زیبایی های جزیره کیش به قدری زیاد است که در تمام روزهای سال، مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. با برنامه ریزی درست برای سفر کیش، می توان مسافرت خود  را به خاطره ای شیرین و رویایی تبدیل کرد. یکی از مهمترین موضوعات در سفر به کیش، انتخاب هتل مناسب در کیش است. با انتخاب هتل مناسب و درجه یک، شما اقامتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در کیش تجربه خواهید کرد. در این نوشته قصد داریم امکانات هتل های کیش را شما معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین هتل را برای سفر خود انتخاب کنید. ضمنا مقاله ای مجزا برای معرفی 5 هتل برتر کیش نیز در دسترس شما برای مطالعه بیشتر قرار دارد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یک هتل پنج ستاره فوق العاده در کیش است. واحدهای این هتل بر روی آب ساخته شده اند و نمای بی نظیری از دریا، ساحل و غروب به شما هدیه می دهند. از جمله امکانات هتل ترنج می توان به سالن اسپا، سالن ورزشی روی آب، استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و فست فود ساحلی، خانه بازی کودک و سالن بیلیارد اشاره کرد. این هتل 100 واحد اقامتی مختلف دارد. همه این اتاق ها و سوئیت ها بالکن اختصاصی و کف شیشه ای دارند. این سوئیت ها به وسیله یک اسکله چوبی به طول یک کیلومتر به هم متصل شده اند.

هتل پنج ستاره ترنج کیش یکی از خاص ترین هتل های ایران است که معماری جذاب و چشم انداز فوق العاده ای دارد. با اقامت در این هتل، نهایت آرامش و راحتی را در سواحل نیلگون خلیج فارس تجربه خواهید کرد. از جمله خدمات هتل ترنج می توان به ترانسفر فرودگاهی، مینی بار، اینترنت پرسرعت، بوفه صبحانه، سرویس روزانه به مراکز خرید کیش، سالن بدنسازی، خانه کودک، زمین والیبال ساحلی، روم سرویس، خدمات اجاره خودرو، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، اورژانس، خشکشویی، رستوران ساحلی، رستوران تاج ترنج، کافی شاپ ساحلی، کافه گلف، لمکده ساحلی و… اشاره کرد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، یکی از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های کیش شناخته شده است و یک هتل لاکچری در کیش محسوب می شود. این هتل، دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید کیش و سواحل خلیج فارس دارد. بزرگ ترین اسکله تفریحی جزیره درست در روبروی این هتل قرار گرفته است. 193 واحد اقامتی مختلف شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق دوبلکس، سوئیت معمولی، سوئیت ساحلی دو تخته، سوئیت ساحلی سه تخته، سوئیت ساحلی چهار تخته، رویال سوئیت یک خوابه، رویال سوئیت دو خوابه، رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه و ویلای ساحلی دو خوابه در هتل شایان کیش قرار گرفته اند.

در هتل شایان کیش برای صرف انواع غذا، دسر و نوشیدنی می توانید به سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران شمبلیر و رستوران لوشاتو مراجعه کنید. خوب است بدانید که چشم انداز واحدهای اقامتی هتل می تواند رو به دریا، خیابان یا محوطه هتل هستند و شما برای این موضوع حق انتخاب دارید. وجود تلویزیون، میز، صندلی، تلفن، یخچال، مینی بار، مبلمان، تخت خواب، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم تهویه هوای مطبوع و… از جمله امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل شایان کیش هستند. با انتخاب این هتل، لذت اقامت در یکی از باشکوه ترین هتل های کیش را تجربه خواهید کرد.

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش یکی از نوسازترین هتل های کیش است. در این هتل 233 اتاق و سوئیت متنوع وجود دارند تا اقامتی فراموش نشدنی و آرامش بخش را برای مسافران رقم بزنند. معماری هنرمندانه، دسترسی آسان به مراکز تجاری و نزدیکی به سواحل خلیج فارس از جمله دلایل محبوبیت این هتل به شمار می آیند. در طراحی هتل پالاس، هنر سنتی ایرانی با هنر مدرن تلفیق شده و شاهکار زیبایی خلق کرده است. ساحل مرجان، پلاژ بانوان و آقایان، مارینا پارک، کیبل اسکی، کارتینگ، مسیر ویژه دوچرخه سواری، بولینگ مریم، صخره خرچنگها، باغ پرندگان، کوروش مال، مرجان مال، بازار پردیس و بازار پانیذ در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند.

هتل پالاس 15 طبقه دارد. چشم انداز اتاق ها و سوئیت های هتل پالاس کیش به سمت دریا، باغ یا جزیره است. اتاق دبل استاندارد، اتاق دبل دریا، اتاق توئین، اتاق تریپل استاندارد، اتاق تریپل دریا و اتاق چهار تخته جزیره از واحدهای اقامتی این هتل هستند. تلویزیون، چای ساز، کولر گازی، تلفن، اینترنت پرسرعت، تخت خواب، حمام، یخچال و مینی بار از جمله امکانات اتاقهای هتل پالاس هستند. با انتخاب هتل پالاس کیش، اقامتی دلنشین در کنار خانواده و عزیزان خود داشته باشید و از زیبایی های جزیره کیش لذت ببرید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ایران است. این هتل با الهام از معماری شکوهمند تخت جمشید ساخته شده و المان های زیادی از ایران باستان در آن به کار رفته است. تمدن و فرهنگ اصیل ایران را در سازه هتل داریوش مشاهده می کنید و شکوه آن چشم ها را می نوازد. در نتیجه، خود این هتل جزو نقاط دیدنی کیش محسوب می شود. جاهای دیدنی کیش و سواحل خلیج فارس به آسانی از هتل داریوش قابل دسترسی هستند.

برای صرف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، می توانید به رستوران آپادانا، رستوران پاسارگاد، کافی شاپ آتوسا، کافی شاپ استخر و سالن تشریفات ویژه (لانژ) مراجعه کنید. بوفه صبحانه مجلل، استخر روباز بانوان و آقایان با چشم انداز خلیج فارس، تنیس، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ و اینترنت از جمله خدمات هتل داریوش هستند. سالن بیلیارد، آرایشگاه، غواصی، ماساژ تایلندی، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی از دیگر امکانات هتل داریوش به شمار می آیند. چشم انداز واحدهای اقامتی هتل، رو به دریا هستند و منظره ای آرامش بخش و زیبا دارند. اقامت در هتل داریوش کیش، تجربه ای وصف نشدنی سرشار از آرامش و نشاط برای شما به ارمغان می آورد.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش، یکی دیگر از هتلهای برتر جزیره کیش است. این هتل دارای 2 طبقه و 186 واحد اقامتی می باشد که دست مسافران را برای انتخاب باز می گذارند. زمین تنیس، مسیر دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی، اجاره خودرو، پارک، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، رستوران لوتوس، کافه مارین، تی بار، سالن اسپا، سالن جلسات، سالن چندمنظوره، کلوپ تفریحات ساحلی و… از امکانات این هتل فوق العاده محسوب می شوند. اگر دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که شما را به دنیایی از تفریحات مختلف نزدیک کند، هتل مارینا پارک بهترین انتخاب است. با انتخاب هتل مارینا پارک کیش، شما می توانید اقامتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی در این هتل بزرگ داشته باشید و خاطرات شیرین سفر را در ذهنتان ماندگار کنید.

هتل پانوراما

یکی از جدیدترین هتل های کیش، هتل پانوراما است. هتل پانوراما، یک هتل پنج ستاره است که از سال 1398 فعالیتش را آغاز کرده است. این هتل، خیلی زود توانست مسافران کیش را به سمت خود بکشاند و به یکی از بهترین هتل های کیش تبدیل شود. هتل پانوراما، یک ساختمان 15 طبقه است و 267 واحد اقامتی عالی دارد. هتل پانوراما، انواع امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد تا مسافران عزیز، اقامت بسیار خوبی را در هتل پانوراما تجربه کنند.

