گردنت درد میکنه؟ شاید بامزه خوابیدی یا شاید آن سه ساعت متوالی بود که روی یک صفحه نمایش کوچک خمیده بودید و ویدیوهای کوچک احمقانه را تماشا می کردید. ما قضاوت نمی کنیم حتی قرار نیست به شما بگوییم «بیرون بروید» یا «یک لیوان آب بنوشید». اما، برای کاهش درد و فیزیوتراپی، ممکن است پیشنهاد کنیم: TikTok روی دسکتاپ.

TikTok بیشتر به عنوان یک برنامه تلفن همراه شناخته می شود، اما نسخه دسکتاپ این پلتفرم شامل بسیاری از ویژگی های مشابه در یک صفحه نمایش بزرگتر (و درد گردن به طور قابل توجهی کمتر) است.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد TikTok در دسکتاپ بدانید.

فهرست مطالب
آیا می توانید از TikTok در دسکتاپ استفاده کنید؟

چگونه ویدیوهای TikTok را در رایانه شخصی یا مک بارگیری کنیم

نحوه آپلود و ارسال یک ویدیو در TikTok در دسکتاپ

نحوه جستجوی تجزیه و تحلیل TikTok در دسکتاپ

نحوه مشاهده ویدیوهای ذخیره شده در TikTok در دسکتاپ

نحوه مدیریت اعلان‌های TikTok در دسک‌تاپ

دانلود گزارش کامل ترندهای اجتماعی برای به دست آوردن یک تجزیه و تحلیل عمیق از داده های مورد نیاز برای اولویت بندی و برنامه ریزی استراتژی اجتماعی خود در سال 2022.

آیا می توانید از TikTok در دسکتاپ استفاده کنید؟

پاسخ کوتاه این است: بله، می توانید از TikTok در دسکتاپ استفاده کنید.

نسخه دسکتاپ TikTok مشابه نسخه موبایل کار می کند، اما از آنجایی که دسکتاپ ها دارای املاک بیشتری برای کار هستند، می توانید ویژگی های بیشتری از TikTok را از طریق یک صفحه مشاهده کنید.


صفحه اصلی TikTok در تلفن همراه

پس از باز کردن برنامه تلفن همراه TikTok، کاربران مستقیماً به صفحه For You خود منتقل می‌شوند و می‌توانند از دکمه‌هایی برای لایک کردن، نظر دادن، و اشتراک‌گذاری TikToks استفاده کنند یا به بخش‌های دیگر برنامه (جستجو، کشف، نمایه، صندوق ورودی) پیمایش کنند. آنها همچنین می توانند برای مشاهده جریانی از محتوا منحصراً از حساب های دنبال شده، به نمای “دنبال کردن” سوئیچ کنند و در نهایت، روی + دکمه شروع ضبط TikTok.


داشبورد مرورگر TikTok

از tiktok.com، کاربران دسکتاپ به همه ویژگی‌های یکسان دسترسی دارند (به جز توانایی ضبط یک TikTok مستقیماً در سایت). نسخه دسکتاپ آن دکمه «ضبط» را با دکمه «آپلود» جایگزین می‌کند – این نماد ابر مانند در سمت راست بالای صفحه نمایش بالا است.

TikTok برای منوی سمت چپ دسکتاپ همچنین حساب‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که باید آن‌ها را دنبال کنید، حساب‌هایی را که قبلاً دنبال کرده‌اید نشان می‌دهد، و هشتگ‌ها و صداهای پرطرفدار را نمایش می‌دهد.

همچنین برگه «پیام‌ها» قابل توجه است – در تلفن همراه، همه اعلان‌ها و پیام‌های مستقیم از طریق صندوق ورودی قابل دسترسی هستند، اما در دسک‌تاپ، DM‌ها در تب خود جدا می‌شوند.

چگونه ویدیوهای TikTok را در رایانه شخصی یا مک بارگیری کنیم

از مارس 2021، نمی‌توانید مستقیماً ویدیوها را از سایت دسکتاپ TikTok در رایانه شخصی یا مک خود بارگیری کنید. یک راه حل ساده این است که ویدیو را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید و سپس آن را برای خود ایمیل کنید.

برای دانلود یک TikTok در دستگاه تلفن همراه خود، کافی است به TikTok که می‌خواهید دانلود کنید بروید، روی فلش «اشتراک‌گذاری» در سمت راست پایین صفحه‌نمایش خود ضربه بزنید، سپس ضربه بزنید. ذخیره ویدیو. هنگامی که ویدیو را ذخیره کردید، می توانید آن را به ایمیلی از رول دوربین خود پیوست کنید.


ذخیره TikTok در تلفن همراه

روش فوق مطمئن ترین راه برای دانلود TikTok است، اما اگر به دستگاه تلفن همراه دسترسی ندارید، روش دیگری که می توانید استفاده کنید دانلود ویدیو با استفاده از یک وب سایت یا برنامه شخص ثالث است. در اینجا چند منبع برای انجام این کار وجود دارد:

SaveTT

این یک وب‌سایت مرورگر است (بخوانید: نیازی به دانلود برنامه نیست) که با رایانه‌های Mac و PC سازگار است. برای دانلود یک TikTok با استفاده از این سایت، به ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید بروید، پیوند را در نوار جستجو در SaveTT.cc کپی و جای‌گذاری کنید، سپس روی «جستجو» کلیک کنید. از آنجا، می‌توانید TikTok را به‌عنوان MP3 یا MP4 ذخیره کنید، یا آن را دانلود کنید، در Dropbox خود ذخیره کنید یا یک کد QR برای آن دریافت کنید.


رابط ابزار مرورگر SaveTikTok

کلیپ های قوب

Qoob Clips یک برنامه قابل دانلود است و سرویس شروع رایگان است و هم برای مک و هم برای رایانه های شخصی کار می کند. هنگامی که برنامه را دارید، می‌توانید TikToks را با وصل کردن نام کاربری حسابی که ویدیویی را که می‌خواهید دانلود کنید دانلود کنید. Qoob به طور خودکار دانلود می شود همه ویدیوها از آن حساب، بنابراین قبل از شروع دانلود، حتماً یک بازه زمانی انتخاب کنید (مگر اینکه بخواهید هزاران TikToks فضای حافظه رایانه شما را بخورند).


دانلود TikTok از طریق کلیپ های Qoob

نحوه آپلود و ارسال یک ویدیو در TikTok در دسکتاپ

دانلود TikToks در دسکتاپ ممکن است کمی پیچیده باشد، اما آپلود یک نسیم است.

برای آپلود یک TikTok از دسکتاپ خود، روی آن کلیک کنید آپلود ویدیو دکمه سمت راست بالای صفحه نمایش شما. شکل آن شبیه یک ابر است که یک فلش “بالا” در داخل آن قرار دارد.

دانلود گزارش کامل ترندهای اجتماعی برای به دست آوردن یک تجزیه و تحلیل عمیق از داده های مورد نیاز برای اولویت بندی و برنامه ریزی استراتژی اجتماعی خود در سال 2022.

اکنون گزارش کامل را دریافت کنید!


مشاهده TikTok در مرورگر

از آنجا، می توانید ویدیوی خود را از رایانه خود انتخاب کنید یا یک فایل را برای آپلود بکشید و رها کنید. سپس، عنوان، هشتگ‌ها، تنظیمات حریم خصوصی، همه چیزهای خوب را اضافه کنید.


بارگذاری یک ویدیوی TikTok در دسکتاپ

وقتی آماده شدید، به سادگی دکمه را بزنید پست زیر ویرایشگر را فشار دهید، و ویدیوی شما در حساب شما منتشر خواهد شد.

نحوه جستجوی تجزیه و تحلیل TikTok در دسکتاپ

برای دسترسی به تجزیه و تحلیل خود از دسکتاپ، نشانگر را روی تصویر نمایه خود در بالا سمت راست نگه دارید، سپس انتخاب کنید مشاهده تجزیه و تحلیل.

از آنجا، می توانید تمام معیارهای خود را ببینید و از آنها برای شکل دادن به استراتژی خود استفاده کنید. این آمارها شامل تجزیه و تحلیل اجمالی (عملکرد از یک محدوده تاریخی خاص)، تجزیه و تحلیل محتوا (معیارهای پست های خاص)، تجزیه و تحلیل فالوور (اطلاعات در مورد دنبال کنندگان شما) و تجزیه و تحلیل زنده (آمار در مورد ویدیوهای زنده ای که پست کرده اید).

برای جزئیات، راهنمای کامل ما برای تجزیه و تحلیل TikTok را بررسی کنید.

نحوه مشاهده ویدیوهای ذخیره شده در TikTok در دسکتاپ

با عرض پوزش، مردم: از مارس 2022، هیچ راهی برای مشاهده آسان عکس های ذخیره شده خود از طریق TikTok در دسک تاپ وجود ندارد. این فضا را برای به‌روزرسانی‌ها بررسی کنید – و فعلاً محتوای ذخیره‌شده دلخواه خود را در تلفن خود مرور کنید.

نحوه مدیریت اعلان‌های TikTok در دسک‌تاپ

از آنجایی که TikTok برای دسکتاپ صفحه نمایش بزرگ تری دارد (بیشتر اوقات – آیا این موضوع وحشیانه نیست که چگونه فناوری تلفن همراه بزرگ شروع شد، واقعاً کوچک شد و اکنون دوباره بزرگ می شود؟)، می توانید ویژگی های بیشتری را به طور همزمان مشاهده کنید، و این به ویژه برای اعلان ها مفید است

در دسکتاپ، فیلتر کردن اعلان‌ها بر اساس نوع آسان است. فقط به بالا سمت راست بروید و روی آن کلیک کنید صندوق ورودی نمادی که در سمت چپ تصویر نمایه شما قرار دارد.


اعلان‌های TikTok روی دسک‌تاپ

از آنجا به راحتی می توانید لایک ها، نظرات، منشن ها و فالوورهای خود را فیلتر کنید. به سادگی روی نوع اعلانی که می‌خواهید ببینید کلیک کنید و آماده هستید.

دیدگاهتان را بنویسید