اگر شما هم قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی را نمی دانید. حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما هم قصد مهاجرت از اینستاگرام به سایت را دارید، زمان مناسبی را انتخاب کرده اید. از طرفی وقتی حجم کار بالا رفته و فروش کمی بیشتر می شود؛ هندل کردن همه این موارد را باید به دست یک سیستم منظم و یکپارچه تر بسپارید. از واقعیت نباید دور شد که راه اندازی یک سایت برای هر کسب و کاری بسیار حائز اهمیت است، چه بسا آن کسب و کار یک فروشگاه اینترنتی باشد.  البته نباید فراموش کرد که طراحی سایت وردپرسی ارزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه به نکات با ارزشی اشاره خواهیم کرد که راه را برای شما عزیزان هموارتر خواهد ساخت. با ما همراه باشید.

تفاوت یک سایت فروشگاهی با سایت های دیگر

برای راه اندازی یک فروشگاه در یک وبسایت کار زیاد سختی رو پیش رو ندارید! یک وبسایت فروشگاهی هیچ تفاوتی با یک وبسایت معمولی ندارد بجز یک سیستم یکپارچه فروشگاهی، که شامل نمودار ها، میزان فروش، محصولات، تخفیف ها و غیره است. همانطور که تمیز بودن و زیبا چیده شده ویترین یک مغازه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بخش فروشگاه سایت شما یا صفحه اصلی آن نیز اهمیت ویژه ای دارد. از طرفی شما می توانید با در نظر گرفتن تخفیف های و محصولات متنوع مشتریان زیادی را سمت خود جذب کنید. از دیگر نکاتی که بسیار از صاحبان کسب و کار ها به آن دقت نمی کنند، در نظر گرفتن بخش پشتیبانی است؛ هر قدر شما در این بخش فعال تر باشید؛ مشتریان حس بهتری در هنگام خرید به سایت شما پیدا خواهند کرد.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

مزایای فروشگاه اینترنتی

اگر تجربه فروش در اینستاگرام را داشته باشید، مطمئنا متوجه شده اید که فروش زمان و ساعت خاصی ندارد؛ به قول خارجی ها

bussines never sleep .

حالا در نظر بگیرید که مجموعه فروشگاهی شما بدون هیچ نقصی در حال گرداندن حساب بانکی شما است؛ این مهم واقعا می تواند لذت بخش باشد.

صرفه جویی در وقت و هزینه ها

پنهان نیست که داشتن یک مغازه دردسر های مختلفی دارد که مهم ترین بخش آن اجاره مغازه و محدود بودن میزان فروش است. اینجا هم داشتن یک وبسایت فروشگاهی به فریاد صاحبان کسب و کار ها رسیده و آن ها را از این محدودیت ها نجات خواهد داد.

فروش بی واسطه

اگر تولید کننده هستید به راحتی می توانید محصولات کارگاه یا کارخانه خود را به مشتریانی که به آن ها نیاز دارند برسانید و دیگر نگران دلال هایی که در حوضه کاری شما وجود دارد نباشید.

دسته بندی و مقایسه محصولات

مقایسه و دسته بندی کردن محصولات یکی از ویزگی های یک سایت فروشگاهی به شمار می رود که اگر سایت به خوبی راه اندازی و طراحی شده باشد به راحتی می توانید محصولات و خدمات خود را به بخش های کوچک تری تقسیم کنید و کاربران یا مشتریان خود را برای رسیدن به هدف خود راهنمایی نمایید. از طرفی اگر سایت شما بخشی داشته باشد که بتوانید از طریق آن دو یا چند محصول را مقایسه کنید، بهترین تجربه را در اختیار کاربرانتان قرار خواهید داد.

امکانات یک سایت

امکانات مورد نیاز برای داشتن یک سایت فروشگاهی پر فروش

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، شما برای فروش بیشتر باید بهتر به سایت خود سر بزنید و امکانات کاملی را برای آن فراهم نمایید. در ادامه به امکانات یک سایت فروشگاهی می پردازیم.

امکان اتصال به درگاه پرداخت

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید برای سایت فروشگاهی خود انجام دهید، اتصال به درگاه بانکی معتبر است. البته درگاه های واسطی مثل زرین پال نیز وجود دارند که این عمل را برای شما راحت تر می کنند. در این قسمت کافی است که مشخصات حقیقی یا حقوقی خود را برای بانک یا درگاه های واسط ارسال کنید، تا آن ها سایت را به حساب بانکی شما اتصال دهند.

امکان جستجوی سریع

اینکه چقدر یک کاربر می تواند زود به نتیجه برسد، خیلی مهم است؛ پس از شخص یا شرکتی که سایت را برای شما راه اندازی می کند در خواست کنید که بخش جستجوی سایت را طوری طراحی کند که کاربر را به راحتی به هدف خود برساند.

پشتیبانی 24 ساعته و ارسال رایگان

دو مورد از بهترین مواردی که در مدیریت یک فروشگاه اینترنتی می تواند به شما یاری رساند، پشتیبانی 24 ساعته و ارسال رایگان است. حتما با این 2 مورد دقت کنید تا نسبت به همکاران خود متمایز شوید.

تخفیف های ماهانه

این که برای هر محصول در سایت سایت شما تخفیف ویژه ای وجود داشته باشد، کاربران یا مشتریان زیادی را با سایت شما همراه می کند. پس همین الان شروع کنید و حداقل برای 10 مورد از محصولات خود تخفیف ویژه در نظر بگیرید.

انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت

در نهایت باید این مورد را در نظر بگیرید که شرکت مناسبی را برای سفارش طراحی سایت انتخاب کنید. معمولا شرکت هایی هستند که برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی وردپرسی میلیون ها تومان از کاربران دریافت می کنند تا از طرف دیگر اجاره شرکت و دفتر خود را پرداخت نمایند؛ این در صورتی است که طراحی سایت زیر 2 میلیون تومان هم امکان پذیر است. تیم فیکس سایت با سال ها تجربه بسته های طراحی سایت ارزان را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار می دهد. این که قیمت های طراحی سایت زیر 2 تومن هست مبنی بر بی کیفت بودن خدمات ما نیست؛ فیکس سایت با آدرس اینترنتی ( https://fixsite.net/web-design ) کنار قیمت مناسب خدمات و پشتیبانی بی نظیری را مشتریان خود ارائه می کند. در چند سال اخیر ما تمام تلاشمان را کرده ایم که با صداقت و بدون دروغگویی خدمات بی نظیری را در سطح کشور ارائه کنیم. برای کسب اطلاعت بیشتر با از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 

 

برچسب ها : طراحی سایت,راه اندازی سایت,طراحی سایت وردپرسی

دیدگاهتان را بنویسید