وب سایت برتر موزیک اقدام به انتشار ریمیکس های با زمان بالا و پشت سر هم کرده است و شما میتوانید پس از خواندن این مطلب بهترین ریمیکس ها را دانلود کنید.

ناب ترین ریمیکس های پشت سر هم و طولانی توسط برتر موزیک منتشر شد

وب سایت برتر موزیک در اتفاقی جالب اقدام به انتشار ریمیکس های ناب و فوق العاده کرده است.

تمام ریمیکس ها با زمان بالای ده دقیقه و خوانندگان مطرح کشور است که در سبک های غمگین ، شاد و بیس دار منتشر شده است.

آیا ریمیکس مورد علاقه ام را در این سایت پیدا میکنم ؟

پاسخ به این سوال سخت است اما جواب ما به این سوال این است ! شاید!!

در این وب سایت سعی شده تا تمام سلایق پوشش داده شود و ریمیکس پشت سر هم و طولانی با سبک های متفاوت در آن قرار گرفته است که در کنار آن امکان پخش آنلاین موزیک قبل از دانلود هم فراهم شده و شما میتوانید قبل از دانلود موزیک اقدام به شنیدن آن کنید اما اگر ریمیکس خاصی مد نظر شما است که در بین موزیک ها نبود میتوانید از قسمت نظرات درخواست کنید تا مدیران سایت سریعاً اقدام به انتشار آن کنند.

ریمیکس ها اکثرا از کدام خوانندگان هستند؟

در سبک غمگین طبق انتظار محسن چاوشی در صدر ریمیکس ها قرار دارد و بعد از آن میتوان به محسن یگانه ، مهدی احمدوند ، شادمهر عقیلی و … اشاره کرد .

در سبک شاد هم میتوان به بهنام بانی ، مهراد جم ، هوروش بند ، حامد همایون و … اشاره کرد که به صورت ترکیبی در مدت زمان طولانی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

آیا میتوانم فقط ریمیکس های خواننده مورد نظر خود را دانلود کنم؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم خیر هنوز در این صفحه مکان اختصاصی برای خوانندگان مثلا مهدی احمدوند قرار داده نشده است و ریمیکس ها به صورت ترکیبی و با تایم بالا هستند.

من عاشق ریمیکس ها هستم آیا میتوانم درخواست بدهم ؟

بله این امکان وجود دارد ، طبق بررسی های ما این سایت به درخواست کاربرانش پاسخ داده و موزیک های درخواستی آنان را منتشر خواهد کرد.

آیا این سایت به روز است و آپدیت میشود؟

بله این سایت به صورت روزانه به روز رسانی میشود و صفحه مرتبط با ریمیکس ها هم به طور مدام به روز میشود و مدام در حال تغییر است .

به نظر شخصی خودم این نوع موسیقی خیلی به کار می آید مخصوصا در جاده و هنگام رانندگی !

بارها شده که موقع رانندگی مدام از موزیک خسته می شویم اما در این سبک دیگر نیازی به تغییر موزیک نیست چون بسیاری از موزیک ها از خواننده های مختلف در یک ریمیکس قرار گرفته اند که به راحتی سفر خسته کننده را به سفری لذت بخش تبدیل میکنند و همین امر باعث شده که رانندگان بیشتر این نوع ریمیکس ها را دوست داشته باشند.

در انتها امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشه ، با آرزوی موفقیت برای شما

دیدگاهتان را بنویسید