تزریق ژل :

تزریق ژل

یکی از بهترین روش ها برای افزایش بهبود زیبایی صورت تزریق ژل صورت می باشد.که تزریق ژل یک روش غیر جراحی است که از موادی همچون ژل هیدروکسی پاتیت،ژل هیالورونیک و یا ژل رادایس استفاده می شود.

همان طور که می دانید شهر شیرازیک شهر تاریخی است که دارای فزهنگی غنی می باشد.که درشهر شیراز قطعا هستند افرادی که به دنبال روش های زیبایی هستند که تزریق ژل در شیراز یکی از این روش ها می باشد.

دکترراحله نظری

قبل از اینکه بخواهید تزریق ژل انجام دهید.حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.درواقع یک متخصص با بررسی صورت شما شما را راهنمایی می کند وبهترین روش را به شما ارائه می دهد.

یکی از بهترین پزشک ها در زمینه زیبایی ،جوانسازی و فرمدهی صورت دکترراحله نظری می باشد.دکتر نظری متخصص در زمینه زیبایی با انجام روش های غیر جراحی می باشد وبا داشتن تبحر و تجربه در این زمینه مشاوره عالی را به بیماران خود ارائه می دهد.

ایشان برای جوانسازی وفرمدهی صورت شما از روش ها و تکنیک های مدرن استفاده می کنند.که یکی از این روش ها تزریق ژل صورت می باشد.و علاوه برآن خدمات دیگری که ارائه می دهند انجام بوتاکس،کاهش چین وچروک های صورت ،انجام مزوتراپی،ضخامت و حجم دهی به لب ،پر کردن وترمیم خطوط و چروک ها و غیره می باشد که با مراجعه به سایت رسمی ایشان می توانید با دیگر خدمات آشنا شوید.

دکتر نظری با توجه به قدرت تشخیصی که دارند وهمین طور با دنبال کردن اهداف بیمارمی توانند انتظارات شما را بر طرف کنند و زیبایی هر چه تمام تر را برای شما به ارمغان آورند.

بنابراین اگر به دنبال جوانسازی و زیبایی هستید دکترراحله نظری یک گزینه مناسب می باشد که می تواند شما را در این مسیر راهنمایی ونیاز های شما را بر طرف کند.

البته تزریق ژل برای موارد مختلف ازجمله ،تزریق ژل لب روسی در شیراز،تزریق ژل چانه ،تزریق ژل گونه، تزریق ژل خط خنده در شیرازانجام می شود،همان طور که گفته شد تمام این خدمات در شیراز توسط دکتر راحله نظری انجام می شود.

نکات مهم درهنگام تزریق ژل:

نکات مهم درهنگام تزریق ژل

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که تزریق ژل صورت یک روش زیبایی اما موقت می باشد اگر بخواهید روند زیبایی شما تکرار شود باید انجام تزریق ژل برای شما تکرار شود.پس در نهایت قبل از تزریق ژل  باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا تصمیم درستی بگیرید و همین طور از توانایی پزشک در این زمینه اطمینان حاصل کنید.

تزریق ژل صورت یک روش برای زیبایی واما غیرجراحی می باشد که این روز ها طرفدارن زیادی پیدا کرده و که نه تنها در شیراز بلکه در سراسردنیا با استقبال زیادی روبه رو شده است.که روند آن به این صورت می باشد که ژل را به لایه های مختلف پوست صورت تزریق می کنند که جهت کاهش چین چروک  وهمین طور حجم دهی صورت  ونقاطی که تزریق ژل انجام می شود می باشد که تزریق ژل یک سری مزایا دارد که در ذیل به آن پرداخته ایم.

  1. جوانسازی و کاهش چین وچروک:

همان طور که گفته شد تزریق ژل صورت باعث کاهش چین و چروک می شود و منجر به جوانسازی صورت می شود. تزریق ژل در واقع باعث پر کردن خطوطی است که ژل را تزریق می کنند.البته علاوه بر تزریق ژل یکی دیگر از راه هایی که می توان به جوانسازی وکاهش چسن وچروک کمک کرد تزریق بوتاکس در شیراز می باشد.

  1. حجم دهی وبهبود چهره:

افرادی که صورت های باریکی دارند وبه دنبال راه حلی برای حل این مسئله می باشند. تزریق ژل صورت یکی از بهترین گزینه ها است.چرا که اگر شما بخواهید از روش های جراحی مثل پروتز برای حجم دهی صورت خود استفاده کنید شرایط سخت تری را باید طی کنید تا به نتیجه برسید.اما با تزریق ژل به راحترین شکل ممکن می توانید داشتن یک صورت پررا تجربه کنید.

3.زمان کوتاه در درمان:

اگر بخواهیم به صورت معمول بررسی کنیم مدت زمان انجام تزریق ژل یک ساعت می باشد.که فرد بیمار پس از تزریق ژل می تواند به کارهای روزمره خود ادامه دهد.این روش از زیبایی برای افراد پر مشغله که شرایط استراحت طولانی مدت را ندارند بسیار مقرون به صرفه است.

4.نتایج و ظاهر طبیعی:

در این ژل ها از موادی استفاده می شود که با ساختار طبیعی پوست صورت همخوانی  دارد.پس دراین صورت شما دیگر نباید نگران این موضوع باشید که پس از تزریق ظاهرغیر طبیعی داشته باشید.

5.عدم نیاز به بستری شدن:

همان طور که در قسمت بالا هم در این باره گفته شد.تزریق ژل یک روش غیر جراحی می باشد که نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد.وپس از تزریق بلافاصله به خانه بر می گردید.

با این حال، قبل از تصمیم‌گیری برای تزریق ژل ، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین راهکار برای شما ارائه دهد و از عوارض و محدودیت‌های ممکن آگاه شوید.تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید