حلقه های اینستاگرام به عنوان سریع ترین ویژگی در حال رشد در برنامه IG انتخاب شده اند. در واقع، کاربر اینستاگرام به طور متوسط ​​30 دقیقه در روز را صرف تماشای Reels می کند.

و در حالی که Reels یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن یک به‌روزرسانی سریع ویدیویی با فالوورهایتان است، ضبط و ویرایش یک ویدیوی جدید هر روز دشوار است.

اگر به دنبال راهی برای برنامه‌ریزی قرقره‌های خود هستید – تا بتوانید بدون اینکه احساس کنید به گوشی خود بسته شده‌اید، به پست کردن محتوای جدید ادامه دهید – خبرهای خوبی داریم.

در حالی که API اینستاگرام روش‌های زمان‌بندی حلقه‌ها را محدود می‌کند، ما چند راه‌حل خلاقانه ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند به شما در انجام کار کمک کند.

در این وبلاگ، بهترین راه‌ها برای برنامه‌ریزی حلقه‌های اینستاگرام با استفاده از Hootsuite، به علاوه چند نکته و ترفند برای استفاده حداکثری از استراتژی محتوای Reels را به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب
آیا برنامه ای برای برنامه ریزی حلقه های اینستاگرام وجود دارد؟

آیا می‌توانید Reels را در Creator Studio زمان‌بندی کنید؟

نحوه زمان بندی قرقره ها

مزایای برنامه ریزی حلقه های اینستاگرام

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

آیا برنامه ای برای برنامه ریزی حلقه های اینستاگرام وجود دارد؟

در حال حاضر وجود دارد هیچ برنامه ای برای برنامه ریزی حلقه های اینستاگرام وجود ندارد بطور خودکار. انتشار مستقیم برای Reels به دلیل محدودیت API در برنامه اینستاگرام امکان پذیر نیست.

با این حال، چند راه حل وجود دارد که می توانید برای اینکه محتوای Reels خود را از قبل آماده کنید و زمانی که زمان انتشار فرا می رسد به شما یادآوری کنید، استفاده کنید. حتی بهتر از آن، می‌توانید همه این کارها را در همان جایی که تمام محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را برنامه‌ریزی می‌کنید انجام دهید—هوت سوئیت.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه قرقره ها را از طریق داشبورد Hootsuite خود زمان بندی کنید.

آیا می‌توانید Reels را در Creator Studio زمان‌بندی کنید؟

متاسفانه نه. در حالی که API اینستاگرام به شما امکان زمان‌بندی ویدیوها و عکس‌های فید اینستاگرام را می‌دهد، نمی‌توانید محتوای Story یا Reels را در برنامه یا وب‌سایت Meta Creator Studio زمان‌بندی کنید.

نحوه زمان بندی قرقره ها

اگر شما یک Hootsuite Business نمایه، می‌توانید حلقه‌ها را در برنامه و داشبورد Hootsuite زمان‌بندی کنید، با استفاده از همان فرآیندی که برای برنامه‌ریزی استوری اینستاگرام استفاده می‌کنید.

برای برنامه ریزی یک حلقه اینستاگرام در Hootsuite:

  1. را باز کن آهنگساز Hootsuite و انتخاب کنید استوری اینستاگرام.
  2. کلیک یک حساب اجتماعی انتخاب کنیدو پروفایل اینستاگرام خود را انتخاب کنید.
  3. سپس، ویدیوی خود را آپلود کنید و هر کپی دلخواه را اضافه کنید.
  4. زیر یادداشت برای ناشر، “Post to Reels” را اضافه کنید.
  5. انتخاب تاریخ و زمان شما می خواهید حلقه خود را منتشر کنید، و زمانی که زمان ارسال است، یک اعلان فشاری بر روی تلفن خود دریافت خواهید کرد!


گزینه استوری اینستاگرام در hootsuite composer


نمایه اجتماعی را برای برنامه ریزی حلقه ها انتخاب کنید


اضافه کردن یادداشت برای ناشر برای زمانبندی حلقه در hootsuite

آن را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید

یادگیرنده بصری؟ این فرآیند زمان‌بندی Reels را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

@hootsuite

ما فقط زندگی شما را آسانتر کردیم 😌

♬ آهنگ عجیب و غریب فینیاس و فرب – جیسون گومز ✝️ 🇺🇸

لطفاً توجه داشته باشید که این فرآیند فقط به شما امکان می دهد محتوای خود را ایجاد کنید و زمانی را برای ارسال آن برنامه ریزی کنید به صورت خودکار پست نمی شود. یک اعلان فشار در زمان برنامه ریزی شده به تلفن شما ارسال می شود و به شما یادآوری می کند به صورت دستی پست کنید.

این به این دلیل است که API اینستاگرام هنوز به هیچ نرم افزار شخص ثالثی اجازه نمی دهد که Reels را به طور خودکار زمان بندی کند.

اما، ما همچنان فکر می‌کنیم که این راه‌حل مفید است زیرا می‌توانید از همه ویژگی‌های مفید انتشار Hootsuite، مانند بهترین زمان برای ارسال توصیه‌ها، توصیه‌های محدودیت شخصیت، تأییدیه‌های تیم و موارد دیگر استفاده کنید. به‌علاوه، در تقویم محتوای Hootsuite شما نشان داده می‌شود، بنابراین می‌توانید ببینید که چگونه قرقره‌های شما در برنامه انتشار شما قرار می‌گیرد.

مزایای برنامه ریزی حلقه های اینستاگرام

اکنون که می دانید چگونه Reels را در Hootsuite زمان بندی کنید، در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید این کار را انجام دهید.

با برنامه ریزی از قبل در زمان صرفه جویی کنید

برنامه ریزی و برنامه ریزی قرقره های خود از قبل می تواند به شما در صرفه جویی در زمان در طولانی مدت کمک کند. با داشتن یک تقویم محتوا و زمان‌بندی، می‌توانید به صورت دسته‌ای فیلم و ویدیوهای خود را ویرایش کنید، بنابراین در لحظه آخر برای جمع‌آوری چیزی در تقلا نیستید.

این همچنین به شما امکان می دهد بیشتر باشید راهبردی با محتوایی که پست می کنید و مطمئن شوید که با اهداف کلی بازاریابی شما همسو است. محتوای فکر شده می تواند نرخ تعامل را در Reels و سایر محتوای اینستاگرام شما افزایش دهد، که می تواند منجر به افزایش دنبال کنندگان و مشتریان شود.

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

همین حالا دستورات خلاقانه را دریافت کنید!

یک ظاهر و احساس ثابت را پرورش دهید

محتوای منسجم در رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری دارد، بنابراین مهم است که این موارد را در نظر بگیرید ظاهر و احساس کلی قرقره های خود را زمانی که در حال برنامه ریزی آنها هستید. این یعنی فکر کردن به رنگ ها، فیلترها، و نام تجاری در ویدیوهای خود استفاده می کنید.

در حالی که بودن مهم است استوار با زیبایی شناختی از حلقه‌های خود، همچنین نمی‌خواهید محتوای شما خیلی یکنواخت به نظر برسد. مخلوط کردن انواع ویدیوها پست شما حلقه های شما را جالب و جذاب نگه می دارد. قرقره های خود را برنامه ریزی کنید از پیش همچنین به شما در ایجاد این تعادل کمک می کند.

از این قالب های رایگان استوری اینستاگرام برای الهام بخشیدن به روند خود استفاده کنید.

حلقه های اینستاگرام را از دسکتاپ یا لپ تاپ خود آپلود کنید

در حالی که قرقره‌های اینستاگرام باید روی گوشی شما عکس‌برداری شوند، برنامه‌ریزی از قبل به شما امکان می‌دهد آن‌ها را از دسک‌تاپ یا لپ‌تاپ خود آپلود کنید. این می تواند باعث صرفه جویی در زمان شود، به خصوص اگر چندین ویدیو برای برنامه ریزی داشته باشید.

همچنین، آپلود قرقره ها از دسکتاپ به شما کنترل بیشتری بر کیفیت ویدیوهایتان می دهد. می‌توانید ویدیویی را با کیفیت بالاتر آپلود کنید، که باعث می‌شود قرقره‌های شما حتی زیباتر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسند.

مشارکت را تشویق کنید

تحقیقات اخیر Hootsuite نشان داده است که در روزهای پس از ارسال یک حلقه، یک وجود دارد افزایش قابل توجه در تعامل. این احتمالاً به این دلیل است که مردم وقتی Reels را در فید خود می‌بینند تمایل بیشتری به تماشای آن‌ها دارند—و اگر سرگرم شوند، احتمالاً درگیر می‌شوند. همچنین، قرقره ها اغلب در ارتقاء می یابند کاوش کنید زبانه، که می تواند منجر به بازدید و تعامل بیشتر شود.

و در حالی که آزمایش ما هیچ تغییر بزرگی در نرخ فالو یا آنفالو ما نشان نداد، ما میانگین تعداد آنها را مشاهده کردیم لایک و کامنت زیاد میشه در هر پست


نمودار افزایش تعامل در ماه فوریه پس از ارسال قرقره ها را نشان می دهد

منبع: Hootsuite’s Instagram Insights

بنابراین، این برای شما چه معنایی دارد؟

اگر می‌خواهید شانس خود را برای دیده شدن و درگیر شدن در حلقه‌های خود افزایش دهید، آن‌ها را برای زمانی برنامه‌ریزی کنید که بدانید مخاطب فعال ترین است در اینستاگرام به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که قرقره های شما توسط افرادی که دیده می شوند علاقه مند به درگیر شدن با مطالب شما بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را اینجا بیابید.


نموداری که زمان های بهینه برای ارسال در اینستاگرام را بر اساس فعالیت مخاطب نشان می دهد

منبع: تیم اجتماعی Hootsuite

روی ویدیو ضربه بزنید

88 درصد از مردم می گویند که محصولی را پس از تماشای ویدیوی یک برند خریداری کرده اند. ناگفته نماند، مردم هستند دو برابر احتمال دارد برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی با شبکه های خود بیش از هر نوع محتوای دیگری. این امر محتوای ویدیویی را برای افزایش آگاهی و فروش برای کسب و کار شما در اینستاگرام ضروری می کند.

قرقره ها بهترین راه برای به نمایش گذاشتن برند شما هستند شخصیت و محصولات به روشی خلاقانه و جذاب. نه تنها قرقره ها به شما این فرصت را می دهند که خود را به رخ بکشید محصولات در عمل، اما آنها همچنین به شما اجازه می دهند که دریافت کنید خلاق با بازاریابی شما شما می توانید ایجاد کنید مطالب پشت صحنه، ویدیوهای چگونه، یا حتی فقط کلیپ های خنده دار که شخصیت برند شما را نشان می دهد.

برنامه ریزی حلقه های خود از قبل می تواند به شما کمک کند استراتژی بازاریابی ویدیویی خود را ساده کنید و مطمئن شوید که حلقه های محتوای شما در زمان مناسب در مقابل مخاطبان هدف شما قرار می گیرند.

بهبود همکاری تیمی

اگر با یک تیم کار می کنید و نیاز دارید هماهنگ کنید چه کسی چه چیزی و چه زمانی پست می کند، حلقه های زمان بندی می تواند مفید باشد. این می تواند به شما کمک کند که از پخش شدن بیش از حد حلقه ها به طور همزمان و تحت فشار قرار دادن دنبال کنندگان خود جلوگیری کنید.

زمان‌بندی همچنین فشار ناشی از پست گذاشتن در زمان واقعی را کاهش می‌دهد، که اگر می‌خواهید بین حلقه‌های پست کردن با سایر وظایف تعادل برقرار کنید، می‌تواند مفید باشد.

با استفاده از Hootsuite به راحتی صفحه اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید. محتوا را برنامه ریزی کنید و به اشتراک بگذارید (از جمله ویدیو!)، دنبال کنندگان خود را درگیر کنید، و محتوای با عملکرد بالا را تقویت کنید – همه از یک داشبورد واحد.

شروع کنید


به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید