کسب درآمد در منزل با آموزش طراحی سایت کیت وردپرس

به نقل از سایت آموزشی کیت وردپرس : احتمالاً شما هم براتون پیش اومده که یک عبارتی رو داخل گوگل جستجو کنید و وارد یک وبسایت شوید یا بارها در تلویزیون و رسانه های مختلف نام سایت به گوشتان خورده باشد اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چگونه این سایت ها طراحی می شوند و چه کسانی این سایت ها را طراحی می کنند؟ در این مقاله به صورت کامل در این مورد بحث خواهیم کرد پس همراه ما باشید.

سایت چیست و چه کاربردی دارد؟

سایت یک آدرس در اینترنت است که با وارد شدن به آن می تونید به یکسری اطلاعات و محتوا دسترسی داشته باشد یعنی شما می تونید داخل آن محتوای متنی، صوتی، و تصویری قرار دهید و کاربرد آن خدمات دهی آنلاین، ارائه اطلاعات به افراد، فروش و کسب درآمد است در این بین بیشتر برای کسب درآمد استفاده می شود و امروزه اگر دقت کرده باشید تقریبا بیشتر کارها اینترنتی شده است.

سایت ها چگونه طراحی می شوند؟

همه سایت های دنیا بدون استثنا با استفاده از کدنویسی ایجاد شده اند یعنی تمام سایت ها با زبان های html,css و یک زبان سمت سرور مانند php, ruby, سی شارپ و… نوشته شده اند حالا شاید فکر کنید برای طراح سایت شدن باید کدنویسی بسیار پیچیده بلد باشید و اندازه هکرها دانش داشته باشید در حالیکه اینطور نیست.

شما برای طراحی سایت باید یک مسیر اصولی رو جلو برید تا بتونید به خوبی با دانش طراحی سایت آشنا شوید مثلاً در دوره جامع آموزش طراحی وب سایت می تونید از صفر تا صد طراحی سایت با کدنویسی رو یاد بگیرید. اما قبل از همه این موارد می خواهیم سراغ درامد طراحی سایت برویم و این موضوع رو باهم بررسی کنیم.

درآمد طراحی سایت در ایران چقدر است ؟

طراحی سایت یک حوزه ای است که قیمت مشخصی برای آن وجود ندارد و هر فردی با توجه به تخصص خود درآمد بیشتری را از مشتری دریافت می کند مثلا امروزه درآمد طراحی سایت از پروژه ای 5 میلیون شروع می شود و تا بالای 500 میلیون هم ادامه دارد بستگی دارد پروژه شما چقدر بزرگ باشد.

البته این در صورتی است که بخواهید از روش پروژه گرفتن کسب درآمد کنید اما اگر بخواهید روش های دیگر را امتحان کنید مثل کار در شرکت های طراحی سایت … کمی موضوع متفاوت می شو و هر شرکتی با توجه به تخصص شما و بزرگ بودن شرکت درآمد شما را مشخص می کند

چقدر طول می کشد طراحی سایت را یاد بگیریم؟

این سوالی است که سوال خیلی از شما را درگیر کرده است برای پاسخ به این سوال باید گفت بستگی به انرژی و زمانی دارد که شما برای یادگیری صرف می کنید مثلا اگر به صورت تمرکزی کار کنید حدود 3 ماه می توانید طراحی سایت را یاد بگیرید و شروع خوبی رو داشته باشید.

البته طراحی سایت یکی از حوزه هایی است که هرچقدر یاد بگیرید بازهم جای یادگیری وجود دارد اما به صورت کلی می تونید مباحث پایه طراحی سایت را به سرعت یاد بگیرید و بعد از آماده کردن خودتون وارد بازار کار شوید.

بسیاری از افراد حوزه طراحی سایت را یک حوزه بسیار پیچیده می بینند و فکر میکنن هرگز نمی تونند آن را یاد بگیرند درست مثل خود من زمانی که میخواستم شروع کنم اما الان نه تنها طراحی سایت را یاد گرفتم بلکه می تونم به بقیه هم آن را آموزش دهم.

طراحی سایت بدون کدنویسی چیست؟

امروزه صحبت از طراحی سایت بدون کدنویسی زیاد شده اما موضوع آن چیست؟ قطعا با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای جدیدی وارد دنیا می شوند در دنیای طراحی سایت ابزاری به نام وردپرس تخصص طراحی سایت را دگرگون کرد شما با این سیستم می تونید خودتون بدون کدنویسی یک وبسایت طراحی کنید و کار بسیاری از افراد را راحت تر کرده است.

اما این موضوع نه تنها باعث شده طراح سایت و کدنویسی کمتر شود بله حجم عظیمی از درآمد طراحان سایت از طریق وردپرس است چرا که وردپرس یک سیستم اوپن سورس است و شما می تونید به عنوان طراحی سایت آن را توسعه دهید و طبق میل خودتون سفارش سازی یا ابزارهای خودتون رو ایجاد کنید.

سایت کیت وردپرس یکی از بهترین سایت های آموزش وردپرس است شما در این سایت می تونید به صورت رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی و وردپرس را یاد بگیرید اگر علاقه مند به طراحی سایت بدون کدنویسی هستید پیشنهاد می کنیم حتما از آموزش رایگان وردپرس کیت وردپرس استفاده کنید.

المنتور مکمل قوی وردپرس

افزونه المنتور یک افزونه صفحه ساز وردپرس است که شما با کمک آن می تونید بدون کدنویسی در وردپرس صفحات مختلفی رو به شکل حرفه ای طراحی کنید سایت اموزشی کیت وردپرس یک دوره رایگان برای المنتور نیز آماده کرده است که می تونید از این آموزش رایگان المنتور در کیت وردپرس استفاده کنید.

آیا برای طراحی سایت باید حتماً کدنویسی یاد بگیریم؟

اگر قصد شما کسب درآمد از تخصص طراحی سایت بله بی برو برگرد شما باید طراحی سایت با کدنویسی رو مسلط شوید در غیر اینصورت نمی تونید به درامد خوب برسید وردپرس و المنتور تنها یک ابزار است اما درآخر همه چیز به کدنویسی ختم می شود پس پیشنهاد می کنم روی تخصص خودتون سرمایه گذاری کنید و از همین الان آموزش طراحی سایت را شروع کنید.

کسب درآمد از سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت یکی از روش های دیگری است که شما می تونید از طریق آن با تخصص طراحی سایت کسب درآمد کنید این روش رایج ترین روشی است که افراد متخصص طراح سایت از طریق آن کسب درآمد می کنند.

 

متخصص طراحی سایت اسحاق شفایی

مهندس اسحاق شفایی فارغ التحصیل رشته نرم افزار یکی از متخصصان طراح سایت است که چندین سال در این زمینه فعالیت می کند ایشان مدیر سایت کیت وردپرس kitwp.com  است و آموزش های زیادی تا به الان تولید کرده است اگر در حوزه طراحی سایت و سئو به کمک نیازی داشتید می تونید از ایشان کمک بگیرید شما می تونید اسحاق شفایی را در اینستاگرام با آی دی http://instagram.com/eshagh_web دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید