آویز طلا توت فرنگی شاید یکی از محبوب ترین آویز های طلا کودکان باشد که طراحی مینا کاری شده رنگی قرمز آن به همراه جذابیت طلا برای کودکان دارای جذابیتی بالایی است و طبق آمار و میزان فروش گردنبند طلای توت فرنگی بچه گانه یکی از پر فروش ترین و سفارش های والدین برای انتخاب هدیه و کادو برای دختران میباشد.

این نکته را هم در نظر بگیرید که هنگام خرید آویز طلا توت فرنگی برای کودک خود از زنجیر های مقاوم استفاده کنید چرا که کودکان معمولا با گردنبند خود بازی میکنند و اگر زنجیر آن مقاوم نباشد ممکن است پاره شود .

عیار طلا نیز یکی دیگر از موارد مهم هنگام خرید آویز طلا برای کودکان است  بعضی تولید کنندگان انواعی از زیورآلات با فلز های مختلف و ترکیبی را همراه با طلا طراحی و تولید می کنند. برخی از فلز هایی که می توانند به عنوان ناخالصی در زیورآلات طلا جای بگیرند، سرب، نیکل، کروم، برم و جیوه نام دارد. این فلز ها ارزش چندان زیادی نداشته وقیمت آن ها بسیار پایین تر از طلا است. اما زمانیکه گالری ها آن را با طلا ترکیب می‌کنند، شما نمی ‌توانید این ناخالصی را تشخیص دهید. پس به همین راحتی به جای طلا، فلز های بی ارزش را خریداری نموده و دچار ضرر و زیان خواهید شد و یا ممکن است فرزند شما به این فلز ها حساسیت داشته باشد پس خرید از گالری معتبر همیشه به نفع شماست . گالری های معتبری مانند ساعت چی ، گالری زیواز ، گالری پرسته در ارائه طلای کودک با آلیاژ های مخصوص کودکان میتواند انتخاب مناسبی برای خرید طلای کودک برای فرزندان باشد.

رنگ قرمز و شاداب توت فرنگی یکی از دلایل انتخاب آویز طلای توت فرنگی برای خرید طلای کودک میباشد. رنگ های شاد همواره در طلای کودک یکی از عناصر اصلی انتخاب و ساخت آنها میباشد.

خرید آویز طلا توت فرنگی دخترانه

خرید آنلاین آویز توت فرنگی با ارسال رایگان از طریق

https://zivazz.com/product/8991/آویز-طلا-توت-فرنگی/

برای خریداران کادو و هدیه طلای کودک امکان پذیر میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید