تعمیر برد پکیج بوتان

مشکلات مربوط به برد پکیج های بوتان در مدل های تازه آن به عنوان یکی از مشکلات رایج این پکیج ها معرفی می شود. از این رو تعمیر برد پکیج بوتان در بین سرویس کاران یک امر ضروری اطلاق می شود و افرادی که در این زمینه به فعالیت می پردازند می بایست به خوبی اطلاعات کافی در رابطه با نحوه تعمیر این بخش از پکیج ها را آموزش ببینند. از آنجایی که پکیج های قدیمی بوتان به جای برد از تعدادی ترموستات و قطعاتی دیگر استفاده می کرد، به هنگام خرابی تعمیر آن، آنقدرها که باید نیاز به دانش خاصی نداشت.

تعمیرات-پکیج-بوتان

امروزه در پکیج های جدید ما شاهد برد هستیم که هر دستگاه نیز می تواند دارای یک الی چند برد باشد. در صورتی بروز خرابی در مدل های تازه پکیج بوتان، شما دیگر نیازی نیست به تعمیرات قطعات مکانیکی بخش های مختلف این پکیج بپردازید؛ کافیست تنها برد را بررسی کرده و از این طریق تعمیرات را انجام دهید.

بررسی تعمیر برد پکی

در ابتدای این مطلب بدون معطلی به بررسی تعمیرات برد پکیج بوتان در مدل های مختلف می پردازیم.

تعمیر برد پکیج مدل اپتیما بوتان

یکی از انواع پکیج های پرفروش برند بوتان، مدل اپتیما نام دارد. تعمیر برد پکیج بوتان اپتیما بسیار ساده است؛ زیرا اساسا فرقی ندارد که شما چه مدل پکیجی از برند بوتان داشته باشید! تمامی بردهای مدل های مختلف این برند به یک شکل هستند. از آنجایی که بردهای مدل های مختلف پکیج بوتان شبیه به یک دیگر هستند (به لحاظ ساختاری) تعمیر نیز به یک صورت انجام می شود.

 

تعمیر برد پکیج بوتان مدل پارما

تعمیر-برد-پکیج-بوتان-مدل-پارما

مدل پارما نیز دیگر مدل پکیج بوتان است که ممکن است گاهی اوقات با مشکلاتی در بخش برد آن رو به رو شوید. برای این که مشکلات برد این پکیج و همچنین دیگر مدل ها را رفع کنید، می بایست برد را باز کرده و کاملا با احتیاط سوکت ها را بیرون آورید، طوری که به هیچ عنوان باعث قطعی سیم ها نشود.

پس از آن می توانید به بررسی برد پرداخته و علت خرابی را بیابید. شایان ذکر است که باید حتما در این زمینه از افراد کاربلد کمک بگیرید.

 

تعمیر برد پکیج مدل پرلا بوتان

تعمیر برد پکیج بوتان پرلا مانند بردهای مدل های دیگر آسان است. همانطور که می بایست مانند مدل های دیگر برای تعمیر برد پکیج بوتان به آرامی سوکت را از برد خارج کنید، در این بخش نیز می بایست ابتدا همین کار را کرده و این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان نباید با زور یا فشار سوکت را خارج کنید، زیرا باعث آسیب دیدن برد می شود.

تعمیر برد پکیج دیواری بوتان در مدل پرلا یک نکته مهم در خود دارد و آن هم خاری است که در کنار سوکت وجود دارد. این خار به محکم نگهداشتن سوکت در جای خود کمک می کند. شما می توانید با فشار دادن آن به راحتی سوکت را بیرون بکشید.

تعمیر برد پکیج بوتان مدل بیتا

تعمیر برد پکیج بوتان مدل بیتا پیچیده نیست و در سریع ترین زمان به راحتی انجام خواهد شد. تنها نکته مهمی که باید در این رابطه در نظر گرفت این است که برد پکیج بوتان در مدل بیتا کاملا تخصصی بوده و برای تعمیر آن باید حتما از فردی که اطلاعات لازم در رابطه با برد این پکیج را دارد، کمک بگیرید.

به هیچ عنوان خود نسبت به تعمیر برد این پکیج اقدام نکنید؛ زیرا ممکن است به طور کل پکیج از کار بیوفتد. می توانید در این زمینه از تعمیرکار پکیج در تهران و با تجربه مجموعه سامیار سرویس کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان مشکلات برد پکیج بوتان بیتا شما رفع شود.

تعمیر برد پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا

در گذشته تعمیر برد پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا کمی مشکل بود، زیرا قطعا آن به گونه ای طراحی شده بودند که افراد نمی توانستند آن را با قطعات دیگر بردهای پکیج بوتان جا به جا کنند. از این رو، هر فرد برای تعمیر برد پکیج بوتان در مدل کالدا ونزیا باید حتما قطعه مخصوص به این پکیج را پیدا می کرد.

اما از بین بردن مشکلات برد پکیج بوتان در این مدل بسیار ساده‌تر شده است، زیرا قطعا و عملکرد برد این پکیح کاملا شبیه به دیگر مدلها می باشد. یعنی شما به هنگام خرابی می توانید از قطعات مدل اپتیما بر روی این پکیج نیز استفاده کنید. این کار باعث می شود تا در هزینه تعمیر برد پکیج بوتان و همچنین زمان تعمیر پکیج بوتان بسیار صرفه جویی شود.

قیمت تعمیر برد پکیج بوتان در مدل های مختلف چقدر است؟

قیمت-تعمیر-برد-پکیج-بوتان-در-مدل-های-مختلف

تمامی ما علاقه داریم تا قبل از این که اقدام به انجام کاری بکنیم، ابتدا به بررسی هزینه آن بپردازیم. در رابطه با قیمت تعمیر برد پکیج بوتان باید گفت که مهم ترین و همچنین اصلی ترین فاکتوری که به تعیین هزینه های مربوط به تعمیرات برد پکیج  دیواری بوتان منجر می شود، بررسی علت خرابی آن است.

زمانی که قطعه خراب باشد به طبع جایگیرین کردن آن با توجه به نوسانات بازار می تواند قیمت های متفاوتی را برای خود به همراه داشته باشد. از سویی دیگر، تعمیرات هزینه منصفانه تر و بهتری را با خود به همراه دارند.

به عنوان مثال، تمام پکیج هایی که در بخش قبلی به شما معرفی کردیم، تعمیراتشان بین 150 هزار تا یک میلیون تومان هزینه را با خود به همراه دارند. شما می توانید با مرکز تعمیرات سامیار سرویس در ارتباط بوده و از این طریق به بررسی هزینه تعمیر خرابی برد پکیج بوتان بپردازید.

منبع : https://samyarservice.com/butan-boiler-board-repair/

دیدگاهتان را بنویسید