استخدام ادمین اینستاگرام این روزها یکی از مهمترین نیازهای بسیاری از کسب و کارها، مخصوصا شرکت های بزرگ به شمار می رود. به عبارت دیگر وابستگی کسب و کارهای امروز به فضای مجازی، مخصوصا شبکه های اجتماعی سبب شده است بسیاری از افراد و موسسات به دنبال استخدام ادمین برای پیج اینستاگرام خود باشند. از آنجایی که این حرفه کاملاً نوظهور است، بسیاری از افراد هنوز با شرح وظایف و شرایط استخدام ادمین آشنا نیستند.

همانطور که عنوان شد ادمین اینستاگرام همین چند سال اخیر به عنوان یک شغل پرکاربرد به لیست مشاغل استخدامی افزوده شده است و هنوز آنچنان که باید در بین مردم جا افتاده نیست. از این رو نمیتوان وظایف و مهارت مورد نیاز برای یک ادمین را در حالت رسمی تعریف کرد.

 

استخدام ادمین اینستاگرام + وظایف و تعرفه استخدام ادمین

 

در دنیای امروز تقریباً تمامی شرکت ها و موسسات در فضای مجازی نیز حضوری پررنگ و فعال دارند. با توجه به ویژگی و قابلیت‌ های منحصر به فرد اینستاگرام، به جرأت می توان گفت که یکی از بهترین و کاربردی ترین شبکه های اجتماعی برای شرکت ها و موسسات مختلف جهت ارتباط با مخاطبان هدف به شمار می‌ رود.

به همین دلیل همواره استخدام ادمین اینستاگرام تقریبا برای تمامی کسب و کارهایی که در این فضا نیز فعال هستند، یک ضرورت مهم به شمار می رود. زیرا ادمین شبکه اجتماعی اینستاگرام به کسب و کارها و مشاغل مختلف کمک می ‌کند برای کالا و خدمات خود در این شبکه به صورت هدفمند بازاریابی کنند.

 

اهمیت استخدام ادمین اینستاگرام چیست؟

 

اهمیت استخدام ادمین اینستاگرام چیست؟

 

تبلیغات و بازاریابی نقش بسیار مهمی در تمامی کسب و کارهای مختلف دارد‌. به عبارت دیگر هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات و بازاریابی مخصوصاً در دنیای امروز نمی تواند آنچنان که انتظار دارد، به هدف خود برسد. زیرا در دنیای امروز بین تمامی کسب و کارها رقابت فشرده ای وجود دارد و مسلما پیروز میدان کسی است که از تمامی امکانات موجود بهره لازم را جهت کسب جایگاه قابل قبولی برای خود به کار بگیرد.

در حال حاضر شرایط تبلیغات و بازاریابی در مقایسه با گذشته تغییرات بسیاری کرده است .در واقع شیوه های فیزیکی و سنتی بازاریابی تقریبا در حال منسوخ شدن هستند و کسانی که هنوز هم تمرکز و انرژی خود را صرف شیوه های سنتی تبلیغات و بازاریابی می کنند، هرگز توان رقابتی قابل قبولی برای رقابت با رقبای خود نخواهند داشت. امروزه به روز بودن و استفاده از امکانات و ظرفیت های به روز برای برخورداری از جایگاه ایده آل و مهمتر از همه یک بازار فروش مطلوب مهمترین پیش نیاز به شمار می رود.

در حال حاضر استفاده از فضای مجازی و همچنین امکانات موجود در شبکه های اجتماعی بهترین راهکار موجود برای تبلیغات و بازاریابی است، به عبارت دیگر بسیاری از کسب و کارها برای رشد و توسعه و همچنین داشتن توان رقابتی با رقبای خود مجبور هستند به سمت شبکه ‌های اجتماعی بروند و از قابلیت ها و امکاناتی که این شبکه ها دارند، برای درآمدزایی خود بهره لازم را ببرند.

اینستاگرام یکی از بهترین گزینه ها در بین تمامی شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و بازاریابی به شمار می‌ رود که می توانید برای بهره‌ گیری از قابلیت‌ های آن به فکر سرمایه ‌گذاری در تبلیغات اینستاگرام باشید. منتهی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و سرمایه و همچنین بالا بردن توان رقابتی خود، باید به صورت حرفه ای و هدفمند در این فضا فعالیت کنید. یکی از بهترین راهکارهای موجود برای کسب موفقیت مورد انتظار در این شبکه استخدام ادمین اینستاگرام است.

 

ادمین اینستاگرام کیست؟

 

ادمین اینستاگرام کیست؟

 

ادمین اینستاگرام کسی است که به طور کامل با بستر این شبکه اجتماعی آشنا بوده و به راحتی می‌ تواند پیج کاری شما در این فضا را مدیریت کند. بنابراین اگر جزو کسانی هستید که می دانید بدون حضور پررنگ و فعال در شبکه های اجتماعی نمی توانید به کسب و کار خود رونق ببخشید، توصیه می کنیم از تجربیات یک ادمین اینستاگرام با تجربه و حرفه ای بهره بگیرید. فراموش نکنید که ادمین اینستاگرام حرفه ‌ای به شما کمک می کند، سریع ترین و موثرترین راه را برای دست یابی به یک بازار فروش خوب انتخاب کنید.

فراموش نکنید، کسانی که خود را در شبکه های اجتماعی معرفی نمی کنند و به دنبال کسب جایگاه قابل قبولی جهت معرفی خود به مخاطبان این شبکه ها نیستند، نمی توانند در حوزه کاری حضوری هدفمند و پویا داشته باشند. البته ناگفته نماند که شبکه‌ های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام همان اندازه که می توانند کسب و کار شما را سودآور و پر بازده کنند، در صورت عدم شناخت فضای کاربری آنها به همان اندازه نیز برای تبلیغات و بازاریابی حوصله بر خواهند بود.

زیرا تا زمانی که با قابلیت‌ ها، امکانات و همچنین نحوه بهره گیری از این فضا آشنا نباشید، آنچنان که انتظار دارید، به درآمد و سود نخواهید رسید. اما حضور ادمین شرایط را متفاوت کرده و به شما کمک می کند از قابلیت های شبکه های اجتماعی بهترین استفاده را برای افزایش توان رقابتی خود ببرید.

 

ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

 

ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

 

همانطور که گفتیم این روزها استخدام ادمین اینستاگرام برای بسیاری از کسب و کارها اهمیت زیادی دارد و در حال حاضر این حرفه جزو مواردی است که از آمار استخدام بالایی برخوردار می باشد. اگر جزو افرادی هستید که با ادمین اینستاگرام و شرح وظایف آن آشنا نیستید، بهتر است بدانید که ادمین اینستاگرام کسی است که تمامی توانایی های لازم برای مدیریت یک پیج اینستاگرام را دارد.

مهارت های لازم برای مدیریت پیج اینستاگرام شامل موارد مختلفی است و ادمین باید بر تمام آنها مسلط باشد. به عنوان مثال یک ادمین حرفه ای باید بتواند برای انتشار پست ها بهترین ساعت را انتخاب کند یا به عبارت دیگر زمان مناسب هر پست را به درستی تشخیص داده و آن را به موقع در پیج قرار دهد‌.

 

بهترین-زمان-انتشار-پست-در-اینستاگرام-چه-ساعتی-است؟

 

همچنین بهتر است ادمین در حوزه گرافیک نیز مهارت داشته باشد تا بتواند محتوای جذاب و با کیفیتی را برای قرار دادن در پیج تولید کند. البته در برخی از موارد صاحبان مشاغل ترجیح می دهند فعالیت های گرافیکی پیج خود را به گرافیک های حرفه ای واگذار کنند که در چنین شرایطی ادمین باید با واحد گرافیک به صورت مستمر در ارتباط باشد. به طور کلی شرح وظایف یک ادمین حرفه ای و با تجربه شامل موارد زیر است:

  • برگزاری کمپین های تبلیغاتی در پیج شما
  • تعیین کردن تم کلی پیج
  • تعیین استراتژی بلند مدت و کوتاه مدت برای پیج شما
  • تعیین قاب مناسب و جذاب برای پست های مختلف
  • ارائه پاسخ به موقع به کامنت های فالوورها شما
  • ادمین باید متناسب با نیاز شما روزانه تعدادی پست انتشار دهد
  • ایجاد محتوا های مرتبط با کسب و کار شما و همچنین ایده پردازی برای تولید محتوای جذاب و منحصر به فرد جهت انتشار در پیج شما
  • برند سازی کسب و کار شما در این فضا
  • ارائه پیشنهادها و روش‌ های مناسب بازاریابی و تبلیغات در بستر اینستاگرام
  • داشتن همکاری مستمر با بخش‌ های مختلف تولید محتوا جهت ثبات برند شما در اینستاگرام و همچنین همکاری مستمر با خدمات مرتبط با بازاریابی
  • به کارگیری و توجه به اصول سئو در فرایند تولید محتوای ویدیویی، تصویری و متنی
  • تهیه جداول زمانی تولید محتوا و همچنین پایبندی به برنامه ‌ریزی صورت گرفته

    استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

  • نوشتن کپشن های جذاب به منظور جلب نظر مخاطبان هدف و همچنین تبدیل مشتریان احتمالی به بالقوه
  • تحقیق و جستجو در رابطه با فعالیت‌ های دیگر رقبا در این فضا
  • داشتن مهارت و تسلط کامل برای تولید و انتشار انواع محتوا های تبلیغاتی و آموزشی
  • شناخت ربات تلگرام و ربات اینستاگرام و قابلیت ‌های این ابزار برای جذب ممبر و بازدیدکننده پیج
  • پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت هایی که در زیر پست ها درج می شود.

 

محدودیت های ادمین اینستاگرام

 

محدودیت های ادمین اینستاگرام

 

همانطور که در مطالب قبلی نیز به این نکته مهم اشاره کردیم، در حال حاضر اینستاگرام یکی از بهترین، پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی به شمار می رود و ظرفیت بسیار بالایی برای رونق کسب و کارهای مختلف دارد. عوامل فوق سبب شده‌ اند که بسیاری از کسب و کارها در این اپلیکیشن حضوری فعال و پر رنگ داشته باشند و همچنین برای تثبیت جایگاه خود نیز همواره تلاش کنند.

افراد فرصت‌ طلب همواره در هر شرایطی تلاش می‌ کنند که از امکانات موجود به نفع خود استفاده ببرند. بنابراین آنها از شرایط و موقعیت کنونی اینستاگرام غافل نبوده و همواره به دنبال راهکارها و میان برهای هستند که بتوانند از این شرایط بهره برده و منافعی را به دست آورند.

به عنوان مثال برخی از این افراد با طراحی و ساخت ربات های اینستاگرام همواره در تلاش هستند که از این طریق در اینستاگرام به حقوق دیگران تجاوز کرده و یا قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارند.

از طرف دیگر توسعه دهندگان اینستاگرام نیز برای ایجاد بستری امن جهت فعالیت کاربران خود همواره انجام هرگونه اقدام غیر طبیعی و نامعقول را محدود کرده و همچنین برای کسانی که به دنبال سوء استفاده از این فضا هستند محدودیت ‌هایی را در نظر گرفته است. به این ترتیب اینستاگرام برای نظم بخشیدن به این فضا و جلوگیری از بروز رفتارهای نامعقول یک سری محدودیت هایی را برای کاربران خود اعمال کرده است.

پس یکی از پیش نیازهای مهم برای فعالیت در اینستاگرام و همچنین ادمینی اینستاگرام داشتن شناخت کافی در رابطه با محدودیت های تعریف شده برای فعالیت در این اپلیکیشن است. به عبارت دیگر شما به عنوان یک کاربر حرفه‌ ای اینستاگرام و جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی همواره باید با محدودیت ‌های تعریف شده برای اینستاگرام آشنا باشید. به طور کلی محدودیت های اینستاگرام شامل موارد زیر هستند.

  • محدودیت در ساخت پیج

ادمین اینستاگرام برای ساخت پیج از ساخت بیش از حد استاندارد پیج در اینستاگرام خودداری کند.

  • محدودیت در بارگذاری استوری

بارگذاری استوری در اینستاگرام نیز قاعده و شرایط خاص خود را دارد و ادمین حرفه ‌ای باید با محدودیت ‌های موجود در این زمینه نیز آشنا باشد.

  • محدودیت در ایجاد هشتگ

یکی دیگر از محدودیت‌ های موجود برای ادمین اینستاگرام، خودداری از ایجاد هشتگ های زیاد و همچنین غیر عادی است.

 

بهترین هشتگ های ترند فارسی

 

  • محدودیت در ایجاد تگ

تگ کردن های غیر طبیعی و زیاد نیز یکی دیگر از محدودیت های تعریف شده برای ادمین اینستاگرام به شمار می رود.

  • محدودیت در دایرکت

برای دایرکت نیز یک سری محدودیت‌ هایی وجود دارد که ادمین ها باید با آنها نیز آشنا باشند.

  • محدودیت در فالو و آنفالو کردن

فالو کردن و آنفالو کردن کاربران اینستاگرام قاعده خاص خود را دارد و یک ادمین حرفه ای باید محدودیت های موجود در این زمینه را بشناسد و از فالو کردن و آنفالو کردن غیر طبیعی کاربران خودداری کنند.

  • محدودیت در ثبت کامنت

ادمین اینستاگرام در ثبت کامنت بیش از حد نیز محدود است و باید برای ثبت کامنت در چهارچوب های تعریف شده اقدام کند.

 

بهترین فرد برای استخدام ادمین اینستاگرام چیست؟

با توجه به توضیحات ارائه شده در طول مطالب قبلی کمابیش پاسخ این پرسش نیز ارائه شده است. اما جهت تکمیل مطالب، مهم است به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که در حال حاضر خدمات بسیار متنوعی از طریق اینستاگرام قابل ارائه است. از این رو می ‌توان گفت که هدف اصلی تمامی کسب و کارهای مختلف برای استخدام ادمین اینستاگرام مدیریت پیج شان است.

به عبارت دیگر هر فردی متناسب با حوزه فعالیت و میزان بودجه خود به دنبال استخدام فردی مناسب برای این منظور است. اما به طور کلی بهترین شخص برای استخدام ادمین کسی است که در این حوزه به اندازه کافی ماهر بوده و همچنین با فضای کاربری اینستاگرام نیز آشنا باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که به شما کمک می ‌کند بهترین فرد را برای مدیریت پیج اینستاگرام تان انتخاب کنید، این است که در ابتدا یک برنامه کاری مناسب و همچنین متناسب با نیازهای خود را تهیه کنید. سپس آن برنامه را در اختیار فردی که می خواهید او را به عنوان ادمین پیج تان استخدام کنید قرار دهید.

در این صورت فرد مذکور قابلیت‌ ها و توانایی ‌های خود را با نیازهای شما مقایسه می کند و در صورتی که تشخیص دهد می ‌تواند از سطح توقعات خواسته های شما برآید، وظیفه محوله را قبول می ‌کند. به این ترتیب با توجه به راهکار ارائه شده شما می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین و مناسب ترین ادمین را برای مدیریت پیج خود را استخدام کنید.

ناگفته نماند که در حال حاضر برخی از شرکت های با تجربه نیز در حوزه ارائه خدمات ادمینی به صورت حرفه ای فعالیت می کنند و همچنین تیم‌های بسیار با تجربه و کار کشته ای را در اختیار دارند. از این رو بسیاری از شرکت های بزرگ ترجیح می‌ دهند مدیریت پیج های اینستاگرام خود را به آنها بسپارند.

 

استخدام ادمین اینستاگرام برای چه کسانی لازم است؟

همانطور که عنوان می کردیم در حال حاضر اینستاگرام بستر بسیار مناسبی برای عرضه خدمات و همچنین فروش محصولات به صورت انبوه دارد. به همین دلیل فرصت بسیار ایده آلی برای گسترش و توسعه بسیاری از کسب و کارها به شمار می رود. اما شما تنها در صورتی می توانید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید که با تمامی قابلیت ها و پتانسیل های آن آشنا باشید.

متاسفانه بسیاری از کاربرانی که در حال حاضر در این فضا فعالیت می‌ کنند به دلیل عدم شناخت کافی از اینستاگرام و پتانسیل های آن آنچنان که باید نمی توانند از آن بهره ببرند. از طرف دیگر این شبکه روز به روز در حال پیشرفت است و همچنین هر روز قابلیت ها و امکانات جدیدی به آن اضافه می ‌شود. این در حالی است که بسیاری از افراد از این قابلیت ها و امکانات و همچنین کاربرد آنها بی خبر هستند.

به همین دلیل به جرأت می ‌توان گفت که تمامی کسب و کارهایی که می خواهند در اینستاگرام فعالیتی تاثیر پذیر داشته باشند و همواره به فکر افزایش سود و رونق کسب و کار خود هستند، نیاز به استخدام ادمین اینستاگرام دارند. همچنین کسانی که در این فضا دارای پیج بیزینسی هستند، نیز باید به فکر استخدام ادمین اینستاگرام باشند و مدیریت پیج را به ادمین های حرفه‌ ای بسپارید.

ناگفته نماند که ادمینی پیج نیاز به حوصله و زمان کافی دارد. بنابراین اگر شما به اندازه کافی برای این منظور زمان و انرژی نگذارید، مسلما نتیجه ای را که به دنبالش هستید، کسب نخواهد کرد. در چنین شرایطی نیز استخدام ادمین اینستاگرام یک ضرورت به شمار می ‌رود. به عبارت دیگر کسانی که وقت و همچنین انرژی لازم برای مدیریت پیج اینستاگرام خود ندارند، برای مدیریت پیج حتماً باید ادمین استخدام کنند.

 

چند نکته مهم برای استخدام ادمین اینستاگرام

برای آن که نتایج مورد انتظار شما از استخدام ادمین پیج حاصل شود، همواره باید در حین استخدام یک سری نکات را در نظر بگیرید. بنابراین باید قبل از آنکه به سراغ استخدام ادمین بروید، نکات مهم حاکم بر این زمینه را بشناسید و سپس با در نظر گرفتن آنها برای انجام این اقدام وارد عمل شوید. به طور کلی مهمترین نکات برای استخدام ادمین اینستاگرام شامل موارد زیر است.

  • تعهد و نظم کاری

یکی از مهمترین ویژگی ‌های ادمین خوب و قابل اعتماد، داشتن تعهد و نظم کاری است. زیرا شخصی که در کار خود بی نظم بوده و نمی تواند کارها را به موقع انجام دهد، مسلما نمی تواند برای پیج شما یک ادمین مناسب و مثمر ثمری باشد‌. عدم تعهد و بی نظمی ادمین در انجام وظایف محوله به او مشکلات مختلفی را برای شما به همراه خواهد داشت و به نوعی نظم و برنامه های کاری شما را نیز به هم خواهد ریخت. از طرف دیگر پیج هایی که برنامه مشخصی ندارند، نیز نمی‌ توانند آنچنان که باید رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 

بهترین زمان انتشار پست و استوری در اینستاگرام

 

  • توجه به تخصص و مهارت ادمین

یکی دیگر از نکات مهمی که لازم است برای استخدام ادمین اینستاگرام به آن توجه کنید، توجه به میزان تخصص و مهارت او در این حرفه است. برخلاف تصور بسیاری از افراد، ادمین پیج یک حرفه بسیار تخصصی به شمار می رود و کسی که مدیریت پیج اینستاگرام را قبول می کند، باید به طور کامل با این برنامه آشنا باشد و همچنین تخصص و مهارت های خود را به روز کند.

همانطور که عنوان شد اینستاگرام برنامه‌ ای است که مدام در حال پیشرفت بوده و هر روز قابلیت‌ های جدیدی برای آن تعریف می شود. به طور کلی ادمین حرفه‌ ای باید تخصص لازم برای طراحی بصیری گرافیکی، طراحی استوری و پست ها، تسلط کامل بر الگوریتم های اینستاگرام تسلط کامل بر استراتژی های اینستاگرام و غیره داشته باشد.

 

توجه به تخصص و مهارت ادمین

 

  • استخدام ادمین حضوری

در حال حاضر افراد زیادی هستند که به صورت غیر حضوری نیز در این حرفه فعالیت می ‌کنند. اما اگر شما می خواهید برای پیج خود برنامه کاری منظم و مستمری داشته باشید، توصیه می ‌کنیم که حتی المقدور سعی کنید ادمین مورد نظر خود را به صورت حضوری استخدام کنید.

زیرا استخدام غیر حضوری با مشکلاتی به همراه است. البته ناگفته نماند که استخدام ادمین غیر حضوری به نوعی هزینه های شما را کم می‌ کند. اما در صورتی که شما نیز چنین تمایلی دارید، بهتر است در حین استخدام به دنبال فردی باشید که در فعالیت غیر حضوری نیز به اندازه کافی نظم و تعهد و کاری دارد.

  • فردی را استخدام کنید که سابقه کاری مناسبی دارد

دیگر نکته مهم برای استخدام ادمین اینستاگرام سابقه و تجربه کاری است. داشتن تجربه و سابقه درخشان نه فقط برای ادمین اینستاگرام بلکه در تمامی کسب و کارها اهمیت بسیار ویژه ای دارد. معمولاً کسانی که در این حوزه به اندازه کافی تجربه دارند، تمرکز و تسلط بیشتری می توانند روی کار خود داشته باشند.

  • فردی را انتخاب کنید که در حوزه تبلیغات نیز مهارت دارد

یکی از مهمترین چالش‌ های بسیاری از صاحبان اینستاگرام تبلیغات پیج است. همواره این سوال برای بسیاری به وجود می ‌آید که آیا ادمین وظیفه تبلیغات را نیز برعهده دارد یا باید برای تبلیغات شخص دیگری را استخدام کرد؟ این امر کاملاً بستگی به نظر صاحب پیج دارد.

اما اگر شما حتی المقدور سعی کنید برای پیج خود به دنبال شخصی باشید که در حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز به اندازه کافی مهارت و تخصص برای، بهتر است. زیرا در این صورت پیج شما بهتر مدیریت خواهد شد. به این ترتیب می توانید متناسب با نیاز خود یک شخص با تجربه هم در حوزه تبلیغات و هم در حوزه ادمینی سایت را استخدام کنید.

  • شخصی را استخدام کنید که با فرمول پل زدن آشنا باشد

منظور از فرمول پل زدن، تسلط بر راهکارها و روش‌هایی است منجر به برقراری ارتباط بین شما و مخاطبان هدف شود. یکی از مهمترین و مثمر ثمر ترین روش های موجود برای این زمینه، ارائه راهکارهای مناسب برای مشکلات مخاطب است.

به عبارت دیگر زمانی که شما در حوزه فروش محصولاتی خاص فعالیت دارید، باید پیجی را بسازید که در آن پیج علاوه بر عرضه محصول پاسخ مناسبی به مشکلات مرتبط با محصولات خود نیز داشته باشید. در واقع شما باید در کنار عرضه محصول به مشتریان خود راهکارهای انتخاب درست و متناسب با نیاز شان را نیز ارائه دهید.

ادمین پیج باید به خوبی با ویژگی ‌های محصول شما آشنا باشد و همچنین مزایا و فایده آن را نیز بداند، تا بتوانند از این طریق او را متقاعد به خرید از پیج شما کند. به طور کلی فرمول پل زنی دربردارنده مواردی نظیر جلب توجه مخاطب، ایجاد علاقه مندی در او، متقاعد سازی مخاطب برای خرید و دیگر موارد مشابه است.

ادمین شما باید بتواند بر حسب علاقمندی های مخاطبان، درباره محصولات اطلاعات جذاب و تازه ای را در پیج قرار دهد. همچنین در باره مزایا و فواید کالاها نیز باید به طور کامل صحبت کند‌. البته ناگفته نماند که ادمین حتی‌ المقدور باید تلاش کند اطلاعات را کاملاً صحیح در اختیار مخاطبان قرار دهد. به نحوی که مخاطب با مطالعه آنها نسبت به شما اعتماد نشود.

زیرا جلب اعتماد مخاطبان نیز یکی دیگر از مهم‌ ترین پیش نیازها برای منظور به شمار می رود. به عبارت دیگر تا زمانی که مخاطبان نتوانند به شما اعتماد کنند، نمی توانند تصمیم درست و قاطعی برای خرید محصولات بگیرند.

 

تعرفه استخدام ادمین اینستاگرام چقدر است؟

تعرفه تعیین شده برای این منظور به طور کامل بستگی به شرایط دارد. تمامی افرادی که به عنوان ادمین سایت فعالیت می کنند، از تخصص و مهارت یکسانی برخوردار نیستند. از این رو یکی از مهمترین پیش نیاز ها برای تعیین تعرفه مناسب جهت استخدام ادمین اینستاگرام سطح مهارت و تخصص طرف مقابل است.

دومین نکته مهم در تعیین تعرفه استخدام ادمین سایت، سطح انتظارات شماست. به عنوان مثال اگر حجم کاری شما کم باشد و وقت زیادی را از ادمین نمی گیرد. مسلماً تعرفه ای برای این منظور تعیین می ‌شود، نیز کم خواهد بود. اما در صورتی که ادمین برای مدیریت بهینه پیج شما باید وقت و انرژی زیادی را بگذارد، انصاف حکم می کند که متناسب با زحماتی که برای این کار می کشد، دستمزد مناسبی را دریافت کند.

 

برچسب ها : استخدام ادمین اینستاگرام,تبلیغات در اینستاگرام,نمادین

دیدگاهتان را بنویسید