کف سابی بتن

انجام کلیه خدمات کف سابی بتن در مجموعه برادران اجاقی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می گیرد. اصولا با توجه به این که نوع سطح بتن در قسمت هایی از کارگاه ها ، سوله ها ، کف پارکینگ ها و … استفاده می گیرد باید توجه داشت که این خدمات باید با استفاده از دستگاه های ساب زنی انجام گیرد.

کف سابی بتن – ساب سنگ گرانیت – ساب زن دستی

اگر زمانی که سطح دارای عیب و ایرادهایی از قبیل پستی و بلندی دارد باید در نظر داشت که می توان با استفاده از ساب زنی سطح کف بتن این پستی و بلندی را از بین برد و همچنین زمانی که از لقمه ساب های الماسه برای کار کف سابی بتن انجام می گیرد باید در نظر داشت که این خدمات به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. همکاران ما دستگاه های بزرگ را برای انجام خدمات ساب زنی و کف سابی بزرگ استفاده می کنند. که در دو نوع سه فاز و تک فاز می باشد.

images_1675072477.jpg

همانطور که سطح کف بتن خدمات کف سابی انجام می گیرد باید اعلام کرد که این خدمات با توجه به روز بودن و اینکه قدمت بسیار بالایی ندارد برای این کار باید فرد کف ساب دارای تجربه کافی داشته باشد تا بتواند سطح را به عالی ترین حالت تبدیل کند. و با توجه به خدمات ساب زنی و کف سابی سطح بتن باید اعلام کرد که این خدمات برای از بین بردن ناهمواری ها استفاده می شود و همچنین زمانی که سطح باید آماده برای انجام خدمات پارکت کردن و یا کف پوش کردن باشد که در چنین شرایطی باید به طور کامل یکدست و یکنواخت باشد و بتوان آماده ارائه خدمات صورت پذیرد و همچنین زمانی که سطح بدون عیب و ایراد گردید می توان سطح را آماده تحویل داد.

ساب سنگ گرانیت

همانطور که از نام سنگ گرانیت مشخص است برای انجام خدمات بر روی سنگ گرانیت باشد دقت داشت که این سنگ ها بسیار سخت و جزو آن دسته از سنگ هایی می باشد که در حوزه ساخت و ساز مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرد و به همین دلیل بسیاری از سازنده ها از سنگ گرانیت برای ساختمان خود استفاده می کنند و چه در امر نمای آنها باشد و چه در امر کف و سطح پله و راه پله ی ساختمان باشد از سنگ گرانیت استفاده می کنند. البته که در پارکینگ ها و حیاط ها با توجه به اینکه سنگ گرانیت مقاومت و سایتش بیشتری در مقابل رطوبت ها و آب و هوا دارد برای هیمن از سنگ گرانیت استفاده می شود

 

انجام خدمات ساب زنی و ساب سنگ گرانیت توسط افراد با تجربه گروه و مجموعه ما انجام می گیرد و باید اعلام کرد که سنگ گرانیت با توجه به نوع ساختاری که دارد و همچنین با توجه به نوع مصرف و خواهان سنگ گرانیت باید برای مرتب شدن سطح سنگ ها و همچنین برای از بین بردن کثیفی ها و جرم سنگ گرانیت آنها را ساب زنی کرد و خدمات کف سابی را بر روی سطح سنگ گرانیت انجام داد.

البته با توجه به درخواست ساب زنی سطح گرانیت که توسط متقاضیان برای سطح انجام می گیرد و همکاران ما کار ساب زنی و سنگ سابی را برای انجام خدمات بهتر با روش ها و اصول اولیه انجام می دهند و همین امر موجب شده است که همکاران ما کار را به بهترین و دقیق ترین شکل ها انجام دهند. با توجه به فعالیت های گسترده ای که توسط گروه ما در انجام خدمات ساب زنی و کف سابی انجام شده کار با علم روز دنیا انجام می گیرد و سطح سنگ بسیار شفاف و براق می گردد و همچنین در نظر داشته باشید که خدمات ساب زنی و کف سابی موجب می گردد که سطح طول عمر بیشتری پیدا کند.

ساب زدن دستی

برای انجام خدمات ساب زنی دستی باید در نظر داشت که این خدمات به صورت کاملا حرفه ای بر روی انواع سطح سنگ هایی که نمی توان با دستگاه های بزرگ کف سابی انجام داد و نیاز است که خدمات با استفاده از دستگاه های کوچک صورت پذیرد.

images_1675072539.jpg

ساب زنی دستی با توجه به درخواست متقاضیانی برای انجام ساب زنی و سنگ سابی می خواهند بر روی سطح هایی از قبیل سنگ میز عسلی ، سنگ میز غذاخوری ، سنگ کابینت و … انجام می پذیرد و همچنین خدمات ساب زنی دستی بر روی سطح پله ها و راه پله ها و همچنین در قسمتی از سنگ های دیوار نیز انجام می گیرد. برای انجام خدمات ساب زنی و کف سابی دستی که با استفاده از دستگاه های کوچک صورت می پذیرد موجب می شود که سطح سنگ ها شفاف و براق و بدور از لکه ها انجام گیرد.

زمانی که سطح سنگ کابینت ها و کانتر ها با توجه به اینکه در معرض ریخته شدن انواع نوشیدنی ها و همچنین مواد بر روی سطح سنگ کابینت و کانتر ها هستند باید در نظر داشت که اگر بر روی سطح سنگ موادی از قبیل : آبلیمو ، آبمیوه ، سرکه ، جوهر نمک ، چای ، قهوه و … ریخته شده باشد و همین امر موجب لکه شدن سطح سنگ ها و همچنین در اثر برخورد با سنگ ها ممکن است که واکنش نشان دهد به همین دلیل باید اعلام کرد که برای ساب زدن این سنگ ها با دستگاه های ساب زنی دستی سطح سنگ را به حالت اولیه و چه بسا تمیز و براق تبدیل می کنیم که سطح سنگ جذاب و بی نظیر به نظر برسد.

اگر می خواهید خدمات ساب زنی دستی بر روی سطح های شما شکل بگیرد و نیاز دارید که خدمات ساب زنی و کف سابی بتن و همچنین خدمات کف سابی سنگ گرانیت توسط گروه مجموعه برادران اجاقی انجام شود می توانید با شماره تماس 09351555016 تماس حاصل کنید و مشاوره رایگان با همکاران ما در چگونگی انجام خدمات دریافت کنید در چنین مواقعی همکاران ما با حوصله به مشکلات شما گوش می دهند و در صورتی که نیاز باشد که خدمات با دستگاه انجام گیرد چگونگی انجام فرآیند را به شما توضیح خواهند داد و اگر نیاز باشد که فرآیندی توسط شما انجام بگیرد توضیحات به شما خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید