15 ایده منحصر به فرد حلقه های اینستاگرام برای تجارت شما
هنگامی که برای اولین بار منتشر شد، مردم حلقه های اینستاگرام را به عنوان یک ریپف TikTok رد کردند. با این حال، از زمان معرفی، این ابزار قدرتمند ثابت کرده است که دارای قدرت نام تجاری جدی است.
دلیلش این است که برخلاف استوریهای ناپدید شدن اینستاگرام، Reels به اطراف میماند. محتوایی که ایجاد میکنید، تا زمانی که بخواهید در تب قرقرههای حسابتان باقی میماند.
اگر می خواهید تعامل و آگاهی را افزایش دهید، Reels می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. اما ارائه ایده های ویدئویی و سپس تولید محتوا کمی کار و برنامه ریزی قبلی را می طلبد.
آیا در تلاش برای ارائه ایده های حلقه های اینستاگرام برای کسب و کار خود هستید؟ فهرست ما از ایدههای حلقههای اینستاگرام را بررسی کنید یا مستقیماً به انتها بروید تا قلابها را برای شروع خلاقیتتان بیاورید. شما در کمترین زمان ویدیوهای عمودی ایجاد کرده و شرکای تجاری جدید را تبدیل خواهید کرد!
جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلانهای خلاقانه که به شما کمک میکند با حلقههای اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.
15 ایده حلقه اینستاگرام که تعامل را افزایش می دهد
1. کار خود را به رخ بکشید
بدیهی ترین ایده Reels نیز یکی از مؤثرترین آنها است – کار خود را به رخ بکشید.
تولیدکننده پوشاک بریتانیایی Lucy and Yak این کار را با کمپین #InMyYaks خود به خوبی انجام می دهند. آنها از این هشتگ به عنوان قلاب حلقه های اینستاگرام استفاده می کنند که در آن موارد جدید را نمایش می دهند. طرفداران لوسی و یاک نیز این هشتگ را برای نشان دادن لباس های خود انتخاب کرده اند.
یک هشتگ بیابید که محصولات شما را به نمایش بگذارد، سپس از آن استفاده کنید. طرفداران شما احتمالاً از این روند پیروی خواهند کرد.
2. مهارت های خود را نشان دهید
قرقره هایی که استعداد لازم برای ایجاد محصول یا خدمات شما را به نمایش می گذارند همیشه ایده خوبی هستند.
برند جواهرات Cleopatra’s Bling از حلقههای اینستاگرام استفاده میکند تا نگاهی اجمالی به هنر پشت قطعات زیبای خود داشته باشد. آنها حتی شامل یک استراحت قهوه ضروری هستند.
3. دعوت به مشارکت
هرچه تعامل بیشتری داشته باشید، قرقره های شما بهتر عمل خواهند کرد. اما لازم نیست منتظر بمانید تا نظرات خود به خود منتشر شوند. در عوض، حلقههایی ایجاد کنید که تعامل را تشویق میکنند.
شرکت کالاهای خانگی نوع گرا Letterfolk آن را با حلقه روز سنت پاتریک خود میخکوب کرد. یک انیمیشن چشم نواز محصول آنها را به نمایش می گذارد. همچنین بینندگان را تشویق میکند تا با برچسب زدن شخصی که خوش شانس هستند، با حلقه درگیر شوند.
4. به پشت صحنه بروید
ادامه دهید، کمی جادوی پشت صحنه را به نمایش بگذارید. اگر به هر حال در حال تنظیم یک عکس هستید، چند لحظه وقت بگذارید و چند فیلم شل B-roll ایجاد کنید.
این کاری است که برند اکتیو لباس Bliss Club در این حلقه انجام داد. آنها مدلهای خود را بهعنوان BlissFaces معرفی میکنند، با رویکردی آرام که بیننده را به داخل دعوت میکند. این باعث میشود کل کمپین تبلیغاتی آنها در دسترستر باشد.
اگر نام تجاری شما به شیوه های خود علاقه دارد، آنها را به اشتراک بگذارید! شاید شما همه چیز در مورد مواد اخلاقی یا بسته بندی پایدار هستید. چرا با یک قرقره به دنیا نگویید؟
در اینجا یک مثال عالی از نحوه انجام این کار توسط Kay Carter Homeware آورده شده است. Reel آنها نگاهی اجمالی به شیوه های استودیو پایدار این شرکت ارائه می دهد. با محتوایی مانند این، آنها الهام بخش مشتریان بالقوه و صاحبان مشاغل کوچک هستند.
6. قرقره در مقابل واقعیت
اگر از قبل پشت پرده می روید، یک قدم جلوتر بروید. در مورد زندگی به عنوان صاحب کسب و کار کمی آسیب پذیر شوید. مردم محتوای اصلی را دوست دارند که جنبه انسانی برند شما را نشان دهد.
این حلقه را از You’re the Bomb بگیرید، جایی که بنیانگذار لوانا پیروزیها و آزمایشهای مدیریت یک برند را به اشتراک میگذارد.
خود حلقه به اندازه کافی مبهم است که بازیگوش و جذاب باشد. با این حال، لورا از این عنوان برای به اشتراک گذاشتن بیشتر مشکلات زندگی به عنوان یک کارآفرین استفاده می کند. مطمئناً، بسیاری از ما ممکن است ندانیم که کار کردن در یک شرکت بمب حمام وگان در نیوزلند چگونه است، اما میتوانیم ارتباط برقرار کنیم.
7. همانطور که هست بگویید
برندهایی که از کمی بیان معتبر نمی ترسند همیشه مخاطب پیدا می کنند. فرمت Reels مکان مناسبی برای این کار است.
در این پست که توسط مشاور برند Namrata Vaid به اشتراک گذاشته شده است، او از یک کلیپ صوتی پرطرفدار برای به اشتراک گذاشتن برداشتی بدون فیلتر استفاده می کند.
در Reels خودتان، میتوانید از صدا، متن و واکنشهای چهره برای از بین بردن افسانهها، به اشتراک گذاشتن برداشتهای داغ و بیان خود استفاده کنید. ممکن است خیلی خاص به نظر برسد، اما این پست ها به خوبی انجام می شوند.
مشتریان و مشتریان از صداقت شما قدردانی خواهند کرد. ممکن است مشارکت بیشتری از همتایان در صنعت خود کسب کنید.
8. از فیلترها استفاده کنید
مطمئنا، خام و واقعی بودن یکی از راههای انتقال پیام است. با این حال، ممکن است برای برند شما مناسب نباشد. اگر چنین است، می توانید دنیای فیلترهای اینستاگرام واقعیت افزوده (AR) را کشف کنید.
فیلترهای واقعیت افزوده را در جعبه ابزار Reels خود ادغام کنید، و میتوانید پستهای فوقالعادهای ایجاد کنید.
9. آن را معکوس شمارش کنید
شما یک دقیقه کامل برای پر کردن در Reels دارید، و این در واقع مقدار زیادی از زمان برای شمارش معکوس برترین علاقهمندان است.
در اینجا، Greg of Greg’s Vegan Gourmet سه دستور العمل خوشمزه ارائه می دهد، اما این همه چیز نیست. او همچنین جوکها و فراخوانهای ارگانیک زیادی را برای بینندگان به نمایش میگذارد تا صفحه او را بررسی کنند. این همه محتوا و او حتی به یک دقیقه هم نمی رسد!
این یک مثال عالی از کاری است که می توانید با شمارش معکوس ویرایش شده انجام دهید.
10. قبل و بعد را نشان دهید
هیچ چیز بهتر از مونتاژ جدید نیست، درست است؟
اگر کار شما شامل هر نوع تحولی است، قرقره ها ممکن است فرصت مناسبی برای کسب و کار شما باشد.
در اینجا، سازماندهندگان حرفهای در Organized Dwelling یک آشفتگی محل کار را تغییر میدهند. پس از چند ویرایش ساده، به یک کمد آرامشبخش و کاربردی تبدیل میشود.
11. موزیکال شوید
اینترنت همیشه عاشق ویدیوهای رقص خواهد بود (کودک رقصنده OG را به خاطر دارید؟!) و حلقه های اینستاگرام نیز تفاوتی ندارند. فقط مطمئن شوید که با ترندهای این هفته می رقصید، نه سال گذشته.
به جای اینکه خیلی دیر روی یک روند حرکت کنید، می توانید با دنبال کردن حساب خالقان@ اینستاگرام، از همه چیزهای موسیقی مطلع شوید.
آنها بهروزرسانیهای هفتگی را در مورد آهنگها و رقصهای پرطرفدار ارائه میدهند، بنابراین هرگز از زمان خود عقب نخواهید ماند.
12. با سبک بازی کنید
در پلتفرم بصری مانند اینستاگرام، به اشتراک گذاری مد منطقی است. (و هشتگ #ootd احتمالاً از همه ما بیشتر خواهد ماند.) بنابراین اگر برای برند شما منطقی است، چرا سعی نکنید کمی از آن جادو را برای خود ثبت کنید؟
ظاهر WFH خود را نشان دهید یا لباس های تیمتان را در دفتر به اشتراک بگذارید. گرفتن یک هفته از لباسها میتواند یک حلقه سرگرمکننده و بهراحتی قابل ویرایش باشد که کشش شگفتانگیزی دارد.
13. یک آموزش ایجاد کنید
اینترنت هنوز راه اصلی است که مردم یاد می گیرند چگونه هر کاری را انجام دهند. بنابراین استفاده از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود، صرف نظر از اینکه در چه چیزی است، همیشه ایده خوبی است.
در اینجا، Adobe روشهای جالبی برای استفاده از محصولات خود برای ایجاد هدایای متفکرانه و شخصی برای خانواده و دوستان به اشتراک میگذارد.
این چیزی است که ممکن است کسی بارها و بارها آن را تماشا کند – یا با دوستان خود به اشتراک بگذارد – تا در این مهارت تسلط یابد.
14. با آن احمقانه رفتار کنید
بازی جالب آن فقط شما را تا این حد آنلاین می کند. گاهی اوقات، اشکالی ندارد که موهایتان را پایین بیاورید و به مسخره بازی های قدیمی و خوب بپردازید.
Boldfaced Goods دقیقاً این کار را در این حلقه انجام می دهد. آنها شریک غافلی که از فروشگاه به خانه میآید با دستمال کاغذی بهجای دزدیهای دوستدار محیطزیست، مسخره میکنند.
حلقه ساده است، اما از نظر بصری جذاب و خنده دار است. همچنین دقیقاً همان چیزی است که دنبال کنندگان آنها از آن لذت خواهند برد.
15. محتوای همیشه سبز را تغییر کاربری دهید
اگر ویدیوهای تبلیغاتی را برای پلتفرمهای دیگر فیلمبرداری کردهاید و موفقیتهایی کسب کردهاید (یا صادقانه بگوییم، حتی اگر این کار را نکردهاید)، سعی کنید آنها را به عنوان حلقههای اینستاگرام تغییر کاربری دهید. Reels را فرصتی در نظر بگیرید تا به ویدیوهای YouTube خود جان تازه ای بدهید!
ممکن است لازم باشد ویرایش خود را برای تناسب با نسبت تصویر 9:16 مجدداً پیکربندی کنید، اما تقریباً قطعاً نتیجه خواهد داد. به هر حال، در دریایی از غرغرهای دوربین جلو، یک ویدیوی حرفهای گرفته شده خودنمایی میکند.
7 ایده برای قلاب حلقه های اینستاگرام
به عنوان یک قاعده کلی، شما حدود سه ثانیه فرصت دارید تا بیننده خود را قبل از اینکه از ویدیوی شما عبور کند، جذب کنید. هر حلقه خوب اینستاگرام با یک قلاب شروع می شود که فوراً توجه را جلب می کند.
به کمک نیاز دارید تا یک قلاب برای قرقرههای خودتان بسازید؟ ما هفت ایده داریم که به شما کمک می کند جلوی این شست ها را بگیرید
1. چگونه… قبل از اینکه تخصص خود را به اشتراک بگذارید، به بیننده بگویید که بعد از تماشای Reel شما چه چیزهایی را یاد خواهند گرفت. ویرایشگر متن داخلی اینستاگرام برای این کار عالی است!
منبع: Bon Appetit در اینستاگرام
2. سه نفر برتر من… لیستهای شمارهدار همیشه قلابهای خوبی هستند (شما در حال خواندن یکی از آنها هستید!)، و معمولاً سه آیتم برای یک قرقره سریع ایجاد میکنند. هر چیزی را فهرست کنید، از مکانهای ناهار مورد علاقهتان گرفته تا آلبومهای جزایر کویریتان.
3. سه درس سخت که یاد گرفتم… با نگاه کردن به منحنی یادگیری خاص کسب و کار خود، آسیب پذیر شوید.
4. چهار نکته برای… آن تخصص طاقچه را به قرقره های خود بیاورید! حقایق یا مسائل مربوط به صنعت خود را که فقط شما می دانید به اشتراک بگذارید.
منبع: دومینو در اینستاگرام
5. روز خود را بدون … آیا کافی شاپ محلی شما بهترین کاپوچینو را درست می کند؟ شاید شما یک سیستم یادداشت برداری عالی داشته باشید که به شما کمک می کند سازماندهی کنید. چه در حال به اشتراک گذاشتن یک راهنمای روزمره یا یک نکته خاص صنعت باشید، این قلاب راهی عالی برای تماشا کردن طرفداران شماست.
6. پنج کاری که میتوانید همین الان انجام دهید تا پیشرفت کنید… چه در حال بحث در مورد برنامهریزی، توسعه کسبوکار یا حتی سلامت روان باشید، افزودن «در حال حاضر» به Reel حسی فوری میدهد که بینندگان را جذب میکند.
7. شما به این نیاز دارید… هرچه را که وصل می کنید، این قلاب تقریباً تضمین می کند که مخاطبان شما به سمت خود جذب شوند.
منبع: واقعی ساده در اینستاگرام
حضور نام تجاری خود در اینستاگرام را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با Hootsuite در زمان خود صرفه جویی کنید. پست ها را برنامه ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه گیری کنید – همه از یک داشبورد ساده. امروز آن را رایگان امتحان کنید.
شروع کنید
به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.