وجود لوازم بهداشتی شخصی، مینی بار در اتاق ها، خدمات ترانسفر مسافر، آژانس، رستوران و کافی شاپ، از جمله امکانات و خدمات هتل پانوراما است. موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی است و با اقامت در این هتل، می توانید در مدت زمان کوتاهی به مراکز خرید مهم کیش مانند مرکز خرید زیتون، اسکله تفریحی و مرکز خرید سارینا 2 بروید.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش، یکی از بهترین هتلهای جزیره کیش است که به تازگی افتتاح شده است. افرادی که به دنبال هتلی لوکس در سفر هستند، بهتر است برای رزرو هتل میراژ اقدام کنند. هتل میراژ، یک هتل پنج ستاره با امکانات رفاهی کامل است. ساختمان این هتل، طراحی مدرن و جذابی دارد و در 8 طبقه ساخته شده است. در این هتل، 187 واحد اقامتی مجزا وجود دارد. این هتل از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی است و دسترسی خوبی به مراکز خرید کیش و ساحل دریا دارد.

یکی از مزیتهای بزرگ هتل میراژ کیش، منظره زیبا و جذاب این هتل است. از پنجره اتاق های هتل میراژ کیش، شما می توانید ساحل زیبا و امواج دریای خلیج فارس را ببینید و لذت ببرید.

وجود امکانات و خدمات متنوع مانند فضای سبز اختصاصی، خدمات ترانسفر مسافر، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، استخر، سونا، جکوزی، خشکشویی، از دیگر ویژگی های هتل میراژ کیش است.

هتل ویدا

یکی از هتلهای جدید و جذاب در جزیره کیش، هتل ویدا است. هتل ویدا، یک هتل پنج ستاره و مجلل است. در هتل ویدا، شما از بین 144 اتاق مختلف امکان رزرو اتاق موردنظر خود را دارید. در هتل ویدا، شما می توانید انتخاب کنید که اتاقتان رو به دریا باشد یا رو به جزیره.

این هتل از نظر موقعیت مکانی نیز بسیار عالی است و در نزدیکی مراکز خرید مهم کیش ساخته شده است. خبر خوب این است که فاصله میان هتل ویدا تا ساحل دریای خلیج فارس را می توانید در مدت 10 تا 15 دقیقه طی کنید و خیلی زود خود را به ساحل زیبا برسانید.

از جمله امکانات هتل ویدا می توان به وجود اینترنت رایگان، صندوق امانات در اتاق ها، چای ساز، سرویس کودک، ترانسفر مسافر، مینی بار، اجاره ماشین و… اشاره کرد. کافی شاپ، رستوران، استخر، سونا، جکوزی و حمام سنتی، از دیگر بخشهای جذاب هتل ویدا هستند.

هتل آرامیس پلاس

یکی دیگر از هتلهای برتر جزیره کیش، هتل آرامیس پلاس است. این هتل پنج ستاره، در سال 1399 ساخته شده است و حالا به یکی از محبوب ترین هتلهای کیش تبدیل شده است. این هتل مجلل، در فاصله کمی از ساحل دریا ساخته شده است و این موضوع، از جمله ویژگی های مثبت هتل آرامیس پلاس محسوب می شود. شما می توانید هر صبح و هر شب، تنها با چند دقیقه پیاده روی به لب ساحل دریا بیایید و منظره دریا را تماشا کنید و از صدای آرامش بخش امواج لذت ببرید.

این هتل یک ساختمان 14 طبقه است که 171 اتاق مجزا دارد. از جمله امکانات اتاقهای هتل آرامیس پلاس می توان به وجود صندوق امانات در اتاق، اینترنت رایگان، مینی بار، آتلیه عکاسی، ترانسفر رفت و برگشت، سالن کنفرانس، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل آرامیس پلاس به مراکز خرید مهم کیش مانند رویا مال، کیش مال و مرکز خرید پردیس 2 بسیار نزدیک است.

هتل ایران کیش

یکی از هتل های جذاب و درجه یک در کیش، هتل ایران است. موقعیت این هتل درست روبروی پارک شهر کیش است. هتل ایران، شامل دو برج هفت طبقه سفید رنگ است که این برجها در طبقات اول و هفتم به هم متصل می شوند. این هتل، برای تامین آسایش و راحتی مسافران جزیره کیش، نهایت تلاشش را می کند و تمام امکانات و خدمات موردنیاز را در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد. از جمله امکانات هتل ایران می توان به وجود مبلمان شیک و راحت، سالن همایش و آمفی تئاتر، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، خدمات پزشکی، خدمات اجاره خودرو در کیش، مینی بار، میز کار، تجهیزات هوشمند، اینترنت پرسرعت و خدمات پزشکی اشاره کرد. همچنین در هتل ایران، یک مجموعه ورزشی جذاب وجود دارد که مجهز به استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است و شما می توانید از آن استفاده کنید. دکوراسیون اتاق های هتل ایران کیش بسیار زیبا و هنرمندانه انجام شده است و چشم انداز اتاق ها رو به دریای خلیج فارس یا جزیره کیش است.

هتل پارمیس

یکی از بهترین هتلهای جزیره کیش، هتل پارمیس است که امکانات و خدمات فوق العاده ای دارد. اکثر مهمانان هتل پارمیس، از انتخاب این هتل بسیار راضی بوده اند. هتل پارمیس، یک ساختمان 7 طبقه است که 168 اتاق و سوئیت مجلل دارد. در این هتل می توانید از میان اتاق های دو تخته، اتاق های سه تخته، سوئیت یک خوابه و پنت هاوس، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

مهمانان هتل پارمیس از امکاناتی مانند بوفه صبحانه رایگان، سرو چای و نسکافه در اتاق، آرایشگاه، اجاره اتومبیل های لوکس، آژانس مسافرتی، خدمات تور، فضای سبز اختصاصی، آب معدنی رایگان، دستگاه واکس کفش، روم سرویس، اینترنت پرسرعت و پارکینگ بهره مند می شوند.

وجود رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، پارکینگ، مرکز خرید، تاکسی سرویس و بوفه صبحانه از جمله بخشهای جذاب هتل پارمیس است. از جمله امکانات ورزشی و تفریحی این هتل می توان به استخر سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، سالن بیلیارد و سالن بازی های کامپیوتری اشاره کرد.

هتل شایگان

هتل شایگان کیش، یک هتل شش طبقه زیبا است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است. در این هتل، 130 اتاق مجلل وجود دارد و شما از میان انواع اتاق ها، سوئیت های رویال، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه، می توانید گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. هتل شایگان، یک هتل پنج ستاره است که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. با انتخاب هتل شایگان کیش، شما دسترسی خوبی به پارک دلفین ها، مرکز تجاری پانیذ و بازار زیتون خواهید داشت. همچنین می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به ساحل دریای خلیج فارس برسید و منظره زیبای دریا را در هر ساعتی از شبانه روز مشاهده کنید. از جمله امکانات هتل شایگان می توان به وجود اینترنت رایگان، اتاق جلسات و سالن همایش‌، کافی شاپ، رستوران، سالن ورزشی، تور گردشگری، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ و… اشاره کرد.

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش، یک ساختمان 14 طبقه است که از نظر برای اقامت در جزیره کیش مناسب است. هتل بین المللی، یک هتل پنج ستاره است که فاصله کمی با مراکز مهم کیش مانند پلاژ ساحلی، کشتی یونانی، پارک ساحلی مرجان، مرکز خرید مروارید و… دارد. همچنین این هتل زیبا، در نزدیکی ساحل دریا قرار دارد و شما با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خودتان را به کنار ساحل برسانید.

اتاق های هتل بین المللی کیش، رو به دریا و رو به جزیره هستند و شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود، گزینه مناسبتان را انتخاب کنید. از جمله امکانات این هتل می توان به وجود بوفه صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، کافی شاپ و رستوران، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا، حمام سنتی و اتاق ماساژ اشاره کرد.

هتل کوروش

هتل کوروش، یک هتل 16 طبقه است و از بهترین هتل های کیش محسوب می شود. در هتل کوروش، 198 اتاق و سوئیت مجزا وجود دارد که منظره بعضی از اتاق ها رو به دریای خلیج فارس است. از جمله امکانات اتاقهای هتل کوروش کیش می توان به وجود اینترنت رایگان، مبلمان کامل، دستگاه تهویه هوای مطبوع، صندوق امانات، یخچال، مینی بار و تلویزیون اشاره کرد. یکی از نقاط تمایز هتل کوروش این است که در این هتل، از انرژی خورشیدی در بسیاری از قسمتها استفاده می شود و به همین دلیل است که هتل کوروش، اولین هتل سبز ایران محسوب می شود.

این هتل 16 طبقه، در میدان پردیس کیش قرار گرفته است و فاصله کمی با باغ پرندگان، ساحل مرجان، دلفیناریوم، بازار مریم، اسکله تفریحی کیش، پاساژ کوروش و بازار مرجان دارد.

از دیگر خدمات و امکانات هتل کوروش می توان به وجود استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، خدمات باربری، آتلیه عکاسی، پارکینگ، خشکشویی، صرافی، خدمات اجاره خودرو، و تورهای گردشگری اشاره کرد.

هتل آریان کیش

یکی از هتل های لوکس جزیره کیش، هتل چهار ستاره آریان کیش است. این هتل یک ساختمان 3 طبقه است که طراحی جالبی دارد. در هتل آریان، 67 واحد اقامتی وجود دارد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز هستند. هر ساله، مسافران زیادی، هتل آریان کیش را برای اقامت خود در سفر انتخاب می کنند و از انتخابشان بسیار راضی هستند. یکی از مزیتهای بزرگ هتل آریان کیش، مناسب بودن هزینه هتل است. با انتخاب هتل آریان کیش، شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر، در یک محیط زیبا و جذاب اقامت داشته باشید. همچنین لازم است بدانید که موقعیت مکانی هتل آریان بسیار عالی است و فاصله کمی تا مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پانیذ و زیتون دارد.

از جمله امکانات و خدمات هتل آریان کیش می توان به وجود پارکینگ رایگان، سفره خانه سنتی، مینی بار، سالن بیلیارد، خشکشویی و… اشاره کرد.

هتل لیلیوم

یکی دیگر از هتلهای جذاب کیش، هتل لیلیوم است که از سال 1398 شروع به کار کرده است. هتل لیلیوم، یک هتل هشت طبقه با 154 واحد اقامتی است. ساختمان این هتل مجلل و لوکس است و اتاق های هتل، بسیار آرام و دنج هستند.

از جمله امکانات و خدمات هتل لیلیوم کیش می توان به وجود فضای سبز، مرکز خرید، رستوران، پارکینگ و سفره خانه سنتی اشاره کرد.

هتل لیلیوم فاصله کمی با ساحل دریای خلیج فارس دارد و شما با چند دقیقه پیاده روی، خیلی سریع به کنار دریا می رسید. در هتل لیلیوم، شما می توانید اتاق های رو به دریای خلیج فارس را انتخاب کنید تا شبها با صدای امواج به خواب بروید و صبحها با شنیدن صدای امواج و صدای مرغان دریایی از خواب بیدار شوید.

هتل فلامینگو

یکی دیگر از هتلهای موجود در لیست هتل های کیش، هتل فلامینگو است. هتل فلامینگو از جمله قدیمی ترین و بهترین هتلهای کیش محسوب می شود که فضای بسیار بزرگی دارد. در اطراف این هتل، یک فضای سبز بزرگ و آب نما قرار دارد که بسیار جذاب است. اتاق های هتل فلامینگو، لوکس و مدرن هستند و فضای دنجی دارند.

موقعیت مکانی هتل فلامینگو عالی است و از این هتل، می توانید خیلی سریع به مراکز خرید و پاساژهای جزیره کیش بروید و خرید خود را انجام دهید.

این هتل چهار ستاره، محوطه بسیار زیبا و دلنشینی دارد. وجود پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، پاور سوئیچ، سفره خانه سنتی و… از جمله خدمات و امکانات هتل فلامینگو هستند.

اگر به فکر مدیریت هزینه ها در سفر هستید، لازم است بدانید که قیمت رزرو اتاق یا سوئیت در هتل فلامینگو بسیار مناسب و منطقی است.

هتل ارم کیش

یکی از خاص ترین هتلهای چهار ستاره در کیش، هتل ارم است. پنجره اتاق های هتل ارم، رو به دریا باز می شود و منظره بسیار زیبایی دارند. هتل ارم یک ساختمان 9 طبقه با 243 واحد اقامتی مجزا است. وجود رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، سالن کنفرانس، کتابخانه، زمین ورزشی، پارک کودکان، ترانسفر رفت و برگشت، زمین تنیس، مجموعه آبی، خدمات پزشکی و… از جمله امکانات هتل ارم کیش هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید