آیا ترک خودارضایی واقعا ممکنه؟!

برای من، ترک خودارضایی بزرگترین چالش زندگی ام بود. این مقاله را بخوانید و متوجه منظور من خواهید شد. امیدوارم با نوشتن این مقاله، بسیاری از افراد بتوانند با موفقیت خودارضایی را ترک کنند و لذت فوق العاده ای را که در دو سالی که از شروع ممنوعیت خودارضایی داشتم، تجربه کنند.

چرا خودارضایی را متوقف کردم؟

دلیل اینکه می‌فهمم چرا نباید خودارضایی کنم این است که وحشتناک‌ترین اثراتی را که می‌تواند بر ذهن و قلبم بگذارد دیده‌ام. من یک مسلمان هستم و احتمالاً شما می خواهید تا حد امکان معصومانه زندگی کنید، بنابراین باید دست از خودارضایی و خودارضایی بردارید. زیرا این گناه باعث احساس شرم، استرس، اضطراب و افسردگی می شود.

خودارضایی ممنوع

اگر خودارضایی گناه است، جای تعجب نیست که هر بار که این کار را انجام می دهم، احساس بسیار ناراحت کننده و وحشتناکی را تجربه می کنم. بنابراین هر بار که این کار را انجام می‌دادم، احساس می‌کردم که از خدای متعال بیشتر و بیشتر دور می‌شوم. از این رو تصمیم گرفتم و متعهد شدم که برای دوری از این گناه تا جایی که می توانم در این زمینه فکر و مطالعه کنم. .

تاثیرات خودارضایی بر من

شما احتمالاً حداقل مواردی را تجربه کرده اید. اگر نه، دلیلی برای خواندن این مقاله وجود ندارد. فکر می کنم شما در خودارضایی خیلی بد هستید، درست مثل من. نگران نباش، همانطور که من توانستم از این اعتیاد خلاص شوم، شما هم همینطور.

به طور کلی، خودارضایی به من اجازه داده است:

بعد از انجام این کار احساس شرمندگی و گناه می کنم.
باشد که یاد خدا در دلم کمرنگ شود و شوق دعا و نیایش از بین برود.
استرس و اضطراب در زندگی من بیشتر شد.
من هیچ تمایلی به انجام کار دیگری در زندگی ندارم.
به افسردگی عمیقی افتادم.
من از انزال زودرس رنج می بردم.
و…

در واقع از روز اولی که به خودارضایی معتاد شدم هرگز فکر نمی کردم که سالیان سال ادامه دهم و میزان اعتیاد به خودارضایی نسبت به ماه قبل بیشتر است! فکر می کردم ترک کردن کار آسانی است. با این حال، حدود یک سال پس از شروع کار، من کاملا ناموفق بودم.

سوالات متداول

در اینجا به برخی از سوالات متداول پاسخ داده شده است. امیدوارم پاسخ من مفید بوده باشد و از نظر ترک خودارضایی عملکرد بهتری داشته باشید. همچنین اگر تجربه ای در مورد خودارضایی دارید خوشحال می شوم در قسمت نظرات بنویسید.

چرا نمی توانم خودارضایی را متوقف کنم؟

اگر احساس می کنید نمی توانید خودارضایی را متوقف کنید، به یاد داشته باشید که قدرت اراده انسان چقدر قوی است و به یاد داشته باشید که خداوند از شما حمایت کرده و خواهد کرد. در واقع اگر توانایی های خود را نادیده بگیرید و تسلیم شوید، مرتکب گناه شده اید. به این دلیل است که شما از تمام توانایی های خدادادی خود استفاده نکرده اید. اگر فکر می کنید نمی توانید خودارضایی را متوقف کنید، نگران آنچه فکر می کنید نباشید، فقط فرآیند توقف خودارضایی را شروع کنید.

آیا اگر خودارضایی را متوقف کنم عوارض جانبی از بین می رود؟=

این قطعا درست است. زیرا طبق تحقیقاتی که انجام داده ام بدن انسان ما بسیار قدرتمند است و می تواند خود را از هر بیماری و مشکلی درمان کند. همچنین 90 تا 99 درصد از عوارض خودارضایی روانی است، بنابراین پس از قطع خودارضایی قطعا بهتر خواهید شد. ناپدید می شوند. البته مشکلی که دارید ناشی از خودارضایی نیست، بنابراین باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. به عنوان مثال، اگر مشکلات قلبی، کمردرد یا حتی جوش های زیادی روی صورت خود دارید، باز هم باید به پزشک مراجعه کنید. تصور نکنید که همه مشکلات جسمی ناشی از خودارضایی است.

چرا منابع خارجی می گویند خودارضایی اشکالی ندارد؟

متاسفانه منابع غربی برای ما ایرانیان مسلمان بی فایده است. زیرا منابع غربی به دلیل فرهنگی که با خود آورده اند، در حال آزمایش افرادی هستند که از خودارضایی احساس بدی ندارند. اما ما مسلمانان می دانیم که خودارضایی در جامعه حرام، گناه و ننگ است. به همین دلیل، احساس گناه و شرمی که پس از انجام آن احساس می کنیم، مشکلات روحی و روانی بسیاری ایجاد می کند. اگرچه فلسفه زندگی ما با فلسفه غرب متفاوت است، اما جالب است بدانید که منابعی در غرب وجود دارد که از عوارض خودارضایی صحبت می کند. به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که خودارضایی به حافظه و یادگیری آسیب می رساند، که دلیل مهمی برای توقف خودارضایی است.

آیا افرادی که بیش از 10 سال است خودارضایی می کنند می توانند ترک کنند؟

که قطعا درست است. متأسفانه من این مقاله را به صورت ناشناس نوشتم، بنابراین نمی توانم همه جزئیات را ارائه دهم. اما بدانید که من از کودکی در این امر مقصر بودم و بیش از ده سال است که گناهکار بودم و این ده سال چیزی جز رنج و اندوه نبود. پس از مدتی این کار را سرگرم نکنید. بلکه روح و ذهن شما را در بر می گیرد و دیدگاه شما را نسبت به زندگی لکه دار و آلوده می کند. خدا را شکر که در این مسیر به من کمک کرد از 2 تا 3 بار خودارضایی در روز تا تبدیل شدن به فردی که بیش از 20 سال است که اینطور زندگی می کند. دو سال بود که هیچ جرمی مرتکب نشده بود و هیچ رابطه ای نداشت.

چگونه می توانم اشتراک فیلم های پورنو را لغو کنم؟

توقف تماشای فیلم های پورن یا تماشای هر چیزی در سن بالای 18 سال درست مانند ترک خودارضایی است. شما می توانید با استفاده از همان اصولی که برای توقف خودارضایی استفاده می کنید، تماشای این فیلم ها را متوقف کنید. اگر به چنین فیلمی معتاد هستید، اولین قدم آن را برای توقف تماشای آن در اولویت قرار دهید. از آنجایی که من از عوارض دیدن این فیلم ها رنج زیادی کشیده ام، بنابراین می دانم زنان چقدر می توانند دردناک و مضر باشند. پس هر چه زودتر به ترک آن فکر کنید.

برای خواندن ادامه مطلب درباره ترک خودارضایی تضمینی کافیست به لینک زیر مراجعه کنید:

https://virgool.io/@farzadi/quit-masturbation-ccnaimxudyfr

دیدگاهتان را بنویسید