تعمیرات لوازم خانگی یکی از کارهای تخصصی و خدمات بسیار ضروری می باشد که در طول زندگی بارها به آن نیاز پیدا می کنیم. به همین دلیل شرکت های متعددی در این زمینه فعالیت داشته که برخی با سابقه بالا و خدمات دهی ایده آل و مشتری مداری به برندهای قابل اعتماد تبدیل شده اند. کالاتعمیر یکی از نام های شناخته شده در این زمینه می باشد که در بیش از نیم قرن تجربه خدمات تعمیرات لوازم خانگی ایرانی و خارجی را در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای ارائه می دهد.

معرفی شرکت تعمیرات لوازم خانگی کالاتعمیر

کالاتعمیر؛ مرجع تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

در تعمیرات لوازم خانگی، تخصص و تجربه حرف اول را می زند و کالاتعمیر با گردهم آوری تیمی از تعمیرکاران حرفه ای به این ویژگی مهم دست پیدا کرده است. به طوریکه در بیش از 50 سال سابقه فعالیت، موفق به ارائه خدمات با گارانتی شده است. از جمله خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی کالاتعمیر می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر ساید بای ساید
  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر مایکروفر
  • تعمیر جاروبرقی
  • تعمیر کولر گازی
  • تعمیرات تلویزیون

در ارائه تمام این خدمات تعمیرکاران با ابزارهای پیشرفته و قطعات اصلی به محل اعزام شده و عیب یابی دستگاه و سرویس را انجام می دهند.

تعمیر لوازم خانگی ایرانی و خارجی

لوازم خانگی موجود در بازار را می توان به دو گروه ایرانی و خارجی تفسیم بندی کرد که توسط برندهای متعددی تولید می شوند. هر یک از این برندها قابلیت های منحصر به فردی را برای محصولات خود ارائه داده و به همین دلیل در سیستم داخلی تفاوت دارند. با توجه به اینکه کالاتعمیر از ابتدای فعالیت رضایتمندی مشتری را در اولویت قرار داده است، به همین دلیل برای تعمیرکاران خود دوره های آموزشی تعمیر لوازم خانگی برندهای مختلف را ارائه داده است. در حال حاضر تیم تعمیر ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و ساید و ماشین ظرفشویی و غیره این مجموعه برندهای زیر را پوشش می دهد:

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، ال جی، اسنوا، بوش، مجیک، پاکشوما، پارس خزر، دوو، کنوود، سپهر الکتریک، ارج، فلر، هیوندای، مولینکس، فیلیپس، زیمنس، هایسنس، ویرپول، بلومبرگ، امرسان، پارس، بیم، بکو، بهی، دلونگی، الکترولوکس

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ایرانی و خارجی

تعمیرات لوازم خانگی در محل و منزل

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کالاتعمیر، ارائه خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی در محل و منزل در تمام مناطق تهران می باشد. تیمی از تعمیرکاران سیار کالاتعمیر در محله های مختلف شمال، جنوب و شرق و غرب تهران با ابزار و دستگاه های پیشرفته مستقر بوده و در کمترین زمان برای عیب یابی و تعمیر به محل اعزام میشوند.

تعمیر لوازم خانگی در شمال تهران

برخی از مناطق شمال تهران که این مجموعه خدمات تعمیر لوازم خانگی در آنها ارائه می دهد عبارتند از: اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی و غیره

تعمیرات لوازم خانگی در جنوب تهران

در تمام محله های جنوب تهران تیمی از تعمیرکاران کالاتعمیر با قطعات اصلی و فابریک خدمات تعمیر در محل را ارائه می دهند. از جمله این مناطق می توان به ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، اما زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس، پاسگاه نعمت آباد، ترمینال جنوب، تقی آباد، جوانمرد قصاب، چهاردانگه، چیت سازی، خانی آباد، خزانه بخارایی، خلازیر، خیابان زمزم، خیابان نواب، دولت آباد، دولت خواه، راه آهن، سه راه آذری، سیزده آبان، شهرری و غیره اشاره کرد.

تعمیر لوازم خانگی در شرق تهران

در تمام مناطق شرق تهران کافیست با تعمیرکاران کالاتعمیر تماس بگیرید تا تعمیرات را با گارانتی و قیمت مناسب ارئه دهند. اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی از جمله مناطق شرق تهران هستند که ین مجموعه آنها را پوشش می دهد.

تعمیر لوازم خانگی در غرب تهران

بدون نیاز به حمل و جا به جایی دستگاه و مراجعه به تعمیرکار و تنها با یک تماس می توانید از خدمات تعمیر لوازم خانگی کالاتعمیر در غرب تهران در محل استفاده کنید. این مجموعه در ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراه خرازی، بلوار ایران، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان کارون، دهکده المپیک، سازمان برنامه، ستارخان، ستاری، سردار جنگل، سعادت آباد، سلسبیل، سولقان، سی متری جی، شهرآرا، شهران، شهر زیبا و غیره دارای تعمیرکاران بسیار حرفه ای و با تجربه می باشد.

تعمیر لوازم خانگی با قطعات اصلی

تفاوتی ندارد که لوازم خانگی ایرانی باشد یا خارجی، در هر صورت بدن استفاده از قطعات اصلی و فابریک نمی توان از تعمیرات آنها نتیجه مطلوبی را دریافت کرد. از آنجا که کالاتعمیر تعمیرگاه مجاز برندهای ایرانی و خارجی می باشد، از نمایندگی رسمی دارای مجوز است. به همین دلیل به قطعات اصلی دسترسی داشته و برای تمام خدمات از آنها استفاده می کند.

تعمیر لوازم خانگی با قطعات اصلی

آموزش تعمیر لوازم خانگی در شبکه های اجتماعی

کالاتعمیر علاوه بر تعمیر تخصصی لوازم خانگی مختلف، آموزش های رایگان نیز در این زمینه ارائه می دهد. این آموزش ها در قالب فیلم و محتوای متنی با تصویر بوده و گام به گام نحوه رفع بسیاری از مشکلات را بیان می کنند. علاوه بر سایت این مجموعه، اینستاگرام کالاتعمیر و فیسبوک کالاتعمیر به شما کمک می کند تا بدون صرف هزینه، بسیاری از مشکلات لوازم خانگی مختلف از جمله یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و جاروبرقی را تعمیر کنید. علاوه براین، نکات ارائه شده در شبکه های اجتماعی کالاتعمیر راه های افزایش کارایی لوازم خانگی را به زبان ساده آموزش می دهد.

تعمیر لوازم خانگی با گارانتی و ضمانت

استفاده از قطعات اصلی و تعمیر لوازم خانگی توسط تعمیرکاران حرفه ای باعث شده است تا کالاتعمیر برای تمام سرویس های خود گارانتی ارائه دهد. با استفاده از این گارانتی، اگر در بازه مشخص شده مجدد همان خرابی در دستگاه تکرار شود، بدون دریافت دستمزد تعمیرات توسط کالاتعمیر انجام خواهد شد.

چرا کالاتعمیر را انتخاب کنیم؟

بر اساس آنچه در طول متن به آن اشاره شد، می توانیم چند دلیل مهم را برای انتخاب کالاتعمیر به عنوان مرکز تعمیر لوازم خانگی در تهران انتخاب کنیم که عبارتند از:

  • تعمیر لوازم خانگی ایرانی و خارجی با قطعات اصلی
  • تعمیرات لوازم خانگی در محل و منزل
  • تعمیر لوازم خانگی توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه
  • ارائه گارانتی برای تمام خدمات
  • اعزام سریع تعمیرکاران سیار به محل
  • تعمیرات لوازم خانگی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
  • ارائه مشاوره رایگان قبل از تعمیر
  • تعمیر لوازم خانگی با قیمت مناسب

جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست نام کالاتعمیر را در اینترنت جستجو یا با شماره تلفن 02154837 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید