هدست واقعیت مجازی اپل احتمالا بر روی تراشه های مک اجرا می شود

در حال حاضر شایعات زیادی در مورد هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده است و در حال حاضر طبق آخرین شایعه گفته می شود این محصول بر روی تراشه های مک اجرا می شود. پردازنده های سری M2 که تا پایان سال 2022 در سری مک مینی ارتقا یافته استفاده خواهند شد.

از آنجایی که شایعه شده است هدست واقعیت مجازی اپل یک دستگاه همه کاره مستقل مانند Oculus Quest 2 خواهد بود، منطقی است که اپل آن را به برخی از آخرین سخت افزارهای خود مجهز کند. M2 شامل یک پردازنده هشت هسته ای و یک GPU 10 هسته ای است. بنابراین به نظر می رسد محصول واقعیت مجازی اپل از نظر قدرت پردازشی قدرتمندتر از سایر هدست های موجود در بازار باشد.

با توجه به روندهای دیجیتال، شایعات در مورد هدست واقعیت مجازی اپل شایع است. اما توجه داشته باشید که این داده ها فقط یک شایعه است. براد لینچ، تحلیلگر، توییت جدیدی منتشر کرده است که در آن اعلام شده است که هدست واقعیت مجازی اپل بر روی تراشه M2 کار خواهد کرد. در واقع، این خبر برای اولین بار در دسامبر 2021 منتشر شد. زمانی که یکی از نزدیکان به زنجیره تامین کننده اپل این جزئیات را فاش کرد.

مقالات مرتبط:

  • هدست واقعیت افزوده اپل از Memoji برای تعامل با دنیای مجازی استفاده خواهد کرد
  • اپل تست ساخت هدست واقعیت افزوده را تکمیل کرد

با این حال، لینچ اطلاعات جدیدی ارائه کرده است. او در توییت دیگری گفت که هدست واقعیت مجازی اپل از تراشه جدید دیگری استفاده خواهد کرد که با M2 کار می کند.

با توجه به شایعات و اخبار زیادی که اخیراً در مورد هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده است، جالب است بدانید که یکی از توسعه دهندگان iOS سیستم عامل Reality OS را راه اندازی کرده است.

با انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه، دید بهتری نسبت به آن پیدا می کنیم. بر اساس داده های موجود تا کنون، ما یک هدست عالی داریم که در صورت استفاده از تراشه مک، می تواند محصول پرچمدار بعدی اپل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید