نمونه ای از سیستم ماشینی می باشد که امروزه بدون دخالت دست در زمینه تمیزکاری و شستشوی کاملا بهداشتی در سطح محیط های مختلف کاربرد مهمی دارد.

 

این ماشین آلات ابتدا وظیفه برس زنی کف محل را برعهده دارد و پس از آن کثیفی های محیط به وسیله تی موتور مکش جمع آوری می شوند.این سیستم از دو مخزن جداگانه با کاربردی کاملاً متفاوت ساخته شده است که کاربرد یکی از مخازن شستشوی و نظافت کف محیط با کمک آب انجام می شود.

 

دیگری وظیفه ،جمع آوری آب های کثیف با استفاده از موتور مکش را برعهده دارد. اسکرابر در دو شکل متفاوت دستی و خودرویی تولید شده اند.

 

نوع دستی:  به دلیل داشتن وزن سبک،باتری شارژر، حمل و نقل آسان سیستم و همچنین دارا بودن دسته های تاشو در محل های شلوغ کاربرد دارد واز قدرت مانور بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که قادر به انجام شستشوی و تمیز کاری لبه های دیواره ها را دارد.تیغه پلاستیکی و مکش سیستم درپشت برس قرار دارد.که آب و آلودگی‌ها را از سطح ها کاملاً پاک می کند.

 

باتری های این ماشین از نوع ژل بوده جهت رفع نمودن نیاز به تعمیر و نگهداری آن و همچنین کاهش هزینه نگهداری این دستگاه تا ۲ ساعت کارایی دارد.و صرفه جویی در استفاده از نیروی انسانی را در برمی گیرد.

 

در نوع  دستی فرد جهت هدایت درست و کامل دستگاه پشت سیستم قرار می گیرد و شروع به انجام فعالیت با دستگاه می کند.

 

نوع خودرویی: فرد روی صندلی می نشیند.و دستگاه را با کمک فرمان و پدال گاز در مسیر درست هدایت می کند. که از آن در تمیزکاری و شستن کف محیط های بزرگ صنعتی،تجاری و غیره جهت بالا بردن کیفیت بهداشت محیطی به کار می برند.

 

ماشین اسکرابر یکی از مدرن و پیشرفته ترین دستگاه های نظافت سطوح مختلف می باشد.که برای محیط های وسیع مناسب می باشد. و به دلیل قدرت مانور بالایی که دارد بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی قادر به نظافت محل های بسیار باریک می باشد.این نوع ماشین موتور جلو برنده بسیار قوی دارد .

 

که حرکت دستگاه را در شیب هایی تا ۱۰درصدهدایت می‌کند وفرد به دلیل نشستن کامل روی صندلی به محیط اطراف خود دید و تسلط کافی دارد از این ماشین آلات در محل های بسیار بزرگی چون کارخانه ها،ورزشگاه ها بیمارستان ها و غیره استفاده می کنند. و به ارائه ی خدمات نظافتی با کیفیتی بسیار عالی می پردازد طرز کار با این دستگاه برای کاربر بسیار آسان می باشد.

صنعتی های پر مصرف

از فواید این سیستم می توان به کاهش هزینه های نظافتی و صرفه جویی در بکارگیری نیروی انسانی نام برد. بنابراین استفاده از این نوع ماشین آلات برای کارخانه ها و مجتمع های تجاری بزرگ جهت انجام کار های نظافتی ضروری می‌باشد.

 

اسکرابر آنتی باکتریال که از نوع دستی و از نوع خودرویی تولید می‌شوند.

از این سیستم در محیط های بیمارستانی استفاده می شود و به دلیل جنس مخزن ۹۹/۹درصد از میکروبها را از بین می برد.جهت پیشگیری از رشد باکتری ها در شیارهای کوچک از  دستگاه noBAC استفاده می شود.جنس مخزن این سیستم دوجداره و از نوع پلی اتیلن می باشد.

 

در ادامه می خواهیم بدانیم که اسکرابر چه ویژگی هایی دارد همانطور که اطلاع دارید الکتریسیته یک منبع انرژی پاک و بدون آلودگی و قابل اطمینان بوده که به علت راحتی برای دسترسی، هزینه مقرون به صرفه و هیچ گونه آلودگی  به عنوان منبع تغذیه برای دستگاه کف شوی انتخاب می‌شود.

 

دستگاه های اسکرابر صنعتی معمولاً در محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرد.

دست خشک کن جت 6 | دست خشک کن برقی جت 6 | گروه صنعتی ام‌تی‌کو

دستگاه دست خشک کن دارای موارد زیر می باشد:

 

دارای رنگهای متنوع است

جهت خشک کردن دست ها در کمتر از ده ثانیه می باشد.

سیستم های دست خشک کن برای خشک کردن دست بطور تمام خودکار فعالیت می‌کنند.و همچنین کل جهان از آنها به عنوان بهترین تجهیزات بهداشتی و رفاهی به منظور بالا بردن سطح بهداشت و عدم انتقال انواع میکروبها از آن در مکان پر ازدحام و عمومی استفاده می شوند.

 

کالاهای تولید شده توسط شرکت ما از معروفترین برندهای موجود در بازار وسایل بهداشتی برقی و تمام اتوماتیک  محسوب می شود. این سیستم ها به دلیل سرعت خشک کردن به سه دسته کلی از قبیل سوپر جت، جت و کلاسیک تقسیم بندی می شوند.

 

از این دستگاه ها جهت خشک کردن دست در مکان های عمومی به دلیل عدم دسترسی به دستمال کاغذی در این گونه محیط ها استفاده میشوند.فواید استفاده از دستگاه دست خشک کن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

با توجه به اینکه بسیاری از بیماریها از تماس دست با اجسام غیر بهداشتی انتقال می یابند حساسیت مردم را در زمینه سرویس های بهداشتی بیشتر کرده است که با کمک گرفتن از این سیستم می توان از انتقال بیماریهای مختلف جلوگیری به عمل آورد.

 

این ماشین آلات نمونه ای از تجهیزات بهداشتی می باشد.که استفاده از آن راحتی و رضایت مردم را به همراه دارد.از خصوصیات دیگر این سیستم می توان گفت وسیله ایست که باعث صرفه جویی در هزینه های خرید دستمال کاغذی می باشد.و با داشتن این سیستم کمک بزرگی به حفظ و نگهداری محیط زیست می کنیم.

 

دستگاه دست خشک کن به دلیل سرعت زیادی که دارد در مکان عمومی شلوغ نظیر سرویس بهداشتی کاهش ترافیک در اینگونه مکانها را شامل می‌شود. انواع دست خشک کن ها عبارتند از

 

۱- دست خشک کن دستی که کمک فشار دادن یک دکمه روشن وبا خارج کردن باد گرم دست ها خشک می کنند.که از آن بیشتر جهت خشک کردن مو در استخرها استفاده می شوند به دلیل استفاده مکرر و زیاد از این دست خشک کن از سیستم چشمی برقی برای روشن شدن خودکار برخوردار نمی باشد.

 

۲-دست خشک کن تمام خودکار: به خاطر داشتن سیستم چشمی الکتریکی که در دستگاه نصب شده با ارتباط نزدیک دست ها با دست خشک کن روشن میشود وبا دور کردن دستها از دستگاه دست خشک کن خاموش می شود.

 

دست خشک کن های صنعتی انواع متنوعی دارد.

۱- دست خشک کن هتلی،دیواری،تمام خودکار و غیره می باشد.

۲-بدن خشک کن استخری

۳-مو خشک کن خانگی

 

این دستگاه ها در منازل،ادارات و شرکت ها ، فروشگاه ها و غیره کاربرد فراوانی دارد. دست خشک کن ها طبق تقسیم بندی و قدرتی که دارند به سه دستگاه دسته بندی می شوند.

خشک کن سوپرجت: که دارای قدرت بین ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰وات است برای تعداد افراد بین۴۰تا ۸۰نفر کاربرد اساسی دارد

 

دست خشک کن جت: که از قدرت بین ۱۰۰۰تا۱۸۰۰ وات برخوردار است. برای تعداد افراد ۱۰تا۲۰نفرکارایی دارد.

 

دست خشک کن خودکار: که قدرت آن بین ۶۰۰تا۱۰۰۰وات می باشد. که از آن در منازل استفاده می شوند.

 

مدل بسیار مهم دیگری که مشترک بین دست خشک کن های جدید و قدیم است امکان خشک کردن دست ها در حدود ۱۲ ساله و کمتر از آن می باشد و این امر باعث می‌شود که دست‌های فرد به صورت کامل خشک شده و از نظر بهداشتی  خوب بوده واز نظر کیفیت بسیار مناسب است.

جاروبرقی صنعتی سورن | جاروبرقی سه موتوره آب و خاک | گروه صنعتی ام‌تی‌کو

جاروبرقی آب و خاک: علاوه بر مواد جامد انواع مایعات رانیز جمع آوری می کند. و به جاروبرقی دوکاره  وسه کاره معرفی می شود.و جهت تمیز کردن مایعات از روی انواع سرامیک ها کاربرد دارد.

 

جاروبرقی صنعتی دو وسه موتوره آب و خاک خودکار مرکز ما به دلیل دارا بودن توان بالای آن به عنوان کالایی چند منظوره محسوب می شود.که از سرعت مکش قوی ای برخوردار می‌باشد و انواع  آب و خاک را از سطح های متنوع به خود جذب می‌کند.این سیستم از چهار چرخ جهت حمل و نقل آسان مجهز می باشد.

 

در خانه ها و دیگر محیط های بزرگ از آن استفاده می کنند.جنس بدنه این سیستم فلزی و با روکش کروم می باشد.و شامل شیارهایی بر روی آن می باشد که دستگاه را در مقابل انواع فشار و ضربه های بیشتر محافظت می کند.حجم مخزن این نوع از ماشین آلات ۷۰لیتراست برای تمیز کردن عبارات و غیره می باشد.

 

از ویژگی های جاروبرقی ۳موتوره آب و خاک تمام خودکار می توان به موارد زیر اشاره کرد: مجهز به ۳موتورمی می باشد ، موتور آن دو پروانه است، از سطل برگردان برخوردار می‌باشد، بدنه از تمام استیل مستحکم می باشد و غیره  فواید جاروبرقی دو سه کاره عبارتند از: افراد برای اینکه بتوانند یک خرید خوب و عالی داشته باشند.

 

لازم است در زمینه این نوع دستگاه از فواید آن آگاهی های کافی داشته باشند.و بر طبق این اطلاعات  خود را به روز کنند.و بدانند سیستم خریداری شده دارای چه فواید و امکاناتی جهت خدمات تمیز کاری برخوردار می‌باشد. که از ۲فایده برخوردار است.

 

مجهز به پریز برق روی کلگی جاروبرقی برای بکارگیری همزمان از سیستم دریل برای مبل شویی و دیگر موارد مصرفی می باشد.

 

دومین فایده دارا بودن به پایه قابل حمل و نقل با چرخ های ثابت و متحرک و دسته کاور جهت جابجایی آسان است.

 

این نوع از ماشین آلات با دارا بودن دو نوع فیلتر مانع از ورود گرد و خاک به موتور سیستم می شود. و به راحتی می توان از آن جهت نظافت منازل و دیگر محیط ها استفاده کرد محصولات مرکز ما ۱۰سال خدمات پس از فروش دارد واز۱سال ضمانت الکتروموتور برخوردار است.تا مشتریان با خیال راحت  به خرید دستگاه اقدام کنند.

 

مشخصات فنی محصولات شرکت ما شامل:

مشخصات فنی دستگاه دو و سه کاره:از ۲و۳موتور، ولتاژ ۲و۳موتوره ۲۲۰ولت است ،فرکانس ۲و۳موتوره۵۰هرتز می باشد ، وزن دستگاه ۲موتوره ۱۷کیلو گرم و ۳موتوره۱۹کیلوگرم است، سیستم ۲و ۳موتوره شامل رنگهای طوسی و قرمز و آبی می باشد.

دستگاه ۲و۳منظوره دارای یک سال گارانتی است.

 

مشخصات کالاهای مجموعه ی ما شامل:

  • ۲موتوره آب و خاک ،۳موتوره آب و خاک و بنا است
  • ۲و۳موتوره دارای گردان ۳۶۰درجه ای قفل‌دار می باشد.
  • ۲و۳موتوره مجهز به دو فیلتر و میکرو فیلتر است
  • ۲و۳کاره از مخزن تمام استیل است.
  • ۲و۳منظوره دارای سیستم خودکار جهت تعویض عملکرد موتور هاست.
  • ۲و۳کاره مجهز به استاندارد ملی ایران است.

شعار مجموعه ی ما با استفاده از کالاهای ما کار خود را به نحو احسن انجام دهید.

مرکز ما همراهان همیشگی شما دوستداران در ارائه محصولات عالی می باشد.

 

از عوامل بسیار موثر در قیمت جاروبرقی آب و خاک به مواردی مثل برند سازنده، ظرفیت مخزن ،قدرت مکش و مهمتر از همه سرعت مکش می‌توان اشاره کرد جاروبرقی آب و خاک در ظرفیتهای متنوع و مناسبی با مساحت عملیاتی ساخته ،و به بازار فروش عرضه می شود.

ترولی | قیمت ترولی | خرید ترولی | کاربرد ترولی | مزایای استفاده از ترولی

از قدیم انسانها برای راحتی خود وسایلی را می ساختند و از آنها استفاده می کردند.وسایل حمل بار کمک شایانی به راحتی انسانها کرده است که یکی از آنها ترولی است.

 

ترولی ها در ابتدا به شکل بار بری بدون سقف و با ۴ چرخ تولید و عرضه شد و کم کم شکل ظاهری آن پیشرفته تر و بهتر شد.ترولی ها اولین بار با چرخ روی زمین حرکت می کردند و سپس با حرکت روی ریل ها تغییر شکل دادند.امروزه ترولی ها از کاربردی ترین وسایل در فروشگاها و دیگر مکان ها به عنوان حمل بار هستند.

 

ترولی ها در ابتدا به شکل چوبی بودند و به مرور زمان در ساخت آنها از آهن آلات استفاده شد. در دوره های متفاوت ترولی های متفاوتی وجود داشته است که هر کدام کارایی خاص خود را داشتند، از کالسکه هایی با چرخ های کوچک تا واگن های روی ریل های قطار که هم اکنون هم در بعضی شهر های اتریش،ترکیه و آمریکا دیده میشود.

 

ترولی بر اساس ساختار انواع مختلفی دارند که با آنها آشنا می شویم.

در ابتدا به ترولی های نظافتی می پردازیم که یکی از ساده ترین مدل ترولی هاست و در هنگام نظافت وظیفه نگه داشتن وسایل نظافتی را به عهده دارد تا باعث سهولت در انجام کار نظافتچی شود،همانگونه که گفتیم در زمان انسانها به دنبال راحتی خود بودند‌.

 

این مدل ترولی توانایی نگه داشتن سطل آب و تفکیک آب را دارد و در انواع پاساژها،هتل ها،تالار ها،رستوران ها و غیره استفاده میشود.نوع کوچکتر و ساده تری از این ترولی وجود دارد که در مسائل خانه داری استفاده می شود و فقط دارای یک سطل و تی است.

 

نوع دوم از ترولی شامل ترولی های بیمارستانی است که برای حمل ابزار آلات پزشکی در محیط بیمارستان به منظور سهولت و تسریع انجام کار استفاده میشود.این ترولی ها معمولا کنار تخت بیماران برای قرار دادن دستگاه تنفس ، غذا، سرم و غیره استفاده می شود و در اتاق عمل نیز یک ترولی برای نگهداری ابزار آلات جراحی وجود دارد.

 

بدلیل جنس بدنه این نمونه ترولی که آنتی باکتریال است از آن در مراکز درمانی به دلیل عدم جمع آوری و انتشار میکروب ها استفاده می شود.مخازن موجود در این نوع ترولی نیز آنتی باکتریال است و در قسمت نظافت این مدل ترولی آب و مواد شوینده قرار میگیرد که کار نظافت دائمی و دارای سهولت کار باشد.

نمونه بارز دیگر ترولی ، ترولی خدمات است.

 

شاید هنگامی که به هتل رفته اید وقتی درخواست حوله،صابون و غیره کرده اید ببینید با یک ترولی مواجه شده اید، این ترولی همان ترولی خدمات است که در هتل ها و دیگر مکان های خدمات دهنده کار را به ویژه برای کارکنان آنجا راحت نموده است.ترولی های خدمات هتل ها معمولا بسیار بزرگ هستند .

 

تا حدی که جایگاه حمل جارو برقی و انواع وسایل نظافتی را دارند که پیشخدمت در حین کار به نظافت هتل نیز رسیدگی کند.از مدل ترولی خدماتی برای حمل غذا به اتاق مهمانان نیز استفاده میشود که ترولی آن یکم متفاوت تر و در ابعاد کوچکتر است.

 

ما انواع دیگر ترولی های رستورانی، فروشگاهی و آرایشگاهی را داریم .که در رستوران بیشتر برای حمل و سرو غذا ، در فروشگاه برای حمل مواد خوراکی و فروشگاهی و در آرایشگاه و سالن های زیبایی برای حمل و قرار دادن لوازم کار روی آن استفاده می شوند. ترولی های آرایشگاهی بیشتر به شکل کمد های متحرک هستند که جایگاهی نیز برای نگهداری و محفوظ ماندن وسایلشان داشته باشند.

 

ترولی ها انواع مختلفی دارند که امروز سعی کردیم چند مدل از معروف ترین آنها را به شما معرفی کرده و کاربردشان را برای شما توضیح دهیم تا در خرید خود با دقت بیشتری انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید