همان گونه که می دانید کارتن سازی امروزه به یکی از کسب و کارهای مهم تبدیل شده است و کارخانه های گوناگونی در این حوزه با یکدیگر رقابت می کنند تا عرصه را از آن خود نمایند. در واقع به هر فعالیتی که فکر کنید، پی می برید که تمام محصولات به نحوی داخل بسته بندی مخصوص به خود می باشند. علت مطرح و برجسته بودن امر ذکر شده این است که کالاها بدون بهره مندی از یک جعبه مناسب، ممکن است آسیب های متعددی به آن ها وارد شده و سالم به دست مشتری نرسند در نتیجه امر بسته بندی به یکی از موضوعات بسیار حیاتی در جهان امروز مبدل شده است. با ما همراه باشید تا مجموعه جنبه های این حوزه را برای شما عزیزان شرح دهیم و شما را با فواید این صنعت بیشتر آشنا سازیم.

مزایای صنعت کارتن سازی و تاثیر آن در پیشرفت کسب و کار

با حوزه کارتن سازی بیشتر آشنا شوید.!

ابتدا لازم به ذکر است که کارتن در واقع یک نوع کاغذ بوده که از ترکیب ورقه های کاغذی متعددی به وجود می آید. بنابراین جنس کارتن، کاغذ می باشد. کارتن سازی در نهاد گلبرگ باکس در مدل های متنوعی چاپ و طراحی می شود. به عنوان نمونه هایی از آن ها می توان به کارتن سه لایه، پنج لایه، انواع فلوت، کارتن عادی، دایکاتی و لمینتی اشاره نمود.

به علاوه شایان ذکر می باشد که کارخانه گلبرگ باکس با استفاده از به روزترین فناوری ها در تولید مدل های متنوع کارتن ها تجربه ای چندساله در حوزه فروش محصولات بسته بندی محصولات را به خود اختصاص داده است. نهاد ما با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی، انواع جعبه های بسته بندی را با توجه به سلیقه مشتریان در اندازه و رنگ های متنوعی تولید می نماید.

فواید بالقوه ساخت جعبه های بسته بندی

همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و در آن به ارائه انواع محصولات متنوع مشغولید، حال آن که بسته بندی مناسب و سالمی برای کالاهای خود تهیه ننموده اید، پیشنهاد می نمائیم که موارد زیر را مطالعه فرمائید تا از ارزش صنعت کارتن سازی آگاه شوید.

قابلیت بازیافت

این نکته را کانون توجه خود قرار دهید، عمده ترین و اصلی ترین دلیل استفاده و بکارگیری صنعت کارتن سازی، قابلیت بازگشت مجدد آن ها به چرخه تولید می باشد. این امر به ویژه بر پاکیزگی محیط زیست نیز تاثیر مثبت بر جای می گذارد در نتیجه یکی از دلایل محبوبیت بالای کارتن سازی، امکان استفاده مجدد از آن ها می باشد.

سازگار بودن با محیط زیست

از جمله مواردی که کارتن سازی را به یکی از صنایع پر طرفدار مبدل نموده، این است که جعبه ها با هر نوع محیط زیستی خود را وفق داده و در نتیجه از آسیب به محصولات جلوگیری می نمایند. لازم به ذکر است که عنصره اصلی سازنده کارتن ها سلولز بوده و تجزیه آن در بازه سه ماه تا نهایت یک سال به طول می انجامد. در نتیجه در این زمینه نیز از سایر مواردی همچون بسته بندی های پلاستیکی دارای امتیاز برتری می باشد.

خرید کارتن بسته بندی

مقرون به صرفه

لازم به ذکر می باشد که صنعت کارتن سازی، امری است که هزینه پائینی را به خود اختصاص می دهد و از این رو بسیاری از کسب و کارها به آن روی آورده اند.

منابع طبیعی

به این نکته توجه فرمائید، همان گونه که در ابتدا ذکر شد مواد اولیه به منظور ساخت کارتن ها، کاغذ می باشد. میزان مقاومت هر نوع جعبه ای نیز بسته به لایه های کاغذ بکار رفته در آن ها می تواند متفاوت باشد. این امر به ویژه در میزان دسترسی به مواد اولیه نیز یاری رسان شما خواهد بود چرا که مواد آن به سهولت در دسترس می باشد.

تنوع بالا

به این نکته توجه فرمائید که گوناگونی در طراحی و ساخت کارتن ها به علاوه می تواند باعث جلب مشتریان بیشتر شود. بدین صورت که شما با یک تیر دو نشان را مورد هدف قرار داده اید و در عین محافظت از محصول، با توجه به متنوع بودن بسته کالای خود را تبلیغ نیز کرده اید.

وزن کم

یکی دیگر از مزایای خرید کارتن بسته بندی، سبک بودن آن ها می باشد. با وجود این امر کارخانه ها می توانند آن ها را در اندازه های متنوع و تعداد بی شماری تولید نمایند. در صورتی که از دستگاه های به روز در کارخانه خود بهره بگیرید، قادر خواهید بود تا مدل های متنوعی از جعبه ها را در تعداد بی شماری تولید کرده و در وقت، انرژی و نیز بودجه خود صرفه جویی نمائید.

همان گونه که ذکر شد شما عزیزان می توانید با خرید کارتن بسته بندی تحولی عظیم در کسب و کار خود ایجاد نمائید. فرقی ندارد که فعالیت شما در چه زمینه ای باشد، در صورتی که محصولات شما به صورت غیر مستقیم و آنلاین به دست مشتری می رسند پیاده سازی این امر می تواند یاری رسان نهاد شما باشد. البته توجه فرمائید که مرغوبیت مواد اولیه نیز می تواند بر روند تولید کارتن های یک صنعت تاثیر بسزایی داشته و در مواقعی منجر به آسیب محصولات خواهد شد، در نتیجه مواد اولیه را کانون توجه خود قرار دهید. شایان ذکر است که شرکت گلبرگ باکس با بهره مندی از افراد متخصص و با تجربه، منابع اولیه صنعت خود را از مطرح ترین کارخانجات تهیه نموده و یکی از دلایل محبوبیت و موفقیت این نهاد نیز، مرغوبیت مواد اولیه کارتن ها می باشد.

به طور کلی بهره مندی از جعبه های بسته بندی در هر کسب و کاری، باعث استفاده کارآمد از فضا شده و نیز تحولی عظیم را در آن تجارت ایجاد خواهد کرد.

خرید کارتن بسته بندی

به این نکته توجه فرمائید که تمامی فرایند های کارتن سازی در کارخانه ما در حضور فزاینده مهندسان متخصص و با تجربه انجام می پذیرد. به علاوه سیستم پاسخگویی جامع ما باعث سهولت شما عزیزان در امر خرید کارتن بسته بندی شده است. بدین صورت که تیم ما به طور پیوسته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. به علاوه سایت ما بستره ای امن و ساده را در اختیار مشتریان قرار داده تا به آسانی قادر باشند قیمت آنلاین کارتن های تولیدی نهاد ما را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است هر چند که قیمت کارتن ها بسته به تعداد لایه کاغذهای استفاده شده در آن ها، می تواند متفاوت باشد اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که تولید و چاپ جعبه های نهاد ما با نازل ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه می شود در نتیجه نیازی به نگرانی بابت هزینه ها نخواهید داشت.

خرید کارتن بسته بندی

سخن پایانی

در نتیجه شما عزیزان می توانید بدون هیچ گونه مشکلی و به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید. تیم ما یاری رسان تجارت درخشان و پذیرای درخواست های شما مشتریان عزیز خواهد بود. این نکته را در نظر داشته باشید که یک بسته بندی مناسب که به طور کلی تمامی جوانب مربوط به یک محصول را پوشش دهد، می تواند برند شما را تبلیغ نیز نماید و باعث جذب مشتریان به مراتب بیشتری برای کسب و کار شما شود.

اگر شما نیز با مطالعه موارد ذکر شده قصد دارید تا انقلابی فزاینده در کسب و کار خود ایجاد نمائید ما به شما بهره مندی از خدمات شرکت گلبرگ باکس را پیشنهاد می نمائیم. شما عزیزان می توانید با شماره های درج شده در وب سایت به سادگی با تیم مجرب کارشناسان ما در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید.

 

برچسب ها : کارتن سازی,گلبرگ باکس,خرید کارتن بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید