ماه چت بهترین چت روم فارسی فقط در این آدرسها فعالیت دارد Mahchat.ir و Mahchat.org و mymah.top

برای آشنایی بیشتر با چت روم ماه چت بهترین و شلوغ ترین چت روم فارسی زبانان در ادامه با ما همراه باشید.

آیا تا به حال از یاهو مسنجر استفاده کرده اید؟ اگر از آن استفاده کرده باشید و این شبکه اجتماعی را بخوبی بشناسید قطعا با محیط چت روم ها بیگانه نخواهید بود، اما اگر تا کنون از این چتروم بین المللی استفاده نکرده اید حتما نام آن در گوشه کنار وب به چشمتان خورده است. یاهو مسنجر یک چتروم جهانی میباشد که جدا از فرم نرم افزاری قابل نصب(مانند تمامی شبکه های اجتماعی حال حاضر)، به صورت نسخه وب هم در دسترس بوده است.

 

حال چت روم چیست؟

چت روم در واقع همان اتاق گفتگو آنلاین میباشد. اگر شما نیز یکی از کاربران شبکه های اجتماعی بوده و در آنها فعالیت داشته باشید پس قطعا روزانه از محیط های مشابه چت روم بسیار زیاد استفاده میکنید، همان گروه های موجود در تلگرام یا واتساپ و یا همان پی وی ها یا دایرکت های اینستاگرام، همه اینها قسمت هایی برگرفته از چت روم ها میباشند.

 

چرا چت روم های فارسی همه گیر شدند؟

اولین دلیلی که باعث ایجاد سایت های گفتگو آنلاین همانند ماه چت شد، فیلترینگ فیسبوک بود که کاربران به سرعت به چتروم آنلاین روی آورده و آن را جایگزین مناسبی برای فیسبوک دیدند و اما دلیل دومی که کاربران فضای مجازی را به استفاده بیشتر از این شبکه اجتماعی سوق داد اسکریپت های قوی تر، بهینه تر، امکانات بیشتر و بهتر آنها و همچنین دسترسی راحت تر و شباهت چت روم های فارسی به یاهو مسنجر بود.

 

این دو دلیل به همراه فضای جذاب چتروم فارسی باعث شد که با وجود گذشت یک دهه پس از بسته شدن یاهو مسنجر از تعداد کاربران چت روم ها نه تنها کاسته نشد بلکه تعداد چت روم های آنلاین به خصوص سایت های چتروم فارسی نیز روز به روز بیشتر و بیشتر میشود و ادمین های هریک از چتروم ها سعی میکنند تا امنیت بیشتر و فضای دوستانه تری را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

 

حتما تا اینجا برای شما نیز این سوال پیش آمده است که

چرا با وجود استفاده از شبکه های اجتماعی، بهتر است چت روم ها را جایگزین آنها کرده و سایت های گفتگو چت رومی را انتخاب کنیم؟

از آنجا که سرور های اصلی شبکه های اجتماعی مانند متا (فیسبوک)، واتساپ، تلگرام و … خارج از کشور میباشند، جدا از مشکلات فیلترینگ که همه روزه شاهد آن هستیم امکان ردیابی سرور های خارجی در صورت بروز مشکلاتی نظیر هک و نشر اطلاعات، سرقت های اینترنتی و مشکلات دیگر بسیار سخت و گاهی امکان پذیر نمیباشد.

 

در مقابل سرور های ایرانی امن تر و دسترس پذیر تر میباشند و دچار مشکلاتی مانند فیلترینگ نمیشوند. از طرف دیگر خود شبکه های اجتماعی ایرانی نیز مشکلاتی همچون هنگی، قطعی و دیگر مشکلات شبیه به آنها را دارند.

 

چت روم ها به دلیل آنکه بر روی بستر مستقیم نت فعال هستند، نیاز به نصب اپلیکیشن ندارند در نتیجه حجم تلفن های همراه را اشغال نمیکنند به همین دلیل مانند خیلی از شبکه های اجتماعی دغدغه نصب چتروم ها بر روی کامپیوتر برای ما به وجود نمیآید. از آنجا که این سایت های گفتگو آنلاین مانند خیلی از شبکه های اجتماعی دیگر نیاز به استفاده از یک شماره موبایل یا آدرس ایمیل را ندارند، پس به راحتی امکان ثبت نام در چت روم و دسترسی به امکانات سایت وجود دارد.

علاوه بر همه اینها، چت روم ماه چت www.Mahchat.org امکانات بیشتری را نسبت به بقیه چت روم های ایرانی برای راحتی کاربران خود فراهم کرده است که چند مورد از آنها را ذکر میکنیم:

1- امکان استفاده از نسخه گوشی برای استفاده راحت تر کاربران موبایلی

2- امکان انتقال فایل های متنی، صوتی و تصویری با سرعت بسیار بالا

3- استیکر های اختصاصی و متحرک در چت فارسی

4- امکان سیو یا حذف اطلاعات

5- ویژگی بلاک کاربران برای مسدود کردن مزاحمت ها در پنجره چت خصوصی

6- ویژگی اشتراک گذاری انواع پست ها به صورت متن، ویدیو، تصویر، موزیک و … در پروفایل اختصاصی خودتان و سیستم لایک و دیسلایک کردن پست و کامنت گذاری در پروفایل دیگر کاربران

7- امکان افزودن استوری و ویس

8- امکان ارسال فایل های صوتی مانند موزیک و ویس در پنجره چت خصوصی و همچنین چت عمومی

9- امکان ارسال تصویر در عمومی و پی وی

10- امکان فعال کردن ورود به پی وی شما و ارسال پیام با اجازه خودتان

11- سیستم فعال سازی قفل پی وی برای جلوگیری از صحبت کردن با هر کسی که دلتان نمیخواهد

 

چرا ماه چت به عنوان امن ترین و محبوب ترین چتروم فارسی شناخته شده است؟

چت فارسی ماه چت با داشتن کادر نظارتی 24 ساعت مجرب، توانسته محیط امنی هم از نظر اخلاقی و هم از نظر امنیتی در اختیار کاربران خود قرار دهد. تیم مدیریت ماه چت نظارتی دقیق و شدید بر روی ادمین های سایت داشته و محیطی امن برای استفاده تمامی اقشار جامعه و تمامی سنین مهیا کرده است، به طوری که اعتماد سختگیر ترین خانواده های ایرانی را نیز جلب نموده است.

 

ماه چت نیز همانند سایر سایت های ایرانی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل کرده و ضمن حفظ و احترام به حریم خصوصی کاربرانش حافظ اطلاعات آنان نیز میباشد. حفظ شخصیت و احترام تک به تک کاربران ماه چت یک اصل مهم برای ماست و هرگونه توهین و یا بی احترامی به کاربرانمان منجر به اخراج فرد خاطی میشود.

با وجود آنکه لهجه های دلنشین، قوم ها و فرهنگ های بی نظیر نقاط مختلف ایران جایگاه خاص و ویژه ای در قلب و روح ما دارند و در صورت مشاهده بی احترامی به هر قوم یا فرهنگی با فرد مورد نظر برخورد شده و اخراج خواهد شد، اما خواهشمندیم در چت روم ماهب چت با زبان شیرین فارسی سخن بگویید و چت کنید تا بقیه کاربران نیز متوجه کلام زیبای شما شده و بتوانند با شما بیشتر ارتباط برقرار کنند.

در صورت مشاهده هرگونه بحث خلاف قوانین جمهوری اسلامی مانند بحث های سیاسی که در این سایت ممنوع است، ضمن برخورد با آن کاربر، به مراجع قانونی نیز گزارش خواهد شد. انتخاب نام کاربری مناسب و زیبا هم به شما ارزش و احترام بیشتری میبخشد و هم مدیران سایت مجبور نمیشوند تا افراد با اسامی مورد دار و جنسی را اخراج کنند.

در آخر ماه چت تنها بهترین چت روم فارسی نیست بلکه چت روم های بسیاری وجود دارند که جز بهترین چت روم های ایرانی میباشند؛ اما، اعضای تیم مدیریت ماه چت همیشه سعی کرده اند که ضمن ارتباط نزدیک و صمیمانه و شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات ارزشمند کاربران عزیز خود، بهترین امکانات و بیشترین امنیت را در اختیار آنها قرار دهند زیرا که معتقدند کاربران ما، لایق بهترین ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید