بهترین روش های درآمد دلاری در ایران لو رفت!

بهترین روش های درآمد دلاری در ایران لو رفت!

همینطور که همه ما در جریان هستیم بالا رفتن قیمت دلار و افت ارزش ریال در ایران باعث شده که اکثر مردم در وضعیت اقتصادی بدی به سر ببرن، اما راه حل برای نجات از این بحران اقتصادی چیه؟

توی این شرایط بد و بحران اقتصادی بهترین راه کسب درآمد با دلاری و پرداخت هزینه های روزمره به ریال است. اگر ما بتونیم که درآمد دلاری در ایران داشته باشیم دیگه بالا رفتن قیمت دلار باعث نگرانی مون نمیشه ، چون باعث میشه درآمد ما همراه با افزایش قیمت دلار بالاتر بره.

خب قطعا تا اینجا براتون سوال پیش اومده که از چه طریقی باید درآمد دلاری داشته باشیم؛ ما در این مقاله آموزش راه های کسب درآمد دلاری توضیح میدیم، پس اگه میخواین که راه های درآمد دلاری رو یادبگیرین تا آخر این مقاله همراه ما باشین.

راه های کسب درآمد دلاری در ایران چیه؟

بر خلاف باور بیشتر مردم که فکر میکنن راهی برای درآمد دلاری وجود نداره ، در صورتی که راه های زیادی وجود داره ولی ما بهترین و مطمئن ترین راه هاشو قراره که بهتون بگیم. در واقع با این راه و روش ها تعداد زیادی از مردم درآمد های چند صد میلیونی دارن.

کسب درآمد دلاری از طریق فتوشاپ

اولین راهی که میخوایم بهتون معرفی کنیم کسب درآمد از طریق برنامه فتوشاپ هست؛ فتوشاپ یه برنامه گرافیکی هست که قطعا اسمش به گوش تون خورده .اگر شما با دیدن دوره آموزش فتوشاپ به یک فرد حرفه ای در زمینه فتوشاپ و طراحی تبدیل شدین و به اصطلاح یک گرافیست ماهر هستین میتونین با این مهارت از طریق فتوشاپ کسب درآمد کنین.

عکس درآمد دلاری فتوشاپ

خب حالا راهش چیه؟ بهترین راه برای گرافیست ها ثبت نام توی سایت های فریلنسری خارجی هست.

در ایران سایت های فریلنسری زیادی برای کسب درآمد وجود داره اما درآمد در این سایت ها به صورت ریالی هست نه دلاری! خب در ادامه ما بهترین سایت های خارجی فریلنسری رو بهتون معرفی میکنیم.

سایت های مناسب برای کسب درآمد دلاری از طریق فتوشاپ

سایت های زیادی در خارج وجود داره که در زمینه فریلنسری مشغول به فعالیت هستن ولی یکی از بهترین سایت های خارجی در این زمینه سایت upwork هست. این سایت به شما این امکان رو میده تا مشتریان زیادی رو توی دنیا به سمت خودتون جذب کنین. اما نکته مهم در این سایت ثبت نام و تائید حساب تون هست.

عکس صفحه اصلی اپ ورک

از اونجایی که سایت های خارجی قوانین سخت گیرانه ای برای ایرانی ها در نظر گرفتن ، ثبت نام و ساخت اکانت در این سایت ها کمی مشکله ولی راه حل برای این مشکل و دور زدن اون ها وجود داره.

راه حل این موضوع سایت های واسطه ای مثل سایت اکانت فریلنسر هستن که با دادن اکانت و کارت خارجی به شما این امکان رو میدن که به راحتی در این سایت ها ثبت نام کنین.

موضوع بعدی برداشت پول از طریق این سایت هست. برای برداشت پول هم میتونین از سایت هایی که کارت های خارجی میفروشن مثل ایرانی کارت اقدام کنین. شاید براتون سوال پیش بیاد که آیا نیاز به اکانت paypal دارین یا نه؟ نه نیازی نیست ولی اگر داشته باشین بعضی جاها میتونه به کمک تون بیاد.

سایت بعدی در زمینه فریلنسری ، سایت freelancer هست که جز اولین سایت هایی هست که در این زمینه شروع به فعالیت کرده. این سایت این امکان رو فراهم میکنه تا فریلنسر ها پروژه های مختلف گرافیکی در زمینه فتوشاپ رو پیدا کنن.

سایت بعدی که قصد معرفی اون رو داریم سایت 99design هست که جز پرطرفدارترین سایت های فریلنسری خارجی هست. مهم ترین مزیتی که این سایت نسبت به بقیه سایت ها داره اینه که این سایت فقط مخصوص به گرافیست ها و طراح ها هست و کارفرما ها فقط پروژه طراحی در این سایت میتونن تعریف کنن. مزیت بعدی این سایت اینه که کارفرما علاوه بر هزینه پروژه یک جایزه یا هدیه هم تعریف میکنن تا حس رقابت بیشتری بین طراح ها برای دریافت اون پروژه ایجاد بشه.

کسب درآمد دلاری از طریق بازار فارکس

خب روش دومی که میخوایم بهتون معرفی کنیم درآمد از طریق دنیای فارکس هست. قبل از توضیح این راه درآمدی اول باید فارکس رو بهتون توضیح بدیم . فارکس یک نوع بازار مالی مثل بورس ایران هست ، در واقع فارکس بزرگترین بازار مالی جهانه که برای کسب درآمد از طریق این راه نیاز به مهارت و تجربه چند ساله داره. مهم ترین قدم برای کسب درآمد دلاری از طریق فارکس یادگرفتن اصول معامله گری هست.

نکته مهمی که در این بازار وجود داره اینه که اگه به هر دلیلی متوجه بشن که شما از ایران وارد این بازار شدین حساب شما رو مسدود میکنن و تموم پول های شما رو مسدود میکنن.

درآمد های بسیار خوبی میتونیم از این راه در بیاریم ولی نیاز به آموزش های بسیار زیاد و سود و ضرر های زیادی هست تا شما به یه فرد حرفه ای در زمینه فارکس تبدیل بشین.

عکس مربوط به فارکس

کسب درآمد دلاری از طریق فروش دوره های آموزشی

راه آخری که میخوایم بهتون معرفی کنیم از بقیه متفاوت تر هست .

توی دنیا سایت های آموزشی و فروش دوره زیادی وجود داره ، یکی از بزرگترین سایت ها در این زمینه سایت یودمی (udemy) هست که همون نسخه خارجی سایت هایی مثل فرادرس ، آکادمی آموزش گرافیک ، فرانش و… هست.

شما با داشتن مهارت در هر زمینه ای میتونین یک دوره آموزشی درست کنین و تموم مهارت ها و تجربه های خودتون رو یاد بدین و در این سایت به فروش برسونین؛ همچنین میتونین دوره خودتون رو به صورت رایگان در یوتیوب هم قرار بدین تا از طریق بازدید و تبلیغات بین فیلم هاتون درآمد دلاری از طریق یوتیوب داشته باشین.

اما این نکته رو هم در نظر داشته باشین که یوتیوب هم مانند فارکس روی ایرانی بودن شما حساسه و هر لحظه ممکنه شما رو بشناسه و حساب شما رو مسدود کنه.

سخن پایانی

مهم ترین چیز برای کار توی سایت های خارجی و کسب درآمد دلاری داشتن تخصص و مهارت بالا هست. پیشنهاد ما به شما یادگیری فتوشاپ و حرفه ای شدن توی این زمینه هست، چون برخلاف راه های دیگه نیاز به دیدن آموزش ها طولانی مدت و ضرر کردن برای یادگیری ندارین . یادگیری فتوشاپ مزایای زیادی داره که یکی از اون ها کسب درآمد دلاریه.

اگر نیاز به دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای دارین میتونین به سایت آکادمی آموزش گرافیک یه سر بزنین.

دیدگاهتان را بنویسید