شرح وظایف و خدمات امداد خودرو در تبریزهمان‌طور‌که می‌دانید، کلیه وسایل نقلیه براساس نوع، مدل، کیفیت ساخت و میزان سفر بر‌حسب کیلومتر، دچار مشکلات مختلف می‌شوند. از‌این‌رو ارائه خدمات به مالکان خودرو برای رفع ایرادات به‌وجود‌آمده توسط امداد خودرو، تعمیرگاه‌های مستقر در جاده و شهر، تعمیرکاران سیار و غیره انجام می‌گردد. در شرایط حاضر، با توجه به تنوع خودروهای ایرانی و خارجی و همچنین بهره‌مندی از با کیفیت‌ترین خدمات، بهترین راه، استفاده از خدمات امداد‌ خودرو است. به‌دلیل اینکه در مراکز امداد خودرو، تعمیرکاران باتجربه و متخصص، خدمات را برحسب استانداردهای موجود در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

در این راستا امداد خودرو تبریز با نام مرصاد کار یکی از مجموعه خدمات خودرو در شمال غرب کشور است و به دارندگان خودرو در شهر تبریز و حومه خدمت‌رسانی می‌کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با مرصادکار و خدمات متنوع آن با ما همراه باشید.

امداد خودرو تبریز؛ اولین و برترین مجموعه امداد خودرو در تبریز

در‌صورتی‌که از شهروندان یا ساکنین شهر تبریز و حومه هستید، هنگام بروز هرگونه مشکل برای وسایل نقلیه می‌توانید، تنها با برقراری تماس یا ثبت درخواست اینترنتی، از خدمات منحصر‌به‌فرد و سریع امداد خودرو تبریز بهره‌مند شوید. در‌واقع این مجموعه امداد خودرو، به لحاظ برخورداری از تیم متخصص، تجهیزات بروز و ماشین آلات تندرو، در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. به‌عبارتی می‌توان گفت، اولین و برترین مجموعه خدمات خودرویی در شهر تبریز، امداد خودرو تبریز است و عملکرد این مجموعه تا به‌حال رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته است. به شما توصیه می‌کنیم در‌صورت‌نیاز حتماً از توان، تجربه، تخصص و تجهیزات بروز این مجموعه امداد خودرو جهت رفع مشکلات فنی و چک کردن وسایل تقلیه‌تان استفاده نمایید.

امداد خودرو در تبریز

شرح وظایف و خدمات امداد خودرو

به منظور شفاف‌سازی و تسریع فرآیند خدمت‌رسانی به خودروها در شهر، جاده و سایر معابر، یک شرح وظایف برای آنها تعریف و تدوین شده است. تا کلیه مراکز امداد خودرو از قبیل امداد خودرو تبریز، امداد خودرو تهران، امداد خودرو کرج، امداد خوردو اصفهان و غیره، به‌صورت منظم و یکپارچه به صاحبان خودرو خدمات گوناگون ارائه کنند. اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف امداد خودرو به شرح زیر عبارت است از:

1- هنگام ثبت درخواست توسط مشتری، کلیه اطلاعات او نظیر اطلاعات شخصی، برند و مدل خودرو، نوع و شدت خرابی، موقعیت وسیله نقلیه و غیره در سیستم ثبت می‌شود. هدف از این کار، بررسی اطلاعات اولیه و ارسال خودورهای امدادرسانی به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

2- سنجش و ارزیابی اطلاعات ذخیره‌سازی شده و ارسال خودرو و نیروهای امدادی متناسب با نوع خودرو، علت خرابی و موقعیت مکانی آن که در این بخش نیز، تیم پشتیبانی و تعمیرکاران، بر اساس داده‌های ثبت‌شده در خصوص نحوه ارائه خدمات خودرو و کیفیت آن تصمیم‌گیری می‌کنند. در امداد خودرو تبریز نیز به این بخش از شرح وظایف امداد خودرو توجه ویژه‌ای شده است و کلیه خدمات با توجه به آن، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

3- با حفظ خونسردی و در کمال آرامش، نیروهای امدادرسانی با خودرو و تجهیزات کامل عازم موقعیت خودروی خراب یا سانحه‌ دیده می‌شوند. البته در‌صورت بروز هرگونه تصادف و آسیب جدی به خودرو، علاوه‌ بر نیروهای امدادی و خدمات خودرو، یدک‌کش اتومبیل نیز بر اساس نوع، مدل، ابعاد و وزن خودرو به محل وقوع حادثه اعزام می‌گردد.

4- عیب‌یابی دقیق خودرو و رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن. بعد‌از‌اینکه نیروهای امداد خودرو در محل موردنظر حاضر شدند، تعمیرکاران ضمن پرسش از راننده و بررسی کامل اتومبیل، علت اصلی بروز مشکل را پیدا نموده و تا حد امکان آن را برطرف می‌سازند. در‌صورتی‌که ادوات و تجهیزات موجود، پاسخگوی مشکل خودرو نباشد و یا تعمیرکاران نتوانند ایرادات آن را برطرف سازند، اتومبیل خراب توسط خودرو‌بر یا یدک‌کش به اولین نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز خودرو منتقل می‌شود. امداد خودرو تبریز به دلیل برخورداری از انواع خودروبر و یدک‌کش در کوتاه‌ترین زمان ممکن وسایل نقلیه را به تعمیرگاه انتقال می‌دهد.

5- در صورت عیب‌یابی و شناسایی علت اصلی بروز مشکل در خودرو، سریعاً لوازم‌یدکی و قطعات اصلی با ارائه ضمانت‌نامه معتبر در اختیار مشتریان قرار‌گرفته و جایگزین آن می‌گردد.

6- در پایان نیز بعد از اتمام فرآیند عیب‌یابی و رفع آن، نحوه عملکرد خودرو تست شده و وسیله نقلیه در کمال صحت و سلامت به مشتری تحویل داده می‌شود.

امداد خودرو صرفاً برای رفع ایرادات بخش مکانیکی وسایل نقلیه نیست!

بعضی از افراد بر این عقیده‌اند که امداد خودرو فقط برای رفع مشکلات فنی مانند ایراد در نحوه عملکرد موتور، گیربکس، پلوس و غیره مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. در‌صورتی‌که اصلاً این‌طور نیست و خدمات امداد خودرو تبریز و سایر شهرهای کشور جهت عیب‌یابی و رفع نقص کلیه بخش‌های خودرو، نظیر سیستم برق، روشنایی، سیستم تعلیق، تمام شدن بنزین، تصادف و غیره بکار برده می‌شود. از‌این‌رو هنگام مشاهده هرگونه عیب و ایراد در نحوه عملکرد خودرو یا سایر مشکلات احتمالی، سریعاً با مجموعه امداد خودرو تماس حاصل نمایید و از خدمات آنها استفاده کنید.

مرصاد کار

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو

استفاده از افراد باتجربه، متخصص و کارآمد در مراکز امداد خودرو و همچنین برخورداری این‌گونه مراکز از تجهیزات و امکانات بروز سبب شده تا استفاده از خدمات امداد خودرو تبریز و سایر شهرها، مزایای متعددی برای مشتریان به‌همراه داشته باشد. برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات امداد‌خودرو به قرار زیر است:

– صرفه‌جویی در زمان

با توجه به اینکه خدمات امداد خودرو بدون محدودیت زمانی و مکانی در کلیه معابر، خیابان‌ها و جاده‌ها صورت می‌گیرد، صاحبان خودرو با ثبت درخواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات این‌گونه مراکز بهره‌مند می‌شوند. به همین سبب استفاده از خدمات امداد خودرو تبریز به‌عنوان یکی از بهترین مراکز امدادی در کشور، موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

– بهره‌مندی از تجربه و تخصص تعمیرکاران حرفه‌ای

به لحاظ اینکه در مراکز امداد خودرو عمدتاً تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص فعالیت دارند، ارسال درخواست به این دسته از مراکز سبب شده تا صاحبان خودرو به‌راحتی بتوانند از تجربه و تخصص تعمیرکاران شاغل در امداد خودرو استفاده کنند و خودروشان را تعمیر نموده یا قطعات معیوب آن را تعویض نمایند.

– استفاده از لوازم و قطعات یدکی اصلی

در کلیه مراکز امداد‌خودرو، لوازم و قطعات یدکی اصلی خودروهای ایرانی و خارجی، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بدین‌ ترتیب مصرف‌کنندگان با خیال آسوده می‌توانند از لوازم‌یدکی موجود استفاده نموده و از نحوه عملکرد و کارایی مطلوب آن اطمینان حاصل کنند.

سخن آخر

اکنون‌که با نحوه عملکرد، شرح وظایف و مزایای امداد خودرو تبریز آشنا شدید می‌توانید، در‌صورت‌نیاز و بروز هرگونه مشکل برای وسایل نقلیه از خدمات مطلوب و منحصر‌به‌فرد این مجموعه استفاده کنید. مجموعه مرصاد کار www.mersadcar.com نیز تمامی توان، تخصص و ادوات خود را در راستای رفع نیاز کلیه مشتریان بکار گرفته و تا‌به‌حال کلیه کاربران از نحوه عملکرد و کیفیت خدمات این مجموعه رضایت کامل دارند.

 

برچسب ها : امداد خودرو تبریز

دیدگاهتان را بنویسید