بازار خرید و فروش ارزان ترین آجر نسوز به دلیل کیفیت و کارایی بالای این دسته از آجرها از رونق بالایی برخوردار است. آجر نما نسوز یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. مزایای قابل توجه آجرهای نسوز از جمله مقاومت بالا در برابر گرما و سرما، مقاومت عالی در برابر رطوبت، نصب آسان و زیبایی ظاهری سبب شده تا این دسته از آجرها یکی از پرفروش‌ترین انواع مصالح ساختمانی در کشور ما به حساب بیایند. آجرهای نسوز هم در نمای داخلی ساختمان و هم در نمای بیرونی قابل استفاده هستند. میتوانید نمونه های آماده خرید آجرنما را در سایت آجرنما آروان مشاهده و از خرید مستقیم از کارخانه با بهترین قیمت لذت ببرید.

بازار خرید و فروش ارزان ترین آجر نسوز.

آنچه باید درباره آجر نسوز بدانید

همانطور که ذکر شد، آجر نسوز یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است. این دسته از آجرهای از ترکیبات خاک چینی و نسوز تولید شده و ساختار متراکم و باکیفیتی دارند. از دیگر مواد اولیه موجود در ترکیب آجر نسوز می‌توان به سیلیس، آلومینا، اکسیدهای فلزی، تیتانیوم و فریک اسید اشاره کرد.

آجر نما نسوز در دمایی در حدود 1500 درجه سانتی گراد حرارت می‌بیند و همین موضوع سبب تراکم و کیفیت بالای آن‌ است. بسته به درجه حرارت و نوع مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید آجرهای نسوز، این آجرها در رنگ بندی‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند. از جمله‌ی مهمترین خصوصیات آجرهای نسوز می‌توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، مقاومت در برابر نور خورشید و عوامل طبیعی، زیبایی ظاهری و تنوع رنگ و طرح و … اشاره کرد. استفاده از آجرهای نسوز برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان، دیواره داخلی کوره‌های صنعتی، شومینه و … رواج زیادی دارد.

آجرهای نسوز را می‌توان بر اساس پارامترهای گوناگونی تقسیم بندی کرد. از نظر رنگ، شکل ظاهری و کارایی، آجرهای نسوز دارای انواع مختلفی هستند که مهمترین آن‌ها عبارتند از: آجر نسوز انگلیسی، آجرمشکی، آجر نسوز سفید، آجر شاموتی نسوز و آجرهای نسوز شومینه ، آجر قزاقی .

در این بین، آجر انگلیسی یکی از ارزان‌ترین و یکی از پرکاربردترین انواع آجرهای نسوز است. همانطور که از نامش مشخص است، منشا این آجر به کشور انگلستان برمی‌گردد. رنگ قرمز این آجر به دلیل وجود درصد قابل توجهی اکسید آهن در ترکیب آن است.

همچنین از نظر نوع مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید آجرهای نسوز، این دسته از آجرها را می‌توان به آجر سیلیسی، آجر نسوز ویژه، آجر آلومینیومی و آجر نما نسوز قلیایی تقسیم بندی کرد. هر کدام از این آجرها از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار هستند و کارایی متفاوتی دارند. با این وجود، آجر ویژه نسبت به دیگر انواع آجرهای نسوز از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. آجر ویژه از اکسید فلزات خاص تولید شده و در برخی صنایع به کار گرفته می‌شود.

پارامترهای تعیین کننده در قیمت آجرهای نسوز

قیمت آجر نما نسوز به عوامل مختلفی وابسته است و بدون در نظر گرفتن این عوامل نمی‌توان اطلاعات دقیقی درباره قیمت این دسته از مصالح ساختمانی ارائه کرد. نوع آجر یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت آجر می‌باشد. در بین انواع مختلف آجرهای نسوز، آجر انگلیسی با وجود کیفیت و کارایی زیادی که دارد، ارزان ترین آجر نسوز به حساب می‌آید.

مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید آجرهای نسوز نیز در تعیین قیمت این دسته از مصالح ساختمانی نقشی کلیدی را بازی می‌کنند. هر چقدر مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید این آجرها از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، آجر نسوز نیز قیمت بالاتری خواهد داشت. آجر نسوز ویژه نسبت به دیگر انواع آجرهای نسوز از قیمت بالاتری برخوردار است. علاوه بر این، رنگ آجر نسوز نیز تاثیر قبل توجهی در قیمت روز این دسته از مصالح ساختمانی دارند. در بین رنگ‌های مختلف آجر نسوز، آجر سفید قیمت بیشتری دارد. همچنین برند تولید کننده آجر، شکل ظاهری و پارامترهایی از این دست نیز در تعیین قیمت آجرهای نسوز ساختمانی نقشی کلیدی را بازی می‌کنند.

هر چند قیمت یکی از مهمترین پارامترها در هنگام خرید آجرهای نسوز است اما، در هنگام خرید علاوه بر قیمت باید به کیفیت و استحکام آجر نیز دقت کنید. به عنوان مثال در هنگام انتخاب آجر نسوز برای دیواره کوره صنعتی یا شومینه، کیفیت نسبت به قیمت از اهمیت بالاتری برخوردار است.

نکات مهم در هنگام انتخاب آجر نسوز نما

در هنگام خرید آجر نما نسوز یکسری پارامترهای کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • مقاومت حرارتی : آجر نسوز نما باید مقاومت حرارتی بالایی داشته باشد تا بتواند در دمای بالا و تغییرات حرارتی عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. مواد اولیه و فرایند تولید آجرهای نسوز نقش مهمی در تعیین مقاومت حرارتی آجر بازی می‌کنند. دمای پخت آجر یکی از مهمترین عوامل در تعیین کیفیت آن است.
  • عایق حرارتی: آجر نما نسوز باید بتواند از انتقال حرارت به دیگر قسمت‌های ساختمان جلوگیری کند و از افزایش هزینه‌های انرژی در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی جلوگیری کند. مقاومت حرارتی بالا یکی از مهمترین خصوصیاتی است که سبب شده این آجرها در شومینه و دیواره کوره‌های صنعتی به کار گرفته شوند.

  • مقاومت شیمیایی: مقاومت شیمیایی مناسب یکی دیگر از خواصی است که در هنگام خرید آجرهای نسوز باید مد نظر قرار دهید. آجرهای نسوز باید در برابر تاثیرات محیطی مواد شیمیایی مانند اسیدها، بازها و … عملکرد خوبی از خود نشان دهد. همچنین مقاومت در برابر عوامل طبیعی مثل باران و برف نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید مد نظر قرار گرفته شود.
  • زیبایی : آجر نما نسوز باید دارای شکلی جذاب باشد تا بتواند ظاهر زیبایی را به ساختمان شما هدیه کند. کیفیت رنگ آجر، یکدستی طرح و شکل ظاهری نیز از جمله دیگر پارامترهایی است که در هنگام خرید این دسته از مصالح ساختمانی باید مد نظر قرار دهید.

قیمت مناسب، قابلیت نصب و نگهداری آسان، استحکام مکانیکی و عواملی از این دست نیز از جمله‌ی دیگر نکاتی هستند که در هنگام خرید این دسته از آجرهای مکانیکی باید مد نظر قرار گیرند.

نکات مهم در هنگام انتخاب آجر نسوز نما

مرکز خرید ارزان ترین آجر نسوز با قیمت مناسب

سایت آجر آروان یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه عرضه و تولید انواع مختلف آجرهای نسوز است و از همین طریق می‌توانید برای خرید ارزان ترین آجر نسوز با قیمت مناسب اقدام نمایید. سادگی فرایند خرید، تضمین کیفیت، سلامت و اصالت آجرهای نسوز عرضه شده، تنوع محصولات و قیمت مناسب آجرهای نسوز به دلیل حذف اشخاص واسطه و عرضه مستقیم از جمله‌ی مهمترین مزایای خرید آجر نسوز از طریق سایت آجر آروان است.

ما با استفاده از تکنیک میکروسمنت که تکنیکی جدید در حوزه تولید مصالح ساختمانی می‌باشد، آجرهای نسوز را با بالاترین کیفیت تولید کرده‌ایم. میکروسمنت در واقع نوعی پوشش تزئینی و زیبا از مواد کامپوزیتی، سیمان، رزین‌های تولید شده بر پایه آب و مواد افزودنی است که پوششی بادوام را بر روی مصالح ساختمانی ایجاد کرده و باعث افزایش کیفیت و طول عمر آن‌ها می‌شود. آجرهای تولید شده با تکنیک میکروسمنت از کیفیت و مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

از طریق شماره تلفن09332192540کارخانه آجر آروان می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کامل‌تری درباره ارزان ترین آجر نسوز و پارامترهای کلیدی در تعیین قیمت این دسته از آجرهای نسوز به دست بیاورید.

مرکز خرید ارزان ترین آجر نسوز با قیمت مناسب.

دیدگاهتان را بنویسید