بسیاری از استارت آپ ها وقتی به میزان مشخصی از پیشرفت چه از لحاظ مشهوریت و چه از لحاظ درآمدی و… میرسند نیاز دارند تا کسب و کار خودشان را توسعه دهند، آن ها نیاز دارند تا بالاخره اولین دفتر کار خودشان را تاسیس کنند که در آن اعضای مختلف تیم رفت و آمد داشته باشند!

چگونه دفتر استارت آپ خودمان را تجهیز کنیم؟

بسیاری از استارت آپ ها وقتی به میزان مشخصی از پیشرفت چه از لحاظ مشهوریت و چه از لحاظ درآمدی و… میرسند نیاز دارند تا کسب و کار خودشان را توسعه دهند، آن ها نیاز دارند تا بالاخره اولین دفتر کار خودشان را تاسیس کنند که در آن اعضای مختلف تیم رفت و آمد داشته باشند! نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که همان طور که از اسم این نوع شرکت ها مشخص است، این شرکت ها استارت آپ هستند و نیاز دارند مرحله به مرحله پیشرفت کنند و شاید انجام دادن خرج های اضافی در مسیر پیشرفت باعث کند شدن میزان توسعه آن ها و یا حتی شکست این استارت آپ ها شود!

در این مطلب میخواهیم به معرفی وسایل جایگزین بپردازیم که در واقع برای استارت آپ ها خرج کمتری خواهد داشت اما همان کاربرد مورد نیازشان را فراهم میکند، با انجام دادن مواردی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم، بسیاری از استارت آپ ها میتوانند با کم ترین هزینه دفتر کار خود را راه بیندازند و مابقی پول خودشان را برای بخش های مهم تر خرج کنند.

استفاده از صندلی های مخصوص کنفرانس به جای صندلی کارشناسی!

استفاده از صندلی های مخصوص کنفرانس به جای صندلی کارشناسی

امروزه شاید کمتر شرکتی را بتوان پیدا کرد که افراد آن نیازی به کار کردن با کامپیوتر و سیستم های مختلف و… نداشته باشند! استارت آپ ها هم از این موضوع جدا نیستند و قطعا نیاز دارند تا میز و همچنین صندلی هایی را برای کارکنان خود تهیه کنند تا کارمندان آن ها بر روی این میز و صندلی ها بنشینند و به انجام کار های خود با لپ تاپ یا کامپیوتر و… بپردازند، اما مشکل اصلی در قیمت های بسیار بالای صندلی های اداری و کارشناسی میباشد!

طبیعتا استارت آپ ها اگر بخواهند یک صندلی اداری از یک برند تولید کننده ایرانی یا خارجی معتبر خریداری کنند که گارانتی و خدمات پس از فروش و… نیز داشته باشد باید مبلغ بسیار زیادی را پرداخت نمایند، اولین راهکار بسیار مناسب تهیه صندلی کنفرانس به جای صندلی های اداری است که شاید در دید اول کمی عجیب به نظر برسد اما ایده فوق العاده ای میباشد.

شاید فکر کنید میشود به جای خرید صندلی های کفرانسی به سراغ صندلی های دسته دوم اداری یا کارشناسی رفت اما این ایده اصلا جالب نیست، صندلی های دسته دوم معمولا عمر مفید خود را سپری کرده اند و همچنین بسیاری از آن ها ممکن است دارای مشکلات پنهانی باشند که در دید اول مشخص نباشد، اما شما میتوانید با خرید صندلی های کنفرانسی با بودجه تقریبا نصف بودجه صندلی های کارشناسی و… یک صندلی عالی برای کار با کامپیوتر داشته باشید!

برند های بسیار متنوعی نیز هستند که این صندلی های کنفرانسی چرخ دار یا پایه ثابت را ارائه میدهند و شما با پیاده سازی این ایده میتوانید حداقل پنجاه درصد بودجه خودتان را ذخیره کنید، البته با اندکی سرچ در اینترنت و گشتن در میان فروشگاه های آنلاین نیز میتوانید حتی همین صندلی های کنفرانسی را نیز با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری کنید، مثلا در داخل این لینک از فروشگاه کامارادو انواع و اقسام صندلی های کنفرانسی با قیمت های بسیار کمتر از بازار موجود است!

به جای جدا کننده از گلدان ها و گیاهان استفاده کنید!

به جای جدا کننده از گلدان ها و گیاهان استفاده کنید

قطعا هر فردی که در داخل هر شرکت یا مجموعه ای کار میکند نیاز دارد تا حداقل کمی حریم شخصی داشته باشد، بسیاری از شرکت ها برای این موضوع اقدام به خرید و تهیه پارتیشن های اداری میکنند اما خرید این پارتیشن ها آن هم به میزان کافی، بسیار هزینه بر است آن هم برای استارت آپ ها! به همین خاطر میباشد که ما به شما پیشنهاد میکنیم که از گیاهان و گلدان ها به عنوان پارتیشن و فضای جدا سازی استفاده کنید.

البته تهیه گلدان هایی با گیاهان کوچک اصلا مناسب نیست و شما باید گیاهانی خریداری کنید که به میزان کافی ارتفاع داشته باشند و به نحوی از آن ها برای جدا کردن فضای هر میز و صندلی استفاده کنید، استفاده از گیاهان دو مزیت دارد، اول اینکه میزان نسبتا خوبی از حریم خصوصی را برای کارمندانتان فراهم میکنند و دوم اینکه فضای دفتر کار شما بسیار خاص و شیک و فانتزی خواهد شد، همچنین در این شرایط گیاهان باعث میشوند روحیه کارمندان در محیط کار بسیار بهتر شود.

استفاده از صندلی های کانتر برای بخش های مختلف

استفاده از صندلی های کانتر برای بخش های مختلف

صندلی های کانتر به دلیل ارتفاع بیشتری که به نسبت صندلی های عادی دارند برای استفاده به عنوان صندلی پیشخوان، صندلی کارشناسی و… یک انتخاب بسیار عالی میباشند و همچنین این صندلی ها احساس تسلط بسیار زیادی را به فرد استفاده کننده ارائه میدهند، تهیه و خرید یک یا چند صندلی کانتر به جای صندلی های کارشناسی گران قیمت میتواند ایده بسیار خوبی باشد.

همچنین بسیاری از استارت آپ ها دارای دفتری هستند که به صورت مستقیم مراجعه کنندگانی دارند، به همین علت تهیه صندلی های کانتر میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد زیرا میتوان از آن ها به عنوان صندلی پیشخوان نیز استفاده کرد و قطعا با وجود قیمت پایین تر به نسبت صندلی های کارشناسی انتخاب بسیار مناسب و خوبی میباشند، پیشنهاد ما این است که به جای جستجو در بازار های مختلف میتوانید در میان فروشگاه های آنلاین مختلف مثل دیجی کالا یا کامارادو و… بهترین صندلی کانتر از هر لحاظ را پیدا کنید، البته فروشگاه های اینترنتی قیمت های بصرفه تر و بهینه تری نیز دارند!

انتخاب لوستر های مدرن یا لامپ های تزئینی به جای لوستر های گران قیمت

انتخاب لوستر های مدرن یا لامپ های تزئینی به جای لوستر های گران قیمت

فراهم کردن روشنایی محیط دفتر کار از جمله ضروری ترین و مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید، قطعا با توجه به اینکه امروزه در شهر های بزرگ دیگر کمتر پیش میاید که نور خورشید فضای داخلی ادارات و ساختمان ها را روشن کند، نیاز به وسایل روشنایی همچون لوستر یکی از مهم ترین نیاز های هر مجموعه ای است زیرا در صورت نبود نور کافی، کارمندان در دراز مدت احساس مطلوبی نخواهند داشت و از طرف دیگر بازدهی آن ها نیز پایین میاید.

اگر نگاهی به قیمت های لوستر های کلاسیک و حتی لوستر های عادی بیندازید متوجه میشوید که تهیه تعدادی از آن ها برای روشن کردن یک دفتر کار یا اداره قطعا هزینه زیادی را بر عهده شرکت مورد نظر میگذارد، بهترین راهکار برای استارت آپ ها استفاده از لوستر های مدرن و ارزان قیمت به جای لوستر های کلاسیک میباشد، لوستر های مدرن معمولا قیمت های بسیار کمتری به نسبت لوستر های کلاسیک و تجملاتی دارند و ظاهر آن ها نیز بسیار زیبا و مناسب برای محیط های اداری و شرکتی میباشد، مدیران استارت آپ ها میتوانند با اندکی جستجو مدل های مناسبی از لوستر های مدرن را پیدا کنند که برای استفاده در محیط دفتر کار مورد نظر بسیار مناسب و از طرف دیگر تهیه آن ها نیز کم هزینه باشد.

انتخاب صندلی های مدیریتی مناسب نه جایگزین کردن آن ها!

انتخاب صندلی های مدیریتی مناسب نه جایگزین کردن آن ها

اگر مدیر یک استارت آپ هستید، قطعا نیاز دارید در طول روز بالای 8 ساعت بر روی صندلی بنشینید و بخش های مختلف کسب و کار خودتان را بررسی کنید، در این مطلب به بیان این نکته پرداختیم که میتوانید عناصر ارزان تر را جایگزین عناصر غیر ضروری کنید، اما صندلی های مدیریتی واقعا جزو عناصری هستند که جایگزین کردن آن ها کاملا غیر عقلانی است!

شما به عنوان مدیر یک کسب و کار یا استارت آپ قرار است روزانه بالای 8 ساعت را پشت سیستم بنشینید و اگر بخواهید یک صندلی مدیریتی ارزان و بی کیفیت را خریداری کنید سلامتی خودتان را به خطر میندازید و ممکن است بعد از چند سال دچار مشکلاتی مثل کمر درد های شدید یا گردن درد و… شوید! به شما پیشنهاد میکنیم فقط در این مورد به جای جایگزین کردن مدل های ارزان تر، به سراغ با کیفیت ترین مدل های صندلی مدیریتی بروید تا محصولی را خریداری کنید که هم طول عمر بالایی داشته باشد و هم کیفیت فوق العاده، تا به این ترتیب بدون نگرانی بابت سلامتی خودتان از صندلی مورد نظر ساعت های طولانی استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم برای اینکه صندلی مدیریتی مورد نظر را ارزان تر خریداری کنید به سراغ بازار های سنتی نروید و از فروشگاه های آنلاین خرید خودتان را انجام دهید، فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین صندلی های مدیریتی را به فروش میرسانند اما پیشنهاد ما به شما کامارادو است زیرا قیمت های این فروشگاه به نسبت دیگر رقبا مثل دیجی کالا و تیمچه و… بسیار مناسب تر به نظر میرسد و میتوانید جهت خرید صندلی مدیریتی این فروشگاه را انتخاب کنید.

به جای کاغذ دیواری و دیگر موارد پر هزینه فقط کافیست رنگ کنید!

به جای کاغذ دیواری و دیگر موارد پر هزینه فقط کافیست رنگ کنید!

معمولا استارت آپ ها یک تیم متشکل از افراد جوان هستند و قطعا دوست دارند محیط کار مورد نظر خودشان بسیار زیبا و حتی اندکی فانتزی باشد، طبیعتا زیبا سازی دیوار ها با کاغذ دیواری و تابلو های مختلف خرج زیادی را برای شما ایجاد خواهد کرد و این هزینه آن هم برای یک استارت آپ کاملا غیر ضروری میباشد.

اما نکته مثبت این است که شما باز هم میتوانید با انجام هزینه های بسیار کم یک دفتر کار بسیار زیبا داشته باشید فقط لازم است اندکی زمان و انرژی بگذارید! تنها کاری که لازم است انجام بدهید تهیه رنگ های مورد نیازتان از مغازه های مربوطه و تهیه وسایل مخصوص رنگ زدن دیوار است، فقط کافی است یک روز یا دو روز به صورت تیمی شروع به رنگ زدن دیوار های مختلف محیط مورد نظر کنید، همچنین میتوانید جهت زیبایی بیشتر دیوار هر قسمتی از محیط مورد نظر را به یک رنگ خاص اختصاص دهید تا دفتر کار زیبایی برای خودتان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید