24 آمار حلقه های اینستاگرام که ممکن است شما را شگفت زده کند
اینستاگرام مدتهاست که کانال اجتماعی برای اشتراکگذاری محتوای عکس با مخاطبان اختصاصی بوده است. چه کسی به یاد دارد که فیلتر Amaro را به معنای واقعی کلمه به تمام محتوای عکس اولیه خود اضافه کند؟ ما انجام می دهیم و شما را می بینیم.
با این حال، در سال 2021، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد که این پلتفرم تمرکز خود را از صرفاً یک برنامه اشتراکگذاری عکس تغییر میدهد و به سمت ایجاد «تجربههای جدید» در چهار حوزه کلیدی میرود: سازندگان، تجارت اجتماعی، پیامرسانی و (موضوعی که برای آن اینجا هستید!) ویدئو.
این اعلامیه در همان ماه منتشر شد که اینستاگرام حداکثر طول اجرا را دوبرابر کرد و نشان دهنده تعهد قابل توجه این شرکت به ویدیو بود.
از آن زمان، متا در Reels دو برابر شد و حتی فرمت ویدیویی کوتاه و سریع را به پلتفرم خواهر IG، فیسبوک، معرفی کرد.
ایمان مستمر متا به پلتفرم نشان می دهد که Reels اینجاست تا بماند. برای کشف برخی از آمارهای ضروری Reels اینستاگرام که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را در سال 2022 اطلاع رسانی می کند، ادامه مطلب را بخوانید.
جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلانهای خلاقانه که به شما کمک میکند با حلقههای اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.
آمار کلی حلقه های اینستاگرام
اینستاگرام Reels در آگوست 2022 2 ساله می شود
اگرچه اولین بار در سال 2019 در برزیل با نام «Cenas» معرفی شد، اما حلقههای اینستاگرام در اوج چند ماه اول همهگیری جهانی کووید-19 برای رقابت با محبوبیت انفجاری TikTok به طور گسترده در جهان راهاندازی شدند.
2. قرقره ها حداکثر طول دویدن 60 ثانیه دارند
در ابتدا تنها 15 ثانیه، اینستاگرام حداکثر مدت زمان اجرا را برای Reels دو برابر کرد و به 30 ثانیه در ماه پس از انتشار این ویژگی قبل از دو برابر شدن مجدد آن در جولای 2021. این حرکت تنها چند هفته پس از آن انجام شد که TikTok حداکثر طول ویدیوهای خود را از یک دقیقه به سه برابر کرد. سه. آیا میتوانیم در آینده نزدیک شاهد بهروزرسانی طولانی مدت ویدیویی برای Reels باشیم؟
3. تبلیغات نیز مانند قرقره های ارگانیک حداکثر 60 ثانیه طول می کشد
تبلیغات تولید شده برای Reels تجربه مشابهی را با Reels ارگانیک ارائه میکند و به مخاطبان اجازه میدهد تا از طریق نظرات، لایکها، بازدیدها و اشتراکگذاری با محتوا درگیر شوند. تبلیغات Reels در میان محبوبترین مکانها برای دسترسی به محتوای Reels یافت میشوند، به عنوان مثال، فید کاربر، داستانها، کاوش یا برگههای Reels.
4. ویدیوهای Reels حداکثر حجم فایل 4 گیگابایتی دارند
با توجه به اینکه Reels حداکثر 60 ثانیه طول دارد، 4 گیگابایت ظرفیت کافی برای آپلود ویدیوی شما با بالاترین کیفیت ممکن است و مشتریان بالقوه شما را خیره می کند.
توصیه میکنیم با کیفیت 1080p فیلمبرداری کنید، که اکثر دستگاههای تلفن همراه از آن پشتیبانی میکنند، و حتی اگر میخواهید لایهای از کیفیت را به حلقههای خود اضافه کنید، حتی برخی با کیفیت 4K فیلمبرداری میکنند.
5. اینستاگرام نسبت 9:16 را برای ویدیوهای Reels توصیه می کند
نه، 9:16 یک آیه کتاب مقدس نیست، اما در واقع نسبت ابعاد استاندارد برای ویدیوهای عمودی است. برای اینکه Reels واقعاً پاپ شود، بازاریابان باید در این نسبت ضبط کنند تا محتوای خود را در Reels بارگذاری کنند. IG همچنین اندازه 1080 در 1920 پیکسل را توصیه می کند.
مهم است که به یاد داشته باشید که حلقه های اینستاگرام یک فرمت اول برای موبایل است، بنابراین بازاریابان باید خروجی خود را به گونه ای تنظیم کنند که کاربرانی که اول از همه استفاده می کنند را به خود جلب کنند (نکته نکته، فیلم را در 16:9 ضبط نکنید، که جنبه اندازه تلویزیون است. نسبت).
6. پربیننده ترین حلقه اینستاگرام 289 میلیون بازدید دارد
Khaby Lame، شخصیت رسانه اجتماعی سنگالی، عنوان پربازدیدترین Reel اینستاگرام را دارد. این ویدیو که لم را چندین بار به اتوی خود باز میگرداند تا مطمئن شود که خاموش است، بدون دیالوگ یا روایت پست شده است.
این حلقه اینستاگرام به عنوان یادآوری به بازاریابان رسانههای اجتماعی است که گاهی اوقات سادهترین ایدهها مؤثرترین هستند و در قالب ویدیو به عنوان برقراری ارتباط یک ایده یا تمرین بدون استفاده از هیچ کلمهای صحبت میکند.
7. بیشترین فالوور اکانت اینستاگرام که Reel تولید می کند، خود اینستاگرام است
این پلتفرم با 458.3 میلیون فالوور، بیشترین اشتراک اینستاگرام را دارد و حداقل یک حلقه برای مشاهده در صفحه این شرکت در دسترس است. پس از آن، کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال و کایلی جنر، مدل و شخصیت تلویزیونی واقعیت، به ترتیب با 387.5 میلیون و 298.1 میلیون دنبال کننده، پس از آن قرار دارند.
آمار کاربران اینستاگرام Reels
8. کاربران در هند Reels را به TikTok ترجیح می دهند
هند تنها کشوری است که درصد بیشتری از جستجوهای گوگل برای حلقههای اینستاگرام را نسبت به رقیب بسیار محبوب خود یعنی TikTok دارد. طبق Google Search Trends، جستجوهای Reels اینستاگرام 54 درصد از جستجوها را در مقایسه با 46 درصد برای TikTok به دست میآورند.
منبع: Google Trends
9. در سال 2022، کاربران اینستاگرام روزانه 30 دقیقه در این پلتفرم حضور خواهند داشت
کاربران بزرگسال اینستاگرام چه در حال پیمایش و تعامل با Reels باشند، چه خرید کنند و از مزایای تجارت اجتماعی استفاده کنند، چه با برندها ارتباط برقرار کنند و درگیر شوند، کاربران بزرگسال اینستاگرام به طور متوسط حدود 30 دقیقه در روز در برنامه هستند.
آمار استفاده از حلقه های اینستاگرام
10. پس از انتشار Reels، استفاده از اینستاگرام در برزیل 4.3 درصد افزایش یافت.
به یاد داشته باشید که برزیل اولین کشوری بود که به Reels دسترسی پیدا کرد، بنابراین این رشد کاملاً منطقی است. آنچه در اینجا جالب است این است که این رقم به ما بینشی از میزان پذیرش ویژگیهای جدید پس از راهاندازی توسط پلتفرمهای رسانههای اجتماعی میدهد.
برای قرار دادن آمار رشد در یک زمینه گسترده تر، استفاده از اینستاگرام در برزیل معمولاً ماهانه حدود 1٪ افزایش می یابد، اما بین اکتبر و نوامبر 2019، زمانی که “Cenas” (اکنون Reels) در iOS و Android راه اندازی شد، استفاده بیش از چهار برابر افزایش یافت. آن مقدار
منبع: Hootsuite Digital Trends Report
11. از هر 10 کاربر 9 نفر به صورت هفتگی ویدیوهای اینستاگرام را تماشا می کنند
در آگوست 2021، اینستاگرام برای کسب و کار گزارش داد که 91 درصد از کاربران فعال اینستاگرام که اخیرا مورد بررسی قرار گرفته اند، گفته اند که حداقل یک بار در هفته ویدیوها را در اینستاگرام تماشا می کنند. برای بازاریابان، این نشان میدهد که ویدیوها به طور فعال به مخاطبان میرسند و در پلتفرم محبوبتر میشوند.
12. 50 درصد از کاربران هر ماه از صفحه کاوش استفاده می کنند
قرقره های موفق بیشتر در صفحه کاوش نمایش داده می شوند. اگر حلقه شما در این صفحه نشان داده شود، شانس قابل توجهی دارید که نام تجاری خود را در معرض فالوورهای جدید قرار دهید.
13. قرقره ها به سریع ترین ویژگی اینستاگرام در سراسر جهان تبدیل شده اند
در طول سال گذشته، علاقه جستجوی حلقههای اینستاگرام نسبت به استوریهای اینستاگرام از بین رفته است و در هفته اول سال 2022 به اوج محبوبیت رسیده است. با توجه به اینکه مخاطبان فعالانه به دنبال حلقهها هستند و میخواهند خود را در مورد ویژگیها آموزش دهند، این یک سیگنال مطمئن برای بازاریابان است که آنها باید در اسرع وقت Reels را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بپذیرند.
منبع: Google Trends
14. از هر سه نوجوان بیش از یک نفر برای دیدن چالش های رقص بیشتر در سال 2022 هیجان زده است.
اگر به دنبال استفاده از Gen-Z یا حتی جمعیت جوانتر هستید، این آماری است که باید به آن توجه کنید زیرا مهم است که برندها با مخاطبان با محتوایی که دوست دارند ببینند و با آن تعامل داشته باشند ملاقات کنند.
علاوه بر این، صدا و موسیقی در این چالشهای اجتماعی همه چیز هستند و میتوانند از طریق ویدیوهای کوتاه در Reels در شروع روندها مؤثر باشند.
15. ارسال حلقه ها ممکن است تعامل کلی شما در اینستاگرام را بهبود بخشد
در سال 2021، Hootsuite مطالعهای را انجام داد که تأثیرات ارسال Reels را بر تعامل کلی حساب ما آزمایش کرد. ما متوجه شدیم که در روزهای پس از انتشار یک Reel، حساب اینستاگرام Hootsuite شاهد افزایش قابل توجهی در فالوورها و افزایش تعامل بود.
با این حال، طبق گفته هایدن کوهن، استراتژیست بازاریابی اجتماعی Hootsuite، نرخ فالو و آنفالو Hootsuite تغییر چندانی نکرده است:
ما معمولاً هر هفته بین 1000 تا 1400 فالوور جدید و تقریباً 400 تا 650 آنفالو در هفته میبینیم (این طبیعی است). من می گویم نرخ فالو و آنفالو ما از زمان ارسال Reels ثابت مانده است.
منبع: Hoosuite’s Instagram Insights
آمار کسب و کار ریلز اینستاگرام
16. اینستاگرام دارای نرخ تعامل 1.50 درصدی برای پست های ویدیویی است
1.5٪ ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما اکثر کارشناسان بازاریابی رسانه های اجتماعی موافقند که بین 1-5٪ نرخ تعامل خوبی است. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید، به احتمال زیاد دستیابی به نرخ تعامل مناسب دشوارتر است. و برای مرجع، تیم رسانه اجتماعی Hootsuite میانگین نرخ تعامل اینستاگرام را 4.59٪ در سال 2020 گزارش کرده است.
اگر میخواهید در مورد نرخ تعامل بیشتر بدانید، نحوه افزایش تعامل رسانههای اجتماعی: راهنمای بازاریابان را بررسی کنید.
17. 71 درصد از مردم اینستاگرام را با افراد مشهور مرتبط می دانند
در یک نظرسنجی از بیش از 25000 نفر که توسط متا انجام شد، 71 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اینستاگرام را به شدت با اینفلوئنسرها و افراد مشهور دنبال می کنند.
با توجه به اینکه بسیاری از پربازدیدترین حلقهها در اینستاگرام از افراد مشهور و حسابهای تایید شده میآیند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که از اینفلوئنسر مارکتینگ در استراتژی اینستاگرام خود استفاده کنید.
18. 86% از مصرف کنندگان می گویند که وقتی محتوای اینستاگرام به عنوان “قابل اشتراک گذاری” رتبه بندی می شود، محصولی را خریداری، امتحان یا توصیه می کنند.
چشمانداز ایجادکننده در اینستاگرام بسیار جذاب است و بازاریابهای رسانههای اجتماعی احمقانه خواهند بود که با سازندگان ارتباط برقرار نکنند تا به آنها کمک کنند مخاطبان خود را بسازند، تعامل بیشتری ایجاد کنند و محتوای قابل اشتراکگذاری برای کمک به افزایش فروش ایجاد کنند.
19. نایک به طور متوسط 4.6 میلیون بازدید در هر حلقه دارد
بهترین اجرای نایک Reel بیش از 6.7 میلیون بازدید داشته است که بدترین عملکرد آن تاکنون 3.4 میلیون بازدید (هنوز بسیار چشمگیر) داشته است.
نایک تنها یکی از بسیاری از برندهای مد خانگی است که از حلقههای اینستاگرام برای جذب بینندگان استفاده میکند و لویی ویتون، گوچی و شنل نیز بیش از 1 میلیون بازدید از ویدیوهای خود داشتهاند.
20. تیم های 30/30 NBA از قرقره ها استفاده می کنند
درست خواندید از زمان عرضه این ویژگی در آگوست 2020، هر فرنچایز در NBA حداقل یک حلقه را در صفحه خود پست کرده است و از قدرت Reels برای جذب مخاطبان استفاده کرده است.
وقتی به اکانت های برتر NBA دنبال شده در اینستاگرام (The Warriors، Lakers و Cavaliers) نگاهی بیندازید، می بینید که آنها به طور مداوم بیش از 1 میلیون بازدید در حلقه های خود دارند و به آنها کمک می کند تا تعامل عظیم و آگاهی از برند را افزایش دهند.
21. تیم های لیگ برتر 20/20 از قرقره ها استفاده می کنند
و این روند فقط به بسکتبال ایالات متحده محدود نمی شود. هر تیمی در لیگ برتر فوتبال به پتانسیل بازاریابی اینستاگرام Reels پی برده است و محتوایی از مصاحبه با بازیکنان گرفته تا نکات برجسته مسابقه تولید می کند.
با بررسی پر دنبالکنندهترین تیمهای لیگ برتر در اینستاگرام (منچستریونایتد، لیورپول، چلسی)، خواهید دید که تعداد تیمهای آنها حتی بیشتر از NBA است و برخی از پستها 20 میلیون بازدید را به خود اختصاص دادهاند.
برای بازاریابان، این نشان میدهد که طیف وسیعی از برندها و کسبوکارها از قدرت Reels برای افزایش تعامل و آگاهی از برند استفاده میکنند و خود را بهعنوان یک برند آیندهنگر که پتانسیل و قدرت ویدیوی کوتاهمدت را درک میکند، قرار میدهند.
آمار تبلیغات Reels اینستاگرام
22. متا گزارش می دهد که 53.9٪ از سهم مخاطبان تبلیغات Reels اینستاگرام مرد است که 46.1٪ آنها را زن معرفی می کنند.
تعداد مردان از نظر تعداد مخاطبان تبلیغات Reels تقریباً از زنان بیشتر است، اما برای درک آرایش مخاطبان اینستاگرام خاص برند خود باید تحقیقات خود را انجام دهید. همچنین لازم به یادآوری است که متا هیچ جنسیت دیگری را به جز مرد و زن گزارش نمی کند.
منبع: Hootsuite Digital Trends Report
23. تبلیغات Reels اینستاگرام به 10.9٪ از کل جمعیت (سن 13 سال به بالا) می رسد.
همانطور که برای استفاده از Reels در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود نیاز به قانعکننده بیشتری دارید، تبلیغات ارسال شده در حلقههای اینستاگرام پتانسیل رسیدن به 10.9٪ از کل جمعیت افراد بالای 13 سال را دارد.
24. متا گزارش می دهد که تا 675.3 میلیون کاربر می تواند با تبلیغات در اینستاگرام Reels دسترسی داشته باشد.
نیازی نیست به شما بگوییم که اینستاگرام چقدر محبوب است، زیرا این برنامه به طور کلی هر ماه 1.22 میلیارد کاربر را جذب می کند. با این حال، ممکن است شما را متعجب کنید اگر بدانید که دسترسی بالقوه تبلیغات اینستاگرام Reels بیش از نصف آن است، یعنی بیش از 675 میلیون.
با استفاده از Hootsuite به راحتی صفحه اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک پلتفرم واحد، میتوانید محتوا را از یک پلتفرم واحد، از جمله ویدیو، برنامهریزی و به اشتراک بگذارید، شبکه خود را درگیر کنید و محتوای با عملکرد بالا را تقویت کنید.
آزمایشی 30 روزه رایگان خود را شروع کنید
به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.