آنفالویاب تردز چیست؟ – چگونگی جلوگیری از ریزش فالوور تردز Threads

همواره افراد در شبکه های اجتماعی به دنبال افزایش فالوورهای واقعی خود و حذف فالوورهای فیک می باشند. تردز نیز از این موضوع استثنا نمی باشد. در اینجاست که آنفالویاب تردز به کمک شما می آید و به شما کمک می کند تا با حذف فالوورهای فیک، فالوور واقعی خود را افزایش دهید.

حال چرا افراد اقدام به خرید فالوور تردز می نمایند؟

همواره تعداد فالوور های شما موید اعتبار شما می باشد. اما انچه که واضح می باشد در ابتدای پیدایش هر شبکه اجتماعی افزایش فالوور به صورت واقعی کار بسیار مشکلی می باشد. بدین منظور افراد اقدام به خرید فالوور می نمایند.

images_1689928006_64ba4146ccbbd.png

حتی برخی دیگر اقدام به خرید لایک تردز ، ویو ، کامنت یا حتی خرید ری شیر تردز می نمایند که بتوانند به وسیله آن اعتبار خود را افزایش دهند.

اما این موضوع در اینده برای خریداران شبکه های اجتماعی یک چالش ایجاد می کند و ان چالش تشخیص فالوورهای واقعی از فیک می باشد. در این زمان می باشد که ابزاری به نام آنفالویاب تردز به کمک می آید. البته این ابزار خدمات بیشتری نیز ارائه می دهد که در ادامه تشریح می گردد.

بهترین آنفالویاب تردز کدام است؟

در حال حاضر هیچ آنفالویابی برای تردز وجود ندارد. چراکه تنها کمتر از ده روز از پیدایش شبکه اجتماعی تردز گذشته است. خاطر نشان می گردد در صورتی که این برنامه ارائه گردد فالوده این برنامه را ارائه خواهد داد و شما به راحتی می توانید آنفالویاب تردز را از سایت فالوده دانلود نمایید .

images_1689928015_64ba414fca135.png

البته شکی نیست که انفالویاب تردز به سرعت ارائه خواهد گردید چرا که تردز در  نسخه های iOS  ، اندروید و تحت وب ارائه گردیده است و این امر امکانات زیادی را در اختیار برنامه نویسان به منظور ارائه خدمات در بستر تردز ایجاد می نماید.

چگونه افراد را در تردز آنفالو کنیم؟

برای انفالو کردن به صورت دستی لازم است شما وارد پروفایل کاربری خود شوید و بر روی فالووینگ های خود کلیک کنید.

پس از این کار لیست تمامی افرادی که فالو نموده اید به شما نمایش داده می شود. برای آنفالو کردن فرد مورد نظر کافیست تنها بر روی انفالو در مقابل شخصی که میخاهید ان را انفالو نمایید کلیک نمایید و به آسانی فرد را از جمع فالوورهای خود حذف نمایید.

چرا می بایست از برنامه انفالویاب تردز استفاده نمود؟

دلایل زیادی برای استفاده از اپلیکشن آنفالویاب تردز وجود دارد. در ذیل برخی از مهم ترین این دلایل ارائه می گردد.

آنفالو کردن تعداد زیادی از افراد

زمانی که شما بخواهید به یکباره افراد زیادی را انفالو نمایید انجام دستی این امر بسیار زمان بر خواهد بود. لذا چاره ای ندارید که از برنامه های طراحی شده برای این امر استفاده نمایید. اینجاست که انفالویاب به کمک شما می آید.

شناسایی سریع افرادی که شما را انفالو نموده اند

یکی دیگر از دلایل استفاده از برنامه انفالویاب تردز شناسایی سریع افرادی است که شما را انفالو نموده اند. یکی از روشهای جذب فالوور در تردز فالو و فالوبک می باشد. افراد زیادی در تردز وجود دارد که در ازای اینکه شما او را فالو کنید وی شما را فالو می کند ولی در برخی از مواقع مشاهده گردیده است برخی از افراد سود جو از شما تقاضای فالو و فالوبک می نمایند ولی بعد از چند ساعت روز یا هفته به صورت غیراخلاقی اقدام به انفالو نمودن شما می کنند. در اینجاست که انفالویاب ها بسیار موثر هستند.

خرید فالوور تردز

یکی از امکاناتی که برخی از انفالویاب های تردز در اختیار شما قرار می دهند امکان خرید فالوور تردز می باشد. لذا این امکان به شما داده می شود در صورتی که تمایل دارید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید این امکان به سادگی و هنگام شناسایی افرادی که شما را انفالو کرده اند برای شما فراهم گردیده است. البته خاطرنشان میگردد که خرید فالوور بدون ریزش و با گارانتی بسیار در ماندگاری فالوور های شما اثر گذار است. البته همچنان شما با مانیتور کردن فالووینگ و فالوور های خود باید از فالو کردن حساب های غیر فعال امتناع کنید.

همچنین این امکان وجود دارد که شما بتوانید علاوه بر فالوور ، اقدام به خرید لایک تردز ، ویو ، کامنت ، ری شیر و سایر خدمات تردز نیز بنمایید.

مشاهده لیستی از فالوورهای جدید خود

آنفالویاب تردز به شما کمک می کند به بتوانید لیستی از تمام فالوورهای جدید خود بدست آورید. این امر به شما کمک می کند که به راحتی قادر باشید روند رشد خود را زیر نظر بگیرید.

تشخیص فالوورهای غیرفعال

همواره در شبکه های اجتماعی افرادی هستند که تنها شما را فالو می نمایند ولی هیچ فعالیتی ندارند. این امر در بلندمدت سبب می گردد شبکه اجتماعی برای فعالیت های شما ارزش کمتری را قایل شود و این استنباط برای آن ایجاد می شود که مطالب شما جذاب نیستند و از کیفیت لازم برخوردار نمی باشند. لذا بسیار مهم است که شما قادر باشید که فالوورهای غیرفعال خود را تشخیص دهید.

شناسایی فالوورهای فعال

ابزار دیگری که انفالویاب ها در اختیار شما قرار می دهند تشخیص فالوورهای فعال می باشد. دانستن فالووهای فعال برای شما بسیار مهم می باشد چراکه زمانی که تردز مشاهده کند ترد های شما مورد توجه فالووهای شما قرار گرفته است خود بستری فراهم می نماید که سایرین نیز در آن مشارکت داشته باشند. بدیهی است زمانی که افراد بیشتری درگیر محتواهای تولیدی شما گردند اعتبار و میزان فالوور واقعی شما نیز افزایش خواهد یافت.

رایگان بودن

مزیت دیگری که افراد را به استفاده از آنفالویاب ها از جمله انفالویاب تردز تشویق می کند رایگان بودن این اپلیکیشن ها می باشد. افراد می توانند انبوهی از امکانات و مزایا را به صورت رایگان دریافت نمایند. چه چیزی بهتر از این می باشد؟

آیا آنفالویاب تردز ایمن می باشد؟

با توجه به اینکه تا کنون برنامه ای برای آنفالویاب تردز منتشر نشده است ارزیابی ایمن یا ایمن نبودن ان ممکن نیست ولی این اطمینان را می توان به شما داد در صورتی که انفالویاب تردز در سایت فالوده ارائه گردد بررسی های ایمنی بر روی ان صورت پذیرفته و قابل اعتماد می باشد. همانطور که تیم فالوده بعد از محبوبیت کلاب هاوس اقدام به طراحی و توسعه آنفالویاب کلاب هاوس تمود که این موضوع بسیار به فعالین در داخل کلاب هاوس کمک کرد.

خاطر نشان می گردد درصورت عدم ایمنی قطعا اطلاع رسانی لازم توسط سایت فالوده ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید