غروب استودیوی اجتماعی Salesforce: هر آنچه که باید بدانید
Salesforce اخیراً بازنشستگی ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی خود را Social Studio اعلام کرد. مشتریان در 18 نوامبر 2024 یا در پایان قراردادشان، هرکدام زودتر برسد، دسترسی خود را از دست خواهند داد.
خوشبختانه، برای یافتن بهترین جایگزین استودیوی اجتماعی، نیازی به جستجوی دور ندارید. Hootsuite هر کاری را که Social Studio انجام می دهد و بیشتر با کسری از هزینه انجام می دهد. به علاوه، Hootsuite دارای یکپارچه سازی Salesforce رایگان و بسیاری از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است تا مهاجرت شما را بدون دردسر کند.
به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید درباره بازنشستگی استودیوی اجتماعی Salesforce بدانید – و کارهای بعدی انجام دهید.
شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی
ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.
آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید
Salesforce Social Studio چیست؟
Salesforce Marketing Cloud Social Studio ابزاری برای مدیریت، زمانبندی و ردیابی پستهای رسانههای اجتماعی در چندین پلتفرم اجتماعی است.
مانند Hootsuite، Social Studio به شما امکان می دهد عملکرد کمپین های بازاریابی اجتماعی پولی و ارگانیک را برنامه ریزی و اندازه گیری کنید. Social Studio از انتشار در فیس بوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب، اینستاگرام و پینترست پشتیبانی می کند.
منبع: Salesforce
Social Studio همچنین برای گوش دادن به رسانه های اجتماعی ساخته شده است. این به شما امکان می دهد تا منشن ها، کلمات کلیدی و هشتگ ها را زیر نظر داشته باشید و مکالمات را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی دنبال کنید.
ابزارهای گوش دادن اجتماعی Hootsuite همان قابلیتهای نظارت بر برند و بیشتر را برای کمک به اطلاعرسانی استراتژی در سراسر کسبوکار شما ارائه میکنند.
چه زمانی استودیو اجتماعی تعطیل می شود؟
Salesforce رسما Social Studio را در 18 نوامبر 2024 تعطیل خواهد کرد، اما برخی از کاربران قبل از آن دسترسی نخواهند داشت. اگر قرارداد شما قبل از 18 نوامبر 2024 به پایان برسد، به محض اتمام توافق، دسترسی شما را از دست خواهید داد.
Salesforce قبلاً فروش مجوز به محصول را متوقف کرده است. آنها همچنین به روز رسانی و ارتقای Social Studio را متوقف کرده اند. این بدان معناست که شما باید همین الان جستجو برای یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی جایگزین را آغاز کنید. هر چه زودتر بتوانید Social Studio را جایگزین کنید، زودتر می توانید استراتژی اجتماعی خود را در هم شکسته کنید.
توجه داشته باشید: به عنوان بخشی از غروب آفتاب، Salesforce قصد دارد تمام اطلاعات مشتریان Social Studio را حذف کند. توصیه می کنیم به زودی داده های خود را از Social Studio بارگیری کنید تا انتقال آسان تر شود.
منبع: Salesforce
Hootsuite در مقابل Social Studio: مقایسه ویژگی ها و قیمت گذاری
آیا به دنبال جایگزینی سریع و آسان Social Studio با یک داشبورد مدیریت رسانه های اجتماعی بهتر هستید؟ Hootsuite همه محبوب ترین ویژگی های Salesforce Social Studio و موارد دیگر را ارائه می دهد.
در اینجا یک تفکیک سریع از Salesforce Social Studio در مقابل Hootsuite است.
هزینه
یک چیز عالی در مورد توقف فعالیت استودیوی اجتماعی Salesforce؟ احتمالاً در سازمان خود مقداری پول پس انداز خواهید کرد. برنامه های Social Studio از 1000 دلار در ماه شروع می شود و برای سازمان های بزرگتر تا 40000 دلار در ماه می رسد.
با برخی برنامهها، برای انتشار در شبکههای اجتماعی خود نیز باید هزینه بیشتری بپردازید. به علاوه، طرح اولیه Social Studio فقط به شما امکان می دهد دو حساب رسانه اجتماعی را به هم متصل کنید. این بدان معناست که اگر می خواهید عملکرد رسانه های اجتماعی خود را پست و تجزیه و تحلیل کنید، طرح اولیه نیازهای شما را پوشش نمی دهد.
برنامه های Hootsuite فقط با 99 دلار در ماه شروع می شود. حتی طرح سطح ابتدایی ما به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 حساب رسانه اجتماعی را متصل کنید. در بالای آن، همه حسابهای Hootsuite به شما امکان میدهند بدون هزینه اضافی در رسانههای اجتماعی منتشر کنید.
انتشار
همه طرحهای استودیو اجتماعی با قابلیتهای پست استاندارد ارائه نمیشوند. برای طرح سطح اولیه آن (1000 دلار در ماه)، Salesforce هزینه اضافی دریافت می کند 500 دلار در ماه برای انتشار این طرح حتی شامل دسترسی به ادغام های شخص ثالث، مانند برنامه های عکس استوک یا سیستم های مدیریت دارایی دیجیتال نمی شود. Hootsuite این ویژگی ها را در هر طرحی شامل می شود.
وقتی نوبت به ویژگیهای انتشار میرسد، Hootsuite یک مایل از Social Studio پیشی میگیرد. از آن برای برنامهریزی پستها در همه پلتفرمهای رسانه اجتماعی مشابه Social Studio و موارد دیگر استفاده کنید. در کانال های رسانه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، تیک تاک، لینکدین، یوتیوب، پینترست، Google My Business، WhatsApp، Tumblr و موارد دیگر پست کنید.
مانند Social Studio، Hootsuite به شما امکان می دهد پست های اجتماعی پولی و ارگانیک را در نمای تقویم مشاهده کنید. همچنین میتوانید ببینید که پستهای شما در کانالهای رسانههای اجتماعی قبل از زدن «انتشار» چگونه به نظر میرسند.
اگر به ابزاری برای انتشار و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی نیاز دارید، Hootsuite قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به Social Studio ارائه می دهد. در اینجا یک نمونه سریع از آنچه ما ارائه می دهیم آورده شده است:
- با قالب های Canva پست های چشم نواز را در چند ثانیه طراحی کنید
- با Grammarly Pro به صورت رایگان زیرنویس های جذاب بیشتری بنویسید
- برای پست کردن در Google برای کسب و کار من، Tumblr و موارد دیگر، ادغام هایی دریافت کنید
- بهترین زمان ارسال را بر اساس مخاطبان خود ببینید
- با یک مولد هشتگ هوش مصنوعی، دسترسی بیشتری را به دست آورید
تجزیه و تحلیل
تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی Hootsuite عمیق تر و قابل تنظیم تر از Social Studio است. در حالی که Social Studio ابزارهای قابل توجهی برای گوش دادن به شبکه های اجتماعی دارد، اما در مورد اندازه گیری عملکرد پست های رسانه های اجتماعی کوتاهی می کنند.
Social Studio بازیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد پست را دشوار می کند. این پلتفرم همچنین به شما اجازه نمی دهد تا گزارش های عملکرد رسانه های اجتماعی را سفارشی کنید.
تجزیه و تحلیل Hootsuite به شما امکان می دهد صدها معیار را تماشا کنید، ببینید چگونه در برابر رقبا عملکرد دارید و عملکرد تیم خود را در داشبورد Hootsuite دنبال کنید. وقتی آماده گزارش در مورد نتایج خود هستید، میتوانید تقریباً همه جنبههای گزارشهای خود را ویرایش کنید – معیارهای خود را انتخاب و انتخاب کنید، آرمها را اضافه کنید و تصاویر را سفارشی کنید.
در اینجا چند ویژگی برتر دیگر در Hootsuite Analytics وجود دارد.
- گزارشها را در چند ثانیه صادر، سفارشیسازی و برچسب سفید کنید
- بر اساس مخاطبان و هدف منحصر به فرد خود دقیقاً ببینید چه زمانی باید منتشر کنید
- نگاهی اجمالی به عملکرد خود در برابر رقبای خود داشته باشید
- عملکرد پست به پست را ببینید و صدها معیار را در یک مکان دنبال کنید
Inbox و تعامل جامعه
با صندوق ورودی مشتری محورتر، مکالمات را به فروش تبدیل کنید. Hootsuite به شما امکان می دهد پیام ها و نظرات را در شبکه های اجتماعی خود مدیریت کنید و به آنها پاسخ دهید. از آن برای پاسخ دادن به پیام های خصوصی و نظرات در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و موارد دیگر استفاده کنید.
در حالی که Social Studio به شما اجازه می دهد به پیام ها در فیس بوک و اینستاگرام پاسخ دهید، عملکردهای آن محدود است. به عنوان مثال به شما اجازه نمی دهد به پیام های اینستاگرامی که بیش از شش روز از آن می گذرد پاسخ دهید. در Hootsuite، مکالمات فیس بوک، توییتر و اینستاگرام شما به مدت شش هفته در صندوق ورودی شما باقی می ماند.
در اینجا چند مورد از ویژگیهای صندوق ورودی آورده شده است که به ما کمک میکند تا Social Studio را شکست دهیم.
- Salesforce، WhatsApp، Microsoft Dynamics 365 و موارد دیگر را به صندوق ورودی خود متصل کنید
- ربات های چت را ادغام کنید تا از پیام رسانی برای شما مراقبت کند
- مشتریان را خوشحال کنید و با نظرسنجی های آسان رضایت مشتری (CSAT) بهبود پیدا کنید
- به پیام های خصوصی و نظرات عمومی در رسانه های اجتماعی در یک مکان پاسخ دهید
- مستقیماً از داشبورد خود به موارد ذکر شده در اینستاگرام، لینکدین و یوتیوب پاسخ دهید
- از پاسخ های ذخیره شده و پاسخ های خودکار برای صرفه جویی در زمان پاسخگویی به پیام ها استفاده کنید
گوش دادن اجتماعی
Hootsuite در مقایسه با Social Studio در مورد گوش دادن به شبکه های اجتماعی، سود بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. هزینههای Salesforce بر اساس اشارهها در ماه است، بنابراین هرچه تعداد ذکر نامهای بیشتری را نظارت کنید – و برند شما محبوبتر باشد – بیشتر پرداخت خواهید کرد. Hootsuite ردیابی را محدود نمی کند یا هزینه اضافی برای نظارت بر ذکر نام های بیشتر دریافت نمی کند.
هر طرح Hootsuite همراه با Streamهایی است که به شما امکان میدهد هشتگها، منشنها، مکالمات و فعالیتهای رقبا را ردیابی کنید.
می خواهید عمیق تر بروید؟ افزونه Hootsuite Insights را دریافت کنید. با Insights، میتوانید احساسات برند، احساسات، نامگذاریها، جمعیتشناسی و موارد دیگر را ردیابی کنید. با گزینه های جستجوی پیشرفته، به راحتی روندها را رصد کنید و تحقیقات مربوط به مصرف کنندگان را عمیقا بررسی کنید.
وکالت کارمند
Social Studio ابزاری برای حمایت از کارمندان ارائه نمی دهد، در حالی که Hootsuite بهترین های صنعت را ارائه می دهد. با Hootsuite Amplify تعامل خود را انجام دهید و به ارتفاعات جدیدی برسید.
پستهای برند خود را برای کارمندان خود ایجاد کنید تا پیام شما را بیشتر به اشتراک بگذارند. این به شما کمک میکند تا دسترسی برند خود را افزایش دهید و ریسک را کاهش دهید و انتشار اخبار شرکت، برندهها و موارد دیگر را برای تیمتان آسان میکند.
انطباق
اگر در صنعتی هستید که قوانین سختگیرانه انطباق با رسانه های اجتماعی را دارد (یا به سادگی می خواهید سخت کوش باشید)، Hootsuite می تواند کمک کند. مانند Social Studio، Hootsuite مجوزها و تأییدیههای دسترسی سفارشی را ارائه میکند تا اطمینان حاصل شود که چشمهای مناسب محتوا را قبل از پخش زنده میبینند. کاربران همچنین می توانند کتابخانه هایی از محتوای از پیش تأیید شده برای اطمینان از انطباق ایجاد کنند.
Hootsuite با برنامه Cyber Essentials مطابقت دارد و برنامه مدیریت ریسک و مجوز فدرال (FedRAMP) تایید شده است. در اینجا میتوانید درباره اینکه چگونه Hootsuite به برندها کمک میکند تا مطابقت داشته باشند بیشتر بخوانید.
چرا Hootsuite بهترین جایگزین Social Studio است
غروب آفتاب استودیوی اجتماعی Salesforce: سوالات متداول
آیا استودیوی اجتماعی Salesforce متوقف می شود؟
آره. Salesforce در سال 2022 اعلام کرد که محصولات Marketing Cloud Social Studio خود را بازنشسته خواهد کرد. کاربران Social Studio در 18 نوامبر 2024 دسترسی به حسابهای خود را از دست خواهند داد. اگر قرارداد شما قبل از آن به پایان برسد، در تاریخ نهایی توافقنامه دسترسی خود را از دست خواهید داد.
چه چیزی جایگزین استودیوی اجتماعی Salesforce می شود؟
طبق اطلاعات ما، Salesforce برنامه ای برای جایگزینی Social Studio با ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی دیگری ندارد. در عوض، این شرکت استفاده از “محصولات جایگزین شخص ثالث” مانند Hootsuite را توصیه می کند.
Hootsuite به طور کلی بهترین جایگزین Social Studio است. هیچ رقیب استودیوی اجتماعی Salesforce همان ویژگیهای Hootsuite را در سراسر مشارکت جامعه، انتشار، گوش دادن به اجتماعی و تجزیه و تحلیل ارائه نمیکند.
Salesforce Social Studio چه کاری انجام می دهد؟
Social Studio پاسخ Salesforce به یک بازاریابی رسانه های اجتماعی و ابزار گوش دادن اجتماعی است. این به شما امکان می دهد یک تقویم رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و پست ها را در پرکاربردترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید. همچنین ابزارهای نظارت اجتماعی را برای کمک به کاربران برای ردیابی ذکرها، هشتگ ها، کلمات کلیدی و مکالمات در مورد برند و صنعت خود ارائه می دهد.
Salesforce Social Studio چقدر هزینه دارد؟
توجه: Salesforce دیگر مجوزها را به Social Studio نمی فروشد و در حال حاضر برای خرید در دسترس نیست.
قیمت استودیو اجتماعی Salesforce از 1000 دلار در ماه شروع می شود و تا بیش از 40000 دلار در ماه می رسد. برای ابتدایی ترین طرح استودیوی اجتماعی، مبلغی معادل 500 دلار در ماه برای انتشار در نظر گرفته شده است. چهار طرح استودیو اجتماعی با هزینه های ماهانه از 1000 دلار، 4000 دلار، 12000 دلار و 40000 دلار وجود دارد.
Salesforce قیمتهای خود را بر اساس «اشارههای ماهانه» یا تعداد اشارههایی که میخواهید در ماه پیگیری و تجزیه و تحلیل کنید، تعیین میکند. آنها همچنین بر اساس تعداد حساب های رسانه اجتماعی که می خواهید اضافه کنید، قیمت گذاری می کنند. اگر بخواهید بیش از دو حساب رسانه اجتماعی را به هم وصل کنید، با Social Studio مبلغی را پرداخت خواهید کرد.
هیچ جایگزین بهتری از Salesforce Social Studio به جز Hootsuite وجود ندارد. با ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی پیشرو در صنعت Hootsuite، انتشار، پیگیری، تعامل و فروش بیشتری داشته باشید. امروز آن را به صورت رایگان امتحان کنید.
درخواست نسخه ی نمایشی
تمام رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید، ROI را اندازه گیری کنید و با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید.