معرفی بهترین فیلر برای صورت

بهترین فیلر برای صورت باید توسط فرد متخصص تزریق شود. فیلر به شما کمک خواهد کرد تا زیبایی چهره خود را دو چندان کنید. به مرور زمان و با افزایش سن چربی های زیر پوست از بین می روند. با تزریق ژل صورت یا فیلر می توانید حجم و فرم مناسبی را در صورت یا بدن خود ایجاد کنید. تزریق ژل یا فیلر، تزریق چربی و تزریق بوتاکس جزء روش های کم عارضه زیبایی به حساب می آیند. در واقع تزریق به صورت سرپایی و در مطب انجام می شود.

با مراجعه به بهترین متخصص و با استفاده از فیلر با کیفیت می توانید زیبایی چهره خود را دو چندان کنید. یکی از متخصص های حرفه ای و با تجربه در این زمینه دکتر جعفری است. کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری با بهره گیری از فیلرهای با کیفیت و با تکیه بر دانش و تخصص خود چین و چروک های صورت شما را پر کرده و با افزایش حجم و جوانسازی زیبایی چهره شما را افزایش خواهد داد.

معرفی بهترین فیلر برای صورت از زبان دکتر مسعود جعفری

آشنایی با بهترین فیلر برای صورت

امروزه فیلرهای مختلفی در بازار موجود هستند. شما با افزایش آگاهی خود در رابطه با انواع مختلف فیلرهای موجود در بازار می توانید بهترین فیلر برای صورت خود را انتخاب کنید. استفاده از فیلر با کیفیت تاثیر زیادی بر زیبایی چهره شما خواهد داشت. متخصصین حرفه ای و با تجربه با استفاده از فیلرهای با کیفیت توانسته اند اعتبار خود را افزایش دهند. دکتر جعفری با انجام مشاوره پوست و مو رایگان قبل از انجام عمل زیبایی و با بهره گیری از بهترین فیلر برای صورت توانسته است اعتماد بیماران را به خود جلب کند. در ادامه شما را با بهترین فیلر برای صورت بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ژوویدرم

بهترین فیلر برای صورت فیلر ژوویدرم است. این فیلر محصول شرکت آلرگان آمریکا می باشد اما در فرانسه تولید می شود. فیلر ژوویدرم از هیالورونیک اسید ساخته شده است. این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد. به همین دلیل با تزریق این نوع فیلر علاوه بر افزایش حجم شاهد نرمی و لطافت خاصی در پوست خود خواهید بود. این نوع فیلر از ماندگاری بالایی برخوردار است. بیشترین کاربرد این نوع فیلر برجسته سازی لب می باشد. اما برای از بین بردن چین و چروک های قسمت های مختلف صورت و زاویه سازی صورت از این نوع فیلر استفاده می شود.

فیلر الانسه هلند

بهترین فیلر برای صورت فیلری است که به صورت طبیعی شادابی و جوانی را به پوست شما برگرداند. از دیگر فیلرهای با کیفیت موجود در بازار می توان به فیلر الانسه اشاره کرد. این نوع فیلر ساخت کشور هلند می باشد. از فیلر الانسه در اروپا و ایران بسیار استفاده می شود. فیلر الانسه جزء فیلرهای نیمه دائمی و غیر هیالورونیک اسید به حساب می آید.

فیلر الانسه از پلی کاپرولاکتون ساخته شده است. این ماده سازگاری بالایی با پوست دارد و قابل جذب می باشد. از ویژگی های بارز فیلر الانسه تحریک تولید کلاژن در پوست است. از اینرو قابلیت جوانسازی این نوع فیلر بسیار زیاد می باشد. افراد با سن بالا می توانند از این نوع فیلر استفاده کنند.

عکس قبل و بعد تزریق ژل بینی

روفیل اولترا کره ای

بهترین فیلر برای صورت روفیل اولترا کره ای است. این نوع فیلر در سه دسته به بازار عرضه می شود. از هر کدام از انواع مختلف این نوع فیلر برای تزریق در قسمت های خاصی از صورت استفاده می شود. از دسته اولترا برای تزریق خط خنده، لیفت لب، گونه، فک، چانه، نواحی پیشانی و پل بینی استفاده می شود. دسته پلاس جهت تزریق برای زیر چشم، گونه، پیشانی، لیفت لب، گردن، خط خنده، پل بینی، فک و چانه کاربرد دارد.

دسته فاین از این نوع فیلر جهت تزریق روی استخوان ابرو، گردن، گونه، زیر چشم و روی دست ها قابل استفاده است. این نوع فیلر به دلیل دارا بودن خاصیت تک فازی و دو فازی از ماندگاری طولانی تری برخوردار می باشد. ماندگاری این نوع فیلر 1 سال است. از این جهت می توان گفت بهترین فیلر برای صورت به حساب می آید.

فیلر نورامیس کره

بهترین فیلر برای صورت نورامیس کره می باشد، زیرا از هیالورونیک اسید ساخته شده است. این نوع فیلر به دلیل باند شدن با قند مانیتول از جذب آب بیشتر و ماندگاری طولانی تر برخوردار می باشد. فیلر نورامیس کره برای آبرسانی و جوانسازی پوست کاربرد دارد. می توان گفت نورامیس مزو جزء فیلرها محسوب نمی شود. معمولا در مزوتراپی کاربرد دارد. این نوع فیلر هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. بهتر است بدانید که فیلرهای نورامیس در 6 مدل مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. هر کدام از فیلرهای تولیدی کارایی مخصوص به خود را دارند.

کدام برند فیلر معتبر است؟

در نظر داشته باشید که فیلرهای موجود در بازار که دارای تاییدیه بهداشت جهانی FDA هستند بهترین فیلر برای صورت به حساب می آیند، زیرا از عملکرد مناسب و کمترین عوارض برخوردار می باشند. توصیه ما به شما این است که جهت تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر و تزریق چربی به کلینیک معتبر و متخصص مراجعه کنید. مراجعه به متخصص و کلینیک معتبر جهت جلوگیری از عوارض و یا مصرف ژل های تقلبی موجود در بازار بسیار اهمیت دارد.

دکتر جعفری با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و فیلرهای با کیفیت جزء متخصصین برجسته زیبایی به حساب می آید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری به صورت کاملا طبیعی زیبایی چهره خود را دو چندان کنید. بهترین فیلر برای صورت تنها در کلینیک دکتر جعفری وجود دارد.

دکتر مسعود جعفری

معرفی بوتاکس

بوتاکس فرم خالصی از سم بوتولینوم است. این نوع سم از باکتری به دست می آید. البته مقدار زیاد این سم می تواند کشنده باشد. امروزه به میزان کم و تنظیم شده از بوتاکس برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می شود. سم بوتولینوم به عنوان آرامبخش ماهیچه برای درمان اختلالات عصبی ناشی از ضعف عضلات بسیار مفید می باشد. همچنین از این نوع سم برای درمان میگرن استفاده می شود.

اساس کار بوتاکس بستن سیگنال های عصبی در محل تزریق است. زمانیکه سیگنال های عصبی قطع شوند عضله ناحیه مورد نظر به صورت موقت فلج می شود. فلج شدن موقت عضله در کاهش چین و چروک و حتی از بین بردن آن بسیار موثر است. تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک های اطراف چشم، بین ابروها و دهان کاربرد دارد. تزریق بوتاکس باید توسط فرد متخصص انجام شود. تزریق بوتاکس در چند دقیقه انجام می شود و نتایج آن بعد از دو هفته نشان داده خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید