در این مطلب به نقل از تیدامی قصد داریم انواع ست شورت و سوتین را معرفی کنیم و برای هر مناسبتی بهترین پیشنهاد را با شما درمیان گذاریم پس تا انتها با ما همراه باشید

چه ست شورت و سوتینی برای هر مناسبت باید پوشید! (نکات طلایی)

خرید ست شورت و سوتین

مدل های ست شورت و سوتین ، همانند دیگر لباس های زیر زنانه بسیار متنوع است و برای هر خانمی با هر سلیقه ای ست لباس زیر مناسب وجود دارد. خرید ست شورت و سوتین ، به دلیل تنوع بی نظیر مدل و سبک های آن، فانتزی بودن مدل ها و هم چنین قیمت مناسب برای تهیه هم شورت و هم سوتین در کنار یکدیگر، بسیار به صرفه بوده و مورد توجه همه ی خانم هاست. در هنگام خرید ست لباس زیر زنانه، معمولا طرح و مدل آن اولویت دارد، اما باید توجه کنید که انتخاب بر اساس مدل به تنهایی کافی نیست و یک ست لباس زیر خوب، باید کیفیت بالا و تنخور مناسبی هم داشته باشد و زیبایی آن دوام کافی را داشته باشد.

برخی از پر طرفدار ترین مدل های ست شورت و سوتین زنانه عبارتند از :

ست شورت و سوتین جک دار :

مدل های جک دار ست شورت و سوتین، از زیباترین و پرفروش ترین انواع ست هستند. در سوتین این مدل ست لباس زیر، یک لایه ی ضخیم در کنار اسفنج تعبیه شده که سبب می شود سینه ها به سمت بالا هُل داده شوند و به این ترتیب سینه ها را لیفت می کند. ست شورت و سوتین جک دار گرچه یک مدل فانتزی است، اما معمولا راحتی بی نظیری هم دارد و سینه ها را به بهترین شکل ممکن نگه می دارد.

مناسب برای : خانم ها با سایز سینه کوچک یا افتادگی سینه، مناسب استفاده روزمره و مهمانی

قیمت ست شورت و سوتین

ست شورت وسوتین توری :

ست لباس زیر توری، همانطور که از نام آن مشخص است دارای طرح توری است که می تواند از پارچه دانتل، نخی، یا پلی آمید باشد. ست های توری هم بسیار راحت هستند و هم جذاب اند. شورت و سوتین هردو دارای طرح توری اند که در برخی مدل ها برای سوتین فنر تعبیه شده است. مدل شورت نیز می تواند از سبک های مختلف چون کلاسیک، اسلیپ، تانگ و … باشد.

مناسب برای : خانم ها با سایز سینه بزرگ یا کسانی که نمی خواهند سایز سینه ها بزرگتر نشان داده شود، مناسب برای استفاده روزمره

ست شورت و سوتین اسفنج دار:

ست لباس زیر اسفنجی نیز از بهترین انواع ست است که موجب گرد و خوش فرم شدن سینه ها شده، بسیار راحت بوده و طرح های مختلفی دارد. سوتین اسفنجی می تواند در ضخامت های کم یا زیاد باشد.

مناسب برای : همه ی خانم ها با هر شکل بدنی، مناسب برای مهمانی و استفاده روزانه

ست شورت و سوتین هارنس :

منظور از شورت یا سوتین هارنس، مدل هایی است که دارای بند های تزئینی به جز بند های اصلی هستند. هارنس در واقع سبکی از لباس زیر و لباس خواب فانتزی است که دارای طرحِ بندی برای جذابیت بیشتر است. ست لباس زیر هارنس دار می تواند در جنس یا سبک های مختلف اسفنجی یا بدون اسفنج، فنر دار و بدون فنر، جک دار و ساده باشد. هم شورت و هم سوتین یک ست می توانند دارای طرح هارنس باشند و یا تنها یکی از آن ها مدل هارنس دار باشد.

مناسب برای : همه ی خانم ها و در مهمانی یا استفاده به عنوان لباس زیر روزمره، مناسب برای جذابیت بیشتر در روابط زناشویی

 

  • برای خرید ست شورت و سوتین در هر مدل و سبک و در قیمت های مختلف، می توانید به فروشگاه تیدامی سر زده و صد ها مدل جذاب ست لباس زیر، سوتین، شورت، لباس خواب، لباس ورزشی و دیگر پوشاک زنانه را با کیفیت عالی و در برند های متنوع ببینید.

خرید سوتین

خرید سوتین زنانه : انواع مختلف سوتین چه کاربرد هایی دارند؟

اکثر خانم ها در بیشتر ساعات روز و در مناسبت های مختلف از سوتین استفاده می کنند. سوتین ها با توجه به شرایط و هدف استفاده طرح های متنوعی دارند. پیشنهاد می شود برای موقعیت های مختلف، سوتین مناسب آن را تهیه کنید و همیشه از یک سوتین استفاده نکنید. بهتر است انواع سوتین زنانه + اسم و عکس آن ها را بشناسید تا سوتین مناسب خود را تهیه کنید.

سوتین مناسب سینه های کوچک :

اگر سینه های کوچک دارید و می خواهید سایز سینه ها کمی بزرگ تر نشان داده شود، خرید سوتین اسفنجی و سوتین جک دار از بهترین گزینه ها هستند. سوتین پد دار با داشتن یک لایه پد اسفنجی، سینه ها را گرد و خوش فرم و بزرگتر نشان می دهد. سوتین جک دار علاوه بر لایه اسفنجی، یک لایه ضخیم تر نیز دارد که جک نام دارد و سینه ها را لیفت شده و حجیم تر هم نشان می دهد. از دیگر سوتین های مناسب خانم ها با سایز سینه کوچک، سوتین بالکنی نیز از مدل های مناسب خانم ها با سایز سینه کوچک است.

 

سوتین مناسب سایز سینه بزرگ :

برای خانم هایی که سینه های بزرگ دارند و نمی خواهند سینه ها بزرگتر نشان داده شود، یا تمایل دارند سایز سینه ها حتی کوچک تر نشان داده شود نیز مدل های متعددی وجود دارد. سوتین ساده بدون اسفنج، سوتین توری و سوتین های نخی برای سایز سینه بزرگ مناسب هستند. انواع سوتین فنر دار نیز با ثابت نگه داشتن و فرم دهی سینه بدون بزرگ تر نشان دادن آن مناسب اند. اگر می خواهید برای یک مهمانی سوتین انتخاب کنید، بهترین گزینه ها سوتین مینی مایزر یا کوچک کننده و سوتین چسبی هستند که سینه ها را کوچک تر و خوش فرم نشان می دهند.

 

سوتین مناسب افتادگی سینه :

برای بالا تر کشیدن سینه بخصوص خانم هایی که افتادگی سینه دارند، می توان از سوتین پوش آپ یا جک دار، سوتین های فنر دار، چسب لیفت کننده سینه استفاده کرد. البته استفاده از چسب سینه نباید به صورت روزانه باشد.

قیمت سوتین

سوتین های مناسب مهمانی :

مطمئنا همه ی خانم ها می خواهند هنگام پوشیدن لباس های مجلسی، زیبا و خوش اندام به نظر برسند. بدین منظور میتوان از سوتین های شامل سوتین جک دار، سوتین اسفنجی فنر دار، سوتین بالکنی، سوتین مینی مایزر و انواع چسب سینه استفاده کرد. توجه کنید که استفاده از چسب لیفت سینه، سوتین پروانه ای و چسبی، سوتین مینی مایزر و سوتین های سیلیکونی نباید در مدت طولانی استفاده کرد.

 

توجه : در خرید شورت زنانه، خرید سوتین، ست لباس زیر، لباس خواب زنانه و دیگر انواع لباس های زنانه که استفاده از آن ها در زیبایی، سلامت و بهداشت نقش زیادی دارد، کیفیت ساخت را در کنار زیبایی در اولویت قرار دهید و از لباس زیری استفاده کنید که خوش دوخت، ضد حساسیت و نرم و لطیف باشد. بدین منظور توصیه می کنیم لباس زیر خود را از فروشندگان و تولیدکنندگان معتبر مانند وبسایت https://tidame.co/ تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید