در اینجا می خواهیم به بررسی زاگرسبار و باربری در قلعه حسن خان و نکاتی برای راحت تر شدن فرایند جابجایی خانه بپردازیم.

یک سیستم امنیتی راه اندازی کنید

وقتی صحبت از ایمنی شد، مهم است که در خانه جدید خود احساس امنیت کنید. این به معنای چیزهای متفاوتی برای افراد مختلف است، اما برخی از مراحل عبارتند از تغییر قفل به طوری که ساکنان قبلی دسترسی نداشته باشند، نصب آشکارسازهای حرکتی یا دوربین، استفاده از زنگ درب هوشمند، یا راه‌اندازی یک سیستم امنیتی کامل خانه. این روزها حتی ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند امنیت محله خود را ارزیابی کنید و به شما در تصمیم گیری در مورد اقدام مناسب از نظر ایمن سازی خانه جدید کمک کنید.

تمیزکاری کلی

هیچ زمانی بهتر از زمانی که خانه کاملاً خالی است برای تمیز کردن خانه شما بسیار درخشان نیست. شما می توانید به هر تخته، هر لبه پنجره، هر گوشه و کناری حمله کنید. اگر بین بسته شدن و لحظه ای که خانه شما با جعبه های متحرک پوشیده شده است، زمان کافی دارید، ارزش یک بار تمیز کردن را دارد.

چگونه به خوبی وسائل خانه خود را جابجا کنیم؟

جامعه را کاوش کنید

به محله جدید خود خوش آمدید. هنگامی که برای باز کردن چمدان به استراحت نیاز دارید، قدم بزنید یا رانندگی کنید تا منطقه جدید خود را کشف کنید. به دنبال فروشگاه‌ها، مراکز اجتماعی و نقاط مورد علاقه باشید که به مکان‌های جدید برای شما و خانواده‌تان تبدیل می‌شوند.

پلتفرم های اجتماعی زیادی برای ارتباطات خاص محله وجود دارد. به آنها بپیوندید تا در مورد اتفاقات در مکان جدید خود مطلع شوید. ملاقات با همسایگان هنر گمشده ای نیست. دوستی با اطرافیانتان می تواند باعث شود خانه جدیدتان بیشتر شبیه خانه باشد.

ملزومات پس از جابجایی

مستقر شدن در خانه جدید هیجان انگیز است، اما می تواند احساس طاقت فرسا را نیز داشته باشد، به خصوص زمانی که جعبه های متحرک در اطراف خود دارید. به عنوان مثال، بسته بندی یک کیت وسایل ضروری متحرک با همه چیزهایی که برای روز جابجایی نیاز دارید، مانند وسایل تمیز کردن، ملافه های تازه، یک جعبه ابزار و موارد دیگر، می تواند مفید باشد. چند ابزار پس از انتقال عبارتند از:

یک طرح واکنش اضطراری ایجاد کنید

طرح واکنش اضطراری سندی است که مجموعه اقداماتی را که شما و عزیزانتان در طول یک رویداد مهم انجام خواهید داد، نشان می دهد. هنگامی که به خانه جدید خود نقل مکان کردید، حتماً در مورد شماره تلفن و موقعیت نزدیکترین بیمارستان، آتش نشانی، ایستگاه پلیس و غیره تحقیق کنید تا در برنامه واکنش اضطراری خود قرار دهید.

زمانبندی کار تعمیر و نگهداری

پس از نقل مکان به یک خانه جدید، ممکن است متوجه شوید که باید برخی از تعمیرات در اطراف آن مکان انجام شود تا آن را کامل کنید. چه به رنگ‌آمیزی اتاق‌ها، تعمیرات تهویه مطبوع، محوطه‌سازی یا هر چیز دیگری نیاز داشته باشید، توصیه می‌شود که کارهای تعمیر و نگهداری را در اسرع وقت، ترجیحاً قبل از نقل مکان، برنامه‌ریزی کنید. هرچه زودتر همه چیز تکمیل شود، زودتر می توانید در خانه جدید خود مستقر شوید و از لذت بردن از آن لذت ببرید.

قفل های خود را تغییر دهید

هنگامی که به یک خانه کاملاً جدید نقل مکان می کنید، عاقلانه است که قفل خانه را برای اطمینان از امنیت بهتر عوض کنید. صاحبان قبلی ممکن است هنوز کلیدهای خانه را داشته باشند یا می توانستند کپی هایی از کلیدها را به دوستان و همسایگان مختلف بدهند. بهتر است که کنترل امنیت خانه خود را در دست بگیرید. در اسرع وقت قفل های جدید خانه را تهیه کنید.

نکات اضافی

خانه جدیدتان را تبریک می‌گویم—برای رسیدن به اینجا برنامه‌ریزی زیادی لازم بود. برخی ملاحظات اضافی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا به اطمینان از انتقال آرام کمک کنید.

اگر در حال خرید مبلمان جدید برای خانه خود هستید، هر برنامه آتی را که ممکن است به جزئیات خاصی نیاز داشته باشد را در نظر داشته باشید، به عنوان مثال، اگر در حال شروع یا رشد خانواده خود یا پذیرش یک حیوان خانگی هستید. اگر به آب و هوای متفاوتی نقل مکان می کنید، به خاطر داشته باشید که منطقه رشد می تواند تغییر کند، بنابراین تا زمانی که در مورد جدید تحقیق نکرده اید، هیچ طراحی باغبانی یا محوطه سازی را برنامه ریزی نکنید.

این کارها را در شش ماه اول انجام دهید

پس از نقل مکان به خانه جدید، تعمیرات و بازسازی هایی وجود دارد که می خواهید بلافاصله انجام دهید. با این حال، چند کار وجود دارد که می‌خواهید در شش ماه اول انجام دهید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک محافظ برق کل خانه نصب کنید، شیلنگ های لاستیکی سنتی ماشین لباسشویی را جایگزین کنید، یا آبگرمکن را بشویید تا رسوباتی را که کارایی را کاهش می دهد، از بین ببرید.

احساس نکنید که باید همه کارها را خودتان انجام دهید. اگر وقت (یا انرژی) ندارید، می توانید برای کمک به فرآیند باز کردن بسته بندی کمک بگیرید. و اگر فوراً احساس “خانه” نمی کنید نگران نباشید. مستقر شدن در یک خانه جدید ممکن است زمان ببرد. افزودن تماس‌های شخصی به شما کمک می‌کند با عادت کردن به مکان جدید، احساس راحتی بیشتری در خانه داشته باشید.

زاگرس بار

حال که با این موارد آشنا شدید، بهتر است به شرکتی بپردازیم که خدماتی در زمینه حمل و نقل اسباب و وسایل خانه ارائه می دهد. برای این کار، می توانید به سایت zagrosbaar.ir سری بزنید و از خدمات آنها در این زمینه بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید