ممکن است ناتوانی در ویرایش توییت کار بزرگی به نظر نرسد، اما اینطور است. اگر تا به حال از توییتر استفاده کرده باشید، دقیقاً منظور من را می دانید.

و حتی اگر تا به حال از توییتر استفاده نکرده اید، اجازه دهید این را به شما یادآوری کنم:


covfefe: اشتباه تایپی که در سراسر جهان شنیده می شود

اما اکنون روزهای هرج و مرج رسانه ای ناشی از اشتباهات تایپی با اضافه شدن مورد انتظارترین ویژگی توییتر به پایان رسیده است: ویرایش توییت! خب یه جورایی

فهرست مطالب
آیا می توانید یک توییت را ویرایش کنید؟

چگونه یک توییت را ویرایش کنیم

تاریخچه ویرایش توییت

جایزه: برنامه 30 روزه رایگان را برای افزایش سریع دنبال کنندگان توییتر خود دانلود کنید. یک کتاب کار روزانه که به شما کمک می کند یک روال بازاریابی توییتر ایجاد کنید و رشد خود را دنبال کنید، بنابراین می توانید نتایج واقعی را پس از یک ماه به رئیس خود نشان دهید.

آیا می توانید یک توییت را ویرایش کنید؟

بله، از 3 اکتبر 2022، کاربران توییتر آبی در کانادا، استرالیا و نیوزلند می‌توانند توییت‌ها را ظرف 30 دقیقه از زمان ارسال پست ویرایش کنند.. توییت ها حداکثر تا 5 بار قابل ویرایش هستند. دسترسی ایالات متحده به زودی در دسترس است.

توییتر اعلام کرد که آزمایش ویژگی ویرایش به خوبی انجام شده است، بنابراین آنها در حال پیشروی با عرضه گسترده تر هستند.

چگونه یک توییت را ویرایش کنیم

مرحله 1 – توییت خود را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید 3 نقطه (…) برای باز کردن منوی “بیشتر”


مرحله 1 توییت را ویرایش کنید

مرحله 2 – روی آن ضربه بزنید ویرایش توییت گزینه.


مرحله 2 توییت را ویرایش کنید

مرحله 3 – ویرایش های خود را انجام دهید و سپس ضربه بزنید به روز رسانی.


مرحله 3 توییت را ویرایش کنید

خودشه! اما محدودیت هایی وجود دارد که باید در نظر داشت:

  • توییت‌ها فقط با 30 دقیقه از زمان ارسال قابل ویرایش هستند
  • توییت ها فقط تا 5 بار قابل ویرایش هستند
  • ویرایش توییت محدود به مشترکین آبی توییتر در مناطق خاصی است (در حال حاضر)

تاریخچه ویرایش توییت

فقط به این دلیل که یک توییت را ویرایش کرده اید، به این معنی نیست که اشتباهات، اشتباهات تایپی یا شوخی های بد شما برای همیشه از بین رفته اند.

توییتر اکنون هر توییتی را که ویرایش شده است با نماد ویرایش برچسب گذاری می کند که نشان می دهد آخرین ویرایش چه زمانی انجام شده است.

نماد فایل

جایزه: برنامه 30 روزه رایگان را برای افزایش سریع دنبال کنندگان توییتر خود دانلود کنید. یک کتاب کار روزانه که به شما کمک می کند یک روال بازاریابی توییتر ایجاد کنید و رشد خود را دنبال کنید، بنابراین می توانید نتایج واقعی را پس از یک ماه به رئیس خود نشان دهید.

همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!

با کلیک بر روی آن، تاریخچه ای از نسخه های قبلی توییت نمایش داده می شود، بنابراین همه می توانند ببینند چه چیزی و چه زمانی تغییر کرده است.

از جنبه فنی تر، توییتر تأیید کرده است که API توییتر ابرداده های توییت ها را در دسترس قرار می دهد تا توسعه دهندگان بتوانند به اطلاعات تاریخچه ویرایش و به روز رسانی دسترسی داشته باشند.

توییتر اعلام کرده است که ویژگی Edit Tweet به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران امکان می‌دهد اشتباهات تایپی را برطرف کنند، هشتگ‌های فراموش‌شده را شامل شوند و فایل‌های رسانه‌ای از دست رفته را اضافه کنند.

محدودیت‌های ویرایش‌ها و تاریخچه نسخه قابل نمایش برای کاهش نگرانی‌ها در مورد شفافیت در بستری طراحی شده‌اند که توسط سازمان‌های خبری و سیاستمداران بزرگ برای اعلام اعلان‌های اصلی استفاده می‌شود.

علیرغم صداهای بلند بسیاری که برای ویژگی ویرایش التماس می کنند، توییتر در آزمایش و برنامه عرضه خود بسیار محافظه کار است، احتمالاً در پاسخ به نگرانی های فوق.

با فرض اینکه همه چیز برای کاربران آبی توییتر خوب پیش می رود، انتظار داشته باشید که قابلیت ویرایش توییت در آینده نزدیک برای همه کاربران توییتر منتشر شود.

توییت های خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در وقت خود صرفه جویی کنید! از یک داشبورد می توانید رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، فالوورهای خود را افزایش دهید، توییت ها را برنامه ریزی کنید و عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

آزمایشی رایگان 30 روزه (بدون خطر!)

دیدگاهتان را بنویسید