تفاوت های کاشت مو به روش FUT و FUE

کاشت مو، در انواع تکنیک های مختلف قابل اجرا می باشد. هر یک از روش های این عمل زیبایی دارای ویژگی های مختلفی هستند. در این میان می خواهیم شما را با تفاوت های کاشت به روش FUT و FUE آشنا کنیم. در روش FUT از پشت سر و دو طرف پوست سر، نوار بزرگی برداشته می شود. فولیکول استخراج شده در سوراخ های ناحیه گیرنده قرار داده می شوند. اما در روش FUE برداشت به صورت تار به تار انجام شده و با استفاده از به روزترین دستگاه های اتوماتیک کاشت اجرا می گردد. با توجه به این موضوع به جرات می توان گفت روش FUE یکی از به روزترین و بهترین روش های پیوند مو می باشد. این روش با بیشترین تراکم ممکن انجام شده و حتی از آن برای کاشت ابرو نیز بهره مند می شوند.

انتخاب تکنیک پیوند مو یکی از مهمترین گام هایی است که در پروسه انجام پیوند مو سبب سر در گمی متقاضیان می شود. در مقایسه با تکنیک FUE با FUT می توان گفت، کیفیت گرافت های برداشت شده در روش FUT بسیار بالا می باشد. در صورتی که در روش FUE احتمال آسیب رساندن به فولیکول ها در زمان استخراج، بسیار زیاد می باشد و دلیل آن برداشت مستقیم فولیکول ها از ناحیه اهدا کننده است. هم چنین خونریزی پس از پیوند در این روش بسیار عادی می باشد. هر یک از این دو تکنیک دارای یک سری مزایا و معایبی هستند، در این راستا برخی از متخصصین با ترکیب این دو روش سعی دارند روش کاشت موی ترکیبی را در اولویت قرار دهند.

بهترین کلینیک برای کاشت مو

بهترین کلینیک را برای کاشت مو انتخاب کنید

آیا می توان برای بار دوم کاشت مو انجام داد؟ شاید در روش های قدیمی، نتیجه مطلوبی از پیوند مو به دست نمی آمد و به همین دلیل نیاز به کاشت دوباره بود. اما امروزه با توجه به ارائه روش های نوین و جدید، دیگر نیازی به کاشت مجدد مو نبوده و در اولین بار می توان به حجم و تراکم ایده آل دست پیدا کرد. هم چنین از موارد تاثیرگذار دیگر در نتیجه مطلوب از یک بار کاشت، می توان به انتخاب بهترین کلینیک اشاره نمود. همانطور که میدانید کلینیک های متعددی با فعالیت در این حوزه، خدمات متنوعی را ارائه می دهند. به همین دلیل کیفیت خدمات ارائه شده در نتیجه نهایی پیوند مو تاثیر مستقیمی خواهد داشت. در این راستا پیشنهاد می شود بدون عجله و استرس در انتخاب مرکز زیبایی پوست و مو برای انجام این پروسه، با دقت بیشتری عمل کنید.

کاشت موی بیرانوند، یکی از بهترین مراکز خدماتی پیوند مو شناخته می شود. این مجموعه با داشتن سابقه درخشان توانسته است رضایت و توجه بسیاری از علاقه مندان به کاشت و پیوند مو را به دست آورند. شما نیز می توانید با انتخاب مجموعه ما در کنار بهترین خدمات و امکانات، از هزینه های مقرون به صرفه ای برخوردار شوید.

 

مشاوره با متخصص قبل از پیوند مو

انجام هرگونه عمل زیبایی پوست و مو نیاز به دریافت مشاوره قبل از عمل دارد. کاشت مو نیز از این موضوع مستثنا نبوده و دریافت مشاوره در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. مشاوره با متخصص قبل از پیوند مو، سبب می شود شما آگاهی کافی از نحوه انجام این عمل زیبایی و روش های مراقبت قبل و بعد از عمل به دست آورید. همانطور که میدانید عمل زیبایی پیوند مو، نیاز به یک سری مراقبت های ویژه ای داشته و کوتاهی در این زمینه می تواند مشکلات بسیاری را برای مخاطب به دنبال داشته باشد. برخی از افراد با بی توجهی به تذکرات مشاورین و عدم رعایت توصیه های متخصص، با مشکلات پوستی پس از عمل و ریزش مو مواجه می شوند. در این زمینه تصور می کنند که روش اجرای پیوند مناسب نبوده یا کیفیت اجرای آن پایین می باشد، در حالی که باید بدانند تنها کوتاهی و بی توجهی خود سبب وقوع مشکلات غیرمنتظرانه شده است.

برای موفقیت در گذر از پروسه کاشت مو، حتما مشورت با پزشک متخصص را فراموش نکرده و با توجه به تمام ویژگی های تکنیک های پیوند مو سعی بر انتخاب بهترین روش را داشته باشید. همانطور که میدانید روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود داشته و هر یک با توجه به ویژگی های متنوع برای افراد مختلفی مناسب و تاثیرگذار می باشند. در این میان متخصص با بررسی جواب آزمایش های گرفته شده از فرد، بهترین تکنیک را برای جوابدهی عالی در اولویت قرار میدهد.

 

سوالات متداول

کاشت مو چقدر زمان میبرد؟ میزان ریزش مو و طاسی سر در مدت زمان پیوند مو تاثیرگذار می باشد. هم چنین روش های پیوند هر یک مدت زمان مختلفی را برای انجام می طلبند.

آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ پاسخ این سوال به نوع تکنیک استفاده شده برای پیوند مو و به رعایت های پس از کاشت بستگی دارد.

مدت بی حسی سر پس از کاشت مو چقدر است؟ ماندگاری بی حسی تا چند روز پس از پیوند مو نیز در بسیاری از بیماران مشاهده شده است. البته این موضوع جای نگرانی نداشته و کاملا امری طبیعی می باشد. به همین منظور ممکن است چند روز پس از تزریق بی حس، چیزی روی پوست سر خود احساس نکنید.

کاشت مو

آیا پیوند مو دردناک است؟ با توجه به اینکه در پیوند مو، از بی حسی تزریقی استفاده می شود، به همین دلیل هیچگونه دردی در ناحیه کاشت احساس نمی شود.

عمل پیوند مو چند مرحله دارد؟ کاشت و عمل پیوند مو اغلب در یک مرحله اجرا می شود. اما در صورت تشخیص متخصص ممکن است در دو یا سه مرحله نیز اجرا شود. این موضوع به بانک موی فرد و ناحیه طاسی سر بستگی دارد.

موهای پیوند زده شده پس از چه مدتی رشد می کنند؟ در بسیاری از مواقع پس از دو الی سه هفته، موهای کاشته شده شروع به ریزش کرده و شروع رشد موهای پیوند زده شده از ماه سوم شروع می کند. اما برای مشاهده نتیجه قطعی برای رویش مو باید تا ماه نهم صبر داشته باشید.

آیا خانم ها نیز میتوانند از پیوند مو بهره مند شوند؟ این عمل زیبایی هیچ محدودیت جنسیتی نداشته و خانم ها نیز می توانند پیوند مو را انجام دهند. البته در این راستا نیز الگوی ریزش موی خانم ها نیز باید به تکامل رسیده باشد.

 

 

برچسب ها : کاشت مو

دیدگاهتان را بنویسید