدیو یا عکس خود می توانید بین کلاسیک، ماشین تحریر، نئون و سریف یکی را انتخاب کنید. هر کدام طعم خاص خود را دارند، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

در اینجا برداشت ما از فونت های TikTok است.

کلاسیک

کلاسیک ساده و تمیز است. و اگر شما را به یاد قسمت های خوب سال 2020 می اندازد (زمانی که همه در خانه مانده بودند و TikToks ترند می کردند)، به این دلیل است که این فونتی بود که TikTok در آن زمان استفاده می کرد.

فونت کلاسیک TikTok بسیار شبیه به Proxima Nova است، فونتی که هنوز هم محبوب است و در اوایل دهه 2000 در همه جا وجود داشت. این تایپ‌فیس اصلی برای بسیاری از جاگرنات‌های آنلاین، مانند BuzzFeed، Mashable، NBC News و Wired بوده است.

کلاسیک دوستانه و کم بیان است. از محتوای شما منحرف نمی‌شود، بنابراین می‌تواند برای هر کپی اصلی در ویدیوهایتان مورد استفاده شما باشد. همچنین خواندن را در فیلم‌های چگونه یا اینفوگرافیک آسان می‌کند.

سعی کنید آن را با یک فونت با طعم بیشتر ترکیب کنید و رونق بگیرید: شما یک طراحی منطقی دارید.


سال نو مبارک در tiktok classic

ماشین تحریر

ماشین تحریر یادآور چشمان خصوصی قدیمی مدرسه است، سیگار کشیدن زنجیر در زیر باران سیل آسا در حالی که یک زن کشنده را به تصویر می کشد. حال و هوای مهم گرانج/نوستالژی دهه 1950 را ایجاد می کند.

احساس قدیمی ماشین تحریر آن را برای مطالب برگشتی یا یکپارچهسازی با سیستمعامل عالی می کند، اما برای پست های شاعرانه یا رویایی تر نیز مناسب است.

فقط یک احتیاط: ما استفاده از ماشین تحریر را برای بلوک های طولانی متن توصیه نمی کنیم. اگر نیاز به نوشتن پاراگراف دارید، کلاسیک ممکن است انتخاب فونت بهتری باشد.


ماشین تحریر برای نوآر

دست خط

فونت Handwriting TikTok برای بهترین افراد کلبه ای عالی است. این فونت بیشتر زنانه است، بنابراین برای کسانی که هر نوع محتوای زیبایی یا مد را تولید می کنند عالی است.

با این حال مراقب استفاده از دست خط برای تایپ بیش از چند کلمه باشید. اگرچه زیباست، اما خواندن این فونت ممکن است دشوار باشد. بهترین کار را به عنوان عنوان، عنوان یا برای تاکید دارد.


دست خط مربای شاه توت cottagecore

نئون

نئون هندسی، روشن و پاپین، کمی سبک هنری دکو دارد. شما همچنین می توانید استدلال کنید که نئون حال و هوای وگاس دارد و اشتباه نمی کنید.

از آن برای تقلید از پوسترهای فیلم قدیمی استفاده کنید یا به محتوای خود حس هالیوودی تلخ بدهید.

فقط به یاد داشته باشید: این فونت به گونه ای طراحی شده است که ظاهر شود، بنابراین آن را به رقابت با خودش ندهید. نئون می تواند به تنهایی بایستد.

شما نمی خواهید از آن برای نوشتن پاراگراف های طولانی استفاده کنید. یک تا سه کلمه کافی است.


نئون برای لحظات پر از سرگرمی شما

سریف

تنها سریف موجود در این لیست، فونت Serif است، خوب، یک قلم سریف کلاسیک. (سریف ها، FYI، خطوط تزئینی هستند که به شکل اصلی یک حرف اضافه می شوند.)

سریف‌ها معمولاً لوکس‌تر یا گران‌قیمت‌تر خوانده می‌شوند، بنابراین استفاده از این فونت می‌تواند حس مناسبتی مانند عروسی یا دیدار ملکه را القا کند.

با استفاده از Serif می توانید کمی آرام تر باشید. Serif با حروف کوچک برای کپی بدنه کار می کند، بنابراین می توانید قطعات طولانی تری از متن را تایپ کنید. در تمام حروف، می تواند به عنوان یک عنوان یا هدر به خوبی کار کند.


serif یک فونت کلاسیک دوست داشتنی را ایجاد می کند

نحوه اضافه کردن متن به TikToks

دو راه اصلی برای افزودن متن به ویدیوهای TikTok شما وجود دارد: استفاده از برنامه TikTok یا یک تولید کننده فونت TikTok شخص ثالث.

ابزارهای خارجی می توانند گزینه های تایپ بیشتری را در اختیار شما قرار دهند، اما این همیشه بهترین تماس نیست. برای اطلاعات بیشتر در مورد آن به خواندن ادامه دهید!

افزودن متن در برنامه TikTok

متن را در چهار مرحله به محتوای خود اضافه کنید:

مرحله 1: برنامه TikTok خود را باز کنید

حرکت به نماد بعلاوه در وسط ردیف پایین شما در اینجا، می‌توانید از یک TikTok جدید فیلم بگیرید یا محتوای خود را آپلود کنید.


نماد پلاس برای آپلود محتوا

مرحله 2: روی دکمه Text در بالا سمت راست کلیک کنید

سپس، در میان فونت‌ها و رنگ‌های خود پیمایش کنید و یکی را انتخاب کنید که حال و هوای مورد نظرتان را داشته باشد.


vibe را با فونت رنگ متن انتخاب کنید


کتماهای کلاسیک شاد

مرحله 3: ضربه بزنید انجام شده در گوشه سمت راست بالا

کپشن خود را پر کنید و هر هشتگی که دوست دارید اضافه کنید.


توضیح اضافه کردن هشتگ پست

مرحله 4: محتوای خود را با ضربه زدن منتشر کنید پست!

خودشه!

افزودن متن با استفاده از ابزار دسکتاپ شخص ثالث

می‌توانید از چندین ابزار برای افزودن متن به TikToks خود استفاده کنید، بنابراین روشی که دنبال می‌کنید به ابزاری که در دست دارید بستگی دارد. اما با گزینه های بصری مانند Canva یا Vimeo، این روند باید نسبتاً ساده باشد.

برای مثال، برای Canva، مراحل به صورت زیر خواهد بود:

مرحله 1: یک الگو بگیرید یا ویدیوی خود را آپلود کنید


قالب را بگیرید یا ویدیو آپلود کنید

مرحله 2: روی متن کلیک کنید


متن بوم

مرحله 3: در صورت لزوم تنظیم کنید


تنظیم بوم گزینه

مرحله 4: دانلود و آپلود در TikTok همانطور که به طور معمول انجام می دهید


دانلود عکس و آپلود در tiktok

برخلاف فونت‌های نسبتاً محدود TikTok، استفاده از یک ابزار خارجی، دنیایی از شخصیت‌های فانتزی را که می‌توانید به محتوای خود اضافه کنید، باز می‌کند.

اما FYI، TikToks که به نظر می‌رسد درون برنامه‌ای ساخته شده‌اند، معمولاً نسبت به ویدیوهای بازاریابی فوق‌العاده با استقبال بیشتری مواجه می‌شوند. بنابراین حتی اگر ویدیو را در یک برنامه شخص ثالث ایجاد می کنید، ممکن است بخواهید بدون توجه به فونت های TikTok استفاده کنید.


در TikTok بهتر شوید – با Hootsuite.

به محض ثبت‌نام به بوت کمپ‌های هفتگی رسانه‌های اجتماعی اختصاصی که توسط کارشناسان TikTok میزبانی می‌شوند، با نکاتی در مورد نحوه انجام موارد زیر دسترسی داشته باشید:

  • فالوورهای خود را افزایش دهید
  • مشارکت بیشتری داشته باشید
  • وارد صفحه برای شما شوید
  • و بیشتر!

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

چرا باید از متن در TikToks خود استفاده کنید

افزودن متن یک پیروزی آسان برای محتوای TikTok شماست. در اینجا به چند دلیل اشاره میکنیم.

و فراموش نکنید، اگر چیزی کار نمی کند، چیز دیگری را تست کنید! با متون و انواع فونت های مختلف آزمایش کنید تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که برای برند شما مناسب باشد.

وضوح

صفحه For You یک آبشار بی امان از محتوا است. اگر می خواهید متمایز شوید، باید از همان ابتدا افراد را جذب کنید. مقداری متن چشم نواز را در تصویر کوچک ویدیوی خود و چند ثانیه اول قرار دهید.

متن روی صفحه شما همچنین می‌تواند بر بخش‌های مهم پیام شما تأکید کند که نمی‌خواهید بینندگان از دست بدهند.

@oilshore

در پاسخ به @Aussie_Cnt یک روز دیگر یک قتل دیگر از جنرال Z

♬ صدای اصلی – Oilshore

اگر هنوز موفقیتی را که شایسته آن هستید نمی بینید، استراتژی های بازاریابی TikTok را امتحان کنید و آن را با برخی از ترفندهای TikTok دنبال کنید.

دسترسی

همه ویدیوها را با صدا تماشا نمی کنند. با قرار دادن متن در ویدیوهای خود می توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

همچنین می‌توانید از متن برای کمک به شکستن قطعات طولانی‌تر استفاده کنید و درک آنچه می‌گویید را برای بینندگان آسان‌تر کنید.

به علاوه، TikToks با اجزای متنی برای بینندگان ناشنوا و کم شنوا بیشتر در دسترس است، به این معنی که می‌توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

@noahandlori

شیت های تقلب الفبای ما را نادیده بگیرید 😂 #alphabetchallenge #abcchallenge #couplestiktok #شوهر #زوج #روند #ازدواج #nailedit

♬ صدای اصلی – نوح و لری

سئو

الگوریتم TikTok نسبت به گذشته کمتر مرموز است و SEO ویدیو یک چیز واقعی است.

همچنین می توانید سئوی TikTok خود را با قرار دادن کلمات کلیدی در متن روی صفحه خود بهینه کنید.

TikTok همچنین گفته است که استفاده از ویژگی‌های آن، مانند جلوه‌ها و متن، تأثیر مثبتی بر رتبه‌بندی محتوای شما در صفحه For You خواهد داشت.

سوالات متداول در مورد فونت های TikTok

TikTok از چه فونتی استفاده می کند؟

TikTok از فونت کلاسیک استفاده می کند که تقریباً مشابه Proxima Nova – Semibold است.

چگونه می توان نام کاربری فونت را در TikTok دریافت کرد؟

فهمیدن نحوه دریافت نام کاربری فونت در TikTok یا استفاده از کاراکترهای خاص یا فونت های جالب در بیو TikTok آسان است. شما به سادگی باید از یک تولید کننده متن شخص ثالث مانند این یکی از Fontalic استفاده کنید. متن مورد نظر خود را وارد کنید، متن خروجی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس فونت فانتزی خود را در نمایه TikTok خود قرار دهید.


پروفایل tiktok سردمورت

با استفاده از Hootsuite، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

با Hootsuite در TikTok سریعتر رشد کنید

پست ها را برنامه ریزی کنید، از تجزیه و تحلیل بیاموزید، و به نظرات پاسخ دهید همه در یک مکان.

آزمایشی 30 روزه خود را شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید