آیا می دانید چگونه اینستاگرام معروف شوید؟

اگر می‌خواهید کایلی کارداشیان یا کریستیانو رونالدو بعدی باشید، خبر بدی داریم – ما نمی‌توانیم کریس کارداشیان را مادر خود کنیم یا به پاهای شما برکت دهیم تا به یک ستاره فوق‌العاده تبدیل شود. (این مقدار کمی سوال است)

اما ما می توان به شما نشان می دهد که چگونه Instafame را پیدا کنید. پس از آن، اینکه از 464 میلیون فالوور رونالدو پیشی بگیرید یا نه، به شما بستگی دارد.

اگر می خواهید Instafamous شوید، یک فرمول کاملاً ساده وجود دارد که باید از آن پیروی کنید. ما شما را در این هشت مرحله امتحان شده و واقعی راهنمایی خواهیم کرد.

چگونه در ۸ مرحله اینستاگرام مشهور شویم
1. برند شخصی خود را تعریف کنید

2. جایگاه خود را پیدا کنید و به آن رسیدگی کنید

3. به مخاطبان خود گوش دهید

4. فالوورهای خود را درگیر کنید

5. ثابت قدم باشید

6. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

7. با حساب اینستاگرام خود مانند یک تجارت رفتار کنید

8. منافع حمایت مالی را مانند یک رئیس مدیریت کنید

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

چگونه اینستاگرام معروف شویم

این روزها، “معروف بودن اینستاگرام” به معنای چیزی بیش از داشتن یک دنبال کننده زیاد است. حساب‌های Instafamous معمولاً تأثیرگذار یا خالق هستند، به این معنی که می‌توانند از مخاطبان خود برای افزایش آگاهی در مورد یک روند، موضوع، شرکت یا محصول استفاده کنند.

Instafame فوری نیست. شما نمی‌توانید تعداد زیادی فالوور بخرید، خودتان را یک تأثیرگذار بنامید و منتظر بمانید تا معاملات برند به بازار بیاید.

این برای افرادی نیز صدق می‌کند که عجایب ویدیوهای ویروسی هستند. مطمئنا، آنها ممکن است شعله ور شدن کوتاهی از توجه اینستاگرام را تجربه کنند. اما اگر به تولید محتوای باکیفیت ادامه ندهند، این شهرت به سرعت از بین خواهد رفت.

@flyysoulja را در نظر بگیرید، که به دلیل ویدیوی ویروسی “پسر جزیره” خود، 15 دقیقه هیولایی را در TikTok گذراند. آنها در حال حاضر به طور مرتب در اینستاگرام مطالب ارسال می کنند و بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند.


flyysoulja بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد

منبع: @flyysoulja

مراحل زیر نیازمند زمان و تلاش است. اما آنها با عاداتی که ما می بینیم اینفلوئنسرها و افراد Instafamous استفاده می کنند سازگار هستند.

1. برند شخصی خود را تعریف کنید

اگر ویدیوی ویروسی ندارید تا میلیون‌ها دنبال کننده داشته باشید، باید از ابتدا شروع کنید.

این بدان معناست که بفهمید چگونه می خواهید در اینستاگرام ظاهر شوید. به یاد داشته باشید، «شما» که در اینستاگرام قرار می دهید، برند شماست. بنابراین هویت آنلاین شما باید احساس کند (و معتبر باشد!) – اگر اینطور نباشد، فالوورهای شما متوجه خواهند شد.

برندسازی می تواند فرآیندی عمیق باشد. در اینجا پنج مرحله برای تعریف برند شخصی شما و چند سوال وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان درخواست استفاده کنید.

مرحله اول: اهداف خود را مشخص کنید

بدون اهداف مشخص، نمی توانید موفقیت خود را اندازه گیری کنید. با فکر کردن شروع کنید چرا شما به دنبال Instafame هستید.

  • چرا می خواهم در اینستاگرام معروف شوم؟
  • شهرت اینستاگرام برای من چگونه است؟
  • به چه نقاط عطفی می توانم دست یابم تا به هدفم که اینستافاموس بودن برسم؟

مرحله دوم: وجه تمایز خود را پیدا کنید

بعد، در نظر بگیرید که چه چیزی شما را از رقبایتان متمایز می کند. فارغ از تخصص شما، احتمالاً وارد بازار شلوغی شده اید. چرا باید یک نفر به جای دیگری شما را دنبال کند؟

  • چه چیزی باعث می شود که من از بین جمعیت متمایز شوم؟
  • چه کاری می توانم بهتر یا متفاوت از سایر برندهای شخصی مانند برند خودم انجام دهم؟
    • توجه داشته باشید: این نباید تفاوت زیادی داشته باشد – برای مثال شما می توانید بداخلاق ترین نانوای اینستاگرام یا مودب ترین قارچ شناس باشید.

مرحله سوم: روایت خود را بنویسید

پیشینه شما جایی است که می گویید کی هستید و به چه چیزی اهمیت می دهید. مردم داستان های عاطفی را بیشتر از واقعیت ها به یاد می آورند. به‌علاوه، زمانی که داستان برندی دارید که می‌توانید به آن رجوع کنید، به‌خوبی در رویه خود باقی بمانید.

  • داستان من چیست؟
  • از کجا آمده ام و کجا می خواهم بروم؟
  • چه چیزی به من انگیزه می دهد؟

مرحله چهارم: شخصیت خود را تعریف کنید

شما می خواهید محتوای شما سازگار و قابل تشخیص باشد. این بدان معناست که هر پست باید به نحوی شخصیت برند شما را منعکس کند. آیا سعی می کنید به دنبال کنندگان خود الهام بخشید؟ به آنها آموزش دهید؟ آنها را سرگرم کنم؟

  • پنج کلمه که شخصیت من را توصیف می کند چیست؟
  • صدای برند من چیست؟
  • می خواهم مردم مرا چگونه ببینند؟ واقعا مردم من را چگونه می بینند؟

مرحله پنجم: بیانیه برند شخصی خود را بسازید

بیانیه برند شخصی یک بیانیه کوتاه و جذاب است که می توانید هنگام ایجاد محتوای خود به آن مراجعه کنید. از نظر خارجی، می تواند به عنوان یک زمین آسانسور عمل کند.

به پاسخ های قبلی خود نگاه کنید و از خود بپرسید: «من کیستم؟ چرا این کار را می کنم؟ چه چیزی من را منحصر به فرد می کند؟»

می توانید بیانیه برند شخصی خود را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید. در نظر بگیرید، مانند خالق لورن ساندستروم، آن را با اصول اولیه آنچه که مخاطب شما باید بداند، جفت کنید.


بیوگرافی اینستاگرام لورن ساندستروم

منبع: @laurengsundstrom

Voilà! اکنون شما یک برند شخصی دارید که می توانید استراتژی اینستاگرام خود را پیرامون آن بسازید.

و یک نکته: این پاسخ ها با نام تجاری شما تکامل خواهند یافت. این به عنوان یک راهنما در نظر گرفته شده است، بنابراین در مورد تکمیل آن در بار اول زیاد استرس نداشته باشید.

2. جایگاه خود را پیدا کنید و به آن رسیدگی کنید

هنگامی که وجه تمایز خود را شناختید (مرحله 2 در بالا)، از آن برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص استفاده کنید که بیشترین معنا را برای برند شما دارد.

دنبال کنندگان طاقچه اغلب به شدت وفادار هستند. علایق مشترک پیوندهای محکمی ایجاد می کند و می تواند رابطه شما با مخاطبان را بسیار کمتر اجباری کند.

هنگامی که جایگاه خود را درک کردید، برندهای کوچک مجاور خود را پیدا کنید و با آنها کار کنید. لورن ساندستروم، زن ترنس، فعال، مدل و شیک پوش، به طور مرتب پست هایی درباره کار کردن با برندهایی منتشر می کند که دیدگاه دوستدار محیط زیست او را به اشتراک می گذارند.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط لورن سوندستروم (@laurengsundstrom)

3. به مخاطبان خود گوش دهید

مخاطبان شما بهترین دارایی شما هستند. به طور معمول، مردم در اینترنت بی‌رحمانه صادق هستند. اگر سوالی بپرسید، می توانید انتظار پاسخ واقعی را داشته باشید. وقتی تو هستند نام تجاری شما، ممکن است نیاز به پوست ضخیم داشته باشد.

درخواست پاسخ از طریق پرسش و نظرسنجی – و خاص باشد. سوالات باز مانند “چه چیزی را می خواهید بیشتر ببینید؟” به احتمال زیاد به شما چیزی که می خواهید نمی رسد در عوض، سؤالات خاصی بپرسید، مانند “آیا رنگ را اضافه کنم یا خنثی نگه دارم؟”


رنگ نظرسنجی Delancey.DIY اینستاگرام در مقابل خنثی

منبع: @delancey.diy

به نظرات یا سوالات تکراری توجه کنید. ممکن است شکافی در ارتباط شما وجود داشته باشد که باید پر شود. به مخاطبان خود آنچه را که به دنبال آن هستند بدهید، و می توانید وفاداری به برند را القا کنید.

آه، و در مورد داشتن یک دنبال کننده کوچک استرس نداشته باشید. این فقط به این معنی است که شما یک میکرو اینفلوئنسر هستید. به گفته Hypeauditor، میکرو اینفلوئنسرها (هزار تا ده هزار فالوور) پتانسیل کسب درآمد به طور متوسط ​​1420 دلار در ماه را دارند!

اگر واقعاً می خواهید تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید، در اینجا 35 راه برای ایجاد لیست فالوورهای خود از ابتدا وجود دارد.

4. فالوورهای خود را درگیر کنید

شهرت در خلاء وجود ندارد. شما فقط می توانید به اندازه ای مشهور باشید که مردم تمایل دارند به آن توجه کنند. بنابراین، مخاطبان خود را وارد کنید و آنها را درگیر کنید – و نه، در اینجا نمی‌توانید میانبر انتخاب کنید. استفاده از ربات ها برای تعامل (باور کنید، ما آن را امتحان کردیم) کار نمی کند.

به همان اندازه که وسوسه برانگیز است، یک استراتژی تعامل با کیفیت باعث می شود تا زودتر از مدت ها پاداش بگیرید. تعامل قوی همچنان یک بازیکن کلیدی در الگوریتم اینستاگرام است. هرچه تعامل شما بهتر باشد، اینستاگرام اکانت شما را بیشتر در معرض دید مردم قرار می دهد و دسترسی به برند شما بیشتر خواهد شد.

5. ثابت قدم باشید

سازگاری باعث ایجاد اعتبار می شود! ممکن است مدتی طول بکشد تا سبک بصری، صدای برند و آهنگ ارسال خود را بفهمید. اما زمانی که این کار را انجام دادید، آن را ادامه دهید. مردم شروع به پیوند دادن برند شما با یک زیبایی شناسی و دیدگاه خاصی می کنند و آن را بیشتر در ذهن خود تثبیت می کنند.

یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی می تواند نجات دهنده باشد و به شما کمک کند از قبل برنامه ریزی کنید و به طور مداوم پست کنید.

6. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

اینستاگرام همیشه یک اپلیکیشن بصری بوده و خواهد بود. این بدان معناست که ارسال محتوای بصری جذاب همیشه مهم خواهد بود. ممکن است لازم باشد یک دوره عکاسی بگذرانید، تجهیزات ویدیویی بخرید یا نحوه ویرایش فیلم ها و عکس های خود را با نرم افزار ویرایش عکس بیابید.

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!

و به یاد داشته باشید: محتوای واقعی و معتبر مردم را جذب می کند. هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، می توانید شروع به بهینه سازی محتوای خود با کلمات کلیدی، هشتگ های محبوب، فراخوان های قدرتمند و محتوای لایو اینستاگرام کنید.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط آلینا میشل (@iwasyoungandneededthemoney)

7. با حساب اینستاگرام خود مانند یک تجارت رفتار کنید

حساب اینستاگرام شما نحوه ارائه محصول خود (شما و برند شخصی شما) به جهان است. این بدان معناست که اکنون کسب و کار شماست – پس مانند آن با آن رفتار کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، اکنون زمان انتقال به پروفایل تجاری اینستاگرام یا حساب سازنده است. شما به تجزیه و تحلیل دقیق و ابزارهای خاص سازنده دسترسی خواهید داشت.

به علاوه، یک نمایه تجاری یا سازنده به شما امکان می دهد از برنامه های شخص ثالث مانند Hootsuite (بدیهی است که مورد علاقه شخصی ما) استفاده کنید.

Hootsuite به شما امکان می‌دهد پست‌ها را مستقیماً در اینستاگرام زمان‌بندی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، عملکرد خود را اندازه‌گیری کنید و حضور خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی مدیریت کنید – همه از یک داشبورد واحد.


افزایش تعامل بهترین روزها و زمان ها برای انتشار

Hootsuite حتی بهترین زمان های شخصی شما را برای ارسال مستقیم به حساب های رسانه های اجتماعی خود به طور مستقیم در رابط انتشار پیشنهاد می کند.

آن را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید. هر زمان خواستید لغو کنید.

8. منافع حمایت مالی را مانند یک رئیس مدیریت کنید

اکنون برای بخش سرگرم کننده – پول! وقتی به سطح مشخصی از فالوورها و شناخت رسیدید، برندها یا سازمان‌هایی خواهید داشت که با فرصت‌های حمایت مالی به سراغ شما می‌آیند.

شما همچنین می توانید در مورد تعقیب آن پول نقد فعال باشید. ما توصیه های تخصصی برای کسب درآمد در اینستاگرام داریم.

به‌علاوه، زمانی که آماده شروع به برقراری ارتباط با همکاران بالقوه هستید، می‌توانید از تجزیه و تحلیل Hootsuite برای ساختن جایگاه برند خود استفاده کنید. برندها می‌خواهند بدانند که شما شرط خوبی هستید، بنابراین اینکه بتوانید نرخ تعامل قوی یا تبدیل بالا را ثابت کنید می‌تواند یک تغییر بازی باشد.


نمای کلی اینستاگرام داشبورد Hootsuite

به یاد داشته باشید زمانی که در حال کسب درآمد از حساب خود هستید تا در مسیر ستاره شدن اینستاگرام خود قرار بگیرید. اطمینان حاصل کنید که با اجتناب از این مشکلات رایج این کار را به روش صحیح انجام می دهید:

  1. به همه چیز بله نگویید. شما می خواهید با پست های حمایت شده خود مانند محتوای خود رفتار کنید. اگر پیشنهادی با برند شما خوشایند نیست، نه بگویید. و مطمئن شوید که از محصولات یا خدماتی که خودتان استفاده می کنید حمایت می کنید.
  2. مطمئن شوید که با غرامت ارائه شده راحت هستید. اگر کسی به جای چیزی با ارزش پولی به شما «معرفی» را پیشنهاد می‌کند، نترسید که به او بگویید نمی‌توانید اجاره‌تان را با «قرار گرفتن» بپردازید. یا مودبانه رد کنید. این حساب و تماس شماست.
  3. با چیزی که کاملاً درک نمی کنید موافقت نکنید. آیا گزارش مختصری از کمپین دریافت کردید؟ چی دقیقا از شما انتظار می رود؟ اگر مطمئن نیستید برای شفاف سازی تماس بگیرید. در غیر این صورت، ممکن است با بیش از آنچه که برای آن چانه زده اید موافقت کنید یا به یک شراکت بالقوه پرسود آسیب بزنید.

شروع به ایجاد حضور در اینستاگرام با استفاده از Hootsuite کنید. پست‌ها را مستقیماً در اینستاگرام برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، عملکرد را اندازه‌گیری کنید و سایر پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود را اجرا کنید – همه از یک داشبورد ساده. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید


به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست ها و استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید با Hootsuite. در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

آزمایشی 30 روزه رایگان

دیدگاهتان را بنویسید