استفاده از خدمات SEO برای کسب‌وکارهای آنلاین از نان شب هم واجب‌تر است. باتوجه‌به رقابتی امروز وجود دارد دیگر مانند گذشته نمی‌توان تنها با داشتن یک سایت به درآمد رسید. برای اینکه بتوانید گوی سبقت را از رقبای خود بدزدید باید برای دریافت خدمات سئو سایت عجله کنید!

 

صفحه اول گوگل و افزایش درآمد چند ده میلیونی!!

هدف از سئو، بهبود رتبه سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو است تا بتوان با افزایش ورودی‌های هدفمند، میزان فروش را افزایش داد. برای آن که بتوان به این‌چنین تأثیری از سئو سایت رسید، باید در نتایج جستجوی گوگل به رتبه و جایگاهی برتر دست پیدا کرد.

شاید در ابتدا فکر کسب رتبه اول در جستجوی گوگل ناممکن باشد اما شما با کمی درایت می‌توانید به این نتیجه دست‌یابید. کسب رتبه اول و یا صفحه اول در جستجوی گوگل، زمانی ممکن خواهد شد که شما سایت خود را به طور مداوم، بهینه‌سازی نمایید.

این بهینه‌سازی‌ها به نحوی می‌تواند به رشد و توسعه کسب‌وکار شما کمک کند و سایت شما را در بهترین و بالاترین رده‌های جستجوی گوگل، نگه دارد. اما چرا باید فعالیت‌هایی را برای سئو سایت انجام داد؟

 

رگ حیات کسب‌وکارها در دستان خدمات سئو!

انجام فرایند خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت که توسط یک تیم یا شرکت سئو انجام می‌شود، از مواردی است که سبب گسترش و پیشرفت کسب‌وکارهای سنتی و قدیمی می‌شود. اما به‌صورت کلی انجام‌دادن یا انجام ندادن آن چه نتایجی را در بردارد؟!

 

عقب افتادن از رقبا بدون استفاده از خدمات سئو!

استفاده از خدمات سئو اکنون دیگر مثل گذشته برای کسب‌وکارهای آنلاین یک مزیت نیست یک ضرورت است. درگذشته کسب‌وکارهای آنلاین تنها با یک طراحی سایت و بدون هزینه سئو می‌توانستند در بهترین نتایج گوگل قرار بگیرند، اما باگذشت زمان و افزایش تعداد رقبا در حوزه‌های مختلف دیگر نشستن بر جایگاه‌های خوب گوگل ساده نیست.

استفاده از خدمات سئو به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا با بهینه‌سازی وب‌سایتتان در جایگاه خوبی نسبت به رقبا قرار بگیرید و بتوانید ترافیک خوبی را جذب کنید. زیرا آمارها نشان می‌دهد که کم‌تر از 80 درصد سرچ‌هایی که اتفاق می‌افتد وارد صفحه دوم گوگل می‌شوند. اگر شما سایت خود را از سئو محروم کنید رقبا این کار را نخواهند کرد.

با بهتر دیده‌شدن در نتایج سهم بازار را از آن خود می‌کنند و میزان درآمد شما روزبه‌روز کاهش می‌یابد، تا جایی که دیگر محکوم به حذف از عرصه رقابت خواهید شد.

 

افزایش ترافیک سایت با معجزه خدمات سئو سایت!

برای دیده‌شدن بیشتر و افزایش ترافیک، باید به دنبال انجام فرایند سئو سایت به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی باشید. چرا که سئو و بهینه‌سازی سایت سبب می‌شود که سایت در بین نتایج جستجوی گوگل، رتبه و جایگاه خوبی بگیرد و همین موضوع باعث می‌شود که نرخ کلیک و به دنبال آن ترافیک بالا برای سایت ایجاد شود.

در آموزش های سئو، ایجاد ترافیک به این معنا است که با ترفندهایی کاربران و بازدیدکنندگان را به سایتمان هدایت کنیم تا ترافیموک بالایی برای سایت ایجاد شود. افزایش ترافیک برای سایت با استفاده از خدمات سئو، از راه‌های مختلفی می‌تواند انجام شود که بهترین و مطمئن‌ترین راه برای ایجاد ترافیک بالای سایت به‌واسطه خدمات سئو سایت انجام می‌شود.

 

با سئو سایت گوی سبقت را از رقبا بربایید!

کسب‌وکارهای آنلاین هم مثل هر کسب‌وکار دیگری باهدف کسب درآمد و رسیدن به سود شکل می‌گیرند. کسب سود و درآمد مستلزم این است که شما در مقایسه با رقبایی که دارید در قدم اول به چشم بیایید و دیده شوید.

با بهینه‌سازی سایت و رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل در صفحه اول این شانس را خواهید داشت که به چشم بیایید! در هر ثانیه بخش قابل‌توجهی از ۶۳۰۰۰ جستجویی که در سراسر وب انجام می‌شود را جذب کنید. زیرا آمارها نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد از جستجوهایی که کاربران انجام می‌دهند منجر به کلیک در صفحه اول می‌شوند.

اگر یک دودو تا چهارتای ساده انجام دهید متوجه می‌شوید که چه گنجی در صفحه اول گوگل پنهان شده است. از آن جایی که صفحه اول تنها ۱۰جایگاه دارد و امروز تعداد کسب‌وکارها در هر حوزه بسیار بیشتر از این تعداد است برای اینکه بتوانید گوی سبقت را از رقبای خود بدزدید و یکی از این جایگاه‌ها را تصاحب کنید نیاز است به گوگل نشان دهید که شما از بقیه بهترید.

سئو سایت مجموعه فرایندهایی است که سایت شما را هم برای کاربران و هم گوگل بهینه‌سازی می‌کند. هرچقدر فرایند سئو را بهتر انجام دهید شانس شما برای نشستن در جایگاه بهتر افزایش میابد.

 

با خدمات سئو بالاتر از رتبه اول گوگل بایستید!

خدمات سئو سایت کمک می‌کند که سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شود و شما به بهترین جایگاه در صفحه اول گوگل برسید. اما هدف از سئو تنها قرارگرفتن در رتبه ۱ گوگل نیست. سئو به این معناست که سایت خود را برای کاربرانتان و نه گوگل بهینه‌سازی کنید.

اگر بتوانید در زمانی که کاربر با سرچ یک عبارت به سایت شما رسیده است، پاسخ سؤال او را به‌درستی بدهید و نیاز او را برطرف کنید تجربه کاربری خوبی برای او می‌سازید. به‌این‌ترتیب کاربر در جستجوهای بعدی خود باز هم به سایت شما بازمی‌گردد. به‌این‌ترتیب کم‌کم نام شما بر سرزبان‌ها می‌افتد و برند شما شکل می‌گیرد.

 

 با خدمات سئو شهرهٔ شهر شوید!

برندسازی یکی از دغدغه‌ها و الزاماتی است که هر کسب‌وکاری از بدو تولد به دنبال آن است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید در دنیای وب برای خود برندسازی کنید، این است که به چشم بیایید و دیده شوید.

سئو سایت یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین است که با کم‌ترین هزینه و به کمک آن می‌توانید در بهترین جایگاه‌های گوگل قرار بگیرید. البته که دیده‌شدن کافی نیست باید بتوانید برای کاربر تجربه خوب بسازید تا به‌عنوان یک برند معتبر شناخته شوید.

 

کسب سهم بازار در کسب‌وکارهای آنلاین با خدمات سئو

یکی از مزایایی که با سئو سایت برای کسب‌وکار آنلاین شما اتفاق می‌افتد این است که برندسازی شکل می‌گیرد. حضور در بهترین جایگاه‌های گوگل سهم کلیک‌های شما را از میزان جستجوهایی که وجود دارد افزایش می‌دهد. افزایش ورودی می‌تواند منجر به افزایش فروش شود.

اتفاقی که می‌افتد این است که شما صاحب سهم عمده‌ای از بازار می‌شوید. زمانی که شما با سئو صاحب برندینگ شده‌اید و سهم عمده بازار از آن شما شده است، شمارش معکوس برای رسیدن به رهبری بازار برای شما آغاز می‌شود.

 

نتیجه‌گیری …

خدمات سئو می‌تواند برای کسب‌وکار شما معجزه کند. با بیشتر به‌چشم‌آمدن در صفحه اول گوگل می‌توانید ورودی جذب کنید. افزایش ترافیک می‌تواند شانس فروش سایت شما را افزایش دهد. از طرفی سئو سایت موجب ساخت برندینگ برای کسب‌وکار شما می‌شود. از طرفی برندینگ تا حد زیادی می‌تواند از هزینه‌های تبلیغات شما را کاهش دهد. به‌این‌ترتیب است که سرمایه‌ای که برای سئو هزینه کرده بودید در نهایت موجب رونق کسب‌وکارتان باز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید