همان گونه که از نامش پیدا است ،ست چینه آموزشی به مکعب های ریاضی گفته می شود که در رنگ های جذاب و چشم نواز طراحی و تولید شده و قادر است که ساعات زیادی کودک شما را سرگرم نماید. این مکعب های ریاضی شگفت انگیز یک راه حل ساده برای آموزش مفاهیم پایه ریاضی به کودکان می باشد.

با استفاده از این مکعب ها که آن ها را با نام چینه آموزشی می‌ شناسیم می توانید مفاهیمی همانند شمارش اعداد، آشنایی با الگو و الگوسازی، درکه رابطه بین الگوها و آموزش جمع و تفریق را به خوبی به کودک خود آموزش دهید.

چینه آموزشی را بیشتر و بهتر بشناسید!

چینه آموزشی از کجا بخریم؟

اگر تصمیم به خرید چینه آموزشی، چوب خط و سایر وسایل آموزشی ریاضی گرفته ‌اید، نخست لازم است اطلاعات دقیق و کاملی از این محصولات داشته و با آگاهی بالا برای خرید اقدام نمایید. چینه آموزشی در حقیقت لگوهای آموزشی هستند.
این وسیله سرگرمی و آموزشی از مکعب های ۶ وجهی تشکیل شده است که هر کدام از این وجه ها قابلیت اتصال دارند. به همین علت به راحتی و در بهترین شکل ممکن می توانید لگوهای مختلف را به یکدیگر متصل کرده و الگوهای متفاوتی را بسازید.
این نکته را مورد توجه قرار دهید که موارد ذکر شده تنها کاربرد چینه آموزشی نبوده و این وسیله آموزشی و فکری دارای کاربردها و مزایای بی شماری است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

مزایای چینیه آموزشی

چینه آموزشی

چینه آموزشی بر اساس ویژگی های کیفی و استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شده و به طور جهانی به منظور آموزش ریاضی و سرگرمی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که انواع مکعب آموزشی به شکل بی کیفیت تولید شوند، می تواند آسیب های جدی و متعددی را بر سلامت کودکان وارد سازند.
به علاوه چینه های آموزشی بی کیفیت موجب می‌ شود که کودک یک بازی کسالت بار را تجربه کرده و رغبت چندانی به ادامه بازی با قطعات موجود نداشته باشد. در صورتی که هنگام خرید کوئیزنر و سایر قطعات آموزشی دقت کافی را به عمل آورید می توانید از مزایای ویژه آن ها که به شرح زیر هستند  بهره مند شوید:
⦁    استفاده از رنگ های جذاب و شگفت انگیز برای طراحی و تولید قطعات پکیج چینه آموزشی
⦁    استفاده از رنگ های بی ضرر و بدون واکنش پذیری به منظور حفظ سلامتی کودکان
⦁    استفاده از متریال با کیفیت برای تولید این بازی آموزشی
⦁    ماندگاری چندین و چند ساله چینه آموزشی که موجب کاهش نیاز به خرید مجدد این محصول می شود.
⦁    استفاده از پلاستیک های بهداشتی و سازگار با محیط زیست که به سلامتی انسان ها آسیبی نمی رساند.
⦁    طراحی و تولید در انواع تعداد و قطعات در ابعاد مختلف
⦁    بسته بندی های با کیفیت جهت حفظ سلامت محصول
⦁    مناسب برای انواع سنین خصوصاً طیف سنی ۴ الی ۹ سال

نحوه بازی با مکعب های چینه آموزشی

اگر برای کودک خود چینه آموزشی خریداری نموده و می خواهید که با نحوه بازی با آن آشنا شوید بهتر است مکعب ها را در اختیار کودک قرار دهید تا وی به دلخواه خود با آن ها بازی نماید. پس از آن که کودک با چینه ها و مکعب های آموزشی آشنا شد می توانید به مرور زمان به او آموزش دهید که چگونه طبق الگوی خاصی مکعب ها را کنار یکدیگر بچیند.
لازم است بدانید که مکعب های ریاضی چینه از هر شش وجه قابلیت اتصال داشته و کودک می تواند به راحتی با آن ها اشکال چند وجهی درست کند. یکی از موثرترین راه های آموزش به کودکان را می‌ توان آموزش در حین بازی دانست.
در عین حال که کودک مشغول به بازی است سرگرم بازی بوده و می تواند با مفاهیم ریاضی آشنا گردد. در سال‌۶های نخستین دبستان مفاهیم ریاضی به کودکان توسط چینه آموزشی، کوئیزنر، ساعت آموزشی و… راحت تر آموزش داده می شود.

خرید چینه آموزشی

اکنون که با چینه آموزشی و نحوه بازی با آن آشنا شده اید نوبت به آن می رسد به سوال مهم چینه آموزشی از کجا بخریم پاسخ دهیم! امروزه برای خرید آموزشی و سایر ابزارهایی که به وسیله آن ها می توان مفاهیم ریاضی را راحت‌ تر به کودکان آموزش داد، روش های مختلفی وجود دارد.
روش اول مراجعه حضوری به نوشت افزارها و مراکزی است که در زمینه عرضه انواع لوازم کمک آموزشی مشغول به فعالیت هستند. روش دوم که رایج ترین و محبوب ترین روش خرید چینه آموزشی است، خرید این محصول به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد.
برای خرید این وسیله آموزشی منحصر به فرد و کاربردی می توانید به وب سایت ریاضی بازی مراجعه کرده و از میان طیف وسیع محصولات آن ها محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما حاضر شده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مزایای خرید چینه آموزشی از ریاضی بازی

خرید اینترنتی و غیر حضوری در عصر علم تکنولوژی اهمیت بسیار زیادی یافته و میزان محبوبیت آن به حدی است که امروزه کم تر کسی برای خرید وسایل مورد نیاز خود به فروشگاه‌ های حضوری مراجعه می نماید. محصولات ارائه شده در وب سایت ریاضی بازی دارای تنوع بسیار در کیفیت عالی هستند.
با مراجعه به این وب سایت می توانید برترین محصولات آموزشی را با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و آن را در هر کجای ایران که هستید درب منزل دریافت کنید. از مهم ترین مزایای خرید از ریاضی بازی می توان به حرفه ای بودن این فروشگاه و بهره مندی از افراد متخصص اشاره کرد.

و در پایان…
مکعب های ریاضی چینه یک بازی سرگرم کننده و فکری برای کودکان بالای ۴ سال بوده و کودکان می توانند تا سطح ۹ سال نیز از این محصول منحصر به فرد استفاده کرده و لذت یادگیری ریاضی برای آن ها افزایش یابد.
مکعب های آموزشی بر ریاضی موجود در این بسته به اشکال مختلف در آمده و کودکان می توانند با این بازی فکری فراغت خود را پر کنند و هم آن که حین سرگرمی و بازی آموزش ریاضی دیده و یا یادگیری این علم روز برای آن ها راحت تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید