داین بست یا به بیان دیگه دین بستس یکی از برندهای پر آوازه ی آلمان در زمینه حیوانات خانگیه ما توی این مطلب کیفیت این برند رو برای سرپرستان حیوانات خانگی بررسی میکنیم

 

داین بست یا به بیان دیگه دین بستس ، یکی از برند های پر آوازه کشور آلمانه. این برند در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و فعالیت خودش رو در زمینه تولید محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی آغاز کرد. محصولات برند داین بست به طور ویژه زیر نظر متخصصین مجرب تغذیه و دامپزشکان تولید می‌شن. به دلیل حساسیت بالای این کمپانی در تولید محصولات خود و اهمیت بالایی که همواره برای کیفیت تولیدات خودش قائله، هر یک از اون ها با سالم ‌ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و هم‌چنین بهترین شیوه آماده سازی با در نظر داشتن آخرین تحقیقات صورت گرفته روی نژاد های متفاوت آماده سازی شده و در بازار عرضه می شن.

چرا برند داین بست یکی از بهترین برندهای تشویقی و مالت گربه است؟

چرا داین بست یه برند معتبره؟

داین بست از برند هاییه که انتخاب همیشگی سرپرستانیه که به تغذیه سالم پت خودشون اهمیت میدن. غذای حیوانات خانگی بسیار مهمه ، چون یکی از راه های قطعی که هر سرپرست حیوان می تونه به طول عمر پت خودش اضافه کنه و کیفیت زندگی حیوان خودش رو تحت تاثیر قرار بده ، ارائه با کیفیت ترین غذاییه که اون حیوان میتونه بخوره. سلامت پت شما رابطه مستقیم با کیفیت غذایی داره که در اختیارش قرار میدین. کیفیت غذاها از مواد از مواد اولیه تشکیل دهنده اون ها ایجاد میشه. پس تا این جا با بررسی مواد اولیه ای که در محصولات داین بست استفاده میشه ، متوجه شدیم که میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب باشه. داین بست نیز مانند هر کمپانی خوش آوازه و معتبر دیگری، تلاش خودش رو کرده تا محصولاتی با تنوع در طعم و نوع غذای حیوانات تولید کنه و قابل ذکره که در این زمینه به موفقیت بالایی دست پیدا کرده اما هم‌چنان می‌تونیم در تولید محصولات مربوط به سگ‌ها، از این برند توقع تنوع بالاتری داشته باشیم.

وتوریا در بخش وتوریا مارکت خودش که توی خودش کلی پت شاپ داره تمام محصولات مربوط به پت ها رو تحلیل میکنه و بهشون نمره میده اینجا هم ما قصد داریم تا در این مطلب، به بررسی انواع محصولات تولید شده توسط این کمپانی بپردازیم.

پوچ گربه داین بست

داین بست با تولید پوچ هایی که بسیار خوش طعم و خوش خوراک هستن ، تونسته توجه سرپرست های زیادی رو به خودش جلب کنه. گربه ها حیواناتی با حساسیت بالا در غذا خوردن هستن. همین حساسیت باعث میشه که کسانی که سرپرست گربه هستن، همیشه دغدغه یک غذای خوش خوراک رو برای پت‌شون داشته باشن. همه گربه ها مطلقا از غذای خشک تغذیه نمی کنن و به طور کلی ایجاد تنوع در رژیم غذایی گربه می تونه کمک زیادی به داشتن یک تغذیه سالم و کمک به افزایش اشتهای گربه بشه.

پوچ گربه داین بست

راستی اگه دغدغه داشتن یک رژیم غذایی برای حیوان خانگیتون رو دارین، می تونین اون رو به دامپزشکان و متخصصین تغذیه در وتوریا بسپارین و خیالتون راحت باشه که تمامی شرایط و ویژگی های پت‌تون به همراه سوابق بیماری و نژادش توی رژیم غذایی سگ یا رژیم غذایی گربه در نظر گرفته میشه.

این پوچ‌ ها در طعم های متفاوتی از جمله گوشت مرغ، گوشت بوقلمون و ژامبون، گوشت گوساله و بره، گوشت ماهی سالمون و میگو و هم چنین گوشت اردک و جگر‌ که تمامی این ها به صورت ژله‌ای هستند و خوردنشون برای گربه ها بسیار خوشاینده، به بازار عرضه میشه. هر پوچ ۱۰۰‌ گرم وزن داره و میزان مصرفش به رژیم غذایی و علاقه گربه شما بستگی داره.

پوچ مخصوص گربه های حساس داین بست

پوچ مخصوص گربه های حساس یا بد غذای داین بست

داین بست با در نظر گرفتن این که تعدادی از گربه ها سلیقه بسیار ویژه ای دارن و طعم های خاصی رو می پسندن، پوچ مخصوص گربه های حساس و بد غذا رو تولید کرد. این پوچ با طعم گوشت ها در ژله تهیه شده و کلیه مواد مغذی ضروری و مورد نیاز بدن گربه، در پوچ مخصوص گربه های حساس دین بستس وجود داره. برای تمامی گربه های بالغ می تونین از این غذای خوشمزه استفاده کنین. هضم اون بسیار آسونه و طعم فوق العاده ای داره. میزان رطوبت این محصول بالاست و این باعث میشه به افزایش سلامت کلیه ها کمک کنه. پوچ دین بستس فاقد هر گونه مواد نگهدارنده، طعم دهنده و شکره. تورین موجود در این غذا سبب بهبود عملکرد قلب و چشم ها میشه.

 

پوچ بچه گربه داین بست

پوچ بچه گربه داین بست

داین بست تفاوت نیازهای یک بچه گربه و گربه بالغ رو در نظر گرفته و با لحاظ کردن این تفاوت در تولیدات خودش، پوچ هایی رو ویژه ی بچه گربه های دوست داشتنی و مطابق با شرایط و نیاز های اون ها تولید کرده. پوچ‌ بچه گربه داین بست با استقبال خوبی مواجه شد و سرپرست های زیادی به این نتیجه رسیدن که می‌تونن با خیال راحت این محصول رو در اختیار گربه های کوچولو قرار بدن. پوچ‌ بچه گربه داین بست با طعم مرغ در سس بین بچه گربه ها بسیار محبوبه. وزن این پوچ حدود ۸۵ گرمه و سرشار از ویتامین های مورد نیاز این موجودات با نمکه.

خمیر مالت گربه داین بست

داین بست با تولید خمیر مالت گربه و عرضه آن به بازار ، یکی از مهم ترین نیاز های یک گربه را برطرف کرده. گربه ها با هر بار لیس زدن خودشون، مقداری از موهای بدن رو وارد دستگاه گوارش خودشون میکنن. این موها در دستگاه گوارش جمع میشن و این یکی از بزرگ ترین مشکلات گربه هاست؛ چرا که با وجود این که گربه ها میتونن بعد مدتی اون مو رو با محتویات گوارششون بیرون بریزن، تجمع این حجم از مو در دستگاه گوارش میتونه مشکلاتی رو براشون به وجود بیاره.

خمیر مالت آنتی هربال داین بست اینجا نقش خودش رو ایفا میکنه و باعث میشه که اون گلوله مویی که جمع شده از دستگاه گوارش دفع بشه. خمیر مالت گربه داین بست علاوه بر خاصیت درمانی، طعم لذیذ و دل نشینی هم داره که باعث میشه خوردنش برای گربه ها لذت بخش باشه. این محصول ویتامین های مورد نیاز گربه مثل D3, C, E, A، بیوتین و تورین رو در ترکیباتش داره. وجود بیوتین و تورین در این خمیر از ریزش مو و افزایش تراکم مو جلوگیری می‌کنه و در براق شدن پوست و مو هم بسیار موثره.

تشویقی گربه داین بست

تشویقی گربه داین بست

داین بست با در نظر داشتن این که استفاده از تشویقی ها بهترین راه برای ایجاد یک سری رفتارهای خوب و ترک رفتارهای بده، در تولید محصولات خودش تشویقی گربه رو هم در نظر گرفته. تشویقی گربه میتونه شکل های مختلفی داشته باشه. می‌تونه به صورت پوچ یا بستنی باشه.

بستنی گربه داین بست

یه دسر تشویقی هیجان انگیز برای گربه شماست که خیلی هم کالری کمی داره و برای گربه ها یه غذای متنوع به حساب میاد؛ چرا که از ترکیبات خوشمزه ای مثل ماهی و جیگر و پنیر تهیه شده و تورینی که به این ترکیب اضافه شده میتونه از فلور روده جلوگیری و در نهایت به هضم غذا کمک کنه. این بستنی مطابق با آخرین دانش علمی و به طور خاص متناسب با نیازهای غذایی گربه شما توسعه داده شده و از مواد اولیه منتخب ساخته شده و حاوی مواد مغذی مهم و مواد با کیفیت و خوشمزه هستن.

دیدگاهتان را بنویسید