گرفتن وکیل سایبری در تهران و مزایا کیا وکیل

گرفتن وکیل سایبری امروز به دلیل گسترش استفاده از رایانه و همچنین سواستفاده های غیرقانونی از این ابزار بسیار حائز اهمیت میباشد. کلاهبرداری های سایبری، هک کردن اطلاعات حساب بانکی، دزدی رایانه ای و … همه و همه مسائلی هستند که امروزه وکلای دادگستری و پلیس فتا را درگیر کرده است.

درصورتی که شما هم مورد هدف چنین اتفاقاتی بوده اید حتما گرفتن یک وکیل سایبری خوب و بادانش را در دستور کار خود قرار دهید. حتی برای رفع و رجوع های پلیس فتا داشتن یک وکیل سایبری پلیس فتا می تواند رسیدن به نتیجه مطلوب را تضمین کند.

جرائم رایانه ای و داشتن وکیل سایبری مجرب

بنابه دلیل اهمیت وکیل سایبری مخصوصا در تهران و کرج پیشنهاد ما انتخاب یک وکیل خوب از گروه حقوقی کیا وکیل است. گرفتن وکیل تنها شروع کار است و مجرب بودن و کاردان بودن وکیل رایانه ای شماست که پایان کار را تعیین میکند.

برای جرایمی رایانه ای که علیه اطلاعات محرمانه افراد در سامانه‌های مخابراتی و رایانه‌ای صورت می‌گیرد، قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران مجازاتی در نظر گرفته است که این جرایم رایانه‌ای شامل موارد زیر می‌شود:

  1. شنود غیرمجاز
  2. جاسوسی رایانه‌ای
  3. دسترسی غیرمجاز و هک سیستم‌ها
  4. کلاه‌برداری و سرقت مرتبط با رایانه
  5. جعل رایانه‌ای
  6. نشر اکاذیب و هتک حیثیت
  7. ایجاد اخلال و تخریب داده‌ها با استفاده از سیستم‌های مخابراتی و رایانه‌ای
  8. انجام جرایم علیه اخلاق عمومی و عفت
  9. سایر جرائم
  10. در دسترس قرار دادن یا انتشار محتویات آموزشی
  11. توزیع یا تولید و در دسترس قرار دادن هر نوع ابزار الکترونیکی مانند نرم‌افزارها یا معامله داده‌ها

 

وکیل جرایم کامپیوتری و نکات مهم گرفتن وکیل

هنگامی‌که یک وکیل مدرک پایه یک دادگستری را کسب کند و سپس در زمینه جرایم مربوط به کلاهبرداری رایانه ای اطلاعات و تجربه لازم را کسب کند، وی را وکیل سایبری می‌نامند. وکیل سایبری خوب و مجرب توانایی حل پرونده رایانه ای، هک شرکت‌های بزرگ، هک‌های کامپیوتری و موارد دیگر را دارد و می‌تواند با موفقیت این پرونده‌ها را به مرحله اجرای احکام برساند.

اگر امکان مراجعه حضوری به دفتر وکلا برای شما وجود ندارد، می‌توانید به‌صورت آنلاین و با مراجعه به سایت کیا وکیل از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. این مجموعه دارای وکلای ماهر و باتجربه است که به‌خوبی پاسخ تمامی سوالات شما را خواهند داد. مزیت روش آنلاین در این است که می‌توانید در هر زمان از روز به سایت مراجعه کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

وکیل جرائم رایانه‌ای و حوزه کاری آن

وکلای جرایم سایبری از جمله خدمات حقوقی گروه حقوقی کیا وکیل است که می‌توانند به دو صورت زیر برای حل مشکل شما اقدام کنند:

  • مشاوره تلفنی در حد چند سوال و به‌صورت رایگان

توجه داشته باشید که در صورت نیاز به مشاوره دقیق و طولانی شدن مکالمه باید مبلغی را به‌عنوان حق مشاوره پرداخت کنید.

  • مراجعه به‌صورت حضوری و عقد قرارداد که هزینه آن با توجه به نوع و میزان پیچیدگی پرونده مشخص می‌شود.

همچنین درصورت داشتن هرگونه پرسش و پاسخ حقوقی در زمینه مشکلات شخصی یا حقوقی میتوانید به بخش این سوالات در کیا وکیل مراجعه نمایید.

اما چه زمانی باید به دفتر وکیل جرایم رایانه‌ای مراجعه کرد؟

درصورتی‌که اطلاعات شما برای طرح دعوا و فرایند دادرسی یا طرح دعوا کامل باشد، نیازی به گرفتن وکیل سایبری نخواهید داشت. با توجه به اینکه بیشتر افراد اطلاعات کافی و کامل را برای رسیدگی به پرونده و قوانین آن ندارند، احتمال پیروزی در پرونده به میزان 90 درصد کاهش خواهد یافت. پس بهترین کار کمک گرفتن از وکیلی مجرب و ماهر است، به‌ویژه برای پرونده‌های دارای پیچیدگی قضایی.

به‌طورکلی در زمانی که به طرح دعوا نیاز داشتید، بهترین کار مراجعه به‌ سایت کیا وکیل یا مراجعه حضوری به دفتر آنها و درخواست کمک است.

گرفتن وکیل جرایم اینترنتی

وکلای حقوقی کیا وکیل با سابقه درخشان و فعالیت حقوقی و وکلای حاذق و با تجربه می‌توانند به‌صورت تخصصی برای رفع مشکلاتی مانند جرائم رایانه‌ای و اینترنتی اقدام کنند. این افراد با موفقیت‌ها و تجربیات بسیار می‌توانند پرونده‌های دارای پیچیدگی بالا را با اظهارنامه اصولی و دقیق در مدت چند هفته به سرانجام برسانند. به‌طورکلی وکیل پرونده را به‌گونه‌ای پیش می‌برد که بتواند نتیجه دلخواه خود را کسب کند.

 مصادیق مجرمانه رایانه ای در قانون

همانطور که می دانید قوه قضائیه موظف است تا در مدت 1 ماه از تاریخ تصویب این قانون برای تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، کمیته‌ای در محل دادستانی تشکیل دهد. نماینده یا وزیر وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم، اطلاعات، دادگستری، سازمان صدا و سیما، علوم انتظامی و سایر موارد به انتخاب کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی یک نفر خبره و نماینده مجلس شورای اسلامی به انتخاب کمیسیون قضایی و حقوقی و با تایید مجلس شورای اسلامی یک نماینده را برای تشکیل کمیته انتخاب می‌کنند.

لازم به ذکر است که دادستان کل کشور، ریاست کمیته را بر عهده دارد. به‌طورکلی باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • کمیته موظف است که به شکایات مرتبط با مصادیق پالایش‌شده رسیدگی کند و برای آنها تصمیم بگیرد. توجه داشته باشید که رای کمیته قطعی است.
  • افرادی که خدمات میزبانی را ارائه می‌دهند، موظفند که به‌محض دریافت دستور کمیته تعیین مصادیق مذکور یا مقام قضایی مسئول رسیدگی، از ادامه دسترسی به اطلاعات محرمانه ممانعت کند. اگر به‌صورت عمدی از اجرای این دستور خودداری کنند، آنها را منحل خواهند کرد.

اگر به علت بی‌مبالاتی و بی‌احتیاطی زمینه دسترسی به اطلاعات شخصی را فراهم کنند، ابتدا به جزای نقدی بین 20 تا 100 میلیون ریال محکوم خواهند شد. در مرحله دوم بین 100 میلیون تا 1 میلیارد ریال و در مرتبه سوم، بین 1 تا 3 سال محکوم به تعطیلی موقت خواهند شد.

  • افرادی که خدمات میزبانی را ارائه می‌دهند، موظفند که در صورت آگاهی از وجود محتوای مجرمانه به کمیته تعیین مصداق اطلاعات لازم را بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید