برای اطلاع از قیمت ترمووود فنلاندی و دیگر محصولات ترموود می  توانید از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با ما : 09935929654 / 021-26855679

چوب ترموود یکی از محصولات چوبی ارزشمند بسیار کاربردی در عرصه ساخت و ساز می‌باشد که یکی از قدیمیترین ابزار های ضروری است که به صورت انبوه در اختیار بشر قرار گرفته است .

و از این منابع طبیعی که با گذشت قرن ها تا کنون از آن بکار گرفته می‌شود هنوز محبوبیت خود را از دست نداده که هیچ بلکه رشد مصرفی آن در ساخت و ساز روز به روز بیشتر و بیشتر نیز می‌شود .

که علل اصلی کاربرد زیاد آن زیبایی و طراوتی است که در این محصولات نهفته شده .

در عرصه نوین و با پیشرفت علم و فن آوری در تمامی عرصه های کار و صنعت و تکنالوژی باعث شده که راهکارهای جدیدتری برای بکار گیری از انواع چوب به وجود آید .

برای مثال محققانی بعد از تحقیقات زیاد به این نتیجه رسیدن که چوبی را تولید کنند که از میزان حجم و وزن کم و میزان مقاومت بیشتری داشته باشد و در محوطه های خواصی که در گذشته با استفاده از چوب فضای بیشتری را اشغال می‌کرد ، این این روش این فضا را فشرده تر و کمتر نمایند .

به همین دلیل چوبی را طراحی و ساخت که با فشار زیاد بر سطح چوب و گرمادادن به جداره های آن مواد اضافی آن مانند ضمغ و آب آن را گرفته .

و چوب را به این ترتیب خشک و فشرده کرده و باعث شده تا میزان حجم و وزن چوب کاهش یافته و میزان مقاومت و استحکام آن چندین برابر بیشتر از چوب های معمولی شود .

به این ترتیب چوب ترموود تولید و به بازارهای سراسر دنیا معرفی و در دسترس مشتریان قرار گرفته .

که امروز کشور فنلاند با سابقه ای نزدیک به ۹۰ سال در زمینه تولید چوب ترموود در دنیا یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان چوب ترموود می‌باشد .

که محصولات خود را به کشورهای سراسر دنیا صادر می‌کند و تمامی مشتریان آن با این محصولات آشنایی کامل را دارند

قیمت ترمووود فنلاندی

از این رو کشورهای دیگری که دارای جنگلات انبوه درختان کاج و صنوبر می‌باشد و به فن آوری و تکنولوژی تولیدی این محصولات دسترسی دارند اقدام به تولید انواع مختلف ترموود کردند .

که در بازارهای داخلی و خارجی به صراحت شاهد آن هستیم ،

  • چوب ترموود ایرانی
  • چوب ترموود خارجی
  • چوب ترموود فنلاندی

در این میان بهترین و مرغوبترین چوب ترموپد را کشور فنلاند تولید می‌کند که شهرت جهانی نیز دارد ، و محصولات این کشور دارای یک سری خواص ها و مزایایی می‌باشد که بسیار نادر و منحصر بخرد می‌باشد .

چوب ترمووود ایرانی یکی دیگر از انواع ترموود می‌باشد که از الوار های چوب روسی تولید می‌شود و در داخل با مشکلات کمبود مواد اولیه مواجه می‌باشد .

البته این نوع ترمود نیز مزایای خواص خود را دارد، که آنهم میزان قیمت بسیار مناسب آن است که تولید داخل می‌باشد .

چوب ترموود خارجی از نوع دیگر ترموود می‌باشد که ایران به دلیل تحریم بودن با کشورهای تولید کننده این محصولات خط مستقیمی برای داد و ستد ندارد ، و به طور کلی این محصولات به صورت کالاهای تجاری خواص از طریق مرزهای کشور ترکیه وارد ایران می‌شود .

که ازخواص ارزنده این محصولات این است که در محوطه های مناسب و در داخل و بیرون نمای ساختمان بکار می‌رود .

در کل :

تمامی این نوع ترموود از میزان کیفیت خواص برخوردار هستند که کیفیت ترموود فنلاندی به مراتب هم از ترموود خارجی و هم از چوب ترموود تولید شده ایرانی با کیفیت تر می‌باشد .

و از لحاظ میزان قیمت نیز چوب ترموود فنلاندی گران قیمت تر از چوب ترموود خارجی و ترموود ایرانی می‌باشد .

و در رده دوم سطح کیفیت و قیمت نیز چوب ترموود خارجی می‌باشد ، و در نهایت ترموود ایرانی در رده سوم جدول سطح کیفی قرار دارد .

تایل ترموود ایرانی

تایل ترموود ایرانی یکی دیگر از محصولات ترموود ایرانی میباشد که از دو بخش مجزا و اساسی ساخته شده است.

  • قالبهای پلاستیکی تقویت شده
  • الوارهای چوب ترموود ایرانی

جهت ساخت این تایل ها ترموود را به اندازه های معیینی برش میدهند و روی قالبهای پلاستیکی سوار میکنند ،و با کلیپس های مخصوص به یکدیگر متصل میسازد.

از تایل ترموود ها در نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • مانند کف و کف پوشها
  • دیوار و دیوار پوشها
  • راه روها منزل
  • سقف پوش ها
  • محوطه های حیاط
  • کف بالکن و تراس ها
  • کف سونا ها و استخرها

و برای طراحی در کف پوش ها بسیار خوب خواهد بود که در برخی از موارد از سنگ ها و چمن های مصنوعی نیز برای زیبا ساز بیشتر در این محوطه ها استفاده نمایید.

ابعاد چوب ترموود

همانطوری که قبلا هم به صمع نظر شما عزیزان رساندیم که چوب ترموود از انواع و ابعاد مختلفی برخوردار بوده که هر نوع از ابعاد در مواردی خواص استفاده میشود.

که ما از ابعاد متنوع آن به شرح ذیل میباشد.

چوب ترموود در سایز  ۲۶ * ۹۲        چوب ترموود در سایز  ۱۹ * ۹۲          چوب ترموود در سایز ۲۶ * ۱۴۰

چوب ترموود در سایز  ۲۶ * ۱۱۷       چوب ترموود در سایز  ۱۹ * ۱۱۷           چوب ترموود در سایز  ۲۰ * ۱۲۰

چوب ترموود در سایز  ۴۲ * ۶۸

و برای مثال :

از چوب ترمو در سایز ۱۹ * ۹۲ ، ۲۶ * ۱۱۷  و همینطور   جهت ساخت و طراحی در کف و کف پوش ها

مورد استفاده قرار میگیرد که سایز بسیار مناسب برای این محوطه ها میباشد.

و همچنین از چوب ترموود در سایز ۱۶ و ۱۹ * ۹۲ در مواردی مانند دیوار و دیوار پوشها مورد استفاده واقع میشود.

اما جهت ساخت و طراحی انواع آلاچیقها و پرگولاها در ساختمان نیازمند به چوب هایی با مقاومت بیشتر و سایزهای  بزرگتر میباشد.

که این چوب ها باید در برابر وزن موجود سقف آلاچیق از خود پایداری نشان دهند. به همین دلیل از چوب ترموود در سایز ۱۴۰ * ۴۲ برای ساخت پایه های آلاچیق و پرگولاها استفاده میشود.

پیچ ها و کلیپس های چوب ترموود

در واقع برای بکار گیری از انواع چوب ترموود و ساخت هر نوع شی از انها نیازمند به موارد خواصی هستند که پیچ ها و کلیپس ها از این جمله موارد میباشد.

برای مثال برای بکار گیری از تایل ترمود جهت طراحی کف پوشها بعد از کنار هم چیدن تایل ترموودها انها را با پیچ های گالوانیزه شده به یکدیگر محکم بندی میکنند.

تا از هم جدا نشوند، و از انجایی که تایل ترموود ممکن است که در محوطه های مرطوب بکار گرفته شود مانند سونا ها و استخرها از این نوع پیچ های گالوانیزه شده استفاده میکنند تا دچار زنگ زدگی و فرسایش زود هنگام نشوند.

و همینطور از انواع کلیپسها جهت نصب الوارهای چوب ترمووود برای کف پوشها و دیوار پوش ها به کار میرود.

که کلیپس ها نیز زد زنگ و بسیار مقاومت دارند.

تماس با ما

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با قیمت ترمووود فنلاندی ( خرید رنگ و چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، ترمووود فنلاندی ، نصب و اجرای ترموود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل بگیرید.

راه های ارتباطی با ما : 09935929654 / 021-26855679

دیدگاهتان را بنویسید