مناسب ترین دستگاه برای گرم کردن رستوران و کافه ۲ دستگاه «گرماتاب رستورانی» و «هیتر سرامیکی» است.

 

گرمایش رستوران و کافه و محیط های باز در روزهای سرد سال بسیار حائز اهمیت است که برای تامین گرمای آن می‌توان از دستگاه هایی همچون گرماتاب رستورانی و هیتر سرامیکی استفاده کرد.

هرچه روزهای سرد سال بیشتر باشد، دغدغه مدیران رستوران ها و کافی شاپ ها و دیگر مجموعه های باز که مشتری بسیاری دارند نیز بیشتر می شود. اگر این مکان ها گرمای لازم را نداشته باشند مشتری خود را از دست داده و به طبع آن، شاهد کاهش درآمد خواهند بود.

گرمایش رستوران و کافه جز اصلی ترین اولویت های مدیران این کسب و کارها است و امروزه با وجود سیستم های گرمایشی انجام آن به راحتی امکان پذیر است. دو محصول گرماتاب رستورانی و هیتر سرامیکی از بهترین دستگاه هایی هستند که برای تامین گرمایش کارآمد می باشند.

گرماتاب رستورانی چیست؟

یکی از محصولات پرطرفدار در بین مدیران مجموعه ها برای گرمایش محیط کار سیستم گرماتاب است. این محصول که در انواع مختلفی تولید می شود در کارخانه ها، انبارها و تولیدی ها، رستوران ها، پارکینگ ها، فروشگاه ها، فضاهای باز نظیر تراس و ویلا و… کاربرد دارد.

از گرماتاب رستورانی با عناوین دیگری همچون هیتر لوله ای، هیتر رستورانی، گرمایش تابشی یاد می شود. این محصول با ایجاد گرمایش یکنواخت و کامل خیال همه را بابت گرم کردن و گرمایش رستوران و کافه جمع خواهد کرد. از جمله مزیت های گرماتاب رستورانی کاهش چشمگیر مصرف سوخت و برق است که در هزینه ها تاثیر بسزایی دارد.

نحوه کار سیستم گرماتاب رستورانی به صورت تولید گرما و تابش آن به محیط مد نظر می باشد. در واقع به جای اینکه با تولید باد گرم و یا هوای گرم از طرف کف، عمل گرمایش انجام شود، دستگاه حرارت تولیدی خود را از بالا به پایین انعکاس می دهد.

تکنولوژی به کار رفته در این سیستم های گرمایشی از نسل جدید بوده و نسبت به هیترهای نسل گذشته و مشابه بسیار متفاوت است. همچنین علاوه بر افزایش بازده کاری و سرعت گرمایش، ایمنی دستگاه نیز بسیار مهم است که هیتر رستورانی تولید شده توسط شرکت گرماسان این مهم را دارد و دارای استاندارد اروپا و نشان استاندارد ایران می باشد.

سیستم گرماتاب رستورانی شرکت گرماسان در ظرفیت های مختلف تولید شده و بسته به ابعاد محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

گرماتاب سرامیکی چیست؟

هیتر سرامیکی که به آن گرماتاب سرامیکی رستورانی نیز می گویند، دیگر محصولی است که برای تامین گرمایش رستوران و کافه به کار گرفته می شود و با توجه به راندمان بالای خود محصولی مطمئن است. هیتر سرامیکی جدای از کارآمد بودن و گرمایش یکنواخت، ظاهری زیبا دارد که مورد توجه مدیران و مشتریان قرار گرفته است.

گرماتاب سرامیکی دکوراتیو با طراحی جذاب در چهار مدل تقسیم بندی می شود:  GRC-COM-L/ GRC-COM-M /  GRC-LUX-L / GRC Double .

هر کدام از این محصولات در اندازه های متفاوت و دارای تنوع طراحی رنگ و با توان متفاوت بر حسب کیلو وات، کاملا مناسب جهت گرمایش فضا های باز و نیمه باز مانند: رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه ها، نمایشگاه ها، ویلا ها، تراس ها و … می باشد.

یکی از نکات قابل توجه درباره سیستم های گرمایش تابشی، انعطاف‌پذیری هیتر‌های سرامیکی است که آسایش بهینه را برای پرسنل و مشتریان با مصرف انرژی به طور قابل ‌توجهی کمتر از هر نوع گرمایش دیگری به ارمغان می آورد.

چگونه رستوران و کافه را گرم کنیم؟

گرماتاب گازی سرامیکی سیستمی مقرون‌ به صرفه و با بازدهی بالا جهت پایین آوردن هزینه اولیه راه اندازی است که قابلیت نصب بر روی دیوار، آویز از سقف و همچنین نصب بر روی پایه مخصوص و امکان تنظیم زاویه را دارد.

مزیت های دیگر هیتر گرماتاب سرامیکی ؛ «کاهش در مصرف برق تا حدود ۹۰ درصد»، «کاهش در مصرف گاز تا حدود ۶۰ درصد»، «گرمایش یکنواخت و سریع»، «راندمان و ایمنی بالا»، «عدم اشغال فضای کاری» و… می باشد.

هیتر سرامیکی گرماسان یکی از بهترین محصولات این حوزه بوده و با خیالی راحت میتوان این دستگاه را انتخاب نمود تا شاهد گرمایش لازم باشید.

نکته مهم در خصوص سیستم های گرمایش تابشی برند گرماسان دارا بودن ۲ تا ۳ سال گارانتی برای محصولات بوده و همچنین از ۱۰ تا ۱۵ سال نیز خدمات پس از فروش را به همراه دارند.

از دیگر ویژگی های مهم هیتر تابشی سرامیکی گرماسان می توان به گرم شدن محیط در کمتر از ۵ دقیقه اشاره کرد و مدیران دیگر نگرانی بابت سرمای محیط و نارضایتی مشتریان نخواهند داشت؛ نکته مهم دیگر این نوع سیستم گرمایش تابشی این است که میزان اتلاف دما در آنها نزدیک به صفر است.

بیشترین صرفه جویی در انرژی با راه حل ‌های گرمایش تابشی ناشی از توانایی هیتر تابشی سرامیکی برای گرم کردن تنها قسمت کوچکی از یک فضای بزرگتر امکان گرمایش جزئی، انتخاب دما بر اساس منطقه و برنامه‌ریزی زمان‌های عملیاتی که بصورت موضعی است و مصرف بهینه انرژی را ممکن می‌سازد.

خرید سیستم گرمایشی از گرماسان

شرکت های بسیاری هستند که در زمینه سیستم های گرمایش تابشی فعالیت دارند اما شرکت گرماسان با ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه سیستم های گرمایش تابشی و دستگاه گرماتاب ، توانسته قابل اطمینان ترین سیستم‌های گرمایشی را جهت آسایش دمایی در اکثر محیط های فعالیتی تولید و عرضه نماید و امروزه انتخاب اول برندهای برتر باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت گرماتاب ها می توانید با شماره 22229176-021 تماس گرفته تا کارشناسان این حوزه شما را راهنمایی نمایند.

گرماتاب سرامیکی

منبع: www.Garmasun.com

 

برچسب ها : هیتر سرامیکی,گرماتاب رستورانی,گرماسان

دیدگاهتان را بنویسید