اهمیت موشن گرافیک در دنیای اینستاگرام | سفارش تولید محتوا اینستاگرام در پلاسینگ

روزانه افراد زیادی وقت خود را صرف تماشای ویدئو و پست ‌های موجود در اینستاگرام می ‌کنند، این موضوع اصلی ‌ترین دلیل برای این است که ما تبلیغات خود را در اینستاگرام که بازار داغی دارد انجام دهیم. بازاریابی یک ابزار قوی و حرفه‌ای است که تأثیر آن بر رشد و گسترش کسب ‌و کارها در هر حوزه ‌ای غیر قابل انکار است. یکی از بسترهای پربازدید این روزها هم‌  زمان با رشد فضای مجازی چون اینستاگرام، تبلیغات ویدئویی یا موشن‌ گرافیک است. جذابیت بصری در این نوع تبلیغات و انتشار آسان این ویدئوها در اینستاگرام توانسته است توجه صاحبان مشاغل را به ‌آسانی به خود جذب کند.

کاربرد موشن‌گرافیک در اینستاگرام

همان‌ طور که در مطالب بالا گفته شد تبلیغات یکی از اصلی‌ ترین پل‌ های موفقیت است و اکثر افراد برای پیشرفت در کسب‌ و کار خود این روش را مورد استفاده قرار می ‌دهند. ساخت ویدئوهای تبلیغاتی از محصولات و خدمات شما باعث افزایش تعامل، ترافیک صفحه و در نهایت افزایش فروش می‌ شود، اینستاگرام یکی از پرمخاطب ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی است و شما می ‌توانید به کمک تولید محتوا در اینستاگرام به کسب ‌و کارتان رونق دهید.

موشن‌ گرافیک (motion graphic) در دنیای دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای اینستاگرام عملکرد وسیع و شگفت‌ انگیزی دارد، داشتن یک تیزر تبلیغاتی خاص و منحصر به‌ فرد تأثیر بسزایی در جذب مشتری و کاربران دارد، مطمئن باشید که شما فقط با یک ‌بار سفارش موشن ‌گرافیک به این نتیجه می رسید که بهترین و جذاب‌ ترین راه تبلیغ را انتخاب کرده‌اید کافی است یک موشن ‌استوری را در صفحه ی اینستاگرام خود بارگذاری کنید، بدون شک از نتیجه ی نهایی حیرت ‌زده خواهید شد. شما با انجام این کار به‌ راحتی و در کمترین زمان نظر و اعتماد مشتریان خود را جلب می ‌کنید و می توانید آن‌ ها را به سمت هدف خود بکشانید.

ویژگی‌های موشن‌گرافیکِ مناسب برای اینستاگرام

این سؤال ممکن است برای هر فردی پیش بیاید که یک موشن‌ گرافیک ایده‌آل برای منتشرکردن در صفحه ی اینستاگرام باید چه ویژگی‌ هایی داشته باشد؟ شما برای اینکه یک محتوای عالی و کاربرپسند را داشته باشید باید یک سری از نکات را مدنظر داشته باشید.

  • در قدم اول و شروع کار شما باید یک گروه متخصص و کار درست برای سفارش موشن ‌گرافیک خود را انتخاب کنید هرچه خروجی شما حرفه‌ ای ‌تر ساخته شود بدون شک فیدبک بهتری هم دارد.
  • استفاده از نرم‌افزارهای به ‌روز تأثیر انبوهی در کیفیت موشن ‌گرافیک شما دارد.
  • ایده‌های نو و دست‌ نخورده در طراحی اسلایدها استفاده شود.
  • یک موشن ‌گرافیک عالی باید سناریوی مرتبط با حیطه ی شغلی داشته باشد.
  • ویدئوهای تبلیغاتی کسب و کارتان کپی نباشد.

مزایای استفاده از موشن گرافیک

ساخت موشن ‌گرافیک(موشن-جرافیك) روشی عالی برای توضیح مفاهیم یا فرایندهای پیچیده است؛ از این ‌رو می‌ توان از آن برای آموزش، ارائه ی خدمات و معرفی برندینگ مشاغل استفاده کرد یا به ‌سادگی اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرارداد. حال می ‌خواهیم به این مبحث بپردازیم که اصلاً چرا موشن ‌گرافیک اهمیت دارد و مزیت استفاده از آن چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با تعدادی از مزیت‌های استفاده از موشن ‌گرافیک در تبلیغات و دنیای اینستاگرام آشنا شوید.

انتقال آسان موضوع تبلیغ

ممکن است برای هرکسی این اتفاق پیش‌آمده باشد که ساعت‌ها زمان خود را صرف مطالعه ‌ی یک متن کرده باشد؛ اما در آخر باز هم مفهوم آن را به ‌درستی درک نکرده باشد. در دنیای امروزی خواندن متن ‌های پیچیده و طولانی از حوصله ی بسیاری از کاربران خارج است و زمان زیادی را صرف خواندن مباحث تبلیغاتی نمی ‌کنند، در این مواقع تبلیغات ویدئویی بدون اینکه کاربر را خسته کنند می‌توانند به‌خوبی مفهوم را برسانند و جذابیت آن ‌ها نیز باعث می‌شود فرد تا انتهای ویدئو را بدون اینکه خسته شود تماشا کند و از دیدن آن لذت ببرد.

ماندگاری در حافظه بیننده

ویدئو ها و تصاویر  به نسبت  متون  زمان بیشتری در حافظه ی انسان باقی می ‌مانند و این موضوع ارزش و اهمیت تبلیغات گرافیکی محرک را افزایش میدهد. شما با استفاده از موشن ‌گرافیک در تبلیغات خود و ساده ‌سازی موضوع تبلیغ می ‌توانید زمان زیادی در ذهن بیننده ی خود باقی بمانید و این به آن معنا است که شما راه درستی را برای تبلیغات محصولات و خدمات خود انتخاب کرده‌اید.

جذب کاربر در فضای مجازی

همان ‌طور که در مطالب بالا هم گفته شد موشن ‌گرافیک بازخورد بسیار بالایی در شبکه ‌های اجتماعی و فضای مجازی دارد. محتوای موشن ‌گرافیک در عین سادگی و قابل مفهوم بودن سرعت انتقال بالایی دارد و می‌ تواند به ‌خوبی نظر کاربر را جلب کند، کافی است فقط یک کاربر از تماشای ویدئوی شما لذت ببرد و آن را در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کند، پس از آن محتوای شما دست‌ به ‌دست در بین کاربران دیگر پخش و دیده می ‌شود، در نهایت همین موضوع باعث می ‌شود تا افراد زیادی جذب شما شوند.

معرفی عالی خدمات و محصولات| بازار کار

معرفی مجموعه و محصولات شما به بازار کار، اصلی ‌ترین کاری است که شما برای موفقیت و گسترش کسب ‌و کارتان باید انجام دهید، موشن ‌گرافیک با ایجاد تبلیغات کوتاه و جلب ‌توجه کاربران باعث می‌ شود تا برند و کسب ‌و کار شما به ‌خوبی دیده و معرفی شود.

اشتراک‌گذاری آسان

ویدئوهای موشن ‌گرافیک به ‌گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که در کمترین زمان مفهوم را به کاربر برسانند تا افراد برای دیدن تبلیغ مجبور به‌ صرف زمان زیادی نباشند، کوتاه ‌بودن این محتوای ویدئویی باعث می‌ شود تا به‌ راحتی قابل اشتراک ‌گذاری باشند.

اهمیت استفاده از موشن گرافیک در شبکه های اجتماعی

با گذشت زمان کوتاهی، رسانه‌ های اجتماعی به پلتفرمی برای کسب ‌و کارها در هر اندازه‌ ای تبدیل شده‌ اند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند و این موضوع باعث شده است که یکی از روش ‌های تأثیرگذار در تبلیغات، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی شود. در ادامه با ذکر چند دلیل به شما اثبات می‌کنیم که شبکه ‌های اجتماعی و محتوای ویدئویی بهترین راه برای تبلیغات هستند.

  • تعداد کاربرانی که از رسانه ‌های اجتماعی استفاده می‌ کنند در سال ‌های اخیر افزایش ‌یافته است.
  • تبلیغات در رسانه‌ های اجتماعی در مقایسه با روش ‌های تبلیغات سنتی، مانند تلویزیون و چاپ، مقرون‌ به ‌صرفه ‌تر هستند. تعرفه ی موشن ‌گرافیک بسیار به‌ صرفه است و شما می‌ توانید با پرداخت هزینه ی جزعی یک موشن ‌گرافیک مخصوص به برند خود را سفارش دهید.
  • دسترسی به شبکه ‌های اجتماعی بسیار آسان است و شما به ‌راحتی می‌ توانید با ارائه ی تبلیغ در این پلتفرم‌ ها افراد زیادی را جذب به خدمات و محصولات خود قرار دهید.

هزینه سفارش موشن‌گرافیک

پس از آن که استفاده از موشن ‌گرافیک در اینستاگرام و شبکه ‌های اجتماعی را از جهت ‌های گوناگون بررسی کردیم بدون شک این سؤال برایتان ایجاد می‌ شود که تعرفه موشن‌ گرافیک چقدر است؟

به ‌طور کلی عوامل گوناگونی وجود دارند که در تعیین قیمت یک موشن ‌گرافیک تأثیرگذار هستند. عوامل تعیین ‌کننده‌ ی قیمت یک پروژه عبارت است از:

  1. مدت ‌زمان موشن ‌گرافیک مد نظرتان چقدر است: هرچقدر زمان محتوای شما بیشتر باشد به ‌مراتب هزینه ی آن نیز بیشتر می‌شود.
  2. سفارش شما تصویرسازی اختصاصی است یا اقتصادی: تصویرسازی اختصاصی به‌ صورت سفارشی برای شما ساخته می ‌شود؛ اما موشن اقتصادی دانلودی و آماده است.
  3. موشن‌ گرافیک سه ‌بعدی یا دو بعدی: موشن سه ‌بعدی به نسبت موشن دو بعدی زمان بیشتری برای ساخت و طراحی نیاز دارد پس مشمول هزینه ی بیشتری هم می‌شود.

نحوه سفارش موشن گرافیک برای اینستاگرام

جهت ثبت سفارش موشن ‌گرافیک برای اینستاگرام می‌ توانید با مشاورین مجموعه ی پلاسینگ تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره‌ ی رایگان موشن مدنظرتان را به مقرون صرفه ترین قیمتی که در بازار موجود است با بهترین کیفیت از تیم حرفه‌ای پلاسینگ سفارش دهید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله به اهمیت موشن گرافیک و تبلیغات ویدیویی در دنیای اینستاگرام پرداختیم، و گفتیم که موشن گرافی نوعی ساده سازی برای مخاطب است تا بتواند به ساده ترین روش منظور و مفهوم تبلیغات شما را درک کند. این نوع تولید محتوای ویدیویی  کاربردهای گوناگون و تاثیرگذاری را در دنیای دیجیتال امروزی دارد مطمئن باشید که با بهره گیری از موشن گرافیک در کلیپ های تبلیغاتی خود کم هزینه ترین اما بهترین روش را برای معرفی برند خود انتخاب کرده اید. شما به ‌راحتی می ‌توانید با این روش افراد زیادی را با خدمات و محصولات خود آشنا کنید و در نهایت آن‌ ها را تبدیل به مشتری نمائید و در مسیر گسترش کسب ‌و کار خود قدم بردارید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